Ұйымдастырылған оқу іс-қызметітінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-қызметі : құрастыру.
Тақырыбы:Үйшік»
Мақсаты: Үй құрастыруға үйрету. Құрылыс материалдардың түсін, пішінін, көлемін ажырата алуға дағдыландыру, және кеңістікте дұрыс орналастыра отырып үй құрастыра білуге үйрету. Балаларға шығармашылыққа,еңбекқорлыққа,бастаған ісін аяқтауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Балаларды жануарларға деген сүйіспеншілікке баулу.
Керекті құрал:құрылыс материалдары,суреттер
Әдіс-тәсілі:Түсіндіру,практикалық,сұрақ-жауап,әңгімелесу
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Бізге қонақтар келді амндасамыз. Енді біз дене мүшелерімізге тілек білдірейік Қайырлы таң, көздерім , Қайырлы таң,құлақтарым, Қайырлы таң,қолдарым, Қайырлы таң,аяқтарым, Енді топырлатып жүреміз. |
Шеңбер бойына тұрып, қимыл жасайды және тәрбиешімен бірге сөздерді қайталайды. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
Әр кімде өз үй бар Үйшікте ұйықтап жатыр күшік Том
Қорада тауық балапандарымен
Ініңде шиқылдауық
тышқан отыр Қандай әдемі үй!
Осы әдемі үйде тұрады? Тыңдайықшы, ненің дауысы шығады екен? Үйінің ішінен мысық шығады балалармен амандасады. Мысық өз үйімен таныстырады үйдің қабырғасын, терезесің, есігі және шатырымен таныстырады.. Осы кезде Қоян жылап келеді. Бұл не? Сендер таныйсындер ме, балалар? Балалар, Қоянның анасы бізге қонаққа келіп, бірақ ол мұнайып , қоңілсіз тұр. Оған не болды қалай ойлайсыңдар? Қоянның анасы: «Балалар, күшті желсөғып, менің үйшігімді сындырып кетті және менің көжегім қоркып, орманға қашып кетті» Балалар, не істейміз енді? Әріне, бәріміз бірге қояңға үй жасап береміз, ал ең алдымен бәріміз орманға барып қоянның баласың тауып алайық. Балалар, орманға немен барамыз. Пойыбен. Қатар, қатар тұрайық, Пойыды біз құрайық Пш-пш-пш біз кеттік. Біз орманға келдік. Орман іші қандай ғажап! Самал жел желпіп таза ауа тынысын сезесіңдер. Бір минутке тоқтап жан жаққа қарап, табиғаттың сылулығын тамашалаңдар. Айналаға қараңдаршы, мүмкін көжек осы жерде. Орманда табала алмадық. Мүмкін көжек көк шалғынға секіріп жол тартқан. «Қандай тентек, ананнаң қашығу болама екен» Балалар, көжекті таптық, енді оған және анасына әдеміүйшік салып берейік. Мен сала бастаймын , сендер көмектесіңдер. «Текшені аламын. Бұл үйдің едені болады. Ал енді мен кірпішті тік қоямын- үйдің қабырғасы болады. Екінші кірпішті екінші жағына қоямын. Үшінші кірпішті үстіне көлденен қоямын –үйдің төбесі шықты Үшбұрыш –үйдің шатыры болады. Жеке жұмыс |
Мяу, мяу. Мысықтың дауысы естіледі. Қоян. Балалар көжекті табады.
Дайын болған құрлысқа ұсақ ойыншықтарымен ойнау арқылы сабақ жалғасады. Өздері құрастырған үйге қандай ойыншықты кіргізетінін сұрайды. Балалар ұсақ ойыншықтарын көтеріп көрсетеді. |
|
Рефлексивті - түзетушілік |
Балалардың өздері не жасағандары жайында сұрайды, құрылыстарының аттарын атауды, қандай құрылыс материалдарын пайдаланғанын айтқызады. Қоян және қоянның баласы балаларға ризашылығын білдіреді. |
Балалар өздерінің жасаған құрылыстары жайында көңіл күйлерін білдіреді. Не жасағанын айтады |
Күтілетін нәтиже: Біледі: үй жасауды меңгереді және оны іс-әрекет барысында көрсете алады; Игереді: үй жасауға қандай құрылыс материалдарын пайдаланатынын түсінеді; Меңгереді: құрылыс материалдарымен жұмыс жасауды оның көлемі, пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыра білуге дағдыланады.
Қазақстан Республикасы
Солтүстік Қазақстан облысы
Уәлиханов ауданы
"КҮНШУАҚ"
бөбекжай бақшасы
«Балауса» І-кішілер тобы
Тәрбиеші: Алдабаева Р.М
Қазақстан Республикасы
Солтүстік Қазақстан облысы
Уәлиханов ауданы
"КҮНШУАҚ"
бөбекжай бақшасы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үйшік жасау
Үйшік жасау
Ұйымдастырылған оқу іс-қызметітінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-қызметі : құрастыру.
