Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Әлеумет»,«Таным»
Бөлімі:Қоршаған ортамен танысу.
Тақырыбы: «Жол тәртібін сақтайық»
Мақсаты: Жаяу жүргіншілер ережесімен таныстыру; жол белгілері туралы түсінік беру; өмір қауіпсіздігі ережелерін қайталап, естеріне түсіру. Жол белгілерін топтастыра білу; сақтандыру, көрсеткіш, тыйым салу белгілерін ажырата білуді үйрету. Көшедегі қауіпсіздік ережелерін үнемі сақтап жүруге тәрбиелеу; ұқыпты,мәдениетті болып өсуге баулу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:Жол ережелері туралы оқу,айту
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,әңгімелеу,көрсету.
Көрнекіліктер:Бағдаршам туралы суреті.альбомдар.
Билингвалдық компонент:Бағдаршам-светофор-trabtic light,жасыл-зеленный-green,қызыл-красный-reed,сары-желтый-yellow
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Есік қағылып хат келеді.Хатта жұмбақ жасырылады. Көз жоқ,өзінде ауызда,құлақта. Бақырайған үш көзі бар бірақ-та Бағдаршам. Бағдаршам жол тәртібін басқарушы. Ал көшедегі кездейсоқ қауіп-қатерден аман болу үшін керек. |
Балалар жұмбақты шешеді. |
|
Іздену ұйымдастырушылық |
Балалар жолдан өту үшін ең алдымен адам тоқтап сол жаққа,содан соң оң жаққа қарау керек.Жол ортасына тағы бір қарау керек.Сондай-ақ көше қозғалысы өте жылдам.Бағдаршамға қарау керек.Егер қызыл жанса,қозғалысты тоқтату керек.сары жанса қозғалысқа дайындал,ал жасыл жанса батыл кете беруге болады. - Біздер көшеде жүру ережесін жақсы білуіміз керек Ойын; «Болады,болмайды»ойыны. Мен сұрақ қоямын,сендер хормен жауап беріңдер. -Бағдаршамның қызыл түсі жанса өте алсыңба?қызыл -Жасыл түс жанса жолдан өтуге болама?жасыл -Көлік жүретін жолды кез келген жерден кесіп өтуге болама?қызыл -Жолдың шетінде доп ойнауға болама?қызыл -Көлік өтетін жолмен жалғыз өтуге болама?қызыл Бағдаршам жоқ жерден жаяулар өтетін жолмен жүруге болама? жасыл Көшеде доп ойнауға болама? Көшеде доп ойнауға болмайды.қызыл Балалар жолда велосипед тебуге болама? Жолдың үстінде велосипед тебуге болмайды Сергіту сәті: Бұзба көше тәртібін Ұрынарсың апатқа Қызықты өтсін әр күнің Жақын болма шатаққа. Бағдаршам сөнген жағдайда жол реттеуші болады.Мен сол жол реттеуші болып,жол белгілері туралы айтамын.Енді мен жол белгілері туралы айтайын. -Мынау ненің белгісі?Көк төртбұрыш ақпарат белгісі.Жаяу жүргіншілер өтпесі,аурухана,ауыз су,аялдама,тамақтану орны бар деген сөз.жер асты өтпесі велосипедтің жолы. -Мына қызыл үшбұрыш ескерту белгісі.шлагбаумы бар темір жол өткелі. Мына суретте не бейнеленген? -Мына суретке қараңдар.Бұларды «Көрсеткіш белгілері»деп атайды.Бұл белгі «Жаяу жүргіншілер»белгісі.Ол қай жер қауіпсіз екенін көрсетеді.Ал мынау «Жер асты өтпесі»Бұл белгі жол қиылысы қиын жерге қойылады. «Велосипедтің жолы»белгісінде тек велосипедтер қозғалысына рұқсат береді. Тақпақтарымызды айтайық. Перизат.Айналайын абайла Жан-жағыңа қарайла Жолда жүру ережесін Есте сақта қалайда. Аянат, Алихан.Бас көшеде қырағы Үш көзді дәу тұрады Ашса кезек үш көзін Айтты деп ұқ үш сөзін Тоқта!Сақтан!Жол ашық! Жүрме жолға таласып Ойын : «Бағдаршам » Мақсаты: бағдаршам белгілерін есте сақтауға үйрету. Ойын барысы: Жасыл- аяқпен топылдату. Сары-қолмен шапалақтау. Қызыл-ештеңе істемейді. Дидактикалық ойын: Артығын тап:Шарты:Жол белгілерінен артық затты табу. |
Балалар тыңдайды. Балалар жауапты қызыл,жасыл дөңгелекті көтереді. Сергіту сәті.
Жол белгілеріне қарайды. Балалар ойынды ойнайды. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
-Бағдаршамда неше түс бар? -Сары түс жанғанда жүруге болама? -Қызыл түс нені білдіреді? –Жарайсыңдар,балалар! |
Балалар жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Білу: Жаяу жүргіншілер ережесімен таныстыру; жол белгілері туралы түсінік беру; өмір қауіпсіздігі ережелерін
Меңгеру: Жол белгілерін топтастыра білу; сақтандыру, көрсеткіш, тыйым салу белгілерін ажырата білуді
Дағдылану: Көшедегі қауіпсіздік ережелерін үнемі сақтап жүруге
Әдіскер:
Тәрбиеші:Джуманиязова.Г.М.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу-қызметі. Тақырыбы:"Жол ережесін сақтайық"
Ұйымдастырылған оқу-қызметі. Тақырыбы:"Жол ережесін сақтайық"
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Әлеумет»,«Таным»
Бөлімі:Қоршаған ортамен танысу.
Тақырыбы: «Жол тәртібін сақтайық»
Мақсаты: Жаяу жүргіншілер ережесімен таныстыру; жол белгілері туралы түсінік беру; өмір қауіпсіздігі ережелерін қайталап, естеріне түсіру. Жол белгілерін топтастыра білу; сақтандыру, көрсеткіш, тыйым салу белгілерін ажырата білуді үйрету. Көшедегі қауіпсіздік ережелерін үнемі сақтап жүруге тәрбиелеу; ұқыпты,мәдениетті болып өсуге баулу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:Жол ережелері туралы оқу,айту
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,әңгімелеу,көрсету.
Көрнекіліктер:Бағдаршам туралы суреті.альбомдар.
Билингвалдық компонент:Бағдаршам-светофор-trabtic light,жасыл-зеленный-green,қызыл-красный-reed,сары-желтый-yellow
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Есік қағылып хат келеді.Хатта жұмбақ жасырылады. Көз жоқ,өзінде ауызда,құлақта. Бақырайған үш көзі бар бірақ-та Бағдаршам. Бағдаршам жол тәртібін басқарушы. Ал көшедегі кездейсоқ қауіп-қатерден аман болу үшін керек. |
Балалар жұмбақты шешеді. |
|
Іздену ұйымдастырушылық |
Балалар жолдан өту үшін ең алдымен адам тоқтап сол жаққа,содан соң оң жаққа қарау керек.Жол ортасына тағы бір қарау керек.Сондай-ақ көше қозғалысы өте жылдам.Бағдаршамға қарау керек.Егер қызыл жанса,қозғалысты тоқтату керек.сары жанса қозғалысқа дайындал,ал жасыл жанса батыл кете беруге болады. - Біздер көшеде жүру ережесін жақсы білуіміз керек Ойын; «Болады,болмайды»ойыны. Мен сұрақ қоямын,сендер хормен жауап беріңдер. -Бағдаршамның қызыл түсі жанса өте алсыңба?қызыл -Жасыл түс жанса жолдан өтуге болама?жасыл -Көлік жүретін жолды кез келген жерден кесіп өтуге болама?қызыл -Жолдың шетінде доп ойнауға болама?қызыл -Көлік өтетін жолмен жалғыз өтуге болама?қызыл Бағдаршам жоқ жерден жаяулар өтетін жолмен жүруге болама? жасыл Көшеде доп ойнауға болама? Көшеде доп ойнауға болмайды.қызыл Балалар жолда велосипед тебуге болама? Жолдың үстінде велосипед тебуге болмайды Сергіту сәті: Бұзба көше тәртібін Ұрынарсың апатқа Қызықты өтсін әр күнің Жақын болма шатаққа. Бағдаршам сөнген жағдайда жол реттеуші болады.Мен сол жол реттеуші болып,жол белгілері туралы айтамын.Енді мен жол белгілері туралы айтайын. -Мынау ненің белгісі?Көк төртбұрыш ақпарат белгісі.Жаяу жүргіншілер өтпесі,аурухана,ауыз су,аялдама,тамақтану орны бар деген сөз.жер асты өтпесі велосипедтің жолы. -Мына қызыл үшбұрыш ескерту белгісі.шлагбаумы бар темір жол өткелі. Мына суретте не бейнеленген? -Мына суретке қараңдар.Бұларды «Көрсеткіш белгілері»деп атайды.Бұл белгі «Жаяу жүргіншілер»белгісі.Ол қай жер қауіпсіз екенін көрсетеді.Ал мынау «Жер асты өтпесі»Бұл белгі жол қиылысы қиын жерге қойылады. «Велосипедтің жолы»белгісінде тек велосипедтер қозғалысына рұқсат береді. Тақпақтарымызды айтайық. Перизат.Айналайын абайла Жан-жағыңа қарайла Жолда жүру ережесін Есте сақта қалайда. Аянат, Алихан.Бас көшеде қырағы Үш көзді дәу тұрады Ашса кезек үш көзін Айтты деп ұқ үш сөзін Тоқта!Сақтан!Жол ашық! Жүрме жолға таласып Ойын : «Бағдаршам » Мақсаты: бағдаршам белгілерін есте сақтауға үйрету. Ойын барысы: Жасыл- аяқпен топылдату. Сары-қолмен шапалақтау. Қызыл-ештеңе істемейді. Дидактикалық ойын: Артығын тап:Шарты:Жол белгілерінен артық затты табу. |
Балалар тыңдайды. Балалар жауапты қызыл,жасыл дөңгелекті көтереді. Сергіту сәті.
Жол белгілеріне қарайды. Балалар ойынды ойнайды. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
-Бағдаршамда неше түс бар? -Сары түс жанғанда жүруге болама? -Қызыл түс нені білдіреді? –Жарайсыңдар,балалар! |
Балалар жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Білу: Жаяу жүргіншілер ережесімен таныстыру; жол белгілері туралы түсінік беру; өмір қауіпсіздігі ережелерін
Меңгеру: Жол белгілерін топтастыра білу; сақтандыру, көрсеткіш, тыйым салу белгілерін ажырата білуді
Дағдылану: Көшедегі қауіпсіздік ережелерін үнемі сақтап жүруге
Әдіскер:
Тәрбиеші:Джуманиязова.Г.М.
шағым қалдыра аласыз













