Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация», «Әлеумет», «Шығармашылық»
Тақырыбы: «Бауырсақтың қонаққа
келуі» Мақсаты: Отбасы туралы түсініктерін
қалыптастыру.
Білімділік: «Отбасы дәстүрлері» тақырыбы бойынша балалардың
білімдерін толықтыру, тереңдету, жаңа сөздерді дұрыс қолдана білуге
үйрету, сөйлеу, сөйлесу дағдыларын жетілдіру .
Дамытушылық: Ойлау, сөйлеу, есте сақтау, көру қабілеттерін дамыту.
Өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдылану, ой түйіндеуге,
шығармашылықпен жұмыс істеуге жұмылдыру. Танымдық қабілетін
арттыру.
Тәрбиелік: Туысқандық қарым-қатынасты дәріптеу, туыстар арасындағы
сыйластыққа, отбасы дәстүрлерін құрметтеуге
тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін
жұмыс: отбасы туралы
әңгімелеу.
Көрнекіліктер: отбасы бейнеленген суреттер.
Билингвизм: отбасы- семья; бала-мальчик; әке-отец; ана-мама;
ата-дедушка; әже-бабушка.
Сөздік жұмыс: ауыл, балақан, алақан.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру сезімін ояту |
Шаттық шеңбері: Біздің топта ұл қыздар Тату-тәтті ойнаймыз Айналаға бар әлемге тек жақсылық сыйлаймыз. |
Балалар музыкамен келеді. Шаттық шеңберін айтады. Амандасады.(үш тілде.) |
|
Іздену ұйымдастыру |
2. Айтары мол ғұлама, Дегенімді жасайтын 3. Атаңның баласы, 4.
Бала бала, бала деп, Бір
сөзбен қалай атаймыз? Отбасы –семья-фамли - Өте жақсы балалар, отбасы мүшелері. Отбасы Адамның өміріндегі ең қуанышты қызық дәурені осы отбасында өтіп жатады.Олар бізге көмектесетін,ақыл айтатын,жаман мен жақсыны, үйрететін ең жақын адамдар. Балалар сендердің әрқайсыларыңның өз отбасыларың аналарың, әкелерің, апайларың, ағаларың, қарындастарың,і нілерің бар. Сендер оларды қатты жақсы көресіңдер ме? Біздің отбасымыз өте тату. -Балалар к ім әндетіп жатырған? Күтпеген сәт: «Қонаққа Бауырсақ келуі». - Салеметсіңдер ме,балалар? - Сәлеметсіңдер ме? Балалар сендерге арнайы қонаққа келдім .Мен сіздерге отбасым бар.Бірақ отбасыммен бірге тойланатын дәстүрлер туралы білгім келіп отыр. Отбасының үлкен қуанышының бірі – сәби. Сәби дүниеге келгенннен бастап дәстүрлер көп болады.Сәби аяғын алғаш рет басқанда тұсау кесу рәсімі өткізіледі. Тұсау кесу рәсімін – бала тез жүріп кетсін деп өткізеді. Қане балалар,саусақ жаттығуын айтайық. Үйде нешеу екенбіз Отбасымызда жақсы дәстүрлер
көп. Олар: туған күнімен құттықтау.. Біз мерекелерді отбасымен
қарсы аламыз.Демалыс күндері
саябаққа,қыдырамыз. Енді оны менің әжем калай дайындайы?(Жасалу ретін көрсету) Ұнға,су құяды,тұз салады.қамыр жасайды.Бұл тағам ұннан жасалады. Бұл бауырсақты қазір мен пешке коямын,ол пісіп шығады. Сергіту сәті:видео ролик Ол піскенше мен сіздерді үстел жанына шақырамын. Енді сіздер ұннан,сүттен жасалатын тағамдарды ажыратып беріңіздер. Ойын:Ұннан жасалатын тағамдарды тап? Менің бауырсағым піскенше,сіздерге арнайы ашытқы жасап алып келдім.Бұдан қазір біз бауырсақ жасаймыз. Дөңгелектеп алақан арасына уқалаймыз. Ой балалар ертегідегі бауырсақта үстел астында домалап түсіп калыпты. Пешті қарап шелпекті алу.Шелпек піскеннен кейін бата айтылады. Бата айту. Алтынбек. «Пейіліңе қонақжай Бата берем қолыңды жай Ақ жарылған жүрегің Қабыл болсын тілегің» |
Отбасы мүшелері туралы айтуға тырысады. Балалар , кім туралы айтылғанын айтады. (ана, апа, аға, іні, ата) Отбасы –семья-фамли Балалар саусақ жаттығуын айтады. Тыңдайды. Сергіту сәті:видео ролик Қақпақтардан ұннан жасалатын тағамдарды табады. Бата айту. Алтынбек |
|
Рефлексивті коррекциялау |
Балалар бізге кім келді? Біз кімдер туралы айтттық? Отбасында кімдер тұрады? Қандай дәстүрлер бар? Жұма күні қандай ұлттық тағам пісіреді екен? |
Бауырсақ Отбасы (ата әже,ана,әке.іні.апа) Тұсау кесу,шілдехана. Шелпек,бауырсақ |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: отбасы мүшелерін: әжесін, атасын, әке-шешесін.
Игереді: отбасы отбасындағы дәстүр туралы түсінікті.
Меңгереді: отбасы дәстүрлерін құрметтеуге
тәрбиелеу.
!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы:Бауырсақтың қонаққа келуі.
Ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы:Бауырсақтың қонаққа келуі.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация», «Әлеумет», «Шығармашылық»
Тақырыбы: «Бауырсақтың қонаққа
келуі» Мақсаты: Отбасы туралы түсініктерін
қалыптастыру.
Білімділік: «Отбасы дәстүрлері» тақырыбы бойынша балалардың
білімдерін толықтыру, тереңдету, жаңа сөздерді дұрыс қолдана білуге
үйрету, сөйлеу, сөйлесу дағдыларын жетілдіру .
Дамытушылық: Ойлау, сөйлеу, есте сақтау, көру қабілеттерін дамыту.
Өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдылану, ой түйіндеуге,
шығармашылықпен жұмыс істеуге жұмылдыру. Танымдық қабілетін
арттыру.
Тәрбиелік: Туысқандық қарым-қатынасты дәріптеу, туыстар арасындағы
сыйластыққа, отбасы дәстүрлерін құрметтеуге
тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін
жұмыс: отбасы туралы
әңгімелеу.
Көрнекіліктер: отбасы бейнеленген суреттер.
Билингвизм: отбасы- семья; бала-мальчик; әке-отец; ана-мама;
ата-дедушка; әже-бабушка.
Сөздік жұмыс: ауыл, балақан, алақан.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру сезімін ояту |
Шаттық шеңбері: Біздің топта ұл қыздар Тату-тәтті ойнаймыз Айналаға бар әлемге тек жақсылық сыйлаймыз. |
Балалар музыкамен келеді. Шаттық шеңберін айтады. Амандасады.(үш тілде.) |
|
Іздену ұйымдастыру |
2. Айтары мол ғұлама, Дегенімді жасайтын 3. Атаңның баласы, 4.
Бала бала, бала деп, Бір
сөзбен қалай атаймыз? Отбасы –семья-фамли - Өте жақсы балалар, отбасы мүшелері. Отбасы Адамның өміріндегі ең қуанышты қызық дәурені осы отбасында өтіп жатады.Олар бізге көмектесетін,ақыл айтатын,жаман мен жақсыны, үйрететін ең жақын адамдар. Балалар сендердің әрқайсыларыңның өз отбасыларың аналарың, әкелерің, апайларың, ағаларың, қарындастарың,і нілерің бар. Сендер оларды қатты жақсы көресіңдер ме? Біздің отбасымыз өте тату. -Балалар к ім әндетіп жатырған? Күтпеген сәт: «Қонаққа Бауырсақ келуі». - Салеметсіңдер ме,балалар? - Сәлеметсіңдер ме? Балалар сендерге арнайы қонаққа келдім .Мен сіздерге отбасым бар.Бірақ отбасыммен бірге тойланатын дәстүрлер туралы білгім келіп отыр. Отбасының үлкен қуанышының бірі – сәби. Сәби дүниеге келгенннен бастап дәстүрлер көп болады.Сәби аяғын алғаш рет басқанда тұсау кесу рәсімі өткізіледі. Тұсау кесу рәсімін – бала тез жүріп кетсін деп өткізеді. Қане балалар,саусақ жаттығуын айтайық. Үйде нешеу екенбіз Отбасымызда жақсы дәстүрлер
көп. Олар: туған күнімен құттықтау.. Біз мерекелерді отбасымен
қарсы аламыз.Демалыс күндері
саябаққа,қыдырамыз. Енді оны менің әжем калай дайындайы?(Жасалу ретін көрсету) Ұнға,су құяды,тұз салады.қамыр жасайды.Бұл тағам ұннан жасалады. Бұл бауырсақты қазір мен пешке коямын,ол пісіп шығады. Сергіту сәті:видео ролик Ол піскенше мен сіздерді үстел жанына шақырамын. Енді сіздер ұннан,сүттен жасалатын тағамдарды ажыратып беріңіздер. Ойын:Ұннан жасалатын тағамдарды тап? Менің бауырсағым піскенше,сіздерге арнайы ашытқы жасап алып келдім.Бұдан қазір біз бауырсақ жасаймыз. Дөңгелектеп алақан арасына уқалаймыз. Ой балалар ертегідегі бауырсақта үстел астында домалап түсіп калыпты. Пешті қарап шелпекті алу.Шелпек піскеннен кейін бата айтылады. Бата айту. Алтынбек. «Пейіліңе қонақжай Бата берем қолыңды жай Ақ жарылған жүрегің Қабыл болсын тілегің» |
Отбасы мүшелері туралы айтуға тырысады. Балалар , кім туралы айтылғанын айтады. (ана, апа, аға, іні, ата) Отбасы –семья-фамли Балалар саусақ жаттығуын айтады. Тыңдайды. Сергіту сәті:видео ролик Қақпақтардан ұннан жасалатын тағамдарды табады. Бата айту. Алтынбек |
|
Рефлексивті коррекциялау |
Балалар бізге кім келді? Біз кімдер туралы айтттық? Отбасында кімдер тұрады? Қандай дәстүрлер бар? Жұма күні қандай ұлттық тағам пісіреді екен? |
Бауырсақ Отбасы (ата әже,ана,әке.іні.апа) Тұсау кесу,шілдехана. Шелпек,бауырсақ |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: отбасы мүшелерін: әжесін, атасын, әке-шешесін.
Игереді: отбасы отбасындағы дәстүр туралы түсінікті.
Меңгереді: отбасы дәстүрлерін құрметтеуге
тәрбиелеу.
!
шағым қалдыра аласыз













