ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ҚАРАМА-ҚАЙШЫЛЫҚТАР МЕН ЖАҢА КӨЗҚАРАСТАР
Жоғары білім беру жүйесінде қашықтан оқыту технологиялар әріден қолданылған болса, мектеп үшін онлайн жаңа бір дамудың сатысы болды. Тұтас мектеп, колледж, университеттің білім беру процесі толығымен қашықтан жүргізілуі қазақстандық білім мен ғылым жүйесіне, оқыту мен тәрбиелеу саласын үлкен сынақ болғаны сөзсіз. Оған дәлел 2019-2020 оқу жылының екінші жартыжылдығынан кейінгі Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім беру академиясының зерттеуінің нәтижелері.
Бүгінде елімізде биылғы оқу жылын басынан аяғына дейін білім беруді қашықтан ұйымдастырды. Өзімнің және колледж оқытушылары мен мектеп мұғалімдерінің, министрліктің жыл бойы жасаған есептерінен қашықтан оқыту жүйесіндегі қарама-қайшылықтарды келесідей тізбектеп көрсетуге болады:
-
Пән бойынша барлық тақырыптарды толығымен қамтыған сандық оқу материалдарын болмауы;
-
Ұсынылған білім беру платформаларында педагогтардың тәжірбиесінің жоқтығы;
-
Цифрлы ресурстарға барлығының материалдық-техникалық жабдықталмауы;
-
Ұсыныстар мен әдістемелік әзірмелерде барлық білім беру ұйымдарының мүмкіндіктері мен ресурстары ескерілмеуі;
-
Телесабақтар, интернет-платформадағы сабақтар, қосымша видеосабақтардың бірізді болмауы;
-
Мессенджерлердің толық мүмкіндігін қолданбау;
-
Кері байланыстың нәтижелі ұйымдастыру форматының жоқтығы.
Аталған қарама-қайшылықтардың барлығы қашықтан оқытудың мектепке, колледжге, университетке арналған тұжырымдамасының қажеттілігін көрсетті. Сонымен қоса, құқықтық-нормативтік базаның жаңартылу керектігін айқындады.
Білім беруге қатысты жағымды және жағымсыз, дәлелді және дәлелсіз тұжырымдардың пайда болуына ықпал жасады. Солардың ішінде дұрыс жаңа көзқарас деп келесі тұжырымдарды айтуға болады:
-
Алыс елдімекендерде қырық шақты оқушысы бар ауыл мектептерінде жетіспейтін пән мұғалімдерінің орның қашықтан оқыту технологиясын қолдану арқылы мегаполисттегі педагогтарды жұмысқа алу арқылы кадр мәселесін шешу;
-
Үйде оқитын оқушының динамикалық дамуын жоғарлату үшін оқушының мүмкіндігін ескеріп қашықтан оқытуды қолдану;
-
Ауа райының қолайсыздығына байланысты оқу процесін тоқтатпай онлайын жалғастыру.
Сөз соңында айтпағым тұжырымдалып көрсетілген қарама қайшылықтар мен жаңа көзқарастар ғылымның зерттеу тақырыбын айналып әр сұрақ бойынша эксперименттер жүргізу арқылы дәлелді концепция ұсынылса, онда біздің жағдайдан бір ұтқанымыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҰЙЫМДАҒЫ БАСШЫЛЫҚ. ӨКІЛЕТТІЛІК, ЖЕКЕ ЫҚПАЛ ЕТУ ЖӘНЕ БИЛІК.
ҰЙЫМДАҒЫ БАСШЫЛЫҚ. ӨКІЛЕТТІЛІК, ЖЕКЕ ЫҚПАЛ ЕТУ ЖӘНЕ БИЛІК.
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ҚАРАМА-ҚАЙШЫЛЫҚТАР МЕН ЖАҢА КӨЗҚАРАСТАР
Жоғары білім беру жүйесінде қашықтан оқыту технологиялар әріден қолданылған болса, мектеп үшін онлайн жаңа бір дамудың сатысы болды. Тұтас мектеп, колледж, университеттің білім беру процесі толығымен қашықтан жүргізілуі қазақстандық білім мен ғылым жүйесіне, оқыту мен тәрбиелеу саласын үлкен сынақ болғаны сөзсіз. Оған дәлел 2019-2020 оқу жылының екінші жартыжылдығынан кейінгі Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім беру академиясының зерттеуінің нәтижелері.
Бүгінде елімізде биылғы оқу жылын басынан аяғына дейін білім беруді қашықтан ұйымдастырды. Өзімнің және колледж оқытушылары мен мектеп мұғалімдерінің, министрліктің жыл бойы жасаған есептерінен қашықтан оқыту жүйесіндегі қарама-қайшылықтарды келесідей тізбектеп көрсетуге болады:
-
Пән бойынша барлық тақырыптарды толығымен қамтыған сандық оқу материалдарын болмауы;
-
Ұсынылған білім беру платформаларында педагогтардың тәжірбиесінің жоқтығы;
-
Цифрлы ресурстарға барлығының материалдық-техникалық жабдықталмауы;
-
Ұсыныстар мен әдістемелік әзірмелерде барлық білім беру ұйымдарының мүмкіндіктері мен ресурстары ескерілмеуі;
-
Телесабақтар, интернет-платформадағы сабақтар, қосымша видеосабақтардың бірізді болмауы;
-
Мессенджерлердің толық мүмкіндігін қолданбау;
-
Кері байланыстың нәтижелі ұйымдастыру форматының жоқтығы.
Аталған қарама-қайшылықтардың барлығы қашықтан оқытудың мектепке, колледжге, университетке арналған тұжырымдамасының қажеттілігін көрсетті. Сонымен қоса, құқықтық-нормативтік базаның жаңартылу керектігін айқындады.
Білім беруге қатысты жағымды және жағымсыз, дәлелді және дәлелсіз тұжырымдардың пайда болуына ықпал жасады. Солардың ішінде дұрыс жаңа көзқарас деп келесі тұжырымдарды айтуға болады:
-
Алыс елдімекендерде қырық шақты оқушысы бар ауыл мектептерінде жетіспейтін пән мұғалімдерінің орның қашықтан оқыту технологиясын қолдану арқылы мегаполисттегі педагогтарды жұмысқа алу арқылы кадр мәселесін шешу;
-
Үйде оқитын оқушының динамикалық дамуын жоғарлату үшін оқушының мүмкіндігін ескеріп қашықтан оқытуды қолдану;
-
Ауа райының қолайсыздығына байланысты оқу процесін тоқтатпай онлайын жалғастыру.
Сөз соңында айтпағым тұжырымдалып көрсетілген қарама қайшылықтар мен жаңа көзқарастар ғылымның зерттеу тақырыбын айналып әр сұрақ бойынша эксперименттер жүргізу арқылы дәлелді концепция ұсынылса, онда біздің жағдайдан бір ұтқанымыз
шағым қалдыра аласыз













