Материалдар / «Ұйымдағы менеджердің еңбегінің сипаты, ерекшеліктері, рөлі, талаптары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Ұйымдағы менеджердің еңбегінің сипаты, ерекшеліктері, рөлі, талаптары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: алынған білімдерді,дағдыларды, іскерлікті қалыптастыру, жүйелендіру. Ұйымдағы менеджердің еңбегінің сипаты,ерекшеліктері,рөлі,талаптары бойынша ашып көрсету. Дамытушылық: жан-жақты ойлау қабілетін дамыту, кәсіптік мәселелерді шешуде шығармашылық ықпалдарды қолдану,ізденіс сабағында ұйымдағы қызметтің әр түрлі жағдайларын орындауда тиімді нұсқаларды таңдау, ұсына білу және оны талдай білу қабілеттерін дамыту; Тәрбиелік: білімгерлерде бір – бірімен іскерлік қарым - қатынас дағдыларын орнату қабілеттерін, ұжыммен жұмыс атқару іскерлігін дамыту, ынталы, алынған білімді дұрыс қолдану, оны жүйелендіру және талдау жүргізіп, зерек болуға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
793
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пән: Ұйымдағы менеджмент.

Оспанов Мақсат Болатулы

Жамбыл экономика және ақпараттық технологиялар колледжі

Экономика пәні мұғалімі.


Сабақтың тақырыбы: «Ұйымдағы менеджердің еңбегінің сипаты, ерекшеліктері, рөлі, талаптары»

Cабактын мақсаты:

Білімділік: алынған білімдерді,дағдыларды, іскерлікті қалыптастыру, жүйелендіру. Ұйымдағы менеджердің еңбегінің сипаты,ерекшеліктері,рөлі,талаптары бойынша ашып көрсету.

Дамытушылық: жан-жақты ойлау қабілетін дамыту, кәсіптік мәселелерді шешуде шығармашылық ықпалдарды қолдану,ізденіс сабағында ұйымдағы қызметтің әр түрлі жағдайларын орындауда тиімді нұсқаларды таңдау, ұсына білу және оны талдай білу қабілеттерін дамыту;

Тәрбиелік: білімгерлерде бір – бірімен іскерлік қарым - қатынас дағдыларын орнату қабілеттерін, ұжыммен жұмыс атқару іскерлігін дамыту, ынталы, алынған білімді дұрыс қолдану, оны жүйелендіру және талдау жүргізіп, зерек болуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: ізденіс сабағы.

Сабақты өткізу әдістері: білімгерлердің шығармашылық ынтасын дамытуға негізделген ізденіс сабағында интерактивті әдістерді қолдану.

Пән аралық байланыс: - маркетинг, микроэкономика,ұйымдағы менеджмент

.


САБАҚТЫҢ ЖАБДЫҚТАЛУЫ


Көрнекі құралдар: слайдтар,сызбалар,диаграммалар;

Тарату материалдары: тест түріндегі тапсырмалар, ситуациялық тапсырмалар

Техникалық оқыту құралдары: персоналды компьютер, интерактивті тақта (Interwrite Board),мультимедиялық проектор.


Сабақ жүргізу кезеңдері(негізгі және қажетті әдістемелік түсіндірмелер мен ұсыныстар )

Берілетін

уақыт (мин)

І.Ұйымдастыру кезеңі


2 минут

  1. Аудиторияның сабаққа дайындығын тексеру

  2. Білімгерлерді түгендеу

ІІ.Өткен материалды қайталап, қорыту.





5минут



How many types of Small Business Owners?

1.Who are the Idealists?

2.Who are the Optimizers?

3. Who are the Hard Workers?

4. Who are the Jugglers?

5. Who are the Sustainers?



Жаңа материалды түсіндіру.

ІІІ «Ұйымдағы менеджердің еңбегінің сипаты, ерекшеліктері, рөлі, талаптары»жаңа тақырыпқа кіріспе.

Manager - a person who has control our direction,manipulates all resources and expenditures.

(Synonymously used as a organizer,controller,supervisor.)

The Role and Responsibilities of a Manager

1.Hiring and Staffing.

2.Training new employees.

3.Coaching and developing existing employees.

4.Dealing with performance problems and terminations. 

5.Conducting timely performance evaluations.

Manager must-have skills

LEADERSHIP SKILLS

COMMUNICATION SKILLS

CRITICAL THINKING SKILLS

FINANCE SKILLS

10 минут


ІV.Алдын-ала берілген жобалық тапсырма бойынша іздену нәтижесінде білімгерлер дайындаған жаңа мәліметтерін баяндайды:

Жобаны презентациялау тәртібі:

1.Кәсіпорын тарихы,басқару құрылымы туралы қысқаша ақпарат.

2. «Ұйымдағы менеджердің жалпы негізгі қызметін анықтау.

3.Өзге компаниялармен салыстырғанда, басқарма ісінде сіздерде бар ерекшеліктер.

3.1 Басқару құрылымы:

  • Горизонтальді

  • Вертикальді

  • Функционалды

3.2 Басқару құрылымындағы өзгешеліктер.

  • Автономды

  • Дәстүрлі

  • Жүйелі мемлекеттік











20 минут

V. Жаңа материалдарды бекіту

1.Менеджердің ұйымдағы рөлі?

2.Басқарудың ұйымда қандай ерекшеліктері болуы мүмкін?

3.Менеджерге қойылатын талаптар қандай?

Жобаны қорытындылау.


5 минут

VІ. Оқушылардың білімін бағалау

Білімгерлерді эксперт тобының бағасы бойынша және жалпы жобаны мәресіне жеткізу дәрежесіне байланысты бағалау.


2минут


VІІ. Үй тапсырмасы

Әр топқа: ұйымдағы басқарма жүйесіне байланысты кейстік тапсырма жасап келу.

Case study:
In 2008, Starbucks announced that they would be closing 600 US stores. Up to that point, Starbucks stores had added new offerings, including wi-fi and music for sale, but started to lose its warm "neighborhood store" feeling in favor of a chain store persona. Harvard Business Review points out that in this situation, "Starbucks is a mass brand attempting to command a premium price for an experience that is no longer special." Meaning, in order to keep up, Starbucks would either have to cut prices, or cut down on stores to restore its brand exclusivity.


1 минут


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!