Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Түсініктеме

              7-8 жастағы баланың абстрактілі ойлау деңгейі-дәстүрден тыс және қызықты тапсырмаларды орындауға қажетті логикалық пайымдаулар құру, ой қорытуды жүргізе алу біліктерін қалыптастыру бойынша жұмыстар жүргізуге мүмкіндік береді. Сондықтан бірінші сыныпқа арналған «Логикалық математика» үйірмесі осы ерекшеліктерді есепке ала отырып құрылған.

    Бүгінгі күні математиканың қолданылмайтын жері жоқ. Сондықтан әр оқушыны математикалық сауаттылықтың жоғары деңгейіне жеткізу міндеті тұр. «Логикалық математика» үйірмесі арқылы оқушылар тез ойлау, жылдам есептеу дағдылары қалыптасады. Бұған қоса математикалық, логикалық, танымдық мағлұматтарды меңгереді, ақыл-ойы, ойлау қабілеті жетілдіріледі.

        «Логикалық математика» үйірмесі арқылы оқушылар қоршаған ортаны таниды, ұлттық мәдениетті, моральды, дүниетанымды сезіне бастайды, сөйлеуге дағдыландыруда оқушының өзіндік ерекшелігі айқындала түседі. «Қызықты математика» бағдарламасы арқылы оқушылар тез ойлау, жылдам есептеу дағдылары қалыптасады. Бұған қоса оқып-үйрену барысында оқушылар алғашқы тілдік мағлұматтарды меңгереді, ақыл-ойы, сөйлеу дағдылары жетілдіріледі.

              Көңілді жаттығулар, викториналар, қызықты тапсырмалар құрастыру баланың ойын ұштай түсіп, ұстамдылыққа, еңбектене білуге тәрбиелейді. Оқушының қиялын дамытып, өз бетімен жұмыс істеуге икемдейді. Өтілетін жұмыстар мен тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, білімдерін жетілдіріп, дамытуға арналған.

              «Логикалық математика» үйірмесі келесі тапсырмалар түрлері енгізілген:

    -геометриялық мазмұндағы және кеңістік ұғымын дамытуға арналған тапсырмалар;
    -жиынмен байланысты амалдарды орындауға арналған тапсырмалар;

    -математикалық басқатырғыштар;

    -логикалық қортындылар;

    -лабиринттер;
    -көңілді жаттығулар;

    -сөзжұмбақтар;
         







    Үйірменің мақсаты:

    Баланың тұлғалық қасиеттерін: ақыл-ойын, сезімдерін, танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойлау әрекеттерін дамыту, оқушыларға матемитакалық білім, білік, дағдыларын игерту; шығармашылық қабілеттерін арттыру; зейінін, еске сақтау, байқағыштық, қяиялдау, танымдық іс-әрекеттерімен өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу.

    Үйірменің міндеті:



    • Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету;

    • Ақыл-ойын және ерік пен сезім белсенділігін арттыру;

    • Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру;

    • Математикалық тілде сөйлеу машығын қалыптастыру;

    • Оқушылардың танымдық қабілетін дамытып, қызығушылығын арттыру.

    Үйірме барысында меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар

    Білімі мен білігі бойынша:

    0-ден 10-ға дейінгі сандарды, орналасу ретін, санауды, сандарды оқып және жаза білуі тиіс. 10-нан 100-ге дейінгі сандарды оқып және жаза білуі керек.

    Оқушы білуі керек:

    • кері есептер құрастыруды;

    • жүздіктерді қосу мен азайтуды;

    • екі таңбалы сандарды қосу, азайтуды;

    • өрнектерді пайдаланып есеп құрастыру;

    • геометриялық фигураларды ажыратуды, тік төртбұрыш, төртбұрыш, шаршы;

    • шамалар мен ұзындық бірліктерін.



    ҮЙІРМЕНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ЖЫЛДЫҚ

    ЖОСПАРЫ

    №

    Тақырып мазмұны

    Сағат саны

    Мерзімі

    І бөлім 9 сағат. Заттардың қасиеті

    1

    Сиқырлы суретші

    1

    6.09

    2

    "Ұқсастығын тап, айырмашылығын ажырат"

    1

    13.09

    3

    Кесіндінің сиқыры

    1

    20.09

    4

    "Пазл" құрастыру

    1

    27.09

    5

    Біз есептей аламыз

    1

    04.10

    6

    Сурет бойынша теңдік құр

    1

    11.10

    7

    Салыстырудың құпиясы. Кім жүйрік?

