Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйірме Логикалық математика 1-2 сынып авторлық бағдарлама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсініктеме
7-8 жастағы баланың абстрактілі ойлау деңгейі-дәстүрден тыс және қызықты тапсырмаларды орындауға қажетті логикалық пайымдаулар құру, ой қорытуды жүргізе алу біліктерін қалыптастыру бойынша жұмыстар жүргізуге мүмкіндік береді. Сондықтан бірінші сыныпқа арналған «Логикалық математика» үйірмесі осы ерекшеліктерді есепке ала отырып құрылған.
Бүгінгі күні математиканың қолданылмайтын жері жоқ. Сондықтан әр оқушыны математикалық сауаттылықтың жоғары деңгейіне жеткізу міндеті тұр. «Логикалық математика» үйірмесі арқылы оқушылар тез ойлау, жылдам есептеу дағдылары қалыптасады. Бұған қоса математикалық, логикалық, танымдық мағлұматтарды меңгереді, ақыл-ойы, ойлау қабілеті жетілдіріледі.
«Логикалық математика» үйірмесі арқылы оқушылар қоршаған ортаны таниды, ұлттық мәдениетті, моральды, дүниетанымды сезіне бастайды, сөйлеуге дағдыландыруда оқушының өзіндік ерекшелігі айқындала түседі. «Қызықты математика» бағдарламасы арқылы оқушылар тез ойлау, жылдам есептеу дағдылары қалыптасады. Бұған қоса оқып-үйрену барысында оқушылар алғашқы тілдік мағлұматтарды меңгереді, ақыл-ойы, сөйлеу дағдылары жетілдіріледі.
Көңілді жаттығулар, викториналар, қызықты тапсырмалар құрастыру баланың ойын ұштай түсіп, ұстамдылыққа, еңбектене білуге тәрбиелейді. Оқушының қиялын дамытып, өз бетімен жұмыс істеуге икемдейді. Өтілетін жұмыстар мен тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, білімдерін жетілдіріп, дамытуға арналған.
«Логикалық математика» үйірмесі келесі тапсырмалар түрлері енгізілген:
-геометриялық мазмұндағы және
кеңістік ұғымын дамытуға арналған тапсырмалар;
-жиынмен байланысты амалдарды орындауға арналған
тапсырмалар;
-математикалық басқатырғыштар;
-логикалық қортындылар;
-лабиринттер;
-көңілді жаттығулар;
-сөзжұмбақтар;
Үйірменің мақсаты:
Баланың тұлғалық қасиеттерін: ақыл-ойын, сезімдерін, танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойлау әрекеттерін дамыту, оқушыларға матемитакалық білім, білік, дағдыларын игерту; шығармашылық қабілеттерін арттыру; зейінін, еске сақтау, байқағыштық, қяиялдау, танымдық іс-әрекеттерімен өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу.
Үйірменің міндеті:
-
Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету;
-
Ақыл-ойын және ерік пен сезім белсенділігін арттыру;
-
Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру;
-
Математикалық тілде сөйлеу машығын қалыптастыру;
-
Оқушылардың танымдық қабілетін дамытып, қызығушылығын арттыру.
Үйірме барысында меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар
Білімі мен білігі бойынша:
0-ден 10-ға дейінгі сандарды, орналасу ретін, санауды, сандарды оқып және жаза білуі тиіс. 10-нан 100-ге дейінгі сандарды оқып және жаза білуі керек.
Оқушы білуі керек:
-
кері есептер құрастыруды;
-
жүздіктерді қосу мен азайтуды;
-
екі таңбалы сандарды қосу, азайтуды;
-
өрнектерді пайдаланып есеп құрастыру;
-
геометриялық фигураларды ажыратуды, тік төртбұрыш, төртбұрыш, шаршы;
-
шамалар мен ұзындық бірліктерін.
ҮЙІРМЕНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ЖЫЛДЫҚ
ЖОСПАРЫ
№ |
Тақырып мазмұны |
Сағат саны |
Мерзімі |
І бөлім 9 сағат. Заттардың қасиеті |
|||
1 |
Сиқырлы суретші |
1 |
6.09 |
2 |
"Ұқсастығын тап, айырмашылығын ажырат" |
1 |
13.09 |
3 |
Кесіндінің сиқыры |
1 |
20.09 |
4 |
"Пазл" құрастыру |
1 |
27.09 |
5 |
Біз есептей аламыз |
1 |
04.10 |
6 |
Сурет бойынша теңдік құр |
1 |
11.10 |
7 |
Салыстырудың құпиясы. Кім жүйрік? |
1 |
18.10 |
8 |
Сурет бойынша өрнек құру |
1 |
25.10 |
9 |
Өзіңді-өзің тексер. |
1 |
8.11 |
ІІ бөлім 7 сағат. Математикалық ойындар |
|||
10 |
Сурет бойынша теңдіктер құру |
1 |
15.11 |
11 |
Кел, ойнайық! |
1 |
22.11 |
12 |
Салыстырудың құпиясы |
1 |
29.11 |
13 |
Кім жүйрік? |
1 |
06.12 |
14 |
"Математикалық тізбектер" |
1 |
13.12 |
15 |
Есептер еліне саяхат |
1 |
20.12 |
16 |
Өзіндік жұмыс |
1 |
27.12 |
ІІІ бөлім 9 сағат. Есептер еліне саяхат |
|||
17 |
Есептер еліне саяхат |
1 |
10.01 |
18 |
«Болды-өзгерді-қалды» есеп шығару |
1 |
17.01 |
19 |
Сурет бойынша есептер шығару |
1 |
24.01 |
20 |
Математикалық диктант |
1 |
31.01 |
21 |
Логикалық есептер |
1 |
07.02 |
22 |
"Ойлан тап" |
1 |
14.02 |
23 |
Артық-кем, қымбат-арзан |
1 |
21.02 |
24 |
Логикалық есептер |
1 |
28.02 |
25 |
Бақылау жұмысы |
1 |
06.03 |
ІV бөлім 8 сағат. Сандар сыры |
|||
26 |
Сандар сыры |
1 |
13.03 |
27 |
"Математикалық тізбек " ойыны |
1 |
20.03 |
28 |
"Әріпті өрнектер" еліне саяхат |
1 |
03.04 |
29 |
Кел, ойнайық! |
1 |
10.04 |
30 |
"Ойлан тап" |
1 |
17.04 |
31 |
«Жас математиктер» турнирі |
1 |
24.04 |
32 |
Ондықтар еліне саяхат |
1 |
(1.05) 08.05 |
33 |
Білімді тиянақтау. Тест. |
1 |
15.05 |
|
Барлығы |
34 |
|
ҮЙІРМДЕГІ ЖОСПАРЛАНҒАН ТАҚЫРЫПТЫҚ МАЗМҰНЫ
І бөлім. "Заттардың қасиеті" 9 сағат
Заттардың қасиетін табу керек, заттарды салыстырады, кесіндінің сиқыры, бөлу, құрастыру, қосу, азайту, теңдік құр, тең, артық, кем, сонша, сурет бойынша өрнек құру, бөлімді қортындылау ретінде бақылау жұмысы алынады.
ІІ бөлім. Математикалық ойындар-7 сағат
Оқушылармен білімдерін саралау мақсатында деңгейлік тапсырмалар орындату. Сурет бойынша теңдіктер құру, Кел, ойнайық! Салыстырудың құпиясы, Кім жүйрік? "Математикалық тізбектер", Есептер еліне саяхат, бөлімді қорытындылау ретінде оқушылардан өзіндік жұмыс алынады.
ІІІ бөлім. Есептер еліне саяхат- 9 сағат
Эстафеталық ойлау есептерімен қызығушылықтарын туғызып, ойната отырып есептерді шығарту. Есептер еліне саяхат, «Болды-өзгерді-қалды» есеп шығару, Сурет бойынша есептер шығару, Математикалық диктант, Логикалық есептер, "Ойлан тап". Артық-кем, қымбат-арзан, Логикалық есептер, бөлімді қорытындылау ретінде бақылау жұмысын жаздыру.
ІV бөлім. Сандар сыры- 8 сағат
Сандар сыры, "Математикалық тізбек " ойыны, "Әріпті өрнектер" еліне саяхат, Кел, ойнайық!, "Ойлан тап", «Жас математиктер» турнирі, Ондықтар еліне саяхат, бөлімді қорытындылау ретінде өзіндік жұмыс алынады. Логикалық ойлау есептері, тестер арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін және математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру.
Қызықты математикалық есептер құрастыру, шешімдерін табу, бір-бірін тексере алуға баулу. Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында білім деңгейлерін бақылау.
Тәжірибелік бөлім
Оқушыларға қосымша берілетін тапсырмалар
Жеке тақырыптар бойынша берілетін тапсырмалар
-
сөзжұмбақ;
-
ребус;
-
логикалық есептер;
-
логикалық ойындар.
Оқушылардың білім деңгейін бақылау
Логикалық жаттығуларды орындау баланың ақыл-ойын, қиялын, ой ұшқырлығын дамытады. Бұл оқушылардың түрлі мазмұнды есептерді шығаруда, есептің шартын құра білуге қалыптастырылады. Бір есептің бірнеше шешімдерін табуға жетелейді. Әрбір сабақ қызықты есептер мен аяқталып, логикалық есептер оқушылардың жас ерекшелігіне қарай күрделене түсуі қажет.
Логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үш негізгі бағытта іске асырылады:
-
Қызығушылығын арттыру;
-
Ойлау және қабылдау қабілетін дамыту;
-
Шығармашылық ізденісін дамыту.
Осы кезеңдегі берілетін тапсырмалар түрлері:
-
Көру қабілетін дамытатын тапсырмалар (ребус, сөзжұмбақ, анаграмма, сиқырлы шаршылар, геометриялық фигуралар);
-
Есту қабілетін дамытатын тапсырмалар (математикалық мақал-мәтел, логикалық есептер, қалжың есептер).
Пәнді оқу-әдістемелік жағынан қамтамассыз ету.
Оқыту - теориялық : оқулық, лекция.
Оқыту – практикалық: жаттығулар мен тапсырмалар, тест жинағы, тәжірибелік, сарамандық жұмыстар жинағы.
Оқыту - әдістемелік: курсты үйренуге әдістемелік ұсыныстар, реферат, зерттеу жұмысын суреттеу. Оқыту – анықтамалық: сөздік, анықтама.
Оқыту – көрнекілік: альбом.
Оқыту – библиографиялық.
№1
Логикалық математика |
Күні: |
Сыныбы: «
» Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |