Ашық ұйымдастырылған іс-әрекет
Тақырыбы: «Ойыншықтар әлемі»
Мақсат- міндеттері:
а) Балалар бұрыңғы меңгерген білімдерін тиянақтау, ойлау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту.
б) Не? Нелер? Қайдан алуға болады? Қандай? Неден жасалған сұрақтарына жауап беруге, байланыстырып сөйлеуге үйрету.
в) Ұқыптылыққа,тазалыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсіл:Ұйымдастыру, түсіндіру, көрсету,ойын,сұрақ- жауап, мақтау, мадақтау.
Керекті құралдар: Ойыншықтар,түрлі-түсті бояулар мен ермексаздар,ақ қағаз,планшет.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы күш Іздену ұйымдастырушы Рефлексивті коррекциялау |
Телевизордан
мультик көрсету. -Әли неге ренжіді? -Ұл балалар қандай ойыншықтарды ұнатады екен? -Бәрекелді дұрыс айтасыңдар. -Ал сендерге қандай ойыншықтар ұнайды?
-Сәлеметсіңдер ме, балалар мен сендермен қосылып ойнасам болама?
-Маған пазлы ойыны ұнамады мен
сендермен бірге қызықты ойындар ойнағым
келеді. Физикалық: Қуыршақпен әуенді ырғақты қимылдар жасайды. Әли: -Ой қандай керемет. Мұнда ойыншықтар көп екен ғой. Менде осының бәрімен ойнасам болама? -Әрине болады. Бірақ қайда қалай ойнау керек екенін мен сендерге түсіндіріп жіберейін. Балалар сендер алдымен қандай ойыншықтармен ойнағыларың келетінін шешіп алып,мына карточкалардағы сурет бойынша дамытушы орталарға бөлініп тұрыңдар. -Ал қандай ойыншықтарды таңдайсыңдар? Балалар дамытушы ортаға барып тұрады. Тәрбиеші қалай ойнау керек туралы түсінік береді. Әли: Менде балалармен бірге барып ойнасам болама? -Әрине бақылап балалармен бірге ойнасаңда болады. Шығармашылық: Машиналарды түстеріне қарай ермексазбен «бастыру әдісі» арқылы орындайды.
«Сиқырлы доп» доптың суретін бояйды. Коммуникативтік: Ойыншықтар туралы кітапты көреді. Тақпақ айтады Танымдық: Мозайкаларды түстеріне қарай орналастырып шығады. Зерттеу: Ойыншықтардың түсін атап неден жасалғанын айтып беру керек. Дидактикалық ойын: «Жасырынған суретті тап» Мақсаты: Балалардың ойынға деген қызығушылығын арттыру. Ой өрісін кеңейтіп, тіл байлығын дамыту. Шарты: Құмның астына жасырылған суреттерді кисточканың көмегімен ашып, қандай суреттің жасырылғанын тауып алып өз орнына іледі. Оп-оп-оп секіреді доп. На-на –на жүреді машина Ақ-ақ-ақ ұшады ұшақ. Ра-ра-ра көтерілді мұнара Ар-ар-ар үрлейміз шар. От-от-от жүреді робот. Ық-ық-ық мияулайды мысық. Аз-аз-аз жүреді камаз. Әли: Балалар сендерге көп рахмет сендердің арқаларыңда біраз ойын ойнадым енді Аияға барып осы ойыншықтар туралы айтып берейін. Балалар әр ортада қандай жұмыс жасағандарын айтып береді.
Бәрекелді балалар дұрыс айтасыңдар. Бүгін барлығың іс- әрекетке керемет қатыстыңдар. Көңіл күйлерің қанадай? Жарайсыңдар сендерге көп-көп рахмет |
Әли мен Аия Ойыншық ұнамады Машина, ұшақ, доп Кеме, пазлы, үйшік Сәлеметсіңбе әрине келе ғой |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған іс әрекет: Тақырыбы: "Ойыншықтар әлемі"
Ұйымдастырылған іс әрекет: Тақырыбы: "Ойыншықтар әлемі"
Ашық ұйымдастырылған іс-әрекет
Тақырыбы: «Ойыншықтар әлемі»
Мақсат- міндеттері:
а) Балалар бұрыңғы меңгерген білімдерін тиянақтау, ойлау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту.
б) Не? Нелер? Қайдан алуға болады? Қандай? Неден жасалған сұрақтарына жауап беруге, байланыстырып сөйлеуге үйрету.
в) Ұқыптылыққа,тазалыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсіл:Ұйымдастыру, түсіндіру, көрсету,ойын,сұрақ- жауап, мақтау, мадақтау.
Керекті құралдар: Ойыншықтар,түрлі-түсті бояулар мен ермексаздар,ақ қағаз,планшет.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы күш Іздену ұйымдастырушы Рефлексивті коррекциялау |
Телевизордан
мультик көрсету. -Әли неге ренжіді? -Ұл балалар қандай ойыншықтарды ұнатады екен? -Бәрекелді дұрыс айтасыңдар. -Ал сендерге қандай ойыншықтар ұнайды?
-Сәлеметсіңдер ме, балалар мен сендермен қосылып ойнасам болама?
-Маған пазлы ойыны ұнамады мен
сендермен бірге қызықты ойындар ойнағым
келеді. Физикалық: Қуыршақпен әуенді ырғақты қимылдар жасайды. Әли: -Ой қандай керемет. Мұнда ойыншықтар көп екен ғой. Менде осының бәрімен ойнасам болама? -Әрине болады. Бірақ қайда қалай ойнау керек екенін мен сендерге түсіндіріп жіберейін. Балалар сендер алдымен қандай ойыншықтармен ойнағыларың келетінін шешіп алып,мына карточкалардағы сурет бойынша дамытушы орталарға бөлініп тұрыңдар. -Ал қандай ойыншықтарды таңдайсыңдар? Балалар дамытушы ортаға барып тұрады. Тәрбиеші қалай ойнау керек туралы түсінік береді. Әли: Менде балалармен бірге барып ойнасам болама? -Әрине бақылап балалармен бірге ойнасаңда болады. Шығармашылық: Машиналарды түстеріне қарай ермексазбен «бастыру әдісі» арқылы орындайды.
«Сиқырлы доп» доптың суретін бояйды. Коммуникативтік: Ойыншықтар туралы кітапты көреді. Тақпақ айтады Танымдық: Мозайкаларды түстеріне қарай орналастырып шығады. Зерттеу: Ойыншықтардың түсін атап неден жасалғанын айтып беру керек. Дидактикалық ойын: «Жасырынған суретті тап» Мақсаты: Балалардың ойынға деген қызығушылығын арттыру. Ой өрісін кеңейтіп, тіл байлығын дамыту. Шарты: Құмның астына жасырылған суреттерді кисточканың көмегімен ашып, қандай суреттің жасырылғанын тауып алып өз орнына іледі. Оп-оп-оп секіреді доп. На-на –на жүреді машина Ақ-ақ-ақ ұшады ұшақ. Ра-ра-ра көтерілді мұнара Ар-ар-ар үрлейміз шар. От-от-от жүреді робот. Ық-ық-ық мияулайды мысық. Аз-аз-аз жүреді камаз. Әли: Балалар сендерге көп рахмет сендердің арқаларыңда біраз ойын ойнадым енді Аияға барып осы ойыншықтар туралы айтып берейін. Балалар әр ортада қандай жұмыс жасағандарын айтып береді.
Бәрекелді балалар дұрыс айтасыңдар. Бүгін барлығың іс- әрекетке керемет қатыстыңдар. Көңіл күйлерің қанадай? Жарайсыңдар сендерге көп-көп рахмет |
Әли мен Аия Ойыншық ұнамады Машина, ұшақ, доп Кеме, пазлы, үйшік Сәлеметсіңбе әрине келе ғой |
шағым қалдыра аласыз