    1

    18.10

    8

    Сурет бойынша өрнек құру

    1

    25.10

    9

    Өзіңді-өзің тексер.

    1

    8.11

    ІІ бөлім 7 сағат. Математикалық ойындар

    10

    Сурет бойынша теңдіктер құру

    1

    15.11

    11

    Кел, ойнайық!

    1

    22.11

    12

    Салыстырудың құпиясы

    1

    29.11

    13

    Кім жүйрік?

    1

    06.12

    14

    "Математикалық тізбектер"

    1

    13.12

    15

    Есептер еліне саяхат

    1

    20.12

    16

    Өзіндік жұмыс

    1

    27.12

    ІІІ бөлім 9 сағат. Есептер еліне саяхат

    17

    Есептер еліне саяхат

    1

    10.01

    18

    «Болды-өзгерді-қалды» есеп шығару

    1

    17.01

    19

    Сурет бойынша есептер шығару

    1

    24.01

    20

    Математикалық диктант

    1

    31.01

    21

    Логикалық есептер

    1

    07.02

    22

    "Ойлан тап"

    1

    14.02


    23

    Артық-кем, қымбат-арзан

    1

    21.02

    24

    Логикалық есептер

    1

    28.02

    25

    Бақылау жұмысы

    1

    06.03

    ІV бөлім 8 сағат. Сандар сыры

    26

    Сандар сыры

    1

    13.03

    27

    "Математикалық тізбек " ойыны

    1

    20.03

    28

    "Әріпті өрнектер" еліне саяхат

    1

    03.04

    29

    Кел, ойнайық!

    1

    10.04

    30

    "Ойлан тап"

    1

    17.04

    31

    «Жас математиктер» турнирі

    1

    24.04

    32

    Ондықтар еліне саяхат

    1

    (1.05)

    08.05

    33

    Білімді тиянақтау. Тест.

    1

    15.05


    Барлығы

    34




























    ҮЙІРМДЕГІ ЖОСПАРЛАНҒАН ТАҚЫРЫПТЫҚ МАЗМҰНЫ



    І бөлім. "Заттардың қасиеті" 9 сағат

    Заттардың қасиетін табу керек, заттарды салыстырады, кесіндінің сиқыры, бөлу, құрастыру, қосу, азайту, теңдік құр, тең, артық, кем, сонша, сурет бойынша өрнек құру, бөлімді қортындылау ретінде бақылау жұмысы алынады.

    ІІ бөлім. Математикалық ойындар-7 сағат

    Оқушылармен білімдерін саралау мақсатында деңгейлік тапсырмалар орындату. Сурет бойынша теңдіктер құру, Кел, ойнайық! Салыстырудың құпиясы, Кім жүйрік? "Математикалық тізбектер", Есептер еліне саяхат, бөлімді қорытындылау ретінде оқушылардан өзіндік жұмыс алынады.

    ІІІ бөлім. Есептер еліне саяхат- 9 сағат

    Эстафеталық ойлау есептерімен қызығушылықтарын туғызып, ойната отырып есептерді шығарту. Есептер еліне саяхат, «Болды-өзгерді-қалды» есеп шығару, Сурет бойынша есептер шығару, Математикалық диктант, Логикалық есептер, "Ойлан тап". Артық-кем, қымбат-арзан, Логикалық есептер, бөлімді қорытындылау ретінде бақылау жұмысын жаздыру.

    ІV бөлім. Сандар сыры- 8 сағат

    Сандар сыры, "Математикалық тізбек " ойыны, "Әріпті өрнектер" еліне саяхат, Кел, ойнайық!, "Ойлан тап", «Жас математиктер» турнирі, Ондықтар еліне саяхат, бөлімді қорытындылау ретінде өзіндік жұмыс алынады. Логикалық ойлау есептері, тестер арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін және математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру.

    Қызықты математикалық есептер құрастыру, шешімдерін табу, бір-бірін тексере алуға баулу. Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында білім деңгейлерін бақылау.

    Тәжірибелік бөлім

    Оқушыларға қосымша берілетін тапсырмалар

    Жеке тақырыптар бойынша берілетін тапсырмалар

    • сөзжұмбақ;

    • ребус;

    • логикалық есептер;

    • логикалық ойындар.



    Оқушылардың білім деңгейін бақылау

    Логикалық жаттығуларды орындау баланың ақыл-ойын, қиялын, ой ұшқырлығын дамытады. Бұл оқушылардың түрлі мазмұнды есептерді шығаруда, есептің шартын құра білуге қалыптастырылады. Бір есептің бірнеше шешімдерін табуға жетелейді. Әрбір сабақ қызықты есептер мен аяқталып, логикалық есептер оқушылардың жас ерекшелігіне қарай күрделене түсуі қажет.

    Логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үш негізгі бағытта іске асырылады:

    • Қызығушылығын арттыру;

    • Ойлау және қабылдау қабілетін дамыту;

    • Шығармашылық ізденісін дамыту.

    Осы кезеңдегі берілетін тапсырмалар түрлері:

    1. Көру қабілетін дамытатын тапсырмалар (ребус, сөзжұмбақ, анаграмма, сиқырлы шаршылар, геометриялық фигуралар);

    2. Есту қабілетін дамытатын тапсырмалар (математикалық мақал-мәтел, логикалық есептер, қалжың есептер).



    Пәнді оқу-әдістемелік жағынан қамтамассыз ету.

    Оқыту - теориялық : оқулық, лекция. 

    Оқыту – практикалық: жаттығулар мен тапсырмалар, тест жинағы, тәжірибелік, сарамандық жұмыстар жинағы.

    Оқыту - әдістемелік: курсты үйренуге әдістемелік ұсыныстар, реферат, зерттеу жұмысын суреттеу. Оқыту – анықтамалық: сөздік, анықтама.

    Оқыту – көрнекілік: альбом.

    Оқыту – библиографиялық.





    №1

    Логикалық математика

    Күні:

    Сыныбы: « »

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Султанова Гулжазира
    25 Наурыз 2024
    1471
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үйірме Логикалық математика 1-2 сынып авторлық бағдарлама

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үйірме Логикалық математика 1-2 сынып авторлық бағдарлама

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1-2 сынып оқушыларына арналған "Логикалық математика" үйірмесінің толық дайын түрі. Материалда үйірменің мақсаты, міндеттері, түсініктемесі, КТЖ-сы, толық 34 сағатқа ҚМЖ-сымен берілген. Тек сіз өз мәліметтеріңізді жазсаңыз болды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Түсініктеме

              7-8 жастағы баланың абстрактілі ойлау деңгейі-дәстүрден тыс және қызықты тапсырмаларды орындауға қажетті логикалық пайымдаулар құру, ой қорытуды жүргізе алу біліктерін қалыптастыру бойынша жұмыстар жүргізуге мүмкіндік береді. Сондықтан бірінші сыныпқа арналған «Логикалық математика» үйірмесі осы ерекшеліктерді есепке ала отырып құрылған.

    Бүгінгі күні математиканың қолданылмайтын жері жоқ. Сондықтан әр оқушыны математикалық сауаттылықтың жоғары деңгейіне жеткізу міндеті тұр. «Логикалық математика» үйірмесі арқылы оқушылар тез ойлау, жылдам есептеу дағдылары қалыптасады. Бұған қоса математикалық, логикалық, танымдық мағлұматтарды меңгереді, ақыл-ойы, ойлау қабілеті жетілдіріледі.

        «Логикалық математика» үйірмесі арқылы оқушылар қоршаған ортаны таниды, ұлттық мәдениетті, моральды, дүниетанымды сезіне бастайды, сөйлеуге дағдыландыруда оқушының өзіндік ерекшелігі айқындала түседі. «Қызықты математика» бағдарламасы арқылы оқушылар тез ойлау, жылдам есептеу дағдылары қалыптасады. Бұған қоса оқып-үйрену барысында оқушылар алғашқы тілдік мағлұматтарды меңгереді, ақыл-ойы, сөйлеу дағдылары жетілдіріледі.

              Көңілді жаттығулар, викториналар, қызықты тапсырмалар құрастыру баланың ойын ұштай түсіп, ұстамдылыққа, еңбектене білуге тәрбиелейді. Оқушының қиялын дамытып, өз бетімен жұмыс істеуге икемдейді. Өтілетін жұмыстар мен тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, білімдерін жетілдіріп, дамытуға арналған.

