Материалдар / Үйірме "Көркем жазу"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үйірме "Көркем жазу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Түлкі, тазы, тотықұс,Тырнаны оған қосыңыз.Басталар Т – дан тасбақа,Терек, тарақ қосыңыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
797
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні --------------------- Пәні: Көркем жазу 1- сабақСабақтың тақырыбы: «п, т, г, ғ, і, и, й, ш, а, о, ө әріптері»Сабақтың мақсаты: Әріптердің дұрыс айтылуы, дұрыс жазылуын қадағалау. Көркем, әдемі жаза білуге машықтандыру.Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, әңгімелеу , ойындар ойнату.

Сабақтың көрнекілігі: Сөздер, суреттер, жұмбақтар.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдасыру кезеңі. 2. Көкем жазу туралы түсінік беру Жаңа сабақ: 1 – тапсырма: п, т, г, ғ, і, и, й, ш, а, о, ө - әріптерін жазупи, ти, ги, ғи, ши, ай, ой, па, та, га, ға го, ша, ош, гө, шө, шо, тө, от, өп, ог, өг буындарын жазғызуп, т, г, ғ, і, и, й, ш, а, о, ө – дыбысы бар сөздер ойлап жазу.От, Отан, орамал, оқушы, өрт, өлең, өмір, өшіргіш.

2 – тапсырма: Оо – әріптерінің астын сыз. Жазда жасыл орманда,Серуенде болғанда.Суға түсіп ойнадық,Өзен де бар ол маңда.

3- тапсырма: Жұмбақтың шешуін тап.Инесі жоқ, жібі жоқ,Шілтер тоқыр міні жоқ.

4 – тапсырма: Мақалды жаттап ал.Өкпелегіш балақай,Өз сыбағасынан құр қалар.

Сабақты қорыту: қандай әріптермен таныстық?Үйге тапсырма: өлең жаттау











Күні --------------------- Пәні: Көркем жазу 2- сабақСабақтың тақырыбы: «п, т, г, ғ, і, и, й, ш, а, о, ө» әріптерінің байланысыСабақтың мақсаты: Әріптердің дұрыс айтылуы, дұрыс жазылуын қадағалау. Көркем, әдемі жаза білуге машықтандыру.Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, әңгімелеу , ойындар ойнату.

Сабақтың көрнекілігі: Сөздер, суреттер, жұмбақтар.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдасыру кезеңі. 2. Көкем жазу туралы түсінік беру Жаңа сабақ: 1 – тапсырма: п, т, г, ғ, і, и, й, ш, а, о, ө - әріптерін жазупи, ти, ги, ғи, ши, ай, ой, па, та, га, ға го, ша, ош, гө, шө, шо, тө, от, өп, ог, өг буындарынан сөз құратып жазғызуп, т, г, ғ, і, и, й, ш, а, о, ө – дыбысы бар сөздер ойлап жазу.Айша, ойша, патша, айға, өгіз, төбе, т.б.

2 – тапсырма: Тт – әріптерінің астын сыз. Түлкі, тазы, тотықұс,Тырнаны оған қосыңыз.Басталар Т – дан тасбақа,Терек, тарақ қосыңыз.

3- тапсырма: Жұмбақтың шешуін тап.Орманда тұрады өзі бір қу,Жүрген жері айқаймен шу.

4 – тапсырма: Мақалды жаттап ал.Талапты бала талпынған құстай.Ер дәулеті – еңбек.Ата – балаға сыншы.

Сабақты қорыту: қандай әріптермен таныстық?Үйге тапсырма: өлең жаттау









Күні --------------------- Пәні: Көркем жазу 3- сабақСабақтың тақырыбы: «И, Ш, Г, Ғ, П, Т, Р» әріптеріСабақтың мақсаты: Әріптердің дұрыс айтылуы, дұрыс жазылуын қадағалау. Көркем, әдемі жаза білуге машықтандыру.Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, әңгімелеу , ойындар ойнату.

Сабақтың көрнекілігі: Сөздер, суреттер, жұмбақтар.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдасыру кезеңі. 2. Үй тапсырмасын сұрау 3. Өткен сабақты еске түсіру

Жаңа сабақ: 1 – тапсырма: Ш, Г, Ғ, П, Т, Р дауыссыз дыбыстар.И, Ш, Г, Ғ, П, Т, Р әріптерін жазуИл, Ир, ив, ин, Ша, Ши, Пе, буындарын жазғызуИ, Ш, Г, Ғ, П, Т, Р – дыбысы бар сөздер ойлап жазу.Гүлжан, гаухар, гүл, Ғалия, ғарыш, ғасыр, ғалым, ғажап т.б.

2 – тапсырма: Гг – әріптерінің астын сыз. Гүлзарда гүлдер гүлдеді,Гүлдеген гүлзардаГүжілдеген аралар гуледі.3- тапсырма: Өлеңді жаттап ал. Ғалым болам десеңіз,Білімді жина басынан.Ғарышқа ұшам десеңіз,Шынықтыр дене жасыңнан. 4 – тапсырма: жұмбақтың шешуін тап, жаттап ал.Қағаз қарбыз бетіне,Жердің жүзі сыйып тұр.Сабақты қорыту: қандай әріптермен таныстық? Сөз құрап оқы. хан жан нұр

Үйге тапсырма: өлең жаттау





Күні --------------------- Пәні: Көркем жазу 4- сабақСабақтың тақырыбы: «И, Ш, Г, Ғ, П, Т, Р» әріптерінің байланысыСабақтың мақсаты: Әріптердің дұрыс айтылуы, дұрыс жазылуын қадағалау. Көркем, әдемі жаза білуге машықтандыру.Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, әңгімелеу , ойындар ойнату.

Сабақтың көрнекілігі: Сөздер, суреттер, жұмбақтар.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдасыру кезеңі. 2. Үй тапсырмасын сұрау 3. Өткен сабақты еске түсіру

Жаңа сабақ: 1 – тапсырма: Ил, Ир, ив, ин, Ша, Ши, Пе – әріптерінің байланысын жазғызуТөрт тұяқтан шыққан отШақпақ тастай жылтылдап. Батырлар жыры.Петр ерттеулі аттай тас түйін, ықшам отыр. Ғабит Мүсірепов2 – тапсырма: Шш – әріптерінің астын сыз. Шоршиды шортан шорағай,Шабақ аулайды шағала.Шегіртке қуып шорабай,Шапқылайды шилі жағада3- тапсырма: Мақалды жаттап ал. Пікір таласы – шындықтың анасы.Тұлпар – тобын табады.

4 – тапсырма: жұмбақтың шешуін тап, жаттап ал.Қысы – жазы шешпейтін,Көйлегі бар жасылдан.Өзгертпейді еш кейпін,Жаралғандай асылдан.Сабақты қорыту: Адасқан буындардан сөз құрап оқы. Ш – (ар, - аш, - ап, -ат)

Үйге тапсырма: өлең жаттау





Күні --------------------- Пәні: Көркем жазу 5- сабақСабақтың тақырыбы: « О, Ө, б, в» әріптеріСабақтың мақсаты: Әріптердің дұрыс айтылуы, дұрыс жазылуын қадағалау. Көркем, әдемі жаза білуге машықтандыру.Сабақтың түрі: Аралас сабақСабақтың әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, әңгімелеу , ойындар ойнату.Сабақтың көрнекілігі: Сөздер, суреттер, жұмбақтар.Сабақтың барысы: 1. Ұйымдасыру кезеңі. 2. Үй тапсырмасын сұрау 3. Өткен сабақты еске түсіруЖаңа сабақ: 1 – тапсырма: Оо – дауысты жуан дыбыс.Өө – дауысты жіңішке дыбыс.б, в - дауыссыз дыбыстарО, Ө, б, в - әріптерін жазуОк, Өк, Ол, Өм, Омар, Өлке Орал, өрен, өнерОо, Өө б, б, в, в,О, Ө, б, в – дыбысы бар сөздер ойлап жазу.В – әрпінің орыс тілінен енгенін, орыс тілінде көп кездесетіні туралы баяндау.2 – тапсырма: О, Ө – әріптерінің астын сыз. Жазда жасыл орманда,Серуенде болғанда.Суға түсіп ойнадық,Өзен де бар ол маңда.3- тапсырма: Жұмбақтың шешуін тап.Көзі жайнай қарайды,Қазан түбін жалайды. Ж: \от\4 – тапсырма: Өлеңді жаттап ал.Вагондар тұр тізіліп,Володя тұр қызығып.Вокзал басын қызықтап,Валя да жүр сызылып.Сабақты қорыту: қандай әріптермен таныстық?Үйге тапсырма: өлең жаттау



Күні --------------------- Пәні: Көркем жазу 6- сабақСабақтың тақырыбы: « О, Ө, б, в» әріптерінің байланысыСабақтың мақсаты: Әріптердің дұрыс айтылуы, дұрыс жазылуын қадағалау. Көркем, әдемі жаза білуге машықтандыру.Сабақтың түрі: Аралас сабақСабақтың әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, әңгімелеу , ойындар ойнату.Сабақтың көрнекілігі: Сөздер, суреттер, жұмбақтар.Сабақтың барысы: 1. Ұйымдасыру кезеңі. 2. Үй тапсырмасын сұрау 3. Өткен сабақты еске түсіруЖаңа сабақ: 1 – тапсырма: Сөздік диктант:Билет, вагон, балапан, быламық, трамвай, майшабақ, орақ, өрік, алабота, бал, өлең, балта, автобус, табақ, өзен сәби, Орынтай, Өскемен, бәтеңке.

2 – тапсырма: Ө – әріптерінің астын сыз. Өлең айтып балалар,Өзен бойын шарлады.Өрмекшіні көріп қап,Өрмегіне таң қалды.3- тапсырма: Жұмбақтың шешуін тап.Инесі жоқ , жібі жоқ,Шілтер тоқыр міні жоқ. Ж: \өрмек\Үзеңгісін тептім,Зымырап кеттім. Ж: \ велосипед\Бір – бірімен қорап үйлер тіркесіп,Қос сүрлеумен әрі – бері жүр көшіп.Ж: \ вагон\4 – тапсырма: Мақалды жаттап ал.Кітап – білім бұлағы.Білім – асыл қазыналы сандық,Оны ашатын кілт – еңбек.Сабақты қорыту: қандай әріптермен таныстық?Үйге тапсырма: өлең жаттау



Күні --------------------- Пәні: Көркем жазу 7- сабақСабақтың тақырыбы: О, Ө, б, в» әріптерінің байланысы Сабақтың мақсаты: Әріптердің дұрыс айтылуы, дұрыс жазылуын қадағалау. Көркем, әдемі жаза білуге машықтандыру.Сабақтың түрі: Аралас сабақСабақтың әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, әңгімелеу , ойындар ойнату.Сабақтың көрнекілігі: Сөздер, суреттер, жұмбақтар.Сабақтың барысы: 1. Ұйымдасыру кезеңі. 2. Үй тапсырмасын сұрау 3. Өткен сабақты еске түсіру

Жаңа сабақ: 1 – тапсырма: Адасқан әріптерден сөздер құра







2 – тапсырма: Оо – әріптерінің астын сыз. Жазда жасыл орманда,
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!