Үйсіндер туралы жазба деректер қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үйсіндер туралы жазба деректер қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйсіндер туралы жазба деректер қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

5.3. Үйсіндер мен қаңлылар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үйсіндер туралы жазба деректер.

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру;

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

Сабақтың мақсаты

Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру













Өткен білімді еске түсіру


І. Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал орналастыру.

Психологиялық ахуал туғызу сыныпта. Ишарат арқылы оқушылармен амандасу.


СБлок-схема: извлечение 1 Прямоугольник 1 Блок-схема: узел 1 ыныпты топқа бөлу. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөліну



Мұғалім бірнеше геометриялық фигураларды араластырып оқушыларға таратып береді.(неше топқа бөлсеңіз сонша геометриялық фигураларды бірнешеуден аласыз) Бірдей фигураларды алған оқушылар топтасады.




Өткен білімді еске түсіру:


«Шахмат» әдісі арқылы үй жұмысын тексеру.

Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.



  1. Тарихта есімі ерекше қалған атақты қолбасшыны атаңыз? (А.Македонский)

  2. А.Македонский тағы қандай атпен белгілі болған? (Ескендір Зұлқарнайын)

  3. А.Македонский б.з.д қай жылдары Орталық Азияда әскери іс-әрекеттер жүргізді? (330-327 жж)

  4. А.Македонсийдің Орта Азия жеріне жорығы қай ғасырда басталды? (б.з.д IV ғ)

  5. А.Македонсий сақтармен бірлесіп,қанша жыл партизан соғысын жүргізді? (екі жыл)

  6. Көшпелілердің соғыс тактикасын қолданған сақ қолбасшысы кім? (Спитамен)

  7. Сақтар парсылармен соғысқан жылды атаңыз: (б.з.б 519-518 жж)

  8. Грек-македондықтар арасындағы «Марафон шайқасы» болған жыл? (б.з.б 490 ж)





























Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Мадақ

тау









































Жаңа білім




Визуальды әдіс:АКТ-дан «Үйсіндер» туралы видеоролик көрсетіледі.https://www.youtube.com/watch?v=WOSlWwjeJmU

Тапсырма: Видеороликті топ болып талқылау.

І тапсырма:

Топтық жұмыс:

Берілген мәтінді толықтыру арқылы,мәтінді толық аяқтау.

І топ:

Б.з.д ІІІ ғасыр мен б.з V ғасыры аралығында Жетісу өңірінде, Ыстықкөл және Іле өзені алқабында аса күшті үйсін мемлекеті құрылды. Үйсін тайпаларының шаруашылығы,тұрмыс- тіршілігі туралы қытай деректері көптеген құнды мәліметтер қалдырған.

ІІ топ:

Үйсіндер тьуралы алғашқы мәліметтер б.з.б ІІ ғасырдың соңында-қытай елшіліктері арқылы таралған. Үйсін билеушісі -гуньмо қытай әулетімен туыс болуды ниет етті. Сөйтіп б.з.д 107 жылы билеушіге 1000 жылқы беріп,қытай ханшасына үйленді.


ІІІ топ:

Қытай авторы Чжань Цяньның хабары бойынша,үйсіндердің 120 түтіні, 188 мың адамы,630 әскері болған. Б.з.д 73 жылғы дерек бойынша ,ол өз ішінде оң,сол,орталық деп үш әскери-әкімшілік аймаққа бөлініп басқарылды.


ІІ тапсырма:Сәйкестендіру кестесі

Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз.


Гуньмо (күньби)

В

Малшылар, егіншілер және қолөнершілер. Құлдар да болған. Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды

Бектар, ру басылары, ауқатты адамдар

А

Ол өзіне қараған ел -жұртты балаларына бөліп беріп, мұрагерлік жолмен иеленді. Мемлекеттің ең жоғарғы билеушісі

Қарапайым
бұқара

С

Әскербасылар мен шонжарлар. Сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған.



ІІІ тапсырма:

«Шатасқан әріптер» әдісі. Бұл тапсырмада оқушылар шатасқан әріптерді орнына қойып,дұрыс оқиды.

Үйсін............................СНЙҮІ
Тайпа......................АЙПАТ
Күнби.....................ИНҮКБ
Қытай....................ТЙАҚЫ

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Дескриптор:

1.Үйсіндер туралы жазба деректерді біледі

2.Үйсін мемлекетінің қалайқұрылғандығын біледі

3.Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірін айтады











Дескриптор:

1.Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерімен танысады

2.Үйсіндердің мемлекеттік шекарасын анықтайды



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»



Өзін-өзі бағалау



Тақырып

тық видеолар





Ақпараттық мәтін



Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтар сәйкестендіру кестесі






Таратпа материал

дар

















ҚБ парағы







«Ақиқат пен жалған» кестесі












Бекіту


Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Үйсіндердің жазба деректері туралы тірек сызба құрастырып келу

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпарат

тық карточка

Кері байланыс

Тик ток әлеуметтік желісі арқылы кері байланыс жасау



Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
245
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі