Білім беру саласы:
Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
түрі: Аппликация
Күні:
Тақырыбы: «Шалғындағы саңырауқұлақтар»
Мақсаты: қоршаған орта және саңырауқұлақ туралы білмдерін
кеңейту , жеуге жарамды және жарамсыз саңырауқұлақтар туралы
түсінік беру; тіктөртбұрыштан дөңгелек қию тісілін және жабыстыру
ережесін; беткі жағына желім жағып, суретті басып жабыстыруды;
қылқаламмен аздап желім алып, сулықпен қағаздың үстіне жабыстырманы
басуды үйрету. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің
қозғалысын жетілдіру. Табиғатты аялауға тәрбиелеу
Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті
құрал-жабдықтар: саңырауқұлақ ата (ойыншық), «орман алқабы»
суреттелген кілем, Мухомор киіміндегі бала, ашық жасыл түсті қағаз
, жеуге жарамды саңырауқұлақ жабыстырмалары: қоңыр қалпақша және
сары аяқтары; мухамор:қызық қалпақша және ақ аяқтар; жасыл қағаздан
жасалған шөптер, қайшы, желім, қылқалам, үлестірмелі
материалдар
Алдын ала орындалатын жұмыс:
орманда өсетін өсімдіктермен
таныстыру
Сөздік жұмыс: Саңырауқұлақ ата
Билингвальді компонент:
Саңырауқұлақ-гриб
Оқу іс-әрекетінің
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Баланың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
-қозғаушылық
|
Ғажайып сәт
Балалар бізге қонақ келді
Саңырауқұлақ атамен таныс
болыңдар
Саңырауқұлақ ата балалармен
амандасады
Саңырауқұлақ атамын
Орманда менің тұрағым
Тәртіпті мен қараймын
Саңырауқұлақты санаймын
Сөздік жұмыс: Саңырауқұлақ ата
Саңырауқұлақ ата балаларды орманға серуендеуге
шақырады. Саңырауқұлақ ата күздің белгілері туралы
әңгімелейді.
-Күзде күн қысқарады, ауа райы суытады, жаңбыр
жауады, жерде шалшық су пайда болады, жапырақтар түседі, құстар
жылы жаққа ұшады
|
Қызығушылық танытады, қонақпен
амандасады
Қайталайды: Саңырауқұлақ ата
Балалар келісім білдіреді
Саңырауқұлақ атаны тыңдайды әңгімеге
кіріседі
|
Ұйымдастырушылық
ізденістік
|
Балаларға жұмбақ жасырады:
Қарашы, маңызды жан
Ақ
аяқ
Қызыл қалпақ
Қалпағында ақ бұршақ
Мухамор киімін киген бала шығып өз-өзін қызыға
мақтайды
|
Балалар жұмбақты шешеді
Жауабы мухамор
|
|
Келбетің сенің керемет –ақ
Себетке біз сені салмаймыз
өте,өте қауіптісің
Егер балалар қиналса, көмектесу. Саңырауқұлақ ата
балаларға маухамордың суретін көрсетедіү Мухамордың улы
саңырауқұлақ екенін, қолмен ұстауға болмайтынын
айтады
«Алақаныңды жасыр» ойыны
Үлестірмелі материалға назарларын
аударады
Жұмыстың орындалу ретін
түсіндіреді.
Тіктөрбұрыштан жарты дөңгелекті кесуді көрсетеді.
Жабыстыру тәсілдерін еске түсіріп аппликация үлгісін
көрсетеді.
Алдымен қағаздан қалпақшаны қиып, сосын аяқтарын
қиямыз. Осы бөлшектерден саңырауқұлақ құрап, шалғынға қоямыз. Беткі
жағына қылқаламмен желім жағамыз. Суретті сулықпен басып
желімдейміз. Жасыл қағаздан жасалған шөптерді жабыстырамыз, шөп
саңырауқұлақтың аяқ жағын жауып тұруы керек.
Саңырауқұлақ атаның атынан балларға кеңес беріп
көмектеседі
Билингвальді компонент:
Саңырауқұлақ- гриб
|
Балалар саңырауқұлақтың баскиімін мұқият қарап,
түстерін ажыратып айтады
Балалар шеңбер бойымен тұрады. Шеңбер ішінде
мухомор жүгіріп жүріп, балалардың алақанын ұстап қалуға
тырысады.
Үлестірмелі материалды
қарастырады
Жұмыстың орындалу ретімен
танысады
Жұмысқа кіріседі,тапсырманы
жасайды
Өайталайды:
Саңырауқұлақ -гриб
|
Рефлексиялық түзетушілік
|
Саңырауқұлақ ата балалардың жұмысына қызығып
қарайды. Балаларды мадақтайды
|
Қуаныштарын білдіреді Дайын жұмыстарын көрмеге
іледі
|
Күтілетін нәтиже:
біледі: Саңырауқұлақ туралы және олардың түрлері туралы
біледі;
игереді: түсті қағаздармен ұқыпты жұмыс
жасауды
меңгереді: Қағаз бетіне саңырауқұлақты желіммен әдемі
жапсыру жолын