Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар). Идеяларды құру. Нобай.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар). Идеяларды құру. Нобай.

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар). Идеяларды құру. Нобай.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Т үркістан облысы, Шардара ауданы,

Сырбек Каттебеков атындағы жалпы білім беретін мектеп

көркем еңбек пәні мұғалімі:

Мейрбекова Айгуль Рустембековна

Сабақтың тақырыбы:

Үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны (алжапқыш, асханалық бұйымдар). Идеяларды құру. Нобай.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.1.5.1-Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып,асхана бұйымдарының нобайын дайындау

  • Көркемдік материалдар мен құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурс

Сабақтың басы


10 минут















































Сабақтың ортасы

25 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал орнату

Оқушыларға өмірдегі алар орның алты қанат Ақорданың төрінен болсын деп жазылған қазақы қар үйлердің суреті бар кеспе қағаздарын тарату.

Өткен сабақты пысықтау мақсатында үйге берілген алмазды мозайка жұмыстарын көрсетеді. Алмазды мозайканың шығу тарихын түсіндіреді

Жаңа сабақ

«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.

Суреттерде қандай бөлменің интерьері берлген?

Бөлмеде қандай тоқыма бұйымдары бар?

Қазіргі уақытта асүйді плитасыз елестету мүмкін емес,асүйге арналған тоқыма,яғни перде,дастарқан,орындықтың тыстары сияқты күнделікті қолданысқа қажет заттар асүйдің сәнін келтіреді. Олар сәнді болумен қатар, тамақ даярлаған кезде де қолданылады.

Тапсырма 1

1.Суреттерді қарап шығыңдар

2.Асүйлеріңде қандай тоқыма бұйымдар болғанын қалайсыңдар? Олар не үшін қолданылады?

Тапсырма 2

Сәйкестендіру тапсырмасы

Төмендегі берілген суреттердің аталуын табыңдар.

Тапсырма 2 топтық жұмыс

«Пазл құрастыру» әдісі

Тапсырма 3 Сөзжұмбақ шешу

Сұрақтары:

  1. Дайын бұйым қандай болатынын шешетін маңызды кезең қалай аталады?(сәндеу)

  2. Алжапқыз сөзінің орыс тіліндегі аудармасын тап(фартук)

  3. Созылғыш келетін мата түрін тап(трикотаж)

  4. Көзге бірден түсетін материалдың беткі ерекшелігі мен құрылымы қалай аталады?(фактура)

  5. Экологиялық таза, гигиеналық жағынан пайдалы, аллергия тудырмайтын мата түрі(сәтен)

  6. Шеттері сетінемейтін, пішкенге ыңғайлы, тігуге де жеңіл маталар қалай аталады?(тоқылмаған)

  7. Тігілетін маталарды уақытша ұстап, тігуге қолайлы болу үшін пайдаланатын тігіс түрі(көктеу)

  8. Тігін инесінің неше түрі бар(екі)

Тапсырма 4

«Ойлан-топтас-бөліс» әдісі арқылы сарамандық жұмыс орындатамын

Ас үйге арналған тоқыма бұйымдарын дайындау.

Ас үйге арналған тоқыма бұйымының нобайын дайындау

Жұмысты сәндеу,безендіру

Оқушылар амандасып,бір-біріне сәттілік тілейді.


Топқа бөлінеді






Алмазды мозайка жұмысын қорғайды



Тақтада ілінген фотосуреттердегі интерьер туралы сұрақтарға жауап береді






















Көрсетілген тоқыма бұйымдарын сипаттама береді

Асүйлеріңде қандай тоқыма бұйымдар бар, олардың дизайны туралы ойларын айтады



Берілген тапсырма бойынша сәйкестеніру жұмысын жасайды

Дескриптор:

-суреттерді аталуымен сәйкесстендіреді

-тоқыма бұйымдарын сәндеу тәсілдерін ажыратады.




Дескриптор:

-берілген қиындыларды пайдаланып, оюды құрастырады

-ою-өрнектердің түрлерін біледі

Пазл құрастыру арқылы берілген қағаз қиындыларынан ою-өрнектердің үлгісін шығарады


Оқугылар топпен берілген сұрақтарға жауап бере отырып, сөзжұмбақтарды шешеді











Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.








































Мадақтау




кеспе қағаздары





бұйым










Фотосуреттер

































суреттер
























Қағаз қиындылары






Сөзжұмбақ

Фетр матасы, ыстық клей, қайшы

Аяқталуы

10 минут

Кері байланыс

Үй тапсырмасы


«Жарнама» әдісі бойынша оқушыларға жасаған жұмыстарын жарнамалатамын


Жұмысты аяқтау

Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарын көрсетіп қандай жетістіктерге қол жеткізгенін атап, жарнамалайды.

Мадақтау

Таратпа қағаздар

Стикер




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2025
220
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі