Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйден оқыту 9 сынып 2 тоқсан, бейнелеу өнері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бейнелуеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 8 сабақ 9-10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
1.2 Әлем халықтарының мәдениеті мен салт-дәстүрі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Әлем халықтарының мәдениеті мен салт-дәстүрі |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.1.2.1 ұлттық сәндікқолданбал ы өнер туралы түсінік болу. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу..«Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Өткен сабақты еске түсіру не жасалып, не қарастырғаны жайлы еске түсіру. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. «Миға шабуыл»
Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Әр ел өзінің жеке, ерекше дәмімен ерекшеленеді. Кейде бізге қандай да бір жабайы болып көрінетін нәрселер басқа елдің тұрғыны үшін үйреншікті жағдайға айналады және таң қалдырмайды. Мұнда әр түрлі ұлттардың ең қызықты дәстүрлері ғана бар. 1. Қытайда олар 4 санына өте нашар қарайды. Қытайлықтар кез-келген жағдайда оны болдырмайды. Автокөліктердің мемлекеттік нөмірлерінде, дүкендердің маңдайшаларында, тіпті лифтте, қабаттар тізімінде - бұл нөмір еш жерде кездеспейді. Мұның бәрі 4 сәттілік пен тіпті өлімді білдіреді. Қытай халқы бұл саннан аулақ болу дәстүрін байыпты қабылдайды. 2. Үндістанда баланы биік ғимараттан лақтыру дәстүрі бар. Бұл нәрестеге болашақта сәттілік әкеледі, сонымен бірге оның денсаулығы мен рухын нығайтады деп саналады. Сыпайы естіледі, солай емес пе? Алайда, бәрі онша қорқынышты емес. Төменде баланы дайындалған адамдар ұстап алады. 3. Грекке барғанда сіз иесінің суреттерін, вазаларын немесе басқа атрибуттарын мақтауға кіріспеуіңіз керек. Шындығында, бұл жағдайда иесі сізге бұл затты беруі керек, бұл бақытты болуы екіталай. 4. Кенияда да ерекше дәстүр бар. Отбасында толық түсіністік үшін үйлену тойынан кейінгі бір ай ішінде күйеуі әйелдердің киімдері мен аксессуарларын киюге, сондай-ақ әйелдердің барлық жұмыстарын орындауға міндетті. Ер адам әйелінің жұмысы мен күш-жігерінің маңыздылығын осылай сезіне алады деп саналады. 5. Жапонияда дәстүр бойынша кездесу кезінде қол алысу әдетке айналған емес. Бұл жаман форма. Басқа адамға кішігірім садақ жасау өте дұрыс болар еді. 6. Данияда үйде туған адам бар екенін қалай түсінуге болады? Бұл өте қарапайым. Мұндай жағдайда үй тұрғындары терезеден жалаушаны іліп қоюы әдетке айналған. Сіз қалай ойлайсыз? 7. Тайлар жерлеу туралы барлық түсініктерімізді бұзады. Онда марқұм қоштасу рәсімі кезінде стриптизерді шақыруы әдетке айналған. Қыз өзінің биімен марқұмды басқа әлемге жақсы көңіл-күймен жібереді деп саналады. 8. Қытайдағы гүлдерге деген көзқарас біздің көзқарасымызға мүлдем кереғар. Олар жаңа гүлдерді өліммен байланыстырады және оларды марқұмға ұсынады, өйткені мұндай өсімдіктер жақын арада өледі. Бірақ жасанды гүлдер, керісінше, әдетте тірі адамдарға мереке күндері беріледі, өйткені жасанды гүлдер мәңгілік пен өлместіктің белгісі болып табылады. 9. Үндістанға сапар шегу кезінде сіз дәретханадан дәретхана қағазын таба алмайсыз. Оның орнына, үлкен ықтималдығы бар, суы бар ыдыс пайда болады. Қағаз құбырлардың бітелуіне әкеледі, сон дықтан практикалық емес деп саналады. 10. Қытайларға барғанда, мүмкіндігінше қатты «чомп» жасау жақсы түрі болып саналады. Бұл сізге тағамның ұнағанының айқын көрінісі болады. Қытайлық иесі үшін ең жақсы мақтаулар. Дін дегеніміз - бұл жоғары биліктердің белгілі бір түрлеріне ұйымдасқан түрде ғибадат ету ғана емес, сонымен қатар бұл бізді қоршаған әлемді және біздің жақындарымызды қабылдаудың, белгілі бір заңдылықтардың орындалуының ерекше түрі, бұл діни әдет-ғұрыптарды сақтау және міндетті түрде орындау белгілі бір оқиғаларға сәйкес рәсімдер. 2. Жеке жұмыс: Салт дәстүр көріністері бейнелеген көшірме жұмыстар дайындап оқушы көзқарасын байыту, оқушыға берілген картиналарды талдап, сұрақтарға жауап беруді ұсынып, орындату. • Бейнелек өнерінен не үйренесің? Оқушы өзге елдің дәстүрлері туралы әңгімені одан әрі жалғастыра беруге болады.
2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне сурет салады. Дескрипторлар: - Сұраққа жауап береді. - Берілген тақырыпқа сурет салады. |
Оқушы кабинет туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды.
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Мұғалімнің талаптары мен тапсырмаларын орындау Жұмыс орнын қызметтің берілген түріне дайындау және ауызша нұсқаулыққа сәйкес ретке келтіру |
Әр түрлі елдердің қызықты дәстүрлері | Өнер 2024
https://kk.cultureoeuvre.com/10569552-interesting-traditions-of-different-countries |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Бейнелеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 8 сабақ 11-12 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
1.3 Өнер туындысынан алған сезімді эмоциялық тұрғыда және сөзбен білдіру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өнер туындысы |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.1.3.1 өнер туындысын мақсатты бағытытылықпен қабылдау және оларға қатысты өз пікірін білдіру, авторын атау. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы 5 минут 5 минут 5 минут 10 минут 10 минут |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Бейнематериал көру немесе тыңдау Айтылым: 1. Видеороликтен нені түсіндің? 2. Сурет бойынша әңгіме құрастыр 3. Мәтінді іштей оқы Семантикалық картамен жұмыс Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу
материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай
салады. Өнер туындысы - өмірді түсінудің кілті.Шыр етіп дүние есігін ашқан сәттен бастап ана сүтімен бойға даритын ұлы қасиет бар екен. Бұл қасиеттің бір жанға бұйырары, бір жанға бұйырмасы анықты. Бойыңдағы сол туа біткен қабілетке егіз ұғым бар. Ол – қанатсызға қанат, талапсызға талап сыйлар ұлы ұғым. Ол – шуақты күндерге толы жайлы өлке. Әрине, ол – өнер өлкесі. Өнер өлкесі... Өнер өлкесіне саяхат жасарда қалайша толқымассың?! Ол әлемге кірсең, шықпағың қиын-ау, сірә! Мінеки, мен өнер өлкесіне таяп келемін. «Өнер» атты жаз мекенге жасаған бұл саяхатымның керемет боларына сенімдімін. Өнер – дүниедегі бар жақсылықтар қамтылған тамаша туынды. Өнер туындысы – өмірді түсінудің негізгі кілті. Өнер мен өмірдің байланысын айтсаңызшы! Өнермен өмір нұрланады, жан жадырайды. Өнерді қанатына ілген әсем құстай көк жүзінде қалықтайсың. Талантың асқан сайын одан әрмен жоғарылай бересің. Табиғат сыйлаған талантқа мықты талап қоя білу керек. Өнердің саясы тарылған ба? Таусылмайды-ау, шамасы.Осы өнердің бәрі де оқуменен табылған.
Сергіту сәті: Бас бармақты бассам егер, «Ботакөз» боп шығады. Алақанды ашсам егер, «Бестаңба боп шығады. Егер жұмсам алақанды, «Тарақ» оюы шығады. Оюларды білетін, Біз ақылды баламыз. «Сәйкес туындыны тап» дидактикалық ойын. Ойынның шарты: Балалар берілген туынды түріне және түсіне ұқсас суреттерді табады. Дескрипторлар: - Ұқыпты орындайды. - Берілген стильге сай жасайды. Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы ою туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Оқушылар серіту сәтін жасайды. Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Көрсету бойынша қатаң негізге дайын контурлық зат кескінінің ішіне жағу тәсілімен ою аппликациясын жасайды. |
https://bilimdiler.kz/suret_sizu/4203-applikaciya.html |
||
Аяқталуы 5 минут |
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Бейнелеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 8 сабақ 13-14 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
1.3 Өнер туындысынан алған сезімді эмоциялық тұрғыда және сөзбен білдіру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жылы және суық реңк туралы түсінік болу, |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.1.3.1 өнер туындысы н мақсатты бағытытыл ықпен қабылдау және оларға қатысты өз пікірін білдіру, авторын атау. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Жаңа сабақты түсіндіру Үш негізгі түстің кез келгені - қызыл, сары және көк, жылы, бейтарап немесе суық реңктер болуы мүмкін. Егер сіз суретші болсаңыз, олардың барлығының есімдері өмірде пайдалы бола алмайды. Бірақ олардың негізін білу, киім таңдау және имиджді жасауға көмектеседі. Суық түстер мен реңктерТүстің түстік реңктері әрқашан көк түстің немесе сұрның құрамдас бөлігі болып табылады. Олар «жаз» және «қыс» түрлерінің қыздарына барады. Бұл жағдайда «жазда» қыздар түтіндік, пастел, дыбыссыз реңктер мен «қыс» - суық спектрдің жарқын түстері мен көлеңкелерін таңдаған дұрыс. Қызықты түс - көгілдір. Көлеңке қарамастан, ол жылы болмайды. Жылы, суық, негізгі, қосымша түстер арқылы топқа бөлуге нұсқау жасалынады. 2. Жасалу
жолдары: 3. Өзіндік
жұмыс. |
Оқушы апликация туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы жауаптары тыңдалады. Оқушы мұғалімнің көрсеткен пуантилизм және матрица әдісінде орындалған жұмыстарын көріп түсінік қалыптастырды. Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор мұғалімнің көмегімен матадан жасалғандайындамаларданзаттық аппликация жасау; мұғалімнің көмегімен матаныңалдыңғы және ішкі бет жақтарын білу. |
https://45minutkz.files.wordpress.com/2017/09/applikatciya_metodika_kaz_6-let.pdf |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Бейнелеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 8 сабақ4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
2.1 Қоршаған әлемді бейнелеу |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қоршаған әлемді бейнелеу |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.2.1.1 киімге, киіз үйге арналған қазақ оюының эскизін құру; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Ою - өрнек сөзінің
мағынасы, тарихы туралы
түсінік Қазақ ою
- өрнегі қошқар мүйіз түрінен бастау алатындықтан қандай ою түрін
жасағанда да осы ою түрі басты көрініс табуы қажет. Басы қошқар
мүйіз оюынан бастау алған өрнек дами келе неше алуан түрге еніп,
ара жігі әр түрлі ою - өрнектермен толыға келе, үлкен күрделі ою
түрі шығады. Ою тасы қошқар мүйіз бастаған өрнек түрлері бір -
біріне үйлесе сән бере келе бірігіп, жымдасып, байланыс пен сәндік
тауып жасалатын ою түрін әрлендіре түседі. Табиғаттағы әсем гүл
шоғырындай ою - өрнекте өз шеберін тапса, жарасып, құлпырып, көз
тартып, көзге қуаныш, көңілге жылылық, ортаға әсемдік, сұлулық
шашып тұрары анық. Біздің ата - бабаларымыз осындай өнер түрін
өзінің шырқау шыңына жеткізе білген. Сарамандық жұмыс Ал енді айтшы сен қандай оюды ұнатасың? Ендеше бүгін біз оюымызды жасаймыз. Техника қауіпсіздік ережелерін еске түсіру. Ол үшін бізге желім, қайшы,түрлі-түсті қағаз керек. Ою жасау үшін қандай фигуралар керек? Олай болса, осы фигураларды қиып алып, оларды құрастырып жапсырамыз. Оюдың құрылымы туралы түсіндіру.
Сергіту сәтін орындау. Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен болып өседі. Баланың жұмысын көріп шығу, жәрдем беру. Ойын «сиқырлы дорба» дорбаға
ойыншықтарды салып, баланың көзін байлап, дорбадан бір ойыншықты
алғызып, оны табу, сипаттау керек. |
Оқушы мүсін туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор мұғалімнің жетекшілігімен тұзды қамырдан, саздан жасалған фигураларды акварельмен бояу; |
https://multiurok.ru/files/d-sturli-emes-t-silmen-suret-salu.html |
||
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп, білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|