Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық конспектісі
Білім саласы: «Таным» Тәрбиеші: Жарылқап Айдана Полатқызы
Бөлігі: Құрастыру
Тақырыбы: «Пойыз»
Мақсаты: Құрылыс материалдарын пайдаланып пойыз құрастыра білуге үйрету
Билингвалдық компонент: үлкен-большой.
Сөздік жұмыс: пойыз
Күтілетін нәтиже:
Үлкен бөлшек туралы ұғынады
Құрылыс материалдары туралы түсінеді
Құрастыру материалдарынан поезд жасау қолданады
-
Іс-әрекет кезеңдері.
Тәрбиешінің басқарымдық қызметі
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балалармен амандасу.
Жұмбақ жасырамын:
Бас аяғы теп-тегіс болып біткен,
Селкілдесе денесі дір-дір еткен.
Тәрбиешімен жақсы көңіл-күйде амандасу.
Балалар жұмбақты шешеді.
Поезд.
Ұйымдастырушылық ізденіс
Біз бүгін поезд жасаймыз.
Поезд қандай бөлшектерден тұрады?
Қанша вагон болады?
Балалар екі топқа бөлініп,тәрбиешімен бірге поезд құрастырады.
Сергіту сәті:
Жұмыстарын аяқтайды.
Жеке көмек көрсету.
-Балалар назарларын тәрбиешіге аударады.
-Балалар жауап беруге тырысады.
- Вагондар.
-Көп.
-Балалар қызығушылықпен поезд құрастыруды бастайды.
Балалар саусақ жаттығу жасайды.
Қуыр,қуыр,қуырмаш
Балапанға бидай шаш
Бас бармақ, балан үйрек
Ортан терек, шылдыр шүмек
Кішкене бөбек.
Балалар қызығушылықпен жұмыстарын аяқтайды.
Рефлексивті-коррекциялау
Жақсы құрастырған балаларды мадақтау.
Балалар сабаққа өте риза болды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу қызметі. Денешынықтыру ортаңғы тобы
Ұйымдастырылған оқу қызметі. Денешынықтыру ортаңғы тобы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық конспектісі
Білім саласы: «Таным» Тәрбиеші: Жарылқап Айдана Полатқызы
Бөлігі: Құрастыру
Тақырыбы: «Пойыз»
Мақсаты: Құрылыс материалдарын пайдаланып пойыз құрастыра білуге үйрету
Билингвалдық компонент: үлкен-большой.
Сөздік жұмыс: пойыз
Күтілетін нәтиже:
Үлкен бөлшек туралы ұғынады
Құрылыс материалдары туралы түсінеді
Құрастыру материалдарынан поезд жасау қолданады
-
Іс-әрекет кезеңдері.
Тәрбиешінің басқарымдық қызметі
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балалармен амандасу.
Жұмбақ жасырамын:
Бас аяғы теп-тегіс болып біткен,
Селкілдесе денесі дір-дір еткен.
Тәрбиешімен жақсы көңіл-күйде амандасу.
Балалар жұмбақты шешеді.
Поезд.
Ұйымдастырушылық ізденіс
Біз бүгін поезд жасаймыз.
Поезд қандай бөлшектерден тұрады?
Қанша вагон болады?
Балалар екі топқа бөлініп,тәрбиешімен бірге поезд құрастырады.
Сергіту сәті:
Жұмыстарын аяқтайды.
Жеке көмек көрсету.
-Балалар назарларын тәрбиешіге аударады.
-Балалар жауап беруге тырысады.
- Вагондар.
-Көп.
-Балалар қызығушылықпен поезд құрастыруды бастайды.
Балалар саусақ жаттығу жасайды.
Қуыр,қуыр,қуырмаш
Балапанға бидай шаш
Бас бармақ, балан үйрек
Ортан терек, шылдыр шүмек
Кішкене бөбек.
Балалар қызығушылықпен жұмыстарын аяқтайды.
Рефлексивті-коррекциялау
Жақсы құрастырған балаларды мадақтау.
Балалар сабаққа өте риза болды.
шағым қалдыра аласыз













