үйден оқыту қмж

Тақырып бойынша 26 материал табылды

үйден оқыту қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінен үйден оқытуға жеңілдетілген қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: САБАҚ ЖОСПАРЫ


Пән

Математика үйден оқыту

Мұғалім

Ибраева Шолпан

Мектеп, сынып

47 М.В.Ломоносов атындағы мектеп –лицейі 5-сынып

Сабақ тақырыбы

Жай бөлшектерді құрау


Оқу мақсаттары

5.1.1.9 жай бөлшек ұғымын меңгеру;

5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу;

Сабақ мақсаттары

жай бөлшектердің анықтамасын өз сөзімен айта алады, жай бөлшектерді оқып, жаза алады;

фигураларды тең бөліктерге бөле алады және боялған бөліктерін жай бөлшекпен жаза алады.

жай бөлшектерді өмірмен байланыстыра алады;

Бағалау критерийлері

жай бөлшек ұғымын меңгереді;

жай бөлшекті және оның компоненттерін анықтайды;

Тілдік мақсаттар

Оқушы жай бөлшектердің анықтамасын тұжырымдай алады, жай бөлшектерді оқи алады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

үлес; жай бөлшек; бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі, бөлшек сызығы.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

жай бөлшектің бөлімі..., ал алымы... білдіреді; 

Құндылықтарды дарыту

Зайырлы қоғам және руханият құндылығы бойынша тапсырмалы жұмыста мұғалімге құрмет, ынтымақтастық және сыйластық қарым-қатынастарын бойына сіңіреді. өзін бағалау көзқарасына құрметпен қарау құндылығы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылары

https://bilimland.kz, https://imektep.kz, https://twig-bilim.kz, https://itest.kz


Алдыңғы білім


Ең үлкен ортақ бөлгіш. Ең кіші ортақ еселік .

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/arifmetika/natural-sandar/lesson/eng-ulken-ortaq-bolgish-ozara-zhai-sandar


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы (7 мин)



1 мин








1 мин





5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушымен сәлемдесу;

Оқушының назарын аударып, зейінін шоғырландыруды «Шапалақ» әдісімен жүргіземін.

Кім мені есітіп тұр – 1 шапалақ

Кім мені көріп тұр – 2 шапалақ

Кім мені естіп те тұр, көріп те тұр – 3 шапалақ


Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Оқушы кезек - кезек саусақтарын жұбының(мұғалімнің не ата-анасының) саусақтарына тигізе отырып, бас бармақтан бастап орындайды.

Сізге (1 – бас бармақтарын тигізу)

Табыс (2 - балан үйрек)

Шаттық (3 - ортан терек)

Қуаныш (4 - шылдыр шүмек)

Тілеймін (5 - кішкене бөбек)

Сә-ле-мет-сіз бе?! (жұбымен алақандарын шапалақтау)


Жаңа тақырыпты ашу.

Жаңа тақырыпты ашу мақсатында https://imektep.kz/kz/ulester фильмі көрсетіледі. Оқушылармен бірлесіп сабақтың тақырыбын, сабақтың мақсатын айқындау.




«Шапалақ»

әдісі






«Бес саусақ»

әдісі








https://imektep.kz/kz/ulester

Сабақтың ортасы

(25 мин)


1 мин



6 мин




5 мин






4 мин



4 мин




4 мин








1мин

Жаңа тақырыпты түсіну үшін https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/zhaj-bolshekterdi-oqu-zhane-zhazu видеотоптамасын көрсету.


Дәптерге жай бөлшектің ережесін қысқаша жазып алады.

Жеке тапсырма

Жұмыс парағы таратылады. Оқушы берілген бөлшек бойынша фигураның тиісті бөлігін бояйды.

Сергіту сәті: Бөлшектің күнделікті өмірде қолданылуы видеотоптамасын көріп мысалдар келтіру



Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы жүргізіледі.


https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/zhaj-bolshekterdi-oqu-zhane-zhazu








https://bilimland.kz/upload/content/lesson/757/media/ce7d85d14e173bbce7d5fcf8da0372cc/content/script_00116/media/lt3b_02_170_il06.pdf


https://bilimland.kz/kk/courses/simulation/matematika/lesson/bolshekter-kirispe


Сабақтың соңы(8мин)





Сабақты қорытындылау.


Рефлексия: «Бас бармақ» әдісі боойынша жүргізіледі.

«Бас бармақ»

әдісі

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
09.04.2025
261
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі