№
| Тақырыбы | Сағат саны | Мерзімі |
1 | «Қылқалам патшайымымен танысу». Ойын-сабақ Қауіпсіз жұмысты меңгерту. |
1 |
|
2
3 | «Бояулар құпиясы» Акварель бояуының сырын ашу Негізгі түстер. Бояуларды араластыру. Кемпірқосақ суретін салу. |
2 |
|
4 | «Дақтар да сыр шертеді». Акварель, бояуымен дақтар түсіру немесе шашыратып салу арқылы. Жай қимыл жасау. Шашыратып дақтарды салу арқылы «Ағаш» суретін салу |
1 |
|
5. | «Дақтармен сурет саламыз». Қара түспен тамызып дақ түсіру арқылы жануарлар суретін салу. |
1 |
|
6. | «Күз». Жылы түстерді араластыру. Акварель бояумен ашық түстен қою түстерге ауысу үшін қылқаламмен жұмыс жасау техникасы. |
1 |
|
7. | «Ағаш келбеті». Берілген суреттердің пішінін көре отырып, сұлбасының ұқсастығын келтіріп салу |
1 |
|
8. | «Мұңайған жаңбыр тамшысы». Жаңбыр келбетін берілген бояу түстермен үйлестіріп салу. |
1 |
|
9. | «Жапырақтарды бастырмалау». Мақтаға жағылған бояу түстері арқылы жапырақтың бейнесін бастырмалау арқылы шығару |
1 |
|
10. | Саяхатқа шығу «Сәлем, менің әлемім!» | 1 |
|
11. | «Әсемдікті көре білу қажет». Табиғат аясындағы әсемдікті көре отырып, пленэрді қолданып суреттер салу. Пейзаж. Гуашь бояуын қолдану. |
1 |
|
12. | «Қар бүршігі өрнегі». Ырғақ. Шеңбердегі ою. Гуашь. Қолданылуы: ақ түспен араластырып салу |
1 |
|
13. | Ағашты мақта түйіншектерімен салу. Бейнелеу өнеріне қажетті құралдарды қолдана отырып, өз ойларынан суреттер салу. |
1 |
|
14. | «Қысқы орман». Гуаштың санаулы түстерін ғана пайдаланып, қаһарлы қыс бейнесін келтіру |
1 |
|
15. | «Ақшақар портреті». Адам бет келбетінің тепе-теңдігі. Салқын түстер. Ойын-сабақ: телефонмен сөйлесу. |
1 |
|
16. | «Аяз ата келе жатыр». Адам бейнесін киім кигізу арқылы салу. Жылы және салқын түстердің үйлесімі. Ойын-сабақ: телефонмен сөйлесу |
1 |
|
1718 | «Қыстап қалатын құс бейнесі». Салқын түстер Гуашь. Оюлы композиция. |
2 |
|
19-20. | «Қысқы құстардың ұясы». Геометриялық дақтар ырғағы. Қолданылуы: ұя салу кезінде ирек сызықтарды қолдану. |
2 |
|
21. | «Әсем шырша». Өткен мейрамнан қалған әсерлері. Шығармашылық жұмыс. Қолданылуы: кез-келген материалды қолдана отырып салуға мүмкіндік болады |
1 |
|
22. | «Қар астында нелер бар». Ой-қиялдарын дамытуға арналған ойын-сабақ. Салқын және жылы түстер. Гуашь, акварель (өз таңдаулары бойынша). |
1 |
|
23. | «Әдемі балықтар». Гуашь. Қолданылуы – ирек сызық. Алған білімдерін тиянақтау – қылқалам түрлері. Үлестірмелі және табиғи материалдарды пайдаланып жұмыстану. |
1 |
|
24-25. | «Біз цирктеміз». Геометриялық дақтар ырғағы. Гуашь. Негізгі түстер. Сурет саламыз және ойнаймыз. |
2 |
|
26. | «Көктемнің сиқырлы құстары». Жылы палитра. Гуашь. Дақ, сызық, нүкте. | 1 |
|
27. | «Менің анам». Шығармашылық жұмыс. Балалар шығармашылығымен таныстыра отырып, жұмыстану, талдау, баға беру. |
1 |
|
2829. | «Гүлдер және шөптер». Бейнелеу өнерінің құралдары: фломастер, бор. Дақтар мен сызықтар ырғағы. Ойын «Біз-сиқыршымыз». |
2 |
|
30-31. | «Гүлдер және көбелектер». Сәндік бейнелеу. Шеңбердегі композиция. Гуашь. | 2 |
|
32-33. | «Кілемшені безендіру үшін гүлдер, көбелектер оюын салу». Табиғи пішіндерді пайдалануда сәндік түсінікті «стил» ұғымымен байланыстыру. |
2 |
|
34. | Қорытынды сабақ: жұмыстар көрмесі, үйірме белсенділерін мадақтау | 1 |
|
| Барлық сағат саны: | 34 |
|