Тәрбиеші/Воспитатель: Қайырбаева А.М
Білім
беру саласы/ Образовательная область: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі/Раздел организованной
учебной деятельности: Құрастыру
Кіріктіру/Интеграция: Таным (математика негіздері, жаратылыстану); Қатынас
(сөйлеуді дамыту);
Тақырыбы/ Тема: «Ғажайып аралға
саяхат»
Білімділік міндеті/ Образовательная задача:
Болашақта жасалатын құрылысты талдай білу,
оларды орындау реттілігін белгілеу және оның негізінде нысан жасау,
ұжымдық құрылыстар салуға үйрету.
Дамытушылық міндеті/Развивающая
задача: Балалардың байланыстырып сөйлеу дағдыларын, қарапайым
тәжірибеге қызығушылықтарын дамыту. Математикалық терминдерді қолдана білуді қалыптастыру,
қағаз бетінде бағдарлай білу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік міндеті/ Воспитательная задача:
Айналадағы заттарға, табиғатқа қамқор бола
білуге, ересектерге құрмет көрсете білуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар/ используемый материал:
теледидар, тапсырмалық карточкалар, тәжірибе
жасайтын құралдар, кеме құрастыратын материалдар
Тілдің үштұғырлығы/ Полилингвальный
компонент: бір- один- one, екі- два- two,
үш- три- three, төрт- четыре- four, бес- пять- five, үй – дом
– нouse,
сәлеметсіз бе? – здравствуйте – good
morning
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
І.Кіріспе бөлім:
Шаттық
шеңбері:
Алтын
сәуле арайлы,
Бақшамызға тарайды,
Қайырлы
күн апайлар,
Қайырлы
күн достарым!
Келген
қонақтармен үш тілде амандасу.
Сәлеметсіз бе? – Здравствуйте – Good
morning
-Балалар сендердің
саяхаттағыларың келеді ме?
-Ғажайып
аралға қонаққа барайық, бірақ ол жерде бізді әртүрлі сынақтар күтіп
тұр.
-Балалар арал деген судың
ортасында орналасқан жер. Жан жағын су қоршап
тұрады
Оған
немен бару керек екен? Сондықтан көлік түрлерін есімізге
түсірейік.
Ендеше
қауіпсіздік шарасы үшін мен сендермен қарапайым зерттеу жұмысын
жасауға шақырамын
Зерттеу
Мақсаты: қарапайым
тәжірибеге қызығушылықтарын дамыту.
Алдарыңда стақанда таза су
Судың
түсі қандай?
Судың
пішіні бар ма?
Бірінші
суға пластмасса затты салып көрейік
Суға
батты ма? Неліктен
Ағаш
затты салып көрейік
Суға
батты ма? Неліктен?
Темірді
салып көріңдер Суға батты ма? Неліктен?
«Кеменің
көп бөлігі ағаш пен пластмассадан жасалады екен. Ендеше кемені
барлығымыз бірге құрастырайық.
Пластмас кубиктерден кеме
құрастыру.
Мақсаты: ұжымдық
құрылыстар салуға үйрету.
Енді
қорықпай жолға шығуға болады.
(Теледидардан кеме жүзіп бара жатқан видео көрініп
тұрады)
Жолда
1-ден 5-ке дейін үш тілде, тура санап барайық.
Тілдің үштұғырлығы: бір-
один- one, екі- два- two, үш- три- three,
төрт- четыре- four, бес- пять- five
ІІ.Негізгі бөлім:
Арал көрінген сияқты
1-тапсырма: «Танграмм құпиясы» (Жұптық)
Мақсаты: Математикалық терминдерді қолдана білуді қалыптастыру,
қағаз бетінде бағдарлай білу дағдыларын қалыптастыру.
Шарты: Әр түрлі
пішінді қиындылардан үйдің суреттерін құрастырады.
Тілдің үштұғырлығы: Үй – дом – нouse
Сергіту
сәті: «Молекулалар»
Балалар
әуенмен билеп жүреді. Педагог бір сан айтады, балалар сонша болып
тұра қалады.
2 –
Тапсырма: «Үй құрастыру» (Топтық)
Мақсаты: ұжымдық құрылыстар салуға үйрету. Жанындағы
достарына құрмет көрсете білуге
тәрбиелеу.
Шарты: Балалар өздеріне берілген
заттардан үй құрастырады. (конструктор, қағаз,
кірпіш)
Кемеге
отырып, кері санау
арқылы топқа қайту.
ІІІ.Қортынды бөлім: Еркін
микрофон арқылы қорытындылау.
Күтілетін нәтиже/ Ожидаемый результат:
Білу /
Знать: Болашақта жасалатын құрылысты
талдай біледі;
Түсінуге тиіс /
Иметь: Қарапайым тәжірибе
жасауды;
Істей білу керек / Уметь: сұраққа толық
және нақты жауап береді, жұптық, топтық тапсырмаларды
орындайды