Себепті
қызығушылы
ғын ояту
кезеңі
|
-Балалар бізге бүгін көп
қонақтар келген екен. (3- тілде
амандасу)
-Балалар біздер сауат ашу оқу қызметінде нелермен
танысамыз?
-Дыбыс дегеніміз
не?
-Ал, әріп дегеніміз
не?
-Ендеше өткен оқу
қызметтерінде танысқан дыбыстарымызды еске түсіріп, «Сөз ойла, тез
ойла» ойынын ойнайық.
Мақсаты:
көрсетілген дыбыстарға сөздер айта
алады.
Шарты:
Теледидардан дыстардың суреті көрсетіледі, сол
дыбысты атап, сөз айтуы тиіс.
Таңғажайып
сәт
(Қағаз майлықтың ішкі бетіне
фламастермен б дыбысын жазып, су құйылған ыдысқа салған кезде, б
дыбысын шығады)
-Балалар қараңдаршы біз бұл
дыбысты танимыз ба?
-Ендеше қандай дыбыс екенін
білгілерің келе ме?
-Балалар ендеше барлығымыз
теледидарға назар салайық.
(Теледидардан Б дыбысы туралы
видеоролик көрсету)
-Барлығымыз Б деп айтып
көрейікші.Б дыбысы дауыссыз дыбыс.
-Б дыбысынан келетін қандай
сөздер бар екен?
-Жарайсыңдар,
балалар!
-Енді «Бақа» сөзін буынға
бөліп, дыбыстық талдау жасап
көрейік.
-Бақа неше буын бар
екен?
-Қанша дыбыс бар
екен?
-Қанша дауысты дыбыс, қанша
дауыссыз дыбыс бар?
Дәптермен
жұмыс
Дәптердегі 1-тапсырманы
орындату.
Сергіту сәті «Сәлем,
сәлем!» ( теледидардан қосу)
Дидактикалық ойын
«
(Педагог
жетекшілігімен)
Мақсаты:
дыбыстарды ажыратып, атай
алады.
Шарты:
суреттегі заттарды атап, қандай дыбыстан
басталатынын анықтау.
Дәптермен
жұмыс
Дәптердегі 2-тапсырманы
орындату.
«Дыбысты анықты»
ойыны
Мақсаты:
дауысты, дауыссыз дыбысты таба
алады.
Шарты:
қызыл және көк түсті дөңгелектермен «Бақа» сөзін
жазу.
Көптілділік
компонент: Бақа
–лягушка-, frog,
банан-
банан- banana.
|
Балалар
амандасады.
-Дыбыстармен және
әріптермен.
-Дыбыстарды айтамыз және
естиміз.
Әріптерді көреміз
жазамыз.
Балалар ыдысқа таңырқай
қарады.
-Жоқ біз бұл
дыбыспен танысқан жоқпыз.
-Б-Б-Б
-Ия, білгіміз
келеді.
-Бақа, банан,
бөрік,биші,балапан т.б.
Екі буын бар.
Ба-қа
Төрт дыбыс
бар.
Екі дауысты және екі
дауыссыз дыбыс бар.
Балалар тапсырманы
қызығушылықпен орындайды.
Сергіту сәтін
балалар қимылмен орындайды.
Балалар ойынды
қызығушылықпен орындайды.
4К -коммуникация
Тікелей бақылау.
Ерасыл атты балаға
саралаудың -диалог түрін
қолдандым.
Балалар дыбыстардың
орынын дұрыс табуға
тырысады.
Көптілділік
компонент: Бақа
–лягушка-, frog,
банан-
банан- banana.
|
Іс-әрекетті
бағалау
|
«Бас бармақ» әдісі
арқылы өздерін бағалау.
-Бүгін қандай
дыбыспен таныстық?Б дыбысы қандай
дыбыс?
-Б дыбысынан келетін қандай
сөздерді білеміз?
-Бүгінгі оқу қызметі ұнады
ма?
-Кімге қандай тарсырма
орындаған ұнады?
-Кімге қиын
болды?
-Балалар бүгінгі оқу қызметіне
жақсы қатынасқандарың үшін мен сендерге медаль
табыстаймын.
|
-Б
дыбысымен.
-Дауыссыз
дыбыс.
-Бақа, банан,
бөрік,биші,балапан т.б.
Балалар оқу
қызметінде еш қиындық болмағандығы жөнінде айтып
береді.
Балалар өз –өздерін бағалап
және ұйымдастырлған оқу қызмет ұнаған, ұнамағандығын
бағалайды.
|