Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
6
мин.
9:36
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Тақтаға сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарын
жазу.
2. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
3. Топқа бөлу(топқа
басшы сайлау, орта деңгейлі оқушы болу
маңызды).
Оқушыларға ашық
сабақ жарыс түрінде өтетінін
ескерту.
4. Үй тапсырмасын
сұрақ-жауап арқылы сұрау. (АӘБ
әдісі әр топтан 1 оқушыдан
ортаға шығады.)
Тапсырма: Мұғалімнің қойған
сұрақтарына жауап береді.
Дескриптор:
Оқушылар дұрыс нұсқаны
көтеріп балл алады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
11
мин.
9:47
|
«Миға шабуыл әдісі» оқушыларға суреттер
ұсынылады.
Жаңа тақырыпты оқушыларға – 3 минут
берімін.
«Түртіп алу әдісі»
әдісі арқылы
бейнероликті
тыңдатамын. (3+3 мин.)
|
Суреттерге қарап жаңа тақырыпты
болжайды.
Суретте не көрдіңдер? Әлеуметтік теңсіздікке қатысты не
айта аласың? Бүгінгі сабақтың тақырыбы не
жайлы?
Көрсетілген суреттерге байланысты топтың атауын
бекітеміз. 2 мин.
1-тапсырма: оқушылар бейнероликті
тыңдау арқылы, маңызды деректерді постерге топтаса отырып
жазады.
Дескриптор:
Неғұрлып көп, нақты және маңызды деректер жазу арқылы
баллдар жинайды.
|
https://www.youtube.com/watch?v=oOEilN1wz4A&t=7s
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
19
мин.
10:6
|
«Адасқан әріптердің
орнын табу әдісі» әріптері ауысқан сөз
бен қасында сұрағымен беремін. 3
мин
|
2-тапсырма:
Сұрақтарды оқып сөздерді дұрыс
құрастырады.
|
Дескриптор:
Әр дұрыс табылған сөзге баллдар
жинайды.
|
Дәптер, қалам,
оқулық
|
|
«Сәйкестендіру
әдісі». Тақырып бойынша тест
беремін. 3 мин
|
3-тапсырма:
Оқушылар алған ақпараттарын пысықтау үшін сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
Сұрақтарды жауаптармен
сәйкестендіреміз.
|
Дәптер, қалам,
оқулық
|
|
«Ақиқат-жалған әдісі». Алған ақпарат бойынша
тест беремін. 3 мин
Оқу мақсаттарын сұрақ
ретінде қоямын. 7 мин.
|
4-тапсырма
Оқушылар дұрыс/бұрыс сұрақтарды
анықтайды.
Оқу мақсатының
сұраққтарына жауап беріп, мысал
келтіреді.
|
Дескриптор:
Дұрыс жауабын белгілеу
арқылы жауап береміз.
Өзара бағалау (топтық).
Кері байланыс: «Екі жұлдыз бір тілек әдісі» (3
минут)
Жұлдыз 1-ші жақсы
орындалғаны
Жұлдыз 2-ші жақсы
орындалғаны
Тілек 3-ші жетілдіру/түзету/өзгерту қажет
тұсы.
|
Дәптер, қалам,
оқулық
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
10:11
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
«Ббб әдісі» арқылы.
Білгенмін
Білдім
Білгім келеді деген
сұраққа жауап жазады.
|
3 топтың қорытынды
бағасын шығарып. Жеңімпаз топты
марапаттаймын.
|
|
Үйге
тапсырма
|
Сұрақ-жауап
Кроссворд
Эссе.
(Үйсін
тақырыбында)
|