ұйымдастырылған оқу қызметі "Шұбар тауық"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ұйымдастырылған оқу қызметі "Шұбар тауық"

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптесіме қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы
Келісілді: Уақыты: Әдіскер:



«Айгөлек » І кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметініңтехнологиялық картасы

Күні: 03. 04. 17 Тәрбиеші: Бедеева Л.Р.. Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Көркем әдебиет Тақырыбы: «Шұбар тауық» Мақсаты: : Балаларға ертегі мазмұнын таныстыру арқылы, түсіне білу қабілеттерін жетілдіру . Ертегіні сахналау барысында ертегі мазмұнын толық түсіне білуге дағдыландыру. Тілдік қорларын,сөйлеу дағдыларын дамыту . Адамгаршілікке,имандылыққа тәрбиелеу . Әдіс - тәсілі: Түсіндіру, әңгімелеу,сұрақ- жауап,ойын Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: Ертегі мазмұнын әңгімелеу Қажетті көрнекі құралдар: Сиқырлы сандықша, саусақ театры,ермексаз,тақтайша, Биллингвальды компанент: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқаяйцо

Оқу қызметінің кезеңі



Тәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі.Балаларды жартылай шеңберге тұрғызып:Сәлем дейміз, Алтын Күнге!Сәлем дейміз, Асыл Жерге!Сәлем дейміз достарға!Сәламатсіз ба, апай!-Жарайсындар,балалар бүгін сендер өте мейірімді жүздеріңнен күн нұры төгіліп тұрғандай әсемсіңдер. Олай болса мейірімді жүзімізбен бүгінгі оқу іс қызметімізді бастайық. Балалар шаттана,қуана қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін құрады.

Шеңбер болып тұрып, жүздерін шаттық шеңберінде қуанышқа бөлеп,жарқын жүздерімен амандасады.Бүгінгі күнді балалар ерекше көңіл күймен бастайды
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі Ғажайып сәт: -Сиқырлы сандықтың топта пайда болуымен ғажайып сәттің ұйымдастырылуы-Балалар міне қараңдар тобымызға сиқырлы сандық пайда болыпты,сандық сыртына «Ғажайып ертегілер» деп жазылған. Ендеше бұл сандық ішінде бүгінгі оқу іс қызметімізге орай ғажайып бір ертегі берілген . -Бұл қандай ертегі екен,қане ашып көрейік! Сандық ішінен Шұбар тауық бейнеленген суреттің бейнесін көрсету. Бейнелі суретке түсінік беру. –Балалар, тауық - үй құстарынын бірі,адамдардың көмегі арқылы өсіп жетілетін құс.-Сонымен балалар Тауық үй құсы екенін түсінсек,бүгінгі тындайтын ертегіміз «Шұбар тауық» ертегісі. «Ерте,ерте,ертеде, Ешкі жүні бөртеде. . .деп ертегіні теледидар арқылы видео арқылы көрсету.-Ертегі мазмұнын саусақ театры арқылы сахналау, түсінік беру. -Ертегі кейіпкерлерін атау? Биллингвальды компанент: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқа – яйцоТопқа мұңайып шұбар тауық келеді.Шұбар тауық: - Сәлеметсіңдер ме, балалар, қыт - қыт - қыт. Шұбар тауық: - Мені таныдыңдар ма? . Шұбар тауық: - Мен сендерге көмек сұрай келдім.Атам мен әжейге жұмыртқа жасап беріңіздерші?-Әрине Шұбар тауық сізге көмектесеміз!Тәрбиеші балаларға ермексаздан жұмыртқа мүсінінің үлгісін көрсетеді.Шұбар тауықтың көңіл күйі көтеріледі - Балалар: - Шұбар тауықпен бірге, ән айтып,би билейік. Сергіту сәті:Ән «Шөжелерім» музыкамен би қимылдар көрсету.Шұбар тауық: - Балалар, сендермен өте көңілді болды. Мен сендерге ойын ала келдім.Д/ойын аты: «Шұбар тауық атай мен әжейге не сыйлады?»-Мені атаммен әжем іздеп жүрген болар, мен енді үйге қайтайын, сау болыңдар балалар!









Таң қалуы. Қуана қабыл алуы.





Шұбар тауық туралы түсінік алады.

















Балалар қайталайды: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқа – яйцо

Балалар: - Сәлеметсіз бе! 

Балалар: - Иә, таныдық, Шұбар тауықсың



Балалар ермексаздан жұмыртқа жасайды, тауыққа сыйлайды.





Балалар Шұбар тауықпен «Шөжелерім» әнін қимылымен көрсетеді







Балалар дидактикалық ойынның тапсырмасын табады
Іс әрекетті бағалау кезеңі Сұрақ-жауап арқылы оқу қызметінде алған білімдерін бекіту.Д/о: «Жұмыртқадан балапанды шығару»1.Қандай ертегімен таныстық?2.Тауық ата мен әжеге не сыйлады?3.Жұмыртқаны не жарды?

Сұрақтарға жауап береді.



-Шұбар тауық-жұмыртқа- тышқан


Күтілетін нәтиже:Нені біледі: Ертегіні сахналау барысында ертегі мазмұнын толық түсіне білді. Қандай түсініктерді игереді: Ертегі мазмұнын таныстыру арқылы, түсіне білу қабілеттері жетілді.Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тілдік қорлары,сөйлеу дағдылары дамыды







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2019
888
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі