Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Тақырыбы: «Көкөністер»

    Кіріктірілген білім беру салалары: «Таным»

    Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану»

    Мақсаты

    1.Білімділігі: : Балалардың қоршаған әлем туралы түсініктерін кеңейту. Балалар әдебиетін қызығушылығын арттыру.

    2.Дамытушылығы: Көкөністердің ұқсастығымен айырмашылықтарын, ерекшеліктерін ажырата білуге, топтастыруға және жүйелеу қабілеттерін арттыру. Баланың ойлау және сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамыту.

    3.Тәрбиелігі: Көкөністерді ажырата білуге үйрету. Көкөністердің сабақта және жер астында өсетіндігі туралы түсінік беру.

    Әдіс-тәсілдері: Көрсету,түсіндіру, орындату

    Көрнекілері мен құралдар: Суреттер, тақпақтар, жұмбақтар.
    Билингвалдық компонент: қызанақ – помидор, алма – яблоко, қызылша – свекла.

    Әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Баланың іс-әрекеті

    Баланы тапсырманы орындауға қызықтыру

    (талпындыру)

    Шаттық шеңбері

    Үлкенге де сіз

    Кішіге де сіз

    Сәлем бердік біз

    Сәлеметсіздерме ағайлармен апайлар

    Балалар біздің қолымызда не бар


    Ендеше сол гүлдерді бір-бірімізге сыйлау арқылы жақсы жылы лебіздер сыйлайық.


    Еліміз аман болсын

    Ата-анамыз аман болсын

    Деніміз сау болсын

    Нанымыз көп болсын

    Көк туымыз желбіреп биік болсын

    Әрқашан күн сөнбесін

    Елімізде бейбітшілік болсын



     -Бірге қайталайды



    -Гүл









    Балалар бір біріне тарту етеді

    Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру








    Балалар мен сендерге бірнеше жұмбақтар жасырамын сендер шешуін тез табындар

    Жұмбақтар


    Жаздай інге тығылып

    Жатқан қызыл түлкіні

    Әкелді әжем бір күні

    Құйрығынан суырып


    Жер астында басы бар

    Жер үстінде шашы бар


    Көкпеңбек еді көктемде

    Қызарды күз жеткенде


    Қырыққабат жейде

    Осыны да жейді ел


    Көкөністер қайда өсетін білеміз бе?


    Көкөністер жайлы толық ақпарат беру.


    Кәне балалар кім осы көкөністер туралы тақпақтар біледі екен?


    Кім айтады?


    Сергіту сәті:


    Маймақ аю қорбаңдап

    Келе жатыр орманда

    Тауып алып көп жаңғақ

    Тығындады дорбаға

    Бір мезетте жәу жаңғақ

    Шекесіне доп тиді

    Ашуланған ол маймақ

    Ызыланып қомпиды.

    Дидактикалық ойын: «Көкөністерді баптау»

    Бақшаға егу,суару жолдарын ойын арқылы үйрету.











    (сәбіз)

    (қызылша)



    (қызанақ)



    (қырыққабат)

    балалардың жауабы



    Балалар білетін тақпақтарын айтады.









    Бірге қайталайды





    Қызыға ойнайды

    Рефлекция (орындаған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді жою

    Балаларды мақтау.

    Қайталау сұрақтары.



     Балалар жауап береді




    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: көкөністермен жемістерді топтастыру, жалпыдан жекені бөлу.



    Қандай түсініктерді игерді: пішіндері әр түрлі, дәмдері әр түрлі дәрумендерге бай, пайдалы.
    Меңгерген дағдылары мен іскерліктерді қолдана алады: жемістер бауда, көкөністер бақшада өседі, жапсыруды.





















    Технологиялық карта

    Тексерілді:_______________

    Әдіскер:Сәрсекенова А.М.

    Айы: Қараша аптасы: ІІ-апта күні:4.09.2017



    Тақырыбы: «Жемістерді бақылау»

    Кіріктірілген білім беру салалары: «Таным»

    Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану»

    Мақсаты:

    1.Білімділігі: Балаларды жемістердің белгілеріне қарап, бөлуге, оларды көрудің көмегімен сезіне білу қимылдары арқылы тексере білуге үйрету;

    2.Дамытушылығы: Табиғатқа деген қызығушылықтарын ояту.

    3.Тәрбиелігі: Табиғатты қамқорлау,ағаштарды баптауға тәрбиелеу.

    Әдіс-тәсілдері: Көрсету,түсіндіру, орындату

    Көрнекілері мен құралдар: жемістердің муляждары;алма, банан,апельсин, карточкалар-жемістер
    Билингвалдық компонент: алма-яблоко,апельсин-апельсин,банан-банан.

    Әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Баланың іс-әрекеті

    Баланы тапсырманы орындауға қызықтыру

    (талпындыру)

    Тәрбиеші Н. Пукулеваның өлеңін оқып береді.

    Қарашы тағы да терезеге!

    Терезеге қарашы!Тағы да

    Шықты жаңбыр қыдыруға!

    Жаңбыр жауды – ой- ой – ой,

    Барлығың үйге. Үйге, үйге!

    жүгіріңдер, тезірек маған. Менде қолшатыр бар, біздің қайда тығылатынымыз жаңбырдан.






    Балалар тыңдайды





    Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру








    Балалар, сендер білесіңдерме, Күз адамдарға көп сыйлықтар сыйлайтынын. Ал күзде біздің жейтін сыйлықтар бар. Кәне тауып алайыкшы, күз қайда сыйлықтарды тығып тастаған екен, оны иісі арқылы табуға да болады. Барлығы бірге жемістерді үстелдің үстіне қойып қарастырады: алма, лимон, банан, апельсин.

    Дидактикалық ойын:

    «Тауып көрші, қай жеміс»

    - Үлкен, дөңгелек,қызыл, тәтті, піскен – бұл...(алма).

    - Үлкен, сары, ұзын, пальмада өседі – бұл...(банан)

    -Үлкен, тоқсары, дөңгелек, піскен – бұл...(апельсин).

    Жемісер қайда өседі?

    Алма, банан, апельсин бақта өседі. Оларды бір сөзбен « жемістер»- деп атайды.

    - Алмалар қай ағашта өседі? ( алма ағашында)

    - Апельсиндер апельсин ағашында өседі.

    - Лимон қай ағашта? ( лимон ағашында). Сергіту сәті.

    Біздің аяқтарымыз жүріп кетті.

    Тура тіп- тік жолда.

    Кірпінің үйіне.

    Жап- жасыл орманда.

    Жолменен секіріп,

    Аяқтарды жиі айырбастап,

    Қолдарымызды соғып,

    Аяқтармен сартылдатып,








    Балалар іздеп, жемістері бар себетті тауыпалып, орындықтарына отырады.











    - Алма


    - Банан


    - Апельсин


    тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді




    - алма ағашында


    - апельсин ағашында


    -лимон ағашында





    Балалар тәрбиешімен қимылды мәтіні бойынша жасайды.


    Рефлекция (орындаған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді жою

    Қайталау сұрақтары.


    Қазір сендердің көңіл- күйлерің қандай?

    Мен сендерге әркім өз көңіл- күйін көрсете білуді ұсынамын. Үстелде әр түрлі адамның бет бейнелері жатыр: қуанған, ренішті, ашуланып тұрған, байсалды т.б.с.

    Өздеріңнің көңіл- күйлеріңе жататынды таңдап алыңдар.



     Балалардың жауабы.

     Балалар өздерінің көңіл- күйлерін білдіреді.


    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: жемістердің атын, жемістер қайда өсетінін, пішінін, көлемін, түсін.

    Қандай түсініктерді игерді: жемістерге деген танымдылық қызығушылығы, қоршаған әлемге деген ізгілігі.
    Меңгерген дағдылары мен іскерліктерді қолдана алады: сөйлемдердегі дыбыстарды дұрыс айтуды, сұрақтарға жауап береді.





























    Технологиялық карта

    Тексерілді:_______________

    Әдіскер:Сәрсекенова А.М.

    Айы: Қараша аптасы: ІІІ-апта күні:4.09.2017



    Тақырыбы: «Қуыршақты серуендеуге киіндіреміз»

    Кіріктірілген білім беру салалары: «Таным»

    Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану»

    Мақсаты:

    1.Білімділігі: Тәрбиешінің көмегімен әңгіме құрастыруды жалғастыру.

    2.Дамытушылығы: Киімдердің атын түсін, түрін және іс-әрекеттерін білдіретін сөздер арқылы сөздік қорын кеңейту.

    3.Тәрбиелігі: Қамқорлыққа тәрбиелеу.

    Әдіс-тәсілдері: Көрсету,түсіндіру, орындату

    Көрнекілері мен құралдар: қуыршақ, интерактивті тақта,
    Билингвалдық компонент: қуыршақ- кукла

    Әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Саденова Гулюм Ермековна
    24 Қазан 2020
    494
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ұйымдастырылған оқу- қызметі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ұйымдастырылған оқу- қызметі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл материал балабақшадағы балаларға керек. Олар көкөністер туралы білім алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Тақырыбы: «Көкөністер»

    Кіріктірілген білім беру салалары: «Таным»

    Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану»

    Мақсаты

    1.Білімділігі: : Балалардың қоршаған әлем туралы түсініктерін кеңейту. Балалар әдебиетін қызығушылығын арттыру.

    2.Дамытушылығы: Көкөністердің ұқсастығымен айырмашылықтарын, ерекшеліктерін ажырата білуге, топтастыруға және жүйелеу қабілеттерін арттыру. Баланың ойлау және сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамыту.

    3.Тәрбиелігі: Көкөністерді ажырата білуге үйрету. Көкөністердің сабақта және жер астында өсетіндігі туралы түсінік беру.

    Әдіс-тәсілдері: Көрсету,түсіндіру, орындату

    Көрнекілері мен құралдар: Суреттер, тақпақтар, жұмбақтар.
    Билингвалдық компонент: қызанақ – помидор, алма – яблоко, қызылша – свекла.

    Әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Баланың іс-әрекеті

    Баланы тапсырманы орындауға қызықтыру

    (талпындыру)

    Шаттық шеңбері

    Үлкенге де сіз

    Кішіге де сіз

    Сәлем бердік біз

    Сәлеметсіздерме ағайлармен апайлар

    Балалар біздің қолымызда не бар


    Ендеше сол гүлдерді бір-бірімізге сыйлау арқылы жақсы жылы лебіздер сыйлайық.


    Еліміз аман болсын

    Ата-анамыз аман болсын

    Деніміз сау болсын

    Нанымыз көп болсын

    Көк туымыз желбіреп биік болсын

    Әрқашан күн сөнбесін

    Елімізде бейбітшілік болсын



     -Бірге қайталайды



    -Гүл









    Балалар бір біріне тарту етеді

    Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру








    Балалар мен сендерге бірнеше жұмбақтар жасырамын сендер шешуін тез табындар

    Жұмбақтар


    Жаздай інге тығылып

    Жатқан қызыл түлкіні

    Әкелді әжем бір күні

    Құйрығынан суырып


    Жер астында басы бар

    Жер үстінде шашы бар


    Көкпеңбек еді көктемде

    Қызарды күз жеткенде


    Қырыққабат жейде

    Осыны да жейді ел


    Көкөністер қайда өсетін білеміз бе?


    Көкөністер жайлы толық ақпарат беру.


    Кәне балалар кім осы көкөністер туралы тақпақтар біледі екен?


    Кім айтады?


    Сергіту сәті:


    Маймақ аю қорбаңдап

    Келе жатыр орманда

    Тауып алып көп жаңғақ

    Тығындады дорбаға

    Бір мезетте жәу жаңғақ

    Шекесіне доп тиді

    Ашуланған ол маймақ

    Ызыланып қомпиды.

    Дидактикалық ойын: «Көкөністерді баптау»

    Бақшаға егу,суару жолдарын ойын арқылы үйрету.











    (сәбіз)

    (қызылша)



    (қызанақ)



    (қырыққабат)

    балалардың жауабы



    Балалар білетін тақпақтарын айтады.









    Бірге қайталайды





    Қызыға ойнайды

    Рефлекция (орындаған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді жою

    Балаларды мақтау.

    Қайталау сұрақтары.



     Балалар жауап береді




    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: көкөністермен жемістерді топтастыру, жалпыдан жекені бөлу.



    Қандай түсініктерді игерді: пішіндері әр түрлі, дәмдері әр түрлі дәрумендерге бай, пайдалы.
    Меңгерген дағдылары мен іскерліктерді қолдана алады: жемістер бауда, көкөністер бақшада өседі, жапсыруды.





















    Технологиялық карта

    Тексерілді:_______________

    Әдіскер:Сәрсекенова А.М.

    Айы: Қараша аптасы: ІІ-апта күні:4.09.2017



    Тақырыбы: «Жемістерді бақылау»

    Кіріктірілген білім беру салалары: «Таным»

    Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану»

    Мақсаты:

    1.Білімділігі: Балаларды жемістердің белгілеріне қарап, бөлуге, оларды көрудің көмегімен сезіне білу қимылдары арқылы тексере білуге үйрету;

    2.Дамытушылығы: Табиғатқа деген қызығушылықтарын ояту.

    3.Тәрбиелігі: Табиғатты қамқорлау,ағаштарды баптауға тәрбиелеу.

    Әдіс-тәсілдері: Көрсету,түсіндіру, орындату

    Көрнекілері мен құралдар: жемістердің муляждары;алма, банан,апельсин, карточкалар-жемістер
    Билингвалдық компонент: алма-яблоко,апельсин-апельсин,банан-банан.

    Әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Баланың іс-әрекеті

    Баланы тапсырманы орындауға қызықтыру

    (талпындыру)

    Тәрбиеші Н. Пукулеваның өлеңін оқып береді.

    Қарашы тағы да терезеге!

    Терезеге қарашы!Тағы да

    Шықты жаңбыр қыдыруға!

    Жаңбыр жауды – ой- ой – ой,

    Барлығың үйге. Үйге, үйге!

    жүгіріңдер, тезірек маған. Менде қолшатыр бар, біздің қайда тығылатынымыз жаңбырдан.






    Балалар тыңдайды





    Балаларды ізденушілікке ұйымдастыру








    Балалар, сендер білесіңдерме, Күз адамдарға көп сыйлықтар сыйлайтынын. Ал күзде біздің жейтін сыйлықтар бар. Кәне тауып алайыкшы, күз қайда сыйлықтарды тығып тастаған екен, оны иісі арқылы табуға да болады. Барлығы бірге жемістерді үстелдің үстіне қойып қарастырады: алма, лимон, банан, апельсин.

    Дидактикалық ойын:

    «Тауып көрші, қай жеміс»

    - Үлкен, дөңгелек,қызыл, тәтті, піскен – бұл...(алма).

    - Үлкен, сары, ұзын, пальмада өседі – бұл...(банан)

    -Үлкен, тоқсары, дөңгелек, піскен – бұл...(апельсин).

    Жемісер қайда өседі?

    Алма, банан, апельсин бақта өседі. Оларды бір сөзбен « жемістер»- деп атайды.

    - Алмалар қай ағашта өседі? ( алма ағашында)

    - Апельсиндер апельсин ағашында өседі.

    - Лимон қай ағашта? ( лимон ағашында). Сергіту сәті.

    Біздің аяқтарымыз жүріп кетті.

    Тура тіп- тік жолда.

    Кірпінің үйіне.

    Жап- жасыл орманда.

    Жолменен секіріп,

    Аяқтарды жиі айырбастап,

    Қолдарымызды соғып,

    Аяқтармен сартылдатып,








    Балалар іздеп, жемістері бар себетті тауыпалып, орындықтарына отырады.











    - Алма


    - Банан


    - Апельсин


    тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді




    - алма ағашында


    - апельсин ағашында


    -лимон ағашында





    Балалар тәрбиешімен қимылды мәтіні бойынша жасайды.


    Рефлекция (орындаған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып, кемшіліктерді жою

    Қайталау сұрақтары.


    Қазір сендердің көңіл- күйлерің қандай?

    Мен сендерге әркім өз көңіл- күйін көрсете білуді ұсынамын. Үстелде әр түрлі адамның бет бейнелері жатыр: қуанған, ренішті, ашуланып тұрған, байсалды т.б.с.

    Өздеріңнің көңіл- күйлеріңе жататынды таңдап алыңдар.



     Балалардың жауабы.

     Балалар өздерінің көңіл- күйлерін білдіреді.


    Күтілетін нәтиже:

    Нені білу керек: жемістердің атын, жемістер қайда өсетінін, пішінін, көлемін, түсін.

    Қандай түсініктерді игерді: жемістерге деген танымдылық қызығушылығы, қоршаған әлемге деген ізгілігі.
    Меңгерген дағдылары мен іскерліктерді қолдана алады: сөйлемдердегі дыбыстарды дұрыс айтуды, сұрақтарға жауап береді.





























    Технологиялық карта

    Тексерілді:_______________

    Әдіскер:Сәрсекенова А.М.

    Айы: Қараша аптасы: ІІІ-апта күні:4.09.2017



    Тақырыбы: «Қуыршақты серуендеуге киіндіреміз»

    Кіріктірілген білім беру салалары: «Таным»

    Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Жаратылыстану»

    Мақсаты:

    1.Білімділігі: Тәрбиешінің көмегімен әңгіме құрастыруды жалғастыру.

    2.Дамытушылығы: Киімдердің атын түсін, түрін және іс-әрекеттерін білдіретін сөздер арқылы сөздік қорын кеңейту.

    3.Тәрбиелігі: Қамқорлыққа тәрбиелеу.

    Әдіс-тәсілдері: Көрсету,түсіндіру, орындату

    Көрнекілері мен құралдар: қуыршақ, интерактивті тақта,
    Билингвалдық компонент: қуыршақ- кукла

    Әрекет кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    24.10.2020
    494
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Саденова Гулюм Ермековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации