Себепті қызығушылығын ояту
кезеңі
|
Балалрды топқа
кіргізгенде бірден күнбағыс алқабына алып
барамын.
-Балалар біздер
қайда келдік, бұл не?
-Мұқият қараңыздаршы
біз ненің арасында жүрміз?
Бұл не? Неге
ұқсайды? Гүлінің түсі, жапырағының түсі
қандай?
-Дұрыс – ақ,
балалар, біздер Күнбағыс алқабында
жүрміз.
Ал енді экранымызға
назар аударайық. Балалардың қолына күнбағыс өсімдігінен шыққан
шемекіні үлестіремін.
-балалар қолымыздағы шемекі
дәндерін алып үстелдерімізге
орналасайық.
|
Балалар үш тілде
амандасады.
Балаларды Күнбағыс
алқабына алып барамын.
Сұрақ-жауап.
Күнбағыс туралы
қысқаша видео ролик қарайды.
Күнбағыстың дәні туралы
мағұлмат алады.
|
Ұйымдастырушылық ізденіс
кезеңі
|
-Кәне, балалар,
үстелімізге жайғасып отырайық. Қолымыздағы күнбағыстан алған шемекі
дәндерін ыдысқа салайық. Енді бір шемекінің дәнін алып аршып
көрейікші. Ішінде не бар екен? Шемекінің дәнін алып алдымыздағы
тұрған сулық қағаздың ортасына жауып қоямыз. Үстінен ағаш қасықпен
қатты басамыз. Енді қағаздарыңды ашып көріңдерші. Не
байқадыңдар?
-Дұрыс, май
дақтарын. ( шемекіден өндірілетін сұйық май, халва, казинаки туралы
айтып өтемін.)
-Мінекей балалар
біздің күнбағысымыздан алынған шемекі дәндерінен қандай заттар
шығатынын білдіңдер ме?
-Бүгін сіздерді
тағыда қандай қызықты тапсырмалар күтіп тұрғанын білу үшін,
қолдарыңды суртіп, үстелдің үстіндегі ноутбукқа отыра
қойыңыздар.
-Ноутбуктан
тасбақаға күнбағысқа сандардың өсу және кему бағыты бойынша санап
жетуге көмектеседі.
Менің сары, жасыл,
қара түстерді көрсетемін. Осы түстер күнбағыстың қай жерлерінде
орналасқанын табыңдаршы. Кімде қанша күнбағыс бар? Гүлінің ,
жапырағының, шемекі дәндері тұратын күлшесінің пішіндері
қанша?
- Өте,жақсы.
Барлығымыз ортаға шығып сергіту сәтін жасап, бойымызды бір сергітіп
алайық.
-Балалар сұйық
майдың қандай қасиеттері бар екендігін зерттеп білу үшін ,зертхана
алаңына барайық.
-Зертханалық
жұмыс.
Зертхана ережесін
айтып кетемін.
Сұйық май, су, бояу,
аспирин арқылы зертханалық жұмыс
жасаймыз.
Қорытынды : сұйық май судан
жеңіл. Сұйық, қағазға , матаға сіңіп
кетеді.
|
Балалар бір – бірлеп
компьютерге отырады.
Музыканы
тыңдайды.
Шемекіні аршып
ішіндегі дәнін алады.
Шемекіден
өндірілетін заттар туралы айтады.
Күнбағыстың пазласын
құрастырады.
Сұрақ-жауап
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
Сары-еллау,
қара-блак,жасыл-грин.
Күнбағыс-санфлауо,
шемекі-сейд, шемекімай- санфлауо
оил.
Сергіту
сәті
Зертхана ережесін
сақтау.
Сұйық майға зертханалық жұмыс
жүргіземіз.
|