Материалдар / Ұйымдастырылған оқу қызметі Тақырыбы: " Б дыбысы және әрпі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұйымдастырылған оқу қызметі Тақырыбы: " Б дыбысы және әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласы: "Қатынас" Бөлімі: "Сауат ашу негіздері" Ашық сабақТ ақырыбы: " Б дыбысы және әрпі" Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2021
376
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Тобы: «Балауса» мектепалды даярлық

Күні: 16.11.2020ж.

Білім беру саласы: «Қатынас»

Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Сауат ашу негіздері

Тақырыбы: «Б дыбысы және әріпі»

Мақсаты: Б дыбысын басқа дыбыстардың арасынан ажыратып, атай алады.Аталған дыбысты заттармен сәйкестендіре алады, таңдаған сөзге дыбыстық талдау жасай алады.

Әдіс-тәсілдер: көрсету, сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелесу, ойын.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: б дыбысынан келетін сөздер айтқызу.

Қажетті көрнекі құралдар: кеспе әріптер, теледидар, компьютер, тақырыпқа байланысты суреттер,су құйылған ыдыс.

Көптілділік компонент: Бақа –лягушка-, frog, банан- банан- banana.

Іс-әрекет

кезеңдері

Тәрбиешенің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Себепті қызығушылы

ғын ояту кезеңі





















-Балалар бізге бүгін көп қонақтар келген екен. (3- тілде амандасу)

-Балалар біздер сауат ашу оқу қызметінде нелермен танысамыз?

-Дыбыс дегеніміз не?

-Ал, әріп дегеніміз не?

-Ендеше өткен оқу қызметтерінде танысқан дыбыстарымызды еске түсіріп, «Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнайық.

Мақсаты: көрсетілген дыбыстарға сөздер айта алады.

Шарты: Теледидардан дыстардың суреті көрсетіледі, сол дыбысты атап, сөз айтуы тиіс.

Таңғажайып сәт

(Қағаз майлықтың ішкі бетіне фламастермен б дыбысын жазып, су құйылған ыдысқа салған кезде, б дыбысын шығады)

-Балалар қараңдаршы біз бұл дыбысты танимыз ба?

-Ендеше қандай дыбыс екенін білгілерің келе ме?

-Балалар ендеше барлығымыз теледидарға назар салайық.

(Теледидардан Б дыбысы туралы видеоролик көрсету)

-Барлығымыз Б деп айтып көрейікші.Б дыбысы дауыссыз дыбыс.

-Б дыбысынан келетін қандай сөздер бар екен?

-Жарайсыңдар, балалар!

-Енді «Бақа» сөзін буынға бөліп, дыбыстық талдау жасап

көрейік.

-Бақа неше буын бар екен?

-Қанша дыбыс бар екен?

-Қанша дауысты дыбыс, қанша дауыссыз дыбыс бар?


Дәптермен жұмыс

Дәптердегі 1-тапсырманы орындату.

Сергіту сәті «Сәлем, сәлем!» ( теледидардан қосу)

Дидактикалық ойын «

(Педагог жетекшілігімен)

Мақсаты: дыбыстарды ажыратып, атай алады.

Шарты: суреттегі заттарды атап, қандай дыбыстан басталатынын анықтау.

Дәптермен жұмыс

Дәптердегі 2-тапсырманы орындату.




«Дыбысты анықты» ойыны

Мақсаты: дауысты, дауыссыз дыбысты таба алады.

Шарты: қызыл және көк түсті дөңгелектермен «Бақа» сөзін жазу.

Көптілділік компонент: Бақа –лягушка-, frog, банан- банан- banana.


Балалар амандасады.

-Дыбыстармен және әріптермен.

-Дыбыстарды айтамыз және естиміз.

Әріптерді көреміз жазамыз.

Балалар ыдысқа таңырқай қарады.

-Жоқ біз бұл дыбыспен танысқан жоқпыз.

-Б-Б-Б

-Ия, білгіміз келеді.

-Бақа, банан, бөрік,биші,балапан т.б.


Екі буын бар. Ба-қа

Төрт дыбыс бар.

Екі дауысты және екі дауыссыз дыбыс бар.


Балалар тапсырманы қызығушылықпен орындайды.

Сергіту сәтін балалар қимылмен орындайды.

Балалар ойынды қызығушылықпен орындайды.

4К -коммуникация Тікелей бақылау.

Ерасыл атты балаға саралаудың -диалог түрін қолдандым.




Балалар дыбыстардың орынын дұрыс табуға тырысады.



Көптілділік компонент: Бақа –лягушка-, frog, банан- банан- banana.


Ұйым

дасты

рушы

лық ізденіс кезеңі


Іс-әрекетті бағалау

«Бас бармақ» әдісі арқылы өздерін бағалау.

-Бүгін қандай дыбыспен таныстық?Б дыбысы қандай дыбыс?

-Б дыбысынан келетін қандай сөздерді білеміз?

-Бүгінгі оқу қызметі ұнады ма?

-Кімге қандай тарсырма орындаған ұнады?

-Кімге қиын болды?

-Балалар бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатынасқандарың үшін мен сендерге медаль табыстаймын.

-Б дыбысымен.

-Дауыссыз дыбыс.

-Бақа, банан, бөрік,биші,балапан т.б.

Балалар оқу қызметінде еш қиындық болмағандығы жөнінде айтып береді.

Балалар өз –өздерін бағалап және ұйымдастырлған оқу қызмет ұнаған, ұнамағандығын бағалайды.


Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: сөздерге дыбыстық талдау жасауды біледі.

Қандай түсініктерді меңгерді: Аталған дыбысты заттармен сәйкестендіреді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: «Б» дыбысының орнын таба алады.




































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!