Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйкеліс күшінің пайдасы мен зияны. Күштер қалай әсер етеді?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: А.Жұмагелдиев
№128 негізгі мектеп ҚМЖ Пәні: жаратылыстану
Бөлім: |
Табиғат физикасы. Күш және қозғалыс. |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
А.Боранбаева |
|
Күні: |
07.03.2024 ж |
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Үйкеліс күшінің пайдасы мен зияны |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.1.3 үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау |
|
Сабақтың мақсаты |
Үйкеліс күшінің пайдасы мен зияны туралы біледі; үйкелісті қалай өзгертуге болатынын біледі |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру,өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығула-рымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: «Жедел жауап» әдісі арқылы жүреді. - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік? -Бір-біріңе өткен тақырыпқа қатысты сұрақ қойып, жауап алыңдар. Жаңа тақырыпты ашу «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді. -Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарың-дар. Раэлнзьүйкеліспдпвдпкүшініңщивпайдасыпщқжменвщидпиштзиянықшснщ - Қандай сөйлем шықты? - Олай болса, бүгінгі сабағымызда үйкеліс күшінің пайдасы мен зияны туралы оқып білетін боламыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты шы-ғарады. |
Оқушыларды «Ауызша мадақ-тау» әдісімен бағалау. Өткен тақырыпқа қатысты сұрақ-тарға жауап береді-2 балл. Жауабын толық-тыру, тиімді кері байланыс жасау. |
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады. А) Суретпен жұмыс. -Негешті бір сұрақ мазалады: үйкеліс күнделікті өмірде пайдалы ма, әлде зиянын тигізеді ме? Бұл сұраққа сендер қалай жауап берер едіңдер? -Үйкелістің жануарлар мен өсімдіктерге қалай көмектескенін сипаттаңдар. Табиғаттағы үйкеліс күшінің әсеріне мысалдар келтіріңдер. -Үйкеліс күші техникаға қалай әсер етеді? Ә) Мәтінмен жұмыс. Сергіту сәті
(Т, Д) 2-тапсырмада «Бақылау» әдісі жүзеге асырылады. А) Ойлан. -Суреттерге қарай. Оларға не ортақ? Қорытынды жасаңдар. Ә) Зертте. -Үйкелісті қалай арттыруға немесе азайтуға болады? Түсіндіріп көріңдер. - Үйкеліс күшін зерттеу адамзат үшін қаншалықты қажетті деп ойлайсың? |
Сұрақтарға жауап береді. Суретті талдайды. Тапсырманы орындайды.
Билеп сергиді.
Сұрақтарға жа-уап береді. Бақылау нәти-жесін талдайды. |
Дескриптор: - Суретті тал-дайды -2балл. - Үйкеліс күшінің пайдасы мен зиянына мысал келтіреді-2балл.
Дескриптор: - Үйкеліс күші жайлы сұрақтар-ға жауап береді-2балл. - Үйкелісті қалай арттыруға немесе азайтуға бола-тынын анықтайды-2балл. |
Оқулық сурет
Оқулық
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді. Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу. |
Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
Тексерілді: Ә.Боранбаева
№ 128 негізгі мектеп ҚМЖ пәні: жаратылыстану
Бөлім: |
Табиғат физикасы. Күш және қозғалыс. |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Сариева А |
|
Күні: |
6.04.22 |
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Күштер қалай әсер етеді? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.1.4 күштің әсер ету бағытын анықтау 3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: бақылау жүргізіп, күштің әсер ету бағытын анықтай алады. Көптеген оқушылар: бір уақытта бірнеше күштің әсерін қалай байқағанын айта алады; Кейбір оқушылар: күштерді зерттеудің қажеттілігін талдай алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру,өзін- өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығула-рымен өтеді. Өткен тақырыпқа шолу: «Жедел жауап» әдісі арқылы жүреді. - Ауырлық күші, серпімділік, үйкеліс күші неліктен пайда болады? Мысалдар келтіріңдер. -Бұл күштер неге байланысты? Түсіндіріп көріңдер. -Бұл күштер қалай бағытталған? -Бұл күштердің әсері қалай байқала-ды? - Олай болса бүгінгі сабағымызда бұл күштердің әсері туралы оқып білетін боламыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Өткен тақырып-қа қатысты сұ-рақтарға жауап береді. Тақырыпты шығарады. |
«Ауызша мадақ-тау» әдісімен баға-лау. Дескриптор: - Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар-ға жауап береді-2балл. Жауабын толық-тыру, тиімді кері байланыс жасау. |
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин Бекіту 15 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады. А) Сөздікпен жұмыс: парашют Ә) Суретпен жұмыс: -Суреттерге қарап, мәтінді оқы. Күш түрлері туралы білімдеріңді пайдала-нып, олардың мағыналарын түсіндіріп көріңдер. -Гамакқа жатып көрдіңдер ме? Ол неліктен созылып кетті? Оның жерге тиюіне не кедергі келтірді? Жіптер неліктен бұтақтардан сырғып кетпей-ді? Гамакқа қандай күштер әсер етеді? Олардың әрқайсысы қалай бағыттал-ған?
Сергіту сәтінде қазақ күйіне билейді.
(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады. А) Зертте. Парашют қалай түседі? Ә) Ойлан. Әуеге лақтырылған доп неліктен төмен құлайды, ал су астындағы доп неге жоғары көтеріледі? Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: - Күштерді зерттеудің қажеттілігін талда. |
Тапсырманы орындайды. Сөздікті жазып алады. Суретті талдай-ды. Сұрақтарға жауап береді.
Билеп сергиді.
Тәжірибе жасайды. Сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: - Суретті талдап, сұрақтарға жауап береді-2балл. Күштердің әсерін анықтайды-2балл.
Дескриптор: - Парашют қалай түсетінін анық-тайды-2балл. - Әуеге лақтырыл-ған доп неліктен төмен құлайтынын айтады-1балл. Су астындағы доп неге жоғары көте-рілетінін анық-тайды-1балл. |
Оқулық сурет
Оқулық
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері
байланысты «Шеринг»
әдісі < Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |