Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»,«Әлеумет»
Бөлімі:Экология негіздері,Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: «Қалқаңқұлаққа көмектесеміз»
Мақсаты:Ауа,ауаның қасиеттері туралы түсінік беру.Тәжірибе жұмысы арқылы ауаны көру, барлық жерде бар екенін түсіндіру.Тіршілік үшін ауаның маңызы зор екендігін ұғындыру.Өсімдіктер ауаны тазартатындығын естеріне түсіре отырып,табиғатты сүюге баулу,оны қорғауға тәрбиелеу.Мнемошаршы арқылы ауаның қасиеттерін бекіту
Қолданылатын көрнекі құралдар:жұмсақ қалқанқұлақ ойыншығы,үрлемелі шарлар,таза су құйылған стақандар,қоңырау,қорапшалар,целлофан қалта,таспа.
Билингвальды компонент:таспа-лента-tape .ауа-воздух- air,әуе шары-воздушный шар-balloons қоңырау-колокольчик-koloko
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Себепті қозғаушы |
Шаттық шеңберіне тұрғызам. -Сәлеметсіздер ме,балалар! Күліп қағып қолымды 1-2-3 деп соғайын. Қасымдағы көршіме Қолымды мен бұлғайын Жылы-жылы жүзбенен Маңдайымнан сипайын Жылы-жылы жүзбенен Жүрегімді сыйлайын Осы көңіл күймен оқу қызметін бастаймыз. Таңғажайып сәт.(Музыка қосылу) -Бізге қонаққа ертегідегі ең сүйікті кейіпкеріміз-Қалқаңқұлақ келді..Көңілсіз -Сәлеметсіздерме,балалар,Менің туған күніме қолтырауын Гена әуе шарын сыйлаған.Сол шарлар басылып ұшпай қалды,ішіндегі ауа жоғалып кеткен.Енді мен сол ауаны іздеп жүрмін,таппадым.Ауа қандай болады? -Балалар,Қалқаңқұлаққа көмек сұрап келіп тұр.Шарға толтырылған ауаны іздейді,бірақ таппай қойды.Енді не істесем екен дейді. Ол ауа туралы білгісі келеді екен.Ауаны іздеп тауып,ұстап көргісі келеді екен.Қалқанқұлақпен бірге ауаның қандай болатынын біліп,айтып бреміз. |
Шаттық шеңберге тұрады.Бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Қызығушылық танытады. Қонақпен амандасады. |
|
Ұйымдастыру іздену |
-Ауа дегенді қалай түсінесіңдер? Ауа-адам,жануар және өсімдіктер тіршілігіне керек зат.Ол бізді қоршап тұрады. ауа-воздух- air Ауамен біздер тыныс аламыз.Енді мұрнымызды қолмен қысамыз. -Демек ауа болмаса тіршілікте болмайды. -Айналаға қарайықшы,Ауа көрінеді ме? Ұстап көрейік, -Кәне,ұстап көрейікші,оны ұстауға болама?Иіскеп көрейік?Иісіде жоқ. -Ауаның бар екеніне көз жеткізу үшін,тәжірибе жасап көруіміз керек. Ауа барлық жерде болады. 1-тәжірибе.Целофан қаптама енді оның ішіне ауаны толтырамыз,аузын жабамыз.Ішіне не толды? Ауа ,ауа бізге көрінеді ме? Көрінбейді,бірақ ауа бізді қоршап тұрады? 2-тәжірибе:Ауа көрінбейді,бірақ оны дыбыспен естип білуге болады.Оны арнайы үрмелі ойыншықтармен естуге болады. Оны Үрмелерді алып желмен үрлейміз.Дыбыстар шығады.Ауаны осылай естуге болады.- 3-тәжірибе:Мынау біздің Қалқаңқұлақтың шарлары.Ол шарлардың ішінен ауанын көлемін білуге болады.Ауанын беркілі бір пішіні болмайды. Шардың түсі қандай? .Үлкен-кіші.Енді оны суға саламыз көреміз.Ол батпайды. Жеңіл.Ауыр тастың өзін салып көрейік.Ол ауыр,суда батады. Демалу жаттығуы. Қолға алып шарды Үрлеймін мен былай Үрлеймін деп қатты,жары п алдым шарды, Шадыы жарады.Саусақ жаттығуы 5-тәжірибе Ауның иісін сезу.Сендер әртүрлі бөлмелерде әртүрлі иіс бар екенін сезесің.Тамақ пісіретін бөлмеде,шаштаразда,дәріханаларда иісі бар заттардың бөлшектері ауамен араласып кетеді. 6-тәжірибе:Стаканга
сарымсақты салып ауа араласып иісін өзгертеді.Бұл тұмау кезінде
пайдалы. Таза ауаның иісі жоқ.Ауа иіссіз.Иіс беруші нәрселермен иісін өзгертіп отырады. Сергіту сәті: (Видео ролик) 7-тәжірибе.Ауа барлық жерде жүреді.Ол суда да жүреді.Енді қолымызға үреміз.Не келеді?Жел. Жел ауаның қозгалысы. Жел арқылы ауа барлық жерде болады.Үру арқылы ауаны суға таратымыз. Стакандағы суды,үреміз,көпіршіктер шықты.Бұл көпіршіктер ауа.денеміздегі ауаны суға тараттық.Суда нелер өмір сүреді. Жансая .Ластама,былғама, Айналаңды
қоршаған. ,Сыйлайтұғын сол саған. Аяна: Теңіз бойын жағалай Келеміз біз аралай Күн шуақ,таза ауа Жағадағы ауаны-ай Инабат:Табиғатты қорғау үшін бәріміз Күресейік бір-бір ағаш егейік Текке отырмай жасымыз бен кәріміз Таза ауа үшін терімізді төгейік. Камиль.Воздух –это-то чем дышим Через воздух звук мы слышим В воздух в небо и в полет Улетает самолет Жұлдыз: Птица воздухе летает Разным воздух бывает Воздух может быт прозрачным Пахнуть можеть дымом дачным - -Жарайсыңдар!-Өте жақсы! |
Онымен тыныс аламыз. Жоқ Тұншығамыз. Қайталайды. Менің айтқанымды тыңдап істейді. -Шарлар. -Олар қозғалады,өйткені біз ауызмызбен үрледі. Ішіне ауа толды. Сәйкес қимыл жасайды. -Түбінен көпіршіктер көтеріле бастады. -Ауа. |
|
Рефлексиялық қортындылаушы |
біздің айналамызда ауа көп,біз онымен тыныс аламыз,бірақ көрмейміз,егер ауа болмаса,тіршілік тоқтайды.Ауаны ластайтында нәрселер бар Олар:машина түтіні,заводтар,пештер.Ауаны тазарту үшін гүл,ағаштар егу керек. Ауаны қазіргі кезде адамдар пайдаланады.Оған мынадай құрылғылар ойлап тартты.Шаңсорғыш,шаш кептіргіш.Мыс:оны тоққа қоссақ,ауа шығады.Осы ауамен шарды ұшырамыз. Қалқаңқұлақ -рахмет, мен сіздерге көмек сұрап келгеніме өте қуаныштымын.Ауа жан жағымызды қоршап тұр екен. -Ия, біз Қалқаңқұлақтың көңілін көтеру үшін,Оған ауа толтырылған жаңадан шарды сыйлайық. Рахмет, Сау болыңдар.? Балалар не туралы өттік?Ауаны көру,есту,иісін сезу үшін қандай тәжірибелер жасадық? Ауа қандай болады? Ауа көрінеді ме?иісі барма?көлемі,дыбысы.Ауа керек пе? |
Жасалған тәжірибелерді нәтижесі бойынша оқу іс-әрекетін талдайды. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Берілген тапсырманы
Игереді:Тәжірибе жасау арқылы ауаның маңызы туралы мәліметті және ауаның тіршілік үшін зор маңызы бар екен.
Меңгереді:Ауаның маңызы туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу,яғни коммуникативтік және ақпаратты талдай білу және қарапайым тәжірибе жүргізе білу дағдыларын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы:"Қалқаңқұлаққа көмектесеміз"
Ұйымдастырылған оқу қызметі. Тақырыбы:"Қалқаңқұлаққа көмектесеміз"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»,«Әлеумет»
Бөлімі:Экология негіздері,Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: «Қалқаңқұлаққа көмектесеміз»
Мақсаты:Ауа,ауаның қасиеттері туралы түсінік беру.Тәжірибе жұмысы арқылы ауаны көру, барлық жерде бар екенін түсіндіру.Тіршілік үшін ауаның маңызы зор екендігін ұғындыру.Өсімдіктер ауаны тазартатындығын естеріне түсіре отырып,табиғатты сүюге баулу,оны қорғауға тәрбиелеу.Мнемошаршы арқылы ауаның қасиеттерін бекіту
Қолданылатын көрнекі құралдар:жұмсақ қалқанқұлақ ойыншығы,үрлемелі шарлар,таза су құйылған стақандар,қоңырау,қорапшалар,целлофан қалта,таспа.
Билингвальды компонент:таспа-лента-tape .ауа-воздух- air,әуе шары-воздушный шар-balloons қоңырау-колокольчик-koloko
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Себепті қозғаушы |
Шаттық шеңберіне тұрғызам. -Сәлеметсіздер ме,балалар! Күліп қағып қолымды 1-2-3 деп соғайын. Қасымдағы көршіме Қолымды мен бұлғайын Жылы-жылы жүзбенен Маңдайымнан сипайын Жылы-жылы жүзбенен Жүрегімді сыйлайын Осы көңіл күймен оқу қызметін бастаймыз. Таңғажайып сәт.(Музыка қосылу) -Бізге қонаққа ертегідегі ең сүйікті кейіпкеріміз-Қалқаңқұлақ келді..Көңілсіз -Сәлеметсіздерме,балалар,Менің туған күніме қолтырауын Гена әуе шарын сыйлаған.Сол шарлар басылып ұшпай қалды,ішіндегі ауа жоғалып кеткен.Енді мен сол ауаны іздеп жүрмін,таппадым.Ауа қандай болады? -Балалар,Қалқаңқұлаққа көмек сұрап келіп тұр.Шарға толтырылған ауаны іздейді,бірақ таппай қойды.Енді не істесем екен дейді. Ол ауа туралы білгісі келеді екен.Ауаны іздеп тауып,ұстап көргісі келеді екен.Қалқанқұлақпен бірге ауаның қандай болатынын біліп,айтып бреміз. |
Шаттық шеңберге тұрады.Бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Қызығушылық танытады. Қонақпен амандасады. |
|
Ұйымдастыру іздену |
-Ауа дегенді қалай түсінесіңдер? Ауа-адам,жануар және өсімдіктер тіршілігіне керек зат.Ол бізді қоршап тұрады. ауа-воздух- air Ауамен біздер тыныс аламыз.Енді мұрнымызды қолмен қысамыз. -Демек ауа болмаса тіршілікте болмайды. -Айналаға қарайықшы,Ауа көрінеді ме? Ұстап көрейік, -Кәне,ұстап көрейікші,оны ұстауға болама?Иіскеп көрейік?Иісіде жоқ. -Ауаның бар екеніне көз жеткізу үшін,тәжірибе жасап көруіміз керек. Ауа барлық жерде болады. 1-тәжірибе.Целофан қаптама енді оның ішіне ауаны толтырамыз,аузын жабамыз.Ішіне не толды? Ауа ,ауа бізге көрінеді ме? Көрінбейді,бірақ ауа бізді қоршап тұрады? 2-тәжірибе:Ауа көрінбейді,бірақ оны дыбыспен естип білуге болады.Оны арнайы үрмелі ойыншықтармен естуге болады. Оны Үрмелерді алып желмен үрлейміз.Дыбыстар шығады.Ауаны осылай естуге болады.- 3-тәжірибе:Мынау біздің Қалқаңқұлақтың шарлары.Ол шарлардың ішінен ауанын көлемін білуге болады.Ауанын беркілі бір пішіні болмайды. Шардың түсі қандай? .Үлкен-кіші.Енді оны суға саламыз көреміз.Ол батпайды. Жеңіл.Ауыр тастың өзін салып көрейік.Ол ауыр,суда батады. Демалу жаттығуы. Қолға алып шарды Үрлеймін мен былай Үрлеймін деп қатты,жары п алдым шарды, Шадыы жарады.Саусақ жаттығуы 5-тәжірибе Ауның иісін сезу.Сендер әртүрлі бөлмелерде әртүрлі иіс бар екенін сезесің.Тамақ пісіретін бөлмеде,шаштаразда,дәріханаларда иісі бар заттардың бөлшектері ауамен араласып кетеді. 6-тәжірибе:Стаканга
сарымсақты салып ауа араласып иісін өзгертеді.Бұл тұмау кезінде
пайдалы. Таза ауаның иісі жоқ.Ауа иіссіз.Иіс беруші нәрселермен иісін өзгертіп отырады. Сергіту сәті: (Видео ролик) 7-тәжірибе.Ауа барлық жерде жүреді.Ол суда да жүреді.Енді қолымызға үреміз.Не келеді?Жел. Жел ауаның қозгалысы. Жел арқылы ауа барлық жерде болады.Үру арқылы ауаны суға таратымыз. Стакандағы суды,үреміз,көпіршіктер шықты.Бұл көпіршіктер ауа.денеміздегі ауаны суға тараттық.Суда нелер өмір сүреді. Жансая .Ластама,былғама, Айналаңды
қоршаған. ,Сыйлайтұғын сол саған. Аяна: Теңіз бойын жағалай Келеміз біз аралай Күн шуақ,таза ауа Жағадағы ауаны-ай Инабат:Табиғатты қорғау үшін бәріміз Күресейік бір-бір ағаш егейік Текке отырмай жасымыз бен кәріміз Таза ауа үшін терімізді төгейік. Камиль.Воздух –это-то чем дышим Через воздух звук мы слышим В воздух в небо и в полет Улетает самолет Жұлдыз: Птица воздухе летает Разным воздух бывает Воздух может быт прозрачным Пахнуть можеть дымом дачным - -Жарайсыңдар!-Өте жақсы! |
Онымен тыныс аламыз. Жоқ Тұншығамыз. Қайталайды. Менің айтқанымды тыңдап істейді. -Шарлар. -Олар қозғалады,өйткені біз ауызмызбен үрледі. Ішіне ауа толды. Сәйкес қимыл жасайды. -Түбінен көпіршіктер көтеріле бастады. -Ауа. |
|
Рефлексиялық қортындылаушы |
біздің айналамызда ауа көп,біз онымен тыныс аламыз,бірақ көрмейміз,егер ауа болмаса,тіршілік тоқтайды.Ауаны ластайтында нәрселер бар Олар:машина түтіні,заводтар,пештер.Ауаны тазарту үшін гүл,ағаштар егу керек. Ауаны қазіргі кезде адамдар пайдаланады.Оған мынадай құрылғылар ойлап тартты.Шаңсорғыш,шаш кептіргіш.Мыс:оны тоққа қоссақ,ауа шығады.Осы ауамен шарды ұшырамыз. Қалқаңқұлақ -рахмет, мен сіздерге көмек сұрап келгеніме өте қуаныштымын.Ауа жан жағымызды қоршап тұр екен. -Ия, біз Қалқаңқұлақтың көңілін көтеру үшін,Оған ауа толтырылған жаңадан шарды сыйлайық. Рахмет, Сау болыңдар.? Балалар не туралы өттік?Ауаны көру,есту,иісін сезу үшін қандай тәжірибелер жасадық? Ауа қандай болады? Ауа көрінеді ме?иісі барма?көлемі,дыбысы.Ауа керек пе? |
Жасалған тәжірибелерді нәтижесі бойынша оқу іс-әрекетін талдайды. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Берілген тапсырманы
Игереді:Тәжірибе жасау арқылы ауаның маңызы туралы мәліметті және ауаның тіршілік үшін зор маңызы бар екен.
Меңгереді:Ауаның маңызы туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу,яғни коммуникативтік және ақпаратты талдай білу және қарапайым тәжірибе жүргізе білу дағдыларын.
шағым қалдыра аласыз













