Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қазақстан тарихы, 5
сынып.
№
382 бұйрыққа негізделген
қысқа мерзімді жоспар №
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Сынып:
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ
тақырыбы
Үйсіндер туралы жазба
деректер.
Зерттеу
сұрағы:Қытай
авторлары үйсіндердің өмірін қалай
сипаттады?
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік
бірлестіктердің құрылуын түсіндіру;
5.1.2.2 әлеуметтік топтардың
ерекшеліктерін түсіндіру
Сабақ мақсаттары
ежелгі мемлекеттік
бірлестіктердің құрылуын
түсіндіреді
әлеуметтік топтардың
ерекшеліктерін түсіндіреді
Сабақ
барысы
Сабақ элементтері,
уақыт
Жоспарланған
іс-әрекет
(мұғалімнің және
оқушылардың іс әрекеті)
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі
(2
мин)
1.Сәлемдесу
2.оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Оқу
құралдары
Сабақ тақырыбын, мақсаттар
және бағалау критерийлерін анықтау
(3
мин)
Сұрақтар
беріледі. 1. «Тайпа», «Тайпалық одақ» дегенді қалай
түсінесіңдер? 2. Қазақстан аумағын қай кезеңнен бастап
тайпалық одақтар
мекендеді? 3. Қазақстан жерінде қандай тайпалар өмір
сүрді? 4. Бұл тайпалардың елімізді мекендеуі біздің
ұлтымызға қатысы бар деп ойлайсыздар
ма? Қойылған сұрақтар бойынша оқушылар өз
жауаптарын айтады.
І
тапсырма:Концепт:
Маңыздылық
Үйсіндер, үйсіндер туралы жазба
деректер.
1 - топқа: Үйсіндердің орналасқан
жері. 2 - топқа: Үйсіндер туралы жазба
деректер. 3 - топқа: Үйсіндердің қоғамдық
құрылысы. 4 - топқа: Үйсіндердің басқа елдермен қарым -
қатынасы.
Дескриптор:Үйсіндердің орналасқан жерін
анықтайды;
Үйсіндер туралы жазба деректерді
сипаттайды;
Үйсіндердің қоғамдық құрылысын
сипаттайды;
ІІ
тапсырма:
1. Үйсіндер қай жерлерді
мекендеген? 2. Қытай деректерінде үйсіндер туралы не деп
жазды? 3. Үйсін қоғамындағы әлеуметтік жіктелу
туралы не айтасың? 4. Үйсіндер қандай елдермен қарым – қатынаста
болады?
Дескриптор:
Үйсіндер қай жерлерді
мекендегенін біледі;
Қытай деректерінде
үйсіндер туралы не деп жазылғанын
анықтайды;
Үйсін қоғамындағы
әлеуметтік жіктелу туралы
түсіндіреді;
630
мың 188800
мың 4 - 5
мың Б. з. б. 2
ғасыр 1000 107
Кері
байланыс
IVтапсырма.Интерактивті тақта көмегімен Тест жұмысын
орындау. 1. Үйсін тайпаларының мекендеген
жері: А.
Жетісу В.
Қызылқұм С.
Сарыарқа Д.
Бетпақдала Е.
Мырзашөл 2. Үйсіндер туралы «ат жақты, аққұбаша, сары
шашты»деп жазған
еңбек: А. Орыс
жылнамаларында В.
Авестада С. Қытай
жазбаларында Д. Ибн Фадлан
еңбегінде Е. Бехистун
жазбасында 3. Үйсін атауының қытай жазбаларында кездесе
бастауы: А. Б. з. б. V
ғасырдан В. Б. з. б. ІІ
ғасырдан С. Б. з. б. Х
ғасырдан Д. Б. з. б. ІХ
ғасырдан Е. ІІІ
ғасырдан 4. Үйсіндердің шығу тегі туралы мәлімет
қалдырған: А. «Тарих атасы»
Геродот В. Грек тарихшысы
Арриан С. Парсы патшасы
Ксеркс Д. Қытай тарихшысы Сыма
Цянь Е. Рим тарихшысы Помпей
Трог 5. Үйсіндер астанасы ретінде аталатын
қала: А. Қызыл аңғар
(Чигучен) В. Пұшық
Мардан С.
Шаш Д.
Сарайшық Е. Бәбіш -
Молда 6. Үйсін билеушісінің
атауы: А. Гуньмо
(күнби) В.
Шаньюй С.
Патша Д.
Бек Е.
Қаған 7. Үйсін гуньмосына бағынған тайпа
көсемдерінің атауы: А.
Бек В.
Көсем С.
Тархан Д.
Абыз Е.
Хан 8. Үйсін қоғамындағы қарапайым халыққа
жататындар: А.
Абыздар В. Малшылар мен
егіншілер С.
Саудагерлер Д.
Жауынгерлер Е.
Абыздар 9. Үйсіндерде мүлік теңсіздігі болғандығын
дәлелдейтін не: А.
Жер В.
Атәбзелдері С. Жерлеу
орындары Д.
Зындандар Е. Қора -
қопсылар 10. Байлар өз жылқыларын өзге жылқылардан
ажырату үшін салған
белгілері: А. Бояу
жақты В. Күйе
жақты С. Таңба
салды Д. Жіп
тақты Е. Ер – тұрман
салды ІV.Үйге тапсырма.
Үйсіндер туралы қосымша деректер тауып, жазып
келу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз