0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Келісілді: Уақыты: Әдіскер:
«Айгөлек » І кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметініңтехнологиялық картасы
Күні: 03. 04. 17 Тәрбиеші: Бедеева Л.Р.. Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Көркем әдебиет Тақырыбы: «Шұбар тауық» Мақсаты: : Балаларға ертегі мазмұнын таныстыру арқылы, түсіне білу қабілеттерін жетілдіру . Ертегіні сахналау барысында ертегі мазмұнын толық түсіне білуге дағдыландыру. Тілдік қорларын,сөйлеу дағдыларын дамыту . Адамгаршілікке,имандылыққа тәрбиелеу . Әдіс - тәсілі: Түсіндіру, әңгімелеу,сұрақ- жауап,ойын Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: Ертегі мазмұнын әңгімелеу Қажетті көрнекі құралдар: Сиқырлы сандықша, саусақ театры,ермексаз,тақтайша, Биллингвальды компанент: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқа – яйцо
Күтілетін нәтиже:Нені біледі: Ертегіні сахналау барысында ертегі мазмұнын толық түсіне білді. Қандай түсініктерді игереді: Ертегі мазмұнын таныстыру арқылы, түсіне білу қабілеттері жетілді.Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тілдік қорлары,сөйлеу дағдылары дамыды
«Айгөлек » І кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметініңтехнологиялық картасы
Күні: 03. 04. 17 Тәрбиеші: Бедеева Л.Р.. Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Көркем әдебиет Тақырыбы: «Шұбар тауық» Мақсаты: : Балаларға ертегі мазмұнын таныстыру арқылы, түсіне білу қабілеттерін жетілдіру . Ертегіні сахналау барысында ертегі мазмұнын толық түсіне білуге дағдыландыру. Тілдік қорларын,сөйлеу дағдыларын дамыту . Адамгаршілікке,имандылыққа тәрбиелеу . Әдіс - тәсілі: Түсіндіру, әңгімелеу,сұрақ- жауап,ойын Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: Ертегі мазмұнын әңгімелеу Қажетті көрнекі құралдар: Сиқырлы сандықша, саусақ театры,ермексаз,тақтайша, Биллингвальды компанент: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқа – яйцо
| Оқу қызметінің кезеңі | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
| Себепті қызығушылығын ояту кезеңі. | Балаларды жартылай шеңберге тұрғызып:Сәлем дейміз, Алтын Күнге!Сәлем дейміз, Асыл Жерге!Сәлем дейміз достарға!Сәламатсіз ба, апай!-Жарайсындар,балалар бүгін сендер өте мейірімді жүздеріңнен күн нұры төгіліп тұрғандай әсемсіңдер. Олай болса мейірімді жүзімізбен бүгінгі оқу іс қызметімізді бастайық. | Балалар шаттана,қуана қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін құрады. Шеңбер болып тұрып, жүздерін шаттық шеңберінде қуанышқа бөлеп,жарқын жүздерімен амандасады.Бүгінгі күнді балалар ерекше көңіл күймен бастайды |
| Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі | Ғажайып сәт: -Сиқырлы сандықтың топта пайда болуымен ғажайып сәттің ұйымдастырылуы-Балалар міне қараңдар тобымызға сиқырлы сандық пайда болыпты,сандық сыртына «Ғажайып ертегілер» деп жазылған. Ендеше бұл сандық ішінде бүгінгі оқу іс қызметімізге орай ғажайып бір ертегі берілген . -Бұл қандай ертегі екен,қане ашып көрейік! Сандық ішінен Шұбар тауық бейнеленген суреттің бейнесін көрсету. Бейнелі суретке түсінік беру. –Балалар, тауық - үй құстарынын бірі,адамдардың көмегі арқылы өсіп жетілетін құс.-Сонымен балалар Тауық үй құсы екенін түсінсек,бүгінгі тындайтын ертегіміз «Шұбар тауық» ертегісі. «Ерте,ерте,ертеде, Ешкі жүні бөртеде. . .деп ертегіні теледидар арқылы видео арқылы көрсету.-Ертегі мазмұнын саусақ театры арқылы сахналау, түсінік беру. -Ертегі кейіпкерлерін атау? Биллингвальды компанент: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқа – яйцоТопқа мұңайып шұбар тауық келеді.Шұбар тауық: - Сәлеметсіңдер ме, балалар, қыт - қыт - қыт. Шұбар тауық: - Мені таныдыңдар ма? . Шұбар тауық: - Мен сендерге көмек сұрай келдім.Атам мен әжейге жұмыртқа жасап беріңіздерші?-Әрине Шұбар тауық сізге көмектесеміз!Тәрбиеші балаларға ермексаздан жұмыртқа мүсінінің үлгісін көрсетеді.Шұбар тауықтың көңіл күйі көтеріледі - Балалар: - Шұбар тауықпен бірге, ән айтып,би билейік. Сергіту сәті:Ән «Шөжелерім» музыкамен би қимылдар көрсету.Шұбар тауық: - Балалар, сендермен өте көңілді болды. Мен сендерге ойын ала келдім.Д/ойын аты: «Шұбар тауық атай мен әжейге не сыйлады?»-Мені атаммен әжем іздеп жүрген болар, мен енді үйге қайтайын, сау болыңдар балалар! | Таң қалуы. Қуана қабыл алуы. Шұбар тауық туралы түсінік алады. Балалар қайталайды: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқа – яйцо Балалар: - Сәлеметсіз бе! Балалар: - Иә, таныдық, Шұбар тауықсың Балалар ермексаздан жұмыртқа жасайды, тауыққа сыйлайды. Балалар Шұбар тауықпен «Шөжелерім» әнін қимылымен көрсетеді Балалар дидактикалық ойынның тапсырмасын табады |
| Іс әрекетті бағалау кезеңі | Сұрақ-жауап арқылы оқу қызметінде алған білімдерін бекіту.Д/о: «Жұмыртқадан балапанды шығару»1.Қандай ертегімен таныстық?2.Тауық ата мен әжеге не сыйлады?3.Жұмыртқаны не жарды? | Сұрақтарға жауап береді. -Шұбар тауық-жұмыртқа- тышқан |
Күтілетін нәтиже:Нені біледі: Ертегіні сахналау барысында ертегі мазмұнын толық түсіне білді. Қандай түсініктерді игереді: Ертегі мазмұнын таныстыру арқылы, түсіне білу қабілеттері жетілді.Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тілдік қорлары,сөйлеу дағдылары дамыды
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Бедеева Ляззат РамазановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ұйымдастырылған оқу қызметі "Шұбар тауық"
Тақырып бойынша 11 материал табылды
ұйымдастырылған оқу қызметі "Шұбар тауық"
Материал туралы қысқаша түсінік
әріптесіме қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы
Келісілді: Уақыты: Әдіскер:
«Айгөлек » І кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметініңтехнологиялық картасы
Күні: 03. 04. 17 Тәрбиеші: Бедеева Л.Р.. Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Көркем әдебиет Тақырыбы: «Шұбар тауық» Мақсаты: : Балаларға ертегі мазмұнын таныстыру арқылы, түсіне білу қабілеттерін жетілдіру . Ертегіні сахналау барысында ертегі мазмұнын толық түсіне білуге дағдыландыру. Тілдік қорларын,сөйлеу дағдыларын дамыту . Адамгаршілікке,имандылыққа тәрбиелеу . Әдіс - тәсілі: Түсіндіру, әңгімелеу,сұрақ- жауап,ойын Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: Ертегі мазмұнын әңгімелеу Қажетті көрнекі құралдар: Сиқырлы сандықша, саусақ театры,ермексаз,тақтайша, Биллингвальды компанент: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқа – яйцо
Күтілетін нәтиже:Нені біледі: Ертегіні сахналау барысында ертегі мазмұнын толық түсіне білді. Қандай түсініктерді игереді: Ертегі мазмұнын таныстыру арқылы, түсіне білу қабілеттері жетілді.Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тілдік қорлары,сөйлеу дағдылары дамыды
«Айгөлек » І кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметініңтехнологиялық картасы
Күні: 03. 04. 17 Тәрбиеші: Бедеева Л.Р.. Білім беру саласы: Коммуникация Бөлімі: Көркем әдебиет Тақырыбы: «Шұбар тауық» Мақсаты: : Балаларға ертегі мазмұнын таныстыру арқылы, түсіне білу қабілеттерін жетілдіру . Ертегіні сахналау барысында ертегі мазмұнын толық түсіне білуге дағдыландыру. Тілдік қорларын,сөйлеу дағдыларын дамыту . Адамгаршілікке,имандылыққа тәрбиелеу . Әдіс - тәсілі: Түсіндіру, әңгімелеу,сұрақ- жауап,ойын Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: Ертегі мазмұнын әңгімелеу Қажетті көрнекі құралдар: Сиқырлы сандықша, саусақ театры,ермексаз,тақтайша, Биллингвальды компанент: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқа – яйцо
| Оқу қызметінің кезеңі | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
| Себепті қызығушылығын ояту кезеңі. | Балаларды жартылай шеңберге тұрғызып:Сәлем дейміз, Алтын Күнге!Сәлем дейміз, Асыл Жерге!Сәлем дейміз достарға!Сәламатсіз ба, апай!-Жарайсындар,балалар бүгін сендер өте мейірімді жүздеріңнен күн нұры төгіліп тұрғандай әсемсіңдер. Олай болса мейірімді жүзімізбен бүгінгі оқу іс қызметімізді бастайық. | Балалар шаттана,қуана қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін құрады. Шеңбер болып тұрып, жүздерін шаттық шеңберінде қуанышқа бөлеп,жарқын жүздерімен амандасады.Бүгінгі күнді балалар ерекше көңіл күймен бастайды |
| Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі | Ғажайып сәт: -Сиқырлы сандықтың топта пайда болуымен ғажайып сәттің ұйымдастырылуы-Балалар міне қараңдар тобымызға сиқырлы сандық пайда болыпты,сандық сыртына «Ғажайып ертегілер» деп жазылған. Ендеше бұл сандық ішінде бүгінгі оқу іс қызметімізге орай ғажайып бір ертегі берілген . -Бұл қандай ертегі екен,қане ашып көрейік! Сандық ішінен Шұбар тауық бейнеленген суреттің бейнесін көрсету. Бейнелі суретке түсінік беру. –Балалар, тауық - үй құстарынын бірі,адамдардың көмегі арқылы өсіп жетілетін құс.-Сонымен балалар Тауық үй құсы екенін түсінсек,бүгінгі тындайтын ертегіміз «Шұбар тауық» ертегісі. «Ерте,ерте,ертеде, Ешкі жүні бөртеде. . .деп ертегіні теледидар арқылы видео арқылы көрсету.-Ертегі мазмұнын саусақ театры арқылы сахналау, түсінік беру. -Ертегі кейіпкерлерін атау? Биллингвальды компанент: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқа – яйцоТопқа мұңайып шұбар тауық келеді.Шұбар тауық: - Сәлеметсіңдер ме, балалар, қыт - қыт - қыт. Шұбар тауық: - Мені таныдыңдар ма? . Шұбар тауық: - Мен сендерге көмек сұрай келдім.Атам мен әжейге жұмыртқа жасап беріңіздерші?-Әрине Шұбар тауық сізге көмектесеміз!Тәрбиеші балаларға ермексаздан жұмыртқа мүсінінің үлгісін көрсетеді.Шұбар тауықтың көңіл күйі көтеріледі - Балалар: - Шұбар тауықпен бірге, ән айтып,би билейік. Сергіту сәті:Ән «Шөжелерім» музыкамен би қимылдар көрсету.Шұбар тауық: - Балалар, сендермен өте көңілді болды. Мен сендерге ойын ала келдім.Д/ойын аты: «Шұбар тауық атай мен әжейге не сыйлады?»-Мені атаммен әжем іздеп жүрген болар, мен енді үйге қайтайын, сау болыңдар балалар! | Таң қалуы. Қуана қабыл алуы. Шұбар тауық туралы түсінік алады. Балалар қайталайды: шұбар тауық – курочка ряба, жұмыртқа – яйцо Балалар: - Сәлеметсіз бе! Балалар: - Иә, таныдық, Шұбар тауықсың Балалар ермексаздан жұмыртқа жасайды, тауыққа сыйлайды. Балалар Шұбар тауықпен «Шөжелерім» әнін қимылымен көрсетеді Балалар дидактикалық ойынның тапсырмасын табады |
| Іс әрекетті бағалау кезеңі | Сұрақ-жауап арқылы оқу қызметінде алған білімдерін бекіту.Д/о: «Жұмыртқадан балапанды шығару»1.Қандай ертегімен таныстық?2.Тауық ата мен әжеге не сыйлады?3.Жұмыртқаны не жарды? | Сұрақтарға жауап береді. -Шұбар тауық-жұмыртқа- тышқан |
Күтілетін нәтиже:Нені біледі: Ертегіні сахналау барысында ертегі мазмұнын толық түсіне білді. Қандай түсініктерді игереді: Ертегі мазмұнын таныстыру арқылы, түсіне білу қабілеттері жетілді.Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тілдік қорлары,сөйлеу дағдылары дамыды
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2019
888
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













