Мотивациялық
қозғаушылық
|
«Шаттық
шеңбері»:
Күннің көзі
ашылып,
Көкке шуақ
шашылып,
Құтты қонақ
келіпті,
Төріме міне
еніпті,
Амандасу
үлкенге
Тәрбиенің басы
ғой,
Ал қанекей
бәріміз,
«Сәлеметсіз бе,»- дейік
үлкенге:
"Сәлеметсіздер
ме?
|
Балалар шаттық шеңберін жасап,
өлең жолдарын қайталап, сұрақтарға жауап
береді.
|
Ұйымдастыру -
іздестіру
|
Дидактикалықойын:
«Күнді бұлттан
қорғайық»
Ойын
шарты: Өткенді қайталау
мақсатында сұрақтарға жауап беру. Әр сұраққа жауап бергенде бір
бұлттан алып отырамыз.

-Әріп дегеніміз
не?
-Дыбыс дегеніміз
не?
-Дыбыстар нешеге
бөлінеді?
-Буыннан не
құралады?
-Сөзден не
құралады?
Тақтаға назар
аударайық:
-Балалар ненің суреті
шықты?
-Үйректің.
Үйрек сөзін хормен
айтқызу.
-Сендерге таныс емес қандай дыбыс естіліп
тұр?
-Ү ү
дыбысы.
Үү-хормен
айту.
-Қалай айтылып
тұр?
-Созылып, ендеше қандай
дыбыс?
Жіңішке дауысты
дыбыс?
- Ү –дыбысын айтқан кезде ерін сүйірленіп,
алға жылжиды, тіл артқа жылжиды, иек
көтеріледі.
Ү ү дыбысының таңбасымен
таныстыру
Үү Үү Тақтаға жазып
көрсету.
Қай дыбысқа ұқсайды? Ұ ұ
дыбысына.
Айырмашылығы не деп
ойлайсыңдар?
Ұ ұ жуан дауысты, белінде сызығы
бар.
Жұмбақ
шешу:
Халық қу деп, қылған
күлкі,
Айласы көп, бұл не?
(түлкі)
(дыбыстық, буындық
талдау)
Түлкі
---------түл-кі.
Жарықта
соқырмын,
Ұша алмай отырмын.
(үкі)
Үкі -------- ү-кі
.
Суретпен дыбыстық талдау
жасау:
(карточкамен
жұмыс)
Енді мына суретке
қараңдаршы.
Үйрек сөзіне дыбыстық талдау
жасау
Үкі ,күріш, түлкі ,жүрек ,
Үйрек, күміс, күлкі ,күрек ,гүл,
Үйшік ,күшік ,түйме, жүзік ,
Тіл ұстарту
жаттығуы:
1.Үз – үз –
үз,
Жаңбырлы
Күз
2.Үн – үн –
үн Ыстық
күн.
3.Ие – ие –
ие, Маң – маң басқан
түйе.
4.Ле – ле –
ле Үкілі
сәукеле.
- Ү дыбысын қандай түспен
белгілейміз? - Қызыл түспен белгілейміз де қызыл үйге
кіргіземіз.
- Ү дыбысы сөздің қандай
буындарында жазылады?
- Сөздің басқы және орта
буындарында жазылады.
Сергіту
сәті:
Ал балалар бір
ауық,
Әріп сырын
ұғайық.
«А»дегенде
отырып,
«Б»дегенде
тұрайық.
«А-Б»,
«А-Б»,
Отырып тұр
тағы.
Ү - дыбысының әріп таңбасымен,
жазылу элементтерімен таныстыру.
Дәптермен
жұмыс .
Ауада жазып қол
жаттықтыру;
Ү дыбысының үлкен және кіші әріптерін
жазу.
Тақтада
жазу.
Тірек - сызба бойынша сөздерді
оқыту, мағынасын айту. (үн, үш, үр, үз, үй) Ү - н, з, й, р, ш,
к
Ойын: «Сөз ойла, тез
ойла»
Ойын
шарты: кез- келген айтылған әріпке
байланысты тез әрі жылдам сөздер айту.
|
Көреміз.жазамыз.
Естиміз,айтамыз.
Дауысты,дауыссыз болып екіге
бөлінеді.
Сөз
құралады.
Сөйлем
құралады.
-Үйректің.
Балалар тәрбиешіні мұқият
тындайды.
Балалар жұмбақтарды
шешеді.
Дыбыстық, буындық талдау
жасайды.
– Үкі
Балалар тәрбиешіні мұқият
тыңдайды.
Балалар тіл ұстарту жаттығуын
орындайды.
(хормен
айту)
Балалар сұрақтарға жауап
береді.
«Ү» әрпінің баспа, жазба
түрлерін дәптерлеріне жазады.
Балалар тәрбиешіні мұқият
тыңдайды.
ү дыбысы бар сөзді шапшаң
ойлап айтулары керек. Балалар ойынды қызыға
ойнайды.
|
Рефлексивті -
түзетушілік
|
- Бүгін қандай әріппен
таныстық?
- Ү дыбысы қандай
дыбыс?
-Дыбыс дегеніміз
не?
- Ү дыбысы қалай
айтылады?
- Ү,і әрпін ауада жазып
көрсет.
Балалар, сендер бүгін өте
жақсы жұмыс жасадыңдар, жарайсыңдар.
Тыныштық
сәті:
Баяу әуен қойылады.
Балалар денесін, басын тік ұстап, көзін жұмып отырады. «Бүгінгі
ұйымдастырылған оқу қызметінде есімізге түсірейікші. Жақсыны естіп,
айтып бәріміздің көңіл – күйіміз көтерілді. Ісіміз де, сөзіміз бен
ойымыздай, болатынына сенімдімін. ұйымдастырылған оқу
қызметінде көрініс тапқан жақсы қасиеттер жүректерімізде сақталып,
іс жүзіне асырылсын. Жақсы ой ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс
жасайық! Осындай тыныштықта сәл отыра тұрайық.
Қандай жан тыныштығы! Енді жайлап көздеріңді
ашуға болады»
|
Балалардың
жауаптары.
Балалар денесін, басын тік ұстап, көзін жұмып
отырады.
|