Тақырыбы:Үйшік»
Мақсаты: Үй құрастыруға үйрету. Құрылыс материалдардың түсін, пішінін, көлемін ажырата алуға дағдыландыру, және кеңістікте дұрыс орналастыра отырып үй құрастыра білуге үйрету. Балаларға шығармашылыққа,еңбекқорлыққа,бастаған ісін аяқтауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Балаларды жануарларға деген сүйіспеншілікке баулу.
Керекті құрал:құрылыс материалдары,суреттер
Әдіс-тәсілі:Түсіндіру,практикалық,сұрақ-жауап,әңгімелесу
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Бізге қонақтар келді амндасамыз. Енді біз дене мүшелерімізге тілек білдірейік Қайырлы таң, көздерім , Қайырлы таң,құлақтарым, Қайырлы таң,қолдарым, Қайырлы таң,аяқтарым, Енді топырлатып жүреміз. |
Шеңбер бойына тұрып, қимыл жасайды және тәрбиешімен бірге сөздерді қайталайды. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
Әр кімде өз үй бар Үйшікте ұйықтап жатыр күшік Том
Қорада тауық балапандарымен
Ініңде шиқылдауық
тышқан отыр Қандай әдемі үй!
Осы әдемі үйде тұрады? Тыңдайықшы, ненің дауысы шығады екен? Үйінің ішінен мысық шығады балалармен амандасады. Мысық өз үйімен таныстырады үйдің қабырғасын, терезесің, есігі және шатырымен таныстырады.. Осы кезде Қоян жылап келеді. Бұл не? Сендер таныйсындер ме, балалар? Балалар, Қоянның анасы бізге қонаққа келіп, бірақ ол мұнайып , қоңілсіз тұр. Оған не болды қалай ойлайсыңдар? Қоянның анасы: «Балалар, күшті желсөғып, менің үйшігімді сындырып кетті және менің көжегім қоркып, орманға қашып кетті» Балалар, не істейміз енді? Әріне, бәріміз бірге қояңға үй жасап береміз, ал ең алдымен бәріміз орманға барып қоянның баласың тауып алайық. Балалар, орманға немен барамыз. Пойыбен. Қатар, қатар тұрайық, Пойыды біз құрайық Пш-пш-пш біз кеттік. Біз орманға келдік. Орман іші қандай ғажап! Самал жел желпіп таза ауа тынысын сезесіңдер. Бір минутке тоқтап жан жаққа қарап, табиғаттың сылулығын тамашалаңдар. Айналаға қараңдаршы, мүмкін көжек осы жерде. Орманда табала алмадық. Мүмкін көжек көк шалғынға секіріп жол тартқан. «Қандай тентек, ананнаң қашығу болама екен» Балалар, көжекті таптық, енді оған және анасына әдеміүйшік салып берейік. Мен сала бастаймын , сендер көмектесіңдер. «Текшені аламын. Бұл үйдің едені болады. Ал енді мен кірпішті тік қоямын- үйдің қабырғасы болады. Екінші кірпішті екінші жағына қоямын. Үшінші кірпішті үстіне көлденен қоямын –үйдің төбесі шықты Үшбұрыш –үйдің шатыры болады. Жеке жұмыс |
Мяу, мяу. Мысықтың дауысы естіледі. Қоян. Балалар көжекті табады.
Дайын болған құрлысқа ұсақ ойыншықтарымен ойнау арқылы сабақ жалғасады. Өздері құрастырған үйге қандай ойыншықты кіргізетінін сұрайды. Балалар ұсақ ойыншықтарын көтеріп көрсетеді. |
|
Рефлексивті - түзетушілік |
Балалардың өздері не жасағандары жайында сұрайды, құрылыстарының аттарын атауды, қандай құрылыс материалдарын пайдаланғанын айтқызады. Қоян және қоянның баласы балаларға ризашылығын білдіреді. |
Балалар өздерінің жасаған құрылыстары жайында көңіл күйлерін білдіреді. Не жасағанын айтады |
Күтілетін нәтиже: Біледі: үй жасауды меңгереді және оны іс-әрекет барысында көрсете алады; Игереді: үй жасауға қандай құрылыс материалдарын пайдаланатынын түсінеді; Меңгереді: құрылыс материалдарымен жұмыс жасауды оның көлемі, пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыра білуге дағдыланады.
Қазақстан Республикасы
Солтүстік Қазақстан облысы
Уәлиханов ауданы
"КҮНШУАҚ"
бөбекжай бақшасы
«Балауса» І-кішілер тобы
Тәрбиеші: Алдабаева Р.М
Қазақстан Республикасы
Солтүстік Қазақстан облысы
Уәлиханов ауданы
"КҮНШУАҚ"
бөбекжай бақшасы
шағым қалдыра аласыз


















