Материалдар / Ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы: "Ойнайықта,ойлайық"

Ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы: "Ойнайықта,ойлайық"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге смарт бағдарламасымен математика сабағынан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2021
443
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: Математика негіздері.

Ұйымдастырылған оқу – қызметінің тақырыбы: «Ойнайықта, ойлайық»

Ұйымдастырылған оқу – қызметінің мақсаты: Реттік санау қабілеттерін нығайту 0-ден, 5-ке дейінгі сандар. Сандарды тура және кері санау,сандардың көршілерін атау,түстерді ажырату.Геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту.Логикалық есте сақтау қабілетін дамыту,ертегі арқылы тілдерін дамыту,білімге деген құштарлығын арттыру.Зейінділікке, ойшылдыққа,қамқорлыққа,ұжыммен жұмыс істеуге

тәрбиелеу.

Ұйымдастырылған оқу – қызметінің әдіс тәсілі: Сұрақ -жауап, ертегі кейіпкерлерін жандандыру.

Ұйымдастырылған оқу – қызметінің түрі:жаңа сабақ

Ұйымдастырылған оқу – қызметінің жоспары:

І. Ұйысдастыру кезеңі

А) амандасу

Ә)шаттық шеңбері

ІІ Жаңа сабақ

А)кіріспе сөз

Ә)әңгімелеу

ІVОйын

А)Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын

Ә)құрылымдалған ойын

Б)Еркін ойын (күнің екінші жартысында)

V Сергіту сәті

VIТапсырма

VIIБекіту

VIII Қортындылау

І. Ұйысдастыру кезеңі

А) амандасу

--Балалар музыка әуенімен залға кіреді.

--Сәлеметсіздерме қонақтар!

Шаттық шеңбері:

Қуан шаттан

Қуан шаттан

Қуанатын күн бүгін

Қайырлы таң

Қайырлы күн

Күліп шықты күн бүгін

ІІ Жаңа сабақ

А)кіріспе сөз

-Балалар бүгін өте ерекше күн!

Біз сендермен саяхатқа барамыз.

Саяхатқа бару үшін қандай көлік түрлерімен баруға болады? (балалардың жауаптары тыңдалады)

--Дұрыс айтасыңдар балалар.

Ол үшін біз бәріміз геометриялық

пішіндерден ұшақ құрастырайық.

Ұшағымызды енді іске қосайық,

музыка әуені ойналады.

Ә)әңгімелеу

--Балалар қараңдаршы біз ертегілер еліне келіп қалдық.

--Балалар не көріп тұрсыңдар?

--Не естіп тұрсыңдар?

--Ата-әже: Неге жыламайық ,

Мен бауырсақ пісіріп, терезе алдына суытып қойып едім,оны түлкі алып кетіпті.

--Ата-әже жыламаңыздар,біз бауырсақты тауып береміз.

--Балалар ата-мен әжеге көмектесеміз бе?

--Олай болса бауырсақты бірге

іздейік, бізбен болыңыздар.

Музыка әуенімен қоян келеді:

Сәлеметсіңдер ме балалар!

Мен орманда келе жатсам,қасымнан түлкі өтті,қолында сап-сары бауырсағы бар. Менің тапсырмамды орындап берсеңдер, сендерге көмектесемін.

--Балалар тапсырманы орындайсыңдар ма?

ІVОйын

А)Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын

Қоянның тапсырмасы:

Ойынның тақырыбы:«Адасқансандар»

Ойынның шарты:0ден, 5-ке дейінгі сандарды рет-ретімен орналастыру,тура және кері санау, және сандардың көршілерін атау.

Әңгімелесу

Музыка әуенімен қасқыр келеді:

Иіскеленіп мында не болып жатыр?Қоян сен не істеп жүрсің?

Қоян: Біз бауырсақты іздеп жүрміз.

Қасқыр: Менің бір шартым бар,тапсырманы орындасаңдар мен де көмектесем сендерге.

Ә)құрылымдалған ойын

Қасқырдың тапсырмасы:

Ойынның тақырыбы:«Ауызша есептер»

«Табақта 5 алма,қолымда 2 алма

Барлығын қосқанда,болады неше алма?»

V Сергіту сәті

Орнымыздан тұрамыз,

Қолды белге қоямыз,

Орнымызда айналып,

Билеп, билеп аламыз,

Алға қарай бір адым,

Артқа қарай бір адым,

Оңға қарай бір адым,

Солға қарай бір адым,

Жоғары –төмен қарайық,

Орнымызды табайық.

Әңгімелесу

Музыка әуенімен аю келеді:

Мұнда не болып жатыр?Қоян қасқыр сендер не істеп жүрсіңдер?

Аю: Мен де көмектесем,тек мына тапсырмаларды орындасаңдар.

VIТапсырма

Мына слайд бойынша көлемді

және кеңістікті бағарлау.(слайд көрсетіледі)

Әңгімелесу:

Музыка әуенімен түлкі келеді:

--Алло, мм, мана мен ата мен әженің терезеге қойған бауырсағын ұрлап алып кеттім.

Кешке кел, бауырсақпен шәй ішеміз.

Ата мен әже:Түлкі бауырсақты

бізге қайтарып берші?

Түлкі: Жоқ бермеймін,ол үшін менің тапсырмамды орындап беріңдер?

Б)Еркін ойын (күнің екінші жартысында)

Түлкінің тапсырмасы:

Ойын:«Кім

жылдам?» (жолақшалар арқылы жуан-жіңішке, ұзын-қысқа)

Түлкі: Жарайсыңдар балалар,

тапсырманы жақсы орындадыңдар. Мен ата мен әжеге

бауырсақты қайтарып беремін.

VIIБекіту

Тыныштық сәті: Кәнекей балалар

барлығымыз жайғасып отырайық

(музыка әуені жүріп тұрады)

--Балалар көздерін ашқан кезде

ортада түлкі мен бауырсақ тұрады. Бауырсақтың қолында балаларға арналған сыйлық болады.

--Көрдіңдер ме балалар, сендер барлық тапсырманы жақсы орындадыңдар, түлкі сендерге риза болып, бауырсақты босатты.

Бауырсақ ата мен әжені көргеніне қуанады.


VIII Қортындылау

--Балалар бауырсақтың түсі қандай?

Бауырсақтың пішіні қандай?

Балалар біз саяхатқа немен бардық?

Қандай аңдарды кезіктірдік?

Қандай тапсырмаларды орындадық?

Нешеге дейінгі сандарды қайталадық?

Жүректен-жүрекке:

Біз балдырған тең басқан,

Дос құшағын елге ашқан,

Тілегіміз тыныштық,

Ашық болсын кең аспан,

Мықты болсын іргеміз,

Бәрімізде біргеміз!



22 «Балдырған»МДҰ











Білім беру саласы: Таным


Бөлімі: Математика негіздері


Тақырыбы: «Ойнайықта, ойлайық»











Тәрбиеші:Жақсымбетқызы Г

Тобы:мектепалды даярлық «Жұлдыз»

























Ақтөбе қаласы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