Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеттінің
технологиялық картасы
Тәрбиеші :Мауленова К. А
.
Білім беру саласы: «Қатынас» , «Таным »,
«Шығармашылық »
Бөлімдері : Көркем әдебиет .Құрастыру ,
Мүсіндеу .
Тақырыбы: «Ертегілер әлеміне саяхат »
.
Мақсаты:Балаларға ертегілерді сахналау барысында
кейіпкерлердің мінез –құлқын жеткізе білуге үйрету . Суретке көңіл
қойып мазмұнын түсіне білуге үйрету.
Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл –
қозғалысын келтіріп ойнауға үйрету . Сөздерді анық айтуға
дағдыландыру, есте сақтау қабілетін
дамыту .
Көрнекілік құралы
: Ертегі мазмұнына сәйкес суреттер . Үй ,
ойншщықтар .
Іс
әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
І
кезең
Мотивациялық-
қозғаушылық
Шаттық шеңберінен басталады
:
Күн
шығыпты , алақай ,
Қуанатын күн бүгін .
Қайырлы таң! Қайырлы таң
!
Күліп шықты күн бүгін .
Сәлеметсіз бе ?
Бәріміз күндей жарқырайық
,
Бәріміз тату болайық!
Достығымыз жарассын, - деп келген қонақтармен
амандасайық .
ІІ
кезең
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
.
Бүгін бізде өзгеше сабақ болады , Біз сыйқырлы
поезға отырып барлығымыз Ертегілер еліне аттанайық
.
І-
аялдамаға келдік – қане , мына аялдамадағы суреттерге қарап
аялдаманың атын тауып көрейікші ?
Қане , балалар, біз «Шалқан » ертегісін есімізге
түсірейік .
Ал,
енді саяхатымызды жалғастырайық .
ІІ-
аялдама – мына жерде қызық суреттер ілініп тұр , балалар . Қане,
қарайықшы , бұл қандай ертегі ? Суретте не
бейнеленген?
Сұрақ – жауап : - Үйшікке бірінші болып кім келді
? Тағы кімдер келді ? Үйшікте барлығы нешеу болып тұра бастады ?
Соңынан кім келді ? Аю не деді?
Ғажайып сәт : Есік қағылып , аю келеді , жылап
тұр .
Аю
саған не болды ? Неге жылап тұрсың ?
Аюға көмектесеміз бе балалар
?
Олай болса , алдымен аюды көңілдендіріп алайық ,
иә , балалар?
Сергіту сәті :
Қорбаңдаған аюдың ,
Құлпынайы көп екен
Теріп - еріп алайық ,
Қалтамызға салайық
Аю
сен бізбен бірге саяхатқа жүр . Біз саған келесі аялдамаға барғанда
үйшігінді құрастыруға көмектесеміз .
ІІІ
–аялдама Магнитті тақта орналасқан «Шұбар » тауықтың суретін
көрсету .
Балалар мынау не ?
Қандай тауық ?
Олай болса , бұл қандай
ертегі
Енді сендерге өтініш : менің балапандарымның
қарындары ашып қалыпты ,Соларға арнап тары дайындап бересіңдер ме
?
Қане, балалар ,бәріміз бірігіп аюға үйшік
құрастыруға , шұбар тауықтың балапандврына тары дайындауға
көмектесеміз бе ?
Риза болған аю мен тауық балаларға алғыстарын
айтады .
Балалар поездарына мініп , көңілді әуенмен
топтарына қайтады .
Балалар бір бірінің иығынан ұстап , А
Қалаубаеваның орындауындағы «Ертегілер»
Әнінің ырғағымен поезд болып
қозғалады.
Магнитті тақтаға бекітілгенертегі кейіпкерлерінің
суреттеріне қарап отырып балалар «Шалқан» ертегісі деп жауап береді
.
Балалар жарты шеңбер құрып отырады .Ертегі
кейіпкерлерінің маскісін киген балалар ертегіні сахналайды
.
Қабырғадағы суреттерге қарап ,балалар бұл «Үйшік»
ертегісі екенін айтады .
Тышқан , бақа , түлкі ең соңында аю келеді .үй
құлап қалады .
Аю
үйшіктің құлап қалғанын айтып, балалардан үйшікті құрастыруға
көмектесуді сұрайды .
Балалар «иә » деп жауап
береді
Балалар тиісті қимылдар жасайды
.
Тауық.
Балалар шұбар тауық деп жауап
береді
Шұбар тауық ертегісі .
Балалар жарыса иә деп жауап береді
.
Балалар екі топқа бөлініп, ұлдар құрастырмалы
ойыншықтардан аюдың үйшігін құрастыруға, қыздар ермексаздан шұбар
тауықтың балапандарына тары дайындауға көмектеседі
.
ІІІ
кезең
Рефлексивті – реттеушілік
.
Балалар , біз қайда бардық ? Не көрдік? Не
істедік?
Саяхатымыз ұнады ма ?
Жақсы жауап берген балаларды мадақтау
.
Біз
сыйқырлы позға мініп, ертегілер еліне бардық , «Шалқан», «Үйшік» ,
«Шұбар тауық» ертегілерінің кейіпкерлерімен кездесіп, ертегілерді
еске түсірдік ,
Күтілетін нәтиже:
Біледі : Суретке қарап мазмұнын айтуға үйрету
.
Түсінеді :
Ермексазбен , конструктордан өз еріктерімен жұмыс
дағдыларын көрсетті .Сөздерді анық айтып, есте сақтау қабілеттерін
дамытту.
Қолданады:ертегіге еніп, қиялдауды үйренеді
.