Құрманқұлова Ә.А.
қазақ тілі мұғалімі
«Петушок» бөбекжай –бақшасы
Петропавл қаласы
Ересектер тобында ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: «Менің отбасым»
Мақсаты: Балалармен отбасы мүшелерін қазақша еске түсіру, сөздік қорларын байыту, отбасы туралы білімдерін тексеріп, кеңейту, әңгімелей білуге ынталандыру, ұқыптылыққа, үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу.
Меңгерілетін сөздер: Отбасымда, адам бар, әке-шеше(м), аға(м), іні(м), әпке(м), сіңлі(м), қарындас(ым), ата-әже(м), інімнің аты....
Әдіс – тәсілдер: көрсету, сұрақ-жауап, әңгімелеу, сөздік, дид.ойын.
Көрнекіліктер: Тақырыптық суреттер.
|
Әрекет кезеңдері |
Әрекет барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивация-лық қозғаушы |
Шаттық шеңбері Ұстанымдарды еске түсіру
|
Шуақ шаша Алтын таң да, Мөлдір таза ауа да. Табиғат та, бәрі оянды, Оян сен де, бар бала! Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл – күйлерін, жыл мезгілін, апта күнін, ауа райын сұраймын 1,2,3 мұқият біз тыңдаймыз, Ойланамыз, қараймыз. Тәртіпті де бұзбаймыз. Сұрақтарға қойылған Дұрыс, анық жауапты Қол көтеріп береміз. - Жарайсыңдар, сендер бүгін балабақшаға кіммен келдіңдер? 2-3 баладан сұраймын. -Балалар, сендер, бір-біріңнің отбасылары туралы білесіңдер ме? Қанекей, танысайықшы. Балалардың назарын мазмұнды суретке аударып, отбасы туралы сөйлесу. |
Бәрі бірге дұрыс, әрі анық айтады.
Балалардың жауабы. Кезекпен айтады. Ұстанымдарды айтады, естеріне сақтайды. Балалардың жауабы |
|
Іздену ұйымдасты -рушысы |
Фонетикалық жаттығу Мақал Тіл дамыту Сергіту сәті Әңгіме құрау |
-ға-ға-ға – аға -қа-қа-қа – қарындас -лі-лі-лі – сіңлі -ні-ні-ні – іні Ағасы бардың, жағасы бар. Інісі бардың, тынысы бар. Мағынасын түсіндіріп өту. -Балалар, суреттегі кімдер? -Мынау кім? -Неше адам бар? -Олар не істеп отыр? -Ұл үлкен бе? Қыз үлкен бе? Т.б. (3-4 баладан жеке сұраймын) Суретпен танысып болған соң, сөйлесу ойыны жүргізіледі. Кім келді? Біз келдік Иә, мен! Шеше, шеше, Бұл сен бе? Иә, мен! Әке, әке Бұл сен бе? Иә, мен! Аға, аға, Бұл сен бе? Иә, мен! Әпке,әпке, Бұл сен бе? Иә, мен! Әрқашан біз біргеміз, Тату-тәтті жүреміз. (Сурет бойынша шағын әңгіме құрау) Менің атым.... Мынау менің отбасым. Менің отбасым үлкен. Отбасымда алты адам бар. Әке-шешем, ата-әжем, інім(қарындасым, сіңлім, ағам, әпкем) бар. Інімнің аты... Ол балабақшаға әлі бармайды. Біз тату-тәтті тұрамыз.
|
Топпен қайталайды, тілдерін жаттықтырады. Топпен, жеке қайталайды. Сұрақтарға жауап береді. (жауапты жекеше, көпше береді) Екі баладан бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді. Шеңберге тұрып, қимыл-қозғалыс арқылы қайталайды Кезекпен шығып, әңгімелейді. |
|
Рефлексивті- коррекция- лаушы |
Дидактика - лық ойын Қоштасу |
«Түймедақ» д/о. Мақсаты: балалардың көру, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Барысы: үстел үстінде түрлі суреттер жатады, солардан отбасы мүшелерін тауып, тақтаға жапсырып, гүл жасау. -Жарайсыңдар, балалар! Енді сендер барлық отбасы мүшелерін білетін болдыңдар. Ризамыз, ризамыз, Осы күнге ризамыз. Ризамыз, ризамыз, Өткен күнге ризамыз! |
Кезекпен шығып, кімді алғандарын айтып, тақтаға іледі. Шеңберге тұрып, қимыл-қозғалыспен қайталап, қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: отбасы мүшелерін біледі.
Меңгеруі: шағын әңгіме құрап, жаңа сөздерді меңгерді.
Игеруі: қойылған сұрақтарға дұрыс, түсініп жауап береді, отбасы туралы әңгімелей біледі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ұйымдастырылған оқу қызметі Менің отбасым
ұйымдастырылған оқу қызметі Менің отбасым
Құрманқұлова Ә.А.
қазақ тілі мұғалімі
«Петушок» бөбекжай –бақшасы
Петропавл қаласы
Ересектер тобында ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: «Менің отбасым»
Мақсаты: Балалармен отбасы мүшелерін қазақша еске түсіру, сөздік қорларын байыту, отбасы туралы білімдерін тексеріп, кеңейту, әңгімелей білуге ынталандыру, ұқыптылыққа, үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу.
Меңгерілетін сөздер: Отбасымда, адам бар, әке-шеше(м), аға(м), іні(м), әпке(м), сіңлі(м), қарындас(ым), ата-әже(м), інімнің аты....
Әдіс – тәсілдер: көрсету, сұрақ-жауап, әңгімелеу, сөздік, дид.ойын.
Көрнекіліктер: Тақырыптық суреттер.
|
Әрекет кезеңдері |
Әрекет барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивация-лық қозғаушы |
Шаттық шеңбері Ұстанымдарды еске түсіру
|
Шуақ шаша Алтын таң да, Мөлдір таза ауа да. Табиғат та, бәрі оянды, Оян сен де, бар бала! Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл – күйлерін, жыл мезгілін, апта күнін, ауа райын сұраймын 1,2,3 мұқият біз тыңдаймыз, Ойланамыз, қараймыз. Тәртіпті де бұзбаймыз. Сұрақтарға қойылған Дұрыс, анық жауапты Қол көтеріп береміз. - Жарайсыңдар, сендер бүгін балабақшаға кіммен келдіңдер? 2-3 баладан сұраймын. -Балалар, сендер, бір-біріңнің отбасылары туралы білесіңдер ме? Қанекей, танысайықшы. Балалардың назарын мазмұнды суретке аударып, отбасы туралы сөйлесу. |
Бәрі бірге дұрыс, әрі анық айтады.
Балалардың жауабы. Кезекпен айтады. Ұстанымдарды айтады, естеріне сақтайды. Балалардың жауабы |
|
Іздену ұйымдасты -рушысы |
Фонетикалық жаттығу Мақал Тіл дамыту Сергіту сәті Әңгіме құрау |
-ға-ға-ға – аға -қа-қа-қа – қарындас -лі-лі-лі – сіңлі -ні-ні-ні – іні Ағасы бардың, жағасы бар. Інісі бардың, тынысы бар. Мағынасын түсіндіріп өту. -Балалар, суреттегі кімдер? -Мынау кім? -Неше адам бар? -Олар не істеп отыр? -Ұл үлкен бе? Қыз үлкен бе? Т.б. (3-4 баладан жеке сұраймын) Суретпен танысып болған соң, сөйлесу ойыны жүргізіледі. Кім келді? Біз келдік Иә, мен! Шеше, шеше, Бұл сен бе? Иә, мен! Әке, әке Бұл сен бе? Иә, мен! Аға, аға, Бұл сен бе? Иә, мен! Әпке,әпке, Бұл сен бе? Иә, мен! Әрқашан біз біргеміз, Тату-тәтті жүреміз. (Сурет бойынша шағын әңгіме құрау) Менің атым.... Мынау менің отбасым. Менің отбасым үлкен. Отбасымда алты адам бар. Әке-шешем, ата-әжем, інім(қарындасым, сіңлім, ағам, әпкем) бар. Інімнің аты... Ол балабақшаға әлі бармайды. Біз тату-тәтті тұрамыз.
|
Топпен қайталайды, тілдерін жаттықтырады. Топпен, жеке қайталайды. Сұрақтарға жауап береді. (жауапты жекеше, көпше береді) Екі баладан бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді. Шеңберге тұрып, қимыл-қозғалыс арқылы қайталайды Кезекпен шығып, әңгімелейді. |
|
Рефлексивті- коррекция- лаушы |
Дидактика - лық ойын Қоштасу |
«Түймедақ» д/о. Мақсаты: балалардың көру, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Барысы: үстел үстінде түрлі суреттер жатады, солардан отбасы мүшелерін тауып, тақтаға жапсырып, гүл жасау. -Жарайсыңдар, балалар! Енді сендер барлық отбасы мүшелерін білетін болдыңдар. Ризамыз, ризамыз, Осы күнге ризамыз. Ризамыз, ризамыз, Өткен күнге ризамыз! |
Кезекпен шығып, кімді алғандарын айтып, тақтаға іледі. Шеңберге тұрып, қимыл-қозғалыспен қайталап, қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: отбасы мүшелерін біледі.
Меңгеруі: шағын әңгіме құрап, жаңа сөздерді меңгерді.
Игеруі: қойылған сұрақтарға дұрыс, түсініп жауап береді, отбасы туралы әңгімелей біледі.
шағым қалдыра аласыз













