|
Білім беру саласы |
Қатынас |
|
Бөлімі |
Драма |
|
Тақырыбы |
Орыс халық ертегісі «Үйшікей» |
|
Мақсаты |
- Ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы, сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін, ойлау қабілетін дамыту. - Сахналау барысында жағымды - жағымсыз кейіпкерлердің бейнесіне еніп, олардың мінез - құлқын келтіру. - Балаларды достыққа, татулыққа тәрбиелеу. |
|
Қажетті құрал – жабдықтар, көрнекіліктер |
Ойынға керекті суреттер, сызба – трек, орамал театры,үйшік,конверт. |
|
Сөздік жұмысы |
сүп – сүйкімді, кіп – кішкентай,тықырлауық, бақылдауық. |
|
Билингвалды компонент |
үйшікей –теремок. |
|
Іс –әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің – іс -әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Достық шеңбер: Алақанды ашайық, Күннің нұрын алайық, Жүрекке жылу салайық. Жиналған жылы шуақты, Достарға біз шашайық! |
Шеңберге тұрып,тәрбиешімен бірге өлең жолдарын айтады. Алақандағы «жылуларын»бір – біріне үрлейді. |
|
Ұйымдастыру - ізденістіру |
1.Дидактикалық ойын «Нені суретші жасырды» Топтың есігіне тарсылдатып,тәрбиешіге бір үлкен конверт әкелді .Оны ашып ішіндегі суреттерді тақтаға іледі. - Балалар осы суреттерді суретші нелерді жасырыпты? - Бұл қандай аңдар? - Бұл аңдар туралы ертегі барма ? 2.Сызба – трек арқылы балалар ертегіні естеріне түсіреді,тәрбиеші ертегіні әңгімелеп береді,кейбір балалар ертегінің үзінділерін айтып береді 3. Кейіпкерлерге сипаттама береді: олардың түрлерін, дауысын, қимыл – қозғалысын,мінез – құлқын сұрақтар бойынша айтады. 4.Сергіту сәтті: Жолдарыңа үңіліп, Екі бақа жүгіріп, Секіреді, бақ-бақ, Ағаштарды аттап. Олар ерте тұрады, Беті-қолын жуады. Оңға - солға шайқалып, Бақылдайды ән салып. Судан шіркей табады, Өсіп үлкен болады. Бақ-бақ, нақ-нақ, Біздер айттық тақпақ. 5. Балалар алға жапқыштарын киіп, ертегіні сахналайды, тәрбиеші автор сөзін айтып тұрады. |
Суреттерге назар аударады. тышқан, түлкі, аю, қоян, қасқыр Жабайы аңдар. Ия бар. Тәрбиешіні тыңдайды. Сызба арқылы ертегіні әңгімелейді. ертегі кейіпкерлерге сипаттама береді. түлкі - жабайы аң ,ертегіде ол ақылды және қу болады. Өлең жолдарын айтып , қимылдарды орындайды. Балалар алға жапқыштарын киіп ертегіні сахналайды |
|
Рефлексивті - түзетушілік |
Балалар бұл ертегі сендерге ұнады ма ? Осы ертегі біздерді неге үйретеді ? Достық туралы қандай мақал білеміз? |
Досы көпті жау алмас. Тату елдің тамағы таусылмайды. Ынтымақ жүрген жерде — Ырыс жүреді. |
Күтілетін нәтиже :
|
Нені біледі |
Ертегінің мазмұнын білу керек |
|
Нені игереді |
Сызба арқылы ертегіні әңгімелей алады. |
|
Нені білу керек |
Ертегіні ұжым болып сахналай алады. |
Қатынас – драма
Орыс халық ертегісі «Үйшікей»
Жапакова А.А.
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеттің конспекті
Драма: «Үйшікей» орыс халық ертегісі
Ортаңғы «Бұлбұл» тобы
Тәрбиеші : Жапакова А.А.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Үйшікей"
"Үйшікей"
|
Білім беру саласы |
Қатынас |
|
Бөлімі |
Драма |
|
Тақырыбы |
Орыс халық ертегісі «Үйшікей» |
|
Мақсаты |
- Ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы, сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін, ойлау қабілетін дамыту. - Сахналау барысында жағымды - жағымсыз кейіпкерлердің бейнесіне еніп, олардың мінез - құлқын келтіру. - Балаларды достыққа, татулыққа тәрбиелеу. |
|
Қажетті құрал – жабдықтар, көрнекіліктер |
Ойынға керекті суреттер, сызба – трек, орамал театры,үйшік,конверт. |
|
Сөздік жұмысы |
сүп – сүйкімді, кіп – кішкентай,тықырлауық, бақылдауық. |
|
Билингвалды компонент |
үйшікей –теремок. |
|
Іс –әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің – іс -әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Достық шеңбер: Алақанды ашайық, Күннің нұрын алайық, Жүрекке жылу салайық. Жиналған жылы шуақты, Достарға біз шашайық! |
Шеңберге тұрып,тәрбиешімен бірге өлең жолдарын айтады. Алақандағы «жылуларын»бір – біріне үрлейді. |
|
Ұйымдастыру - ізденістіру |
1.Дидактикалық ойын «Нені суретші жасырды» Топтың есігіне тарсылдатып,тәрбиешіге бір үлкен конверт әкелді .Оны ашып ішіндегі суреттерді тақтаға іледі. - Балалар осы суреттерді суретші нелерді жасырыпты? - Бұл қандай аңдар? - Бұл аңдар туралы ертегі барма ? 2.Сызба – трек арқылы балалар ертегіні естеріне түсіреді,тәрбиеші ертегіні әңгімелеп береді,кейбір балалар ертегінің үзінділерін айтып береді 3. Кейіпкерлерге сипаттама береді: олардың түрлерін, дауысын, қимыл – қозғалысын,мінез – құлқын сұрақтар бойынша айтады. 4.Сергіту сәтті: Жолдарыңа үңіліп, Екі бақа жүгіріп, Секіреді, бақ-бақ, Ағаштарды аттап. Олар ерте тұрады, Беті-қолын жуады. Оңға - солға шайқалып, Бақылдайды ән салып. Судан шіркей табады, Өсіп үлкен болады. Бақ-бақ, нақ-нақ, Біздер айттық тақпақ. 5. Балалар алға жапқыштарын киіп, ертегіні сахналайды, тәрбиеші автор сөзін айтып тұрады. |
Суреттерге назар аударады. тышқан, түлкі, аю, қоян, қасқыр Жабайы аңдар. Ия бар. Тәрбиешіні тыңдайды. Сызба арқылы ертегіні әңгімелейді. ертегі кейіпкерлерге сипаттама береді. түлкі - жабайы аң ,ертегіде ол ақылды және қу болады. Өлең жолдарын айтып , қимылдарды орындайды. Балалар алға жапқыштарын киіп ертегіні сахналайды |
|
Рефлексивті - түзетушілік |
Балалар бұл ертегі сендерге ұнады ма ? Осы ертегі біздерді неге үйретеді ? Достық туралы қандай мақал білеміз? |
Досы көпті жау алмас. Тату елдің тамағы таусылмайды. Ынтымақ жүрген жерде — Ырыс жүреді. |
Күтілетін нәтиже :
|
Нені біледі |
Ертегінің мазмұнын білу керек |
|
Нені игереді |
Сызба арқылы ертегіні әңгімелей алады. |
|
Нені білу керек |
Ертегіні ұжым болып сахналай алады. |
Қатынас – драма
Орыс халық ертегісі «Үйшікей»
Жапакова А.А.
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеттің конспекті
Драма: «Үйшікей» орыс халық ертегісі
Ортаңғы «Бұлбұл» тобы
Тәрбиеші : Жапакова А.А.
шағым қалдыра аласыз













