Білім беру
саласы: Қатынас.
Білім
бөлімі: Тіл
дамыту
Мақсаты:
Білімділігі: Өздеріне ұнаған ойыншыққа зеріттеу
жүргізіп ( түсі, көлемі, материалы, жасалуына қарай алуан
түрлі болатыны ) , әңгімелеп айтып беруге , ойыншықтардың
жекеше , көпше атауларын айтуға үйрету
.
Дамытушылық
:Балаларды сөзді
анық айтып , дұрыс сөйлей білуге баулу , сөздік қорларын
дамыту .
Тәрбиелік
: Олармен қалай
ойнау керектігін түсіндіріп , ұқыптылыққа , эстетикалық талғамдарын
кеңейту , ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен , жанашырлықпен
қарап әрекет етуге тәрбиелеу .
Әдіс тәсілі
: ойын ,сұрақ –
жауап , жұмбақ .
Көрнекіліктер :
Ойыншықтардың
суреттері , машина,доп,қуыршақ
Балалар , қане , бәріміз шеңбер
құрып, қол ұстасып
тұрайықшы.
Балалар;
шаттық шеңберге тұрады
.
Бәрі
бірге қосылып айтады .
Шаттық
шеңбері;
Біз ұқыпты
баламыз ,
Айтқан тілді
аламыз.
Ойыншықтарды
жинаймыз,
Үлкендерді
сыйлаймыз.
Балалар мына үстел үстінде жатқан
заттар не?
Олар -
ойыншықтар
.
-
Ойыншықтармен не істейді?
- Ойыншықтармен ойнайды .
- Балалар
қараңдаршы біздің тобымызда ойыншықтар өте
көп,олар қандай
ойыншық?
Балалар;
доп.
-Доптың
пішіні , түсі қандай ?
Балалар ;
жауап береді .
Тәрбиеші ;
Доптың қимылы қандай ?
-Қане бәріміз допша секірейікші ?
Кім доп туралы тақпақ біледі
Балалар; Топ –топ добым домалақ
,
Қайда
кеттің домалап
.
Бір ,екі
деп екі ұрдым ,
Шатырға сен секірдің .
Тәрбиеші;
Қыз балалар көбіне қандай ойыншықпен
ойнайды ?
Қуыршақпен
.
Тәрбиеші ;
-Дұрыс айтасыңдар . Қуыршақпен
.
Балалар
қуыршақтың әдемі шашы , әдемі
көйлегі бар екен . Қуыршақтың көйлегінің
түсі қандай ?
-Кім
қуыршақты қалай ұйықтататынын
көрсетеді ?
-Ал , ұлдар
көбінесе қандай ойыншықпен ойнайды
?
Балалар ;
машинамен ойнайды .
Тәрбиеші ;
Ал, машинаның түсі
қандай?
-Кім
машина туралы тақпақ біледі
?
Балалар ;
Үлкенмін ғой міне мен
,
Ойыншықтарды жинаймын
.
Машинаға мінер ем
,
Кабинаға сыймаймын
.
Сергіту
сәті ;
Ұзын құлақ
сұр қоян ,
Естіп
қалып сыбдырды
.
Ойлы – қырлы
жерлермен ,
Ытқып –ытқып
жүгірді .
Қарап еді
артына,
Қиығын сап
көзінің.
Келе жатқан
томпаңдап ,
Көжегі екен
өзінің .
Ойын ; «
Ғажайып қорапша ».
Ойын
шарты ; көздеріңді жұмып қоржыннан
кез -келген ойыншықты аласыңдар .
Алған ойыншықтарыңның атын , түсін , қатты
, жұмсақ екенін айтып , жақсы мейірімді тілек
білдіресің
Қорытындылау
.
Күтілетін
нәтиже ;
Біледі;
ойыншықтардың түрлерін , түсін ,
пішінін білу
.
Игереді;
Толық сөйлем құрау
.
Меңгереді ;
Ойыншықтарға жанашырлықпен қарап , достарымен бөлісіп
ойнау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:менің сүйікті ойыншығым
ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:менің сүйікті ойыншығым
Білім беру
саласы: Қатынас.
Білім
бөлімі: Тіл
дамыту
Мақсаты:
Білімділігі: Өздеріне ұнаған ойыншыққа зеріттеу
жүргізіп ( түсі, көлемі, материалы, жасалуына қарай алуан
түрлі болатыны ) , әңгімелеп айтып беруге , ойыншықтардың
жекеше , көпше атауларын айтуға үйрету
.
Дамытушылық
:Балаларды сөзді
анық айтып , дұрыс сөйлей білуге баулу , сөздік қорларын
дамыту .
Тәрбиелік
: Олармен қалай
ойнау керектігін түсіндіріп , ұқыптылыққа , эстетикалық талғамдарын
кеңейту , ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен , жанашырлықпен
қарап әрекет етуге тәрбиелеу .
Әдіс тәсілі
: ойын ,сұрақ –
жауап , жұмбақ .
Көрнекіліктер :
Ойыншықтардың
суреттері , машина,доп,қуыршақ
Балалар , қане , бәріміз шеңбер
құрып, қол ұстасып
тұрайықшы.
Балалар;
шаттық шеңберге тұрады
.
Бәрі
бірге қосылып айтады .
Шаттық
шеңбері;
Біз ұқыпты
баламыз ,
Айтқан тілді
аламыз.
Ойыншықтарды
жинаймыз,
Үлкендерді
сыйлаймыз.
Балалар мына үстел үстінде жатқан
заттар не?
Олар -
ойыншықтар
.
-
Ойыншықтармен не істейді?
- Ойыншықтармен ойнайды .
- Балалар
қараңдаршы біздің тобымызда ойыншықтар өте
көп,олар қандай
ойыншық?
Балалар;
доп.
-Доптың
пішіні , түсі қандай ?
Балалар ;
жауап береді .
Тәрбиеші ;
Доптың қимылы қандай ?
-Қане бәріміз допша секірейікші ?
Кім доп туралы тақпақ біледі
Балалар; Топ –топ добым домалақ
,
Қайда
кеттің домалап
.
Бір ,екі
деп екі ұрдым ,
Шатырға сен секірдің .
Тәрбиеші;
Қыз балалар көбіне қандай ойыншықпен
ойнайды ?
Қуыршақпен
.
Тәрбиеші ;
-Дұрыс айтасыңдар . Қуыршақпен
.
Балалар
қуыршақтың әдемі шашы , әдемі
көйлегі бар екен . Қуыршақтың көйлегінің
түсі қандай ?
-Кім
қуыршақты қалай ұйықтататынын
көрсетеді ?
-Ал , ұлдар
көбінесе қандай ойыншықпен ойнайды
?
Балалар ;
машинамен ойнайды .
Тәрбиеші ;
Ал, машинаның түсі
қандай?
-Кім
машина туралы тақпақ біледі
?
Балалар ;
Үлкенмін ғой міне мен
,
Ойыншықтарды жинаймын
.
Машинаға мінер ем
,
Кабинаға сыймаймын
.
Сергіту
сәті ;
Ұзын құлақ
сұр қоян ,
Естіп
қалып сыбдырды
.
Ойлы – қырлы
жерлермен ,
Ытқып –ытқып
жүгірді .
Қарап еді
артына,
Қиығын сап
көзінің.
Келе жатқан
томпаңдап ,
Көжегі екен
өзінің .
Ойын ; «
Ғажайып қорапша ».
Ойын
шарты ; көздеріңді жұмып қоржыннан
кез -келген ойыншықты аласыңдар .
Алған ойыншықтарыңның атын , түсін , қатты
, жұмсақ екенін айтып , жақсы мейірімді тілек
білдіресің
Қорытындылау
.
Күтілетін
нәтиже ;
Біледі;
ойыншықтардың түрлерін , түсін ,
пішінін білу
.
Игереді;
Толық сөйлем құрау
.
Меңгереді ;
Ойыншықтарға жанашырлықпен қарап , достарымен бөлісіп
ойнау
шағым қалдыра аласыз













