Жамбыл облысы Тараз
қаласы
№13 балабақша тәрбиешісі
Дарменкулова Жанар
Шамшақызы.
Тақырыбы: «Үйшік»
Мақсаты: Балаларды үшке дейін санауға үйрету. Пішіндер туралы түсініктер қалыптастыру. Түстерді ажыратуға үйрету. Балалардың ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Татулыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: үйшік, аққала, шана.
Заттық дамыту орталығы: пішіндер, суреттер, үйшік, түрлі қыстырғыштар.
Билингвалды сыңары: үшбұрыш-триугольник, төртбұрыш-квадрат, шеңбер-круг.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық кезең Ұйымдастырушылық ізденістік кезең Рефлективті түзетушілік кезең |
Шаттық шеңбері Сәлем деймін мен күнге! Сәлем деймін мен жерге! Сәлем деймін мен саған Қайырлы таң, балалар! Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? -Балалар қыс мезгілінің қандай ерекшеліктері бар? -Қыста ойнайтын қандай ойын түрлерін білесіңдер? -Қыс мезгілінде неше ай бар? Желтоқсан айында еліміздің тәуелсіздік мейрамы аталып өтеді.Балалар сендерге ертегі тыңдаған ұнайды ма? Қандай ертегі білесіңдер? Бүгін мен сендерге үйшік ертегісін айтып беремін. Ертеде ашық алаңқайда кішкентай ескі үйшік тұрған. Бірде оның қасына бір пішін келеді. -Бұл қандай пішін? -Оның түсі қандай? -Неше бұрышы бар? Оның үйшікке кіргісі келеді, бірақ кіре алмайды. Үйшік оған балалармен ойын ойнасаң кіргіземін дейді. Дидактикалық ойын. «Орнын тап» Мақсаты: пішіндерді өз орнына орналастыру. Үйшік үшбұрышты кіргізеді. Үйшіктің қасына тағы бір пішін келеді. -Бұл қандай пішін? -Оның түсі қандай? -Неше бұрышы бар? Ол да үйшікке кіргісі келеді. Үшбұрыш оған балалармен ойын ойнасаң кіргіземін дейді. Дидактикалық ойын: «Түстерін тап» Мақсаты: қыстырғыш арқылы пішіндерді өз түсіне орналастыру. Сергіту жаттығуы. Тербеледі ағаштар Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар Үп-үлкен боп өседі. Үшбұрыш пен төртбұрыш үйшікте тұрып жатады. Үйшіктің қасына тағы бір пішін келеді. -Бұл қандай пішін? -Оның түсі қандай? -Оның бұрышы бар ма? Ол да үйшікке кіргісі келеді. Үшбұрыш пен төртбұрыш балалармен ойын ойнасаң кіргіземіз дейді. Ойын: Пішіндерден үйшік құрастыру. Қорытынды: -Үйшікте қандай пішіндер тұрып жатыр? -Бұлар үйшікте тату өмір сүріпті. Төртбұрыш пішініне қандай заттар ұқсайды? Шеңберге қандай заттар ұқсайды? Үшбұрышқа қандай заттар ұқсайды? Қане пішіндерді санайықшы. Орыс тілінде санайықшы. Балалар бүгінгі оқу қызметінде сендер жақсы жауап бердіңдер. |
Балалардың көңілдері көтеріліп, сөздерді қайталайды. Қыс. Қар жауады, суық болады. Шана, аққала, сырғанақ. 3ай. Желтоқсан, қаңтар, ақпан. Ұнайды. Бауырсақ, үш аю, шалқан, үйшік. Үшбұрыш. Жасыл. Үш. Балалар тапсырманы орындайды. Төртбұрыш. Көк. Төрт. Балаллар тапсырманы орындайды. Балалар қозғалыстар жасап, сөздерді қайталайды. Шеңбер. Қызыл. Жоқ. Балалар тапсырманы орындайды. Төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер. Терезе, теледидар, кітап. Доп, алма, күн, тарелка. Үйдің шатыры, пирамида. Бір, екі, үш. Один, два,три. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Үйшік" ертегісі
"Үйшік" ертегісі
Жамбыл облысы Тараз
қаласы
№13 балабақша тәрбиешісі
Дарменкулова Жанар
Шамшақызы.
Тақырыбы: «Үйшік»
Мақсаты: Балаларды үшке дейін санауға үйрету. Пішіндер туралы түсініктер қалыптастыру. Түстерді ажыратуға үйрету. Балалардың ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту. Татулыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: үйшік, аққала, шана.
Заттық дамыту орталығы: пішіндер, суреттер, үйшік, түрлі қыстырғыштар.
Билингвалды сыңары: үшбұрыш-триугольник, төртбұрыш-квадрат, шеңбер-круг.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық кезең Ұйымдастырушылық ізденістік кезең Рефлективті түзетушілік кезең |
Шаттық шеңбері Сәлем деймін мен күнге! Сәлем деймін мен жерге! Сәлем деймін мен саған Қайырлы таң, балалар! Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? -Балалар қыс мезгілінің қандай ерекшеліктері бар? -Қыста ойнайтын қандай ойын түрлерін білесіңдер? -Қыс мезгілінде неше ай бар? Желтоқсан айында еліміздің тәуелсіздік мейрамы аталып өтеді.Балалар сендерге ертегі тыңдаған ұнайды ма? Қандай ертегі білесіңдер? Бүгін мен сендерге үйшік ертегісін айтып беремін. Ертеде ашық алаңқайда кішкентай ескі үйшік тұрған. Бірде оның қасына бір пішін келеді. -Бұл қандай пішін? -Оның түсі қандай? -Неше бұрышы бар? Оның үйшікке кіргісі келеді, бірақ кіре алмайды. Үйшік оған балалармен ойын ойнасаң кіргіземін дейді. Дидактикалық ойын. «Орнын тап» Мақсаты: пішіндерді өз орнына орналастыру. Үйшік үшбұрышты кіргізеді. Үйшіктің қасына тағы бір пішін келеді. -Бұл қандай пішін? -Оның түсі қандай? -Неше бұрышы бар? Ол да үйшікке кіргісі келеді. Үшбұрыш оған балалармен ойын ойнасаң кіргіземін дейді. Дидактикалық ойын: «Түстерін тап» Мақсаты: қыстырғыш арқылы пішіндерді өз түсіне орналастыру. Сергіту жаттығуы. Тербеледі ағаштар Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар Үп-үлкен боп өседі. Үшбұрыш пен төртбұрыш үйшікте тұрып жатады. Үйшіктің қасына тағы бір пішін келеді. -Бұл қандай пішін? -Оның түсі қандай? -Оның бұрышы бар ма? Ол да үйшікке кіргісі келеді. Үшбұрыш пен төртбұрыш балалармен ойын ойнасаң кіргіземіз дейді. Ойын: Пішіндерден үйшік құрастыру. Қорытынды: -Үйшікте қандай пішіндер тұрып жатыр? -Бұлар үйшікте тату өмір сүріпті. Төртбұрыш пішініне қандай заттар ұқсайды? Шеңберге қандай заттар ұқсайды? Үшбұрышқа қандай заттар ұқсайды? Қане пішіндерді санайықшы. Орыс тілінде санайықшы. Балалар бүгінгі оқу қызметінде сендер жақсы жауап бердіңдер. |
Балалардың көңілдері көтеріліп, сөздерді қайталайды. Қыс. Қар жауады, суық болады. Шана, аққала, сырғанақ. 3ай. Желтоқсан, қаңтар, ақпан. Ұнайды. Бауырсақ, үш аю, шалқан, үйшік. Үшбұрыш. Жасыл. Үш. Балалар тапсырманы орындайды. Төртбұрыш. Көк. Төрт. Балаллар тапсырманы орындайды. Балалар қозғалыстар жасап, сөздерді қайталайды. Шеңбер. Қызыл. Жоқ. Балалар тапсырманы орындайды. Төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер. Терезе, теледидар, кітап. Доп, алма, күн, тарелка. Үйдің шатыры, пирамида. Бір, екі, үш. Один, два,три. |
шағым қалдыра аласыз