              «Логикалық математика» үйірмесі келесі тапсырмалар түрлері енгізілген:

    -геометриялық мазмұндағы және кеңістік ұғымын дамытуға арналған тапсырмалар;
    -жиынмен байланысты амалдарды орындауға арналған тапсырмалар;

    -математикалық басқатырғыштар;

    -логикалық қортындылар;

    -лабиринттер;
    -көңілді жаттығулар;

    -сөзжұмбақтар;
         







    Үйірменің мақсаты:

    Баланың тұлғалық қасиеттерін: ақыл-ойын, сезімдерін, танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойлау әрекеттерін дамыту, оқушыларға матемитакалық білім, білік, дағдыларын игерту; шығармашылық қабілеттерін арттыру; зейінін, еске сақтау, байқағыштық, қяиялдау, танымдық іс-әрекеттерімен өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу.

    Үйірменің міндеті:



    • Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету;

    • Ақыл-ойын және ерік пен сезім белсенділігін арттыру;

    • Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру;

    • Математикалық тілде сөйлеу машығын қалыптастыру;

    • Оқушылардың танымдық қабілетін дамытып, қызығушылығын арттыру.

    Үйірме барысында меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар

    Білімі мен білігі бойынша:

    0-ден 10-ға дейінгі сандарды, орналасу ретін, санауды, сандарды оқып және жаза білуі тиіс. 10-нан 100-ге дейінгі сандарды оқып және жаза білуі керек.

    Оқушы білуі керек:

    • кері есептер құрастыруды;

    • жүздіктерді қосу мен азайтуды;

    • екі таңбалы сандарды қосу, азайтуды;

    • өрнектерді пайдаланып есеп құрастыру;

    • геометриялық фигураларды ажыратуды, тік төртбұрыш, төртбұрыш, шаршы;

    • шамалар мен ұзындық бірліктерін.



    ҮЙІРМЕНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ЖЫЛДЫҚ

    ЖОСПАРЫ

    №

    Тақырып мазмұны

    Сағат саны

    Мерзімі

    І бөлім 9 сағат. Заттардың қасиеті

    1

    Сиқырлы суретші

    1

    6.09

    2

    "Ұқсастығын тап, айырмашылығын ажырат"

    1

    13.09

    3

    Кесіндінің сиқыры

    1

    20.09

    4

    "Пазл" құрастыру

    1

    27.09

    5

    Біз есептей аламыз

    1

    04.10

    6

    Сурет бойынша теңдік құр

    1

    11.10

    7

    Салыстырудың құпиясы. Кім жүйрік?

    1

    18.10

    8

    Сурет бойынша өрнек құру

    1

    25.10

    9

    Өзіңді-өзің тексер.

    1

    8.11

    ІІ бөлім 7 сағат. Математикалық ойындар

    10

    Сурет бойынша теңдіктер құру

    1

    15.11

    11

    Кел, ойнайық!

    1

    22.11

    12

    Салыстырудың құпиясы

    1

    29.11

    13

    Кім жүйрік?

    1

    06.12

    14

    "Математикалық тізбектер"

    1

    13.12

    15

    Есептер еліне саяхат

    1

    20.12

    16

    Өзіндік жұмыс

    1

    27.12

    ІІІ бөлім 9 сағат. Есептер еліне саяхат

    17

    Есептер еліне саяхат

    1

    10.01

    18

    «Болды-өзгерді-қалды» есеп шығару

    1

    17.01

    19

    Сурет бойынша есептер шығару

    1

    24.01

    20

    Математикалық диктант

    1

    31.01

    21

    Логикалық есептер

    1

    07.02

    22

    "Ойлан тап"

    1

    14.02


    23

    Артық-кем, қымбат-арзан

    1

    21.02

    24

    Логикалық есептер

    1

    28.02

    25

    Бақылау жұмысы

    1

    06.03

    ІV бөлім 8 сағат. Сандар сыры

    26

    Сандар сыры

    1

    13.03

    27

    "Математикалық тізбек " ойыны

    1

    20.03

    28

    "Әріпті өрнектер" еліне саяхат

    1

    03.04

    29

    Кел, ойнайық!

    1

    10.04

    30

    "Ойлан тап"

    1

    17.04

    31

    «Жас математиктер» турнирі

    1

    24.04

    32

    Ондықтар еліне саяхат

    1

    (1.05)

    08.05

    33

    Білімді тиянақтау. Тест.

    1

    15.05


    Барлығы

    34




























    ҮЙІРМДЕГІ ЖОСПАРЛАНҒАН ТАҚЫРЫПТЫҚ МАЗМҰНЫ



    І бөлім. "Заттардың қасиеті" 9 сағат

    Заттардың қасиетін табу керек, заттарды салыстырады, кесіндінің сиқыры, бөлу, құрастыру, қосу, азайту, теңдік құр, тең, артық, кем, сонша, сурет бойынша өрнек құру, бөлімді қортындылау ретінде бақылау жұмысы алынады.

    ІІ бөлім. Математикалық ойындар-7 сағат

    Оқушылармен білімдерін саралау мақсатында деңгейлік тапсырмалар орындату. Сурет бойынша теңдіктер құру, Кел, ойнайық! Салыстырудың құпиясы, Кім жүйрік? "Математикалық тізбектер", Есептер еліне саяхат, бөлімді қорытындылау ретінде оқушылардан өзіндік жұмыс алынады.

    ІІІ бөлім. Есептер еліне саяхат- 9 сағат

    Эстафеталық ойлау есептерімен қызығушылықтарын туғызып, ойната отырып есептерді шығарту. Есептер еліне саяхат, «Болды-өзгерді-қалды» есеп шығару, Сурет бойынша есептер шығару, Математикалық диктант, Логикалық есептер, "Ойлан тап". Артық-кем, қымбат-арзан, Логикалық есептер, бөлімді қорытындылау ретінде бақылау жұмысын жаздыру.

    ІV бөлім. Сандар сыры- 8 сағат

    Сандар сыры, "Математикалық тізбек " ойыны, "Әріпті өрнектер" еліне саяхат, Кел, ойнайық!, "Ойлан тап", «Жас математиктер» турнирі, Ондықтар еліне саяхат, бөлімді қорытындылау ретінде өзіндік жұмыс алынады. Логикалық ойлау есептері, тестер арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін және математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру.

    Қызықты математикалық есептер құрастыру, шешімдерін табу, бір-бірін тексере алуға баулу. Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында білім деңгейлерін бақылау.

    Тәжірибелік бөлім

    Оқушыларға қосымша берілетін тапсырмалар

    Жеке тақырыптар бойынша берілетін тапсырмалар

    • сөзжұмбақ;

    • ребус;

    • логикалық есептер;

    • логикалық ойындар.



    Оқушылардың білім деңгейін бақылау

    Логикалық жаттығуларды орындау баланың ақыл-ойын, қиялын, ой ұшқырлығын дамытады. Бұл оқушылардың түрлі мазмұнды есептерді шығаруда, есептің шартын құра білуге қалыптастырылады. Бір есептің бірнеше шешімдерін табуға жетелейді. Әрбір сабақ қызықты есептер мен аяқталып, логикалық есептер оқушылардың жас ерекшелігіне қарай күрделене түсуі қажет.

    Логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үш негізгі бағытта іске асырылады:

    • Қызығушылығын арттыру;

    • Ойлау және қабылдау қабілетін дамыту;

    • Шығармашылық ізденісін дамыту.

    Осы кезеңдегі берілетін тапсырмалар түрлері:

    1. Көру қабілетін дамытатын тапсырмалар (ребус, сөзжұмбақ, анаграмма, сиқырлы шаршылар, геометриялық фигуралар);

    2. Есту қабілетін дамытатын тапсырмалар (математикалық мақал-мәтел, логикалық есептер, қалжың есептер).



    Пәнді оқу-әдістемелік жағынан қамтамассыз ету.

    Оқыту - теориялық : оқулық, лекция. 

    Оқыту – практикалық: жаттығулар мен тапсырмалар, тест жинағы, тәжірибелік, сарамандық жұмыстар жинағы.

    Оқыту - әдістемелік: курсты үйренуге әдістемелік ұсыныстар, реферат, зерттеу жұмысын суреттеу. Оқыту – анықтамалық: сөздік, анықтама.

    Оқыту – көрнекілік: альбом.

    Оқыту – библиографиялық.





    №1

    Логикалық математика

    Күні:

    Сыныбы: « »

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Басқа 2 сынып
    25.03.2024
    1471
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Султанова Гулжазира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации