Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі Мен табиғатты бақылай аламын ба?Мектепалды даярлық тобы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі Мен табиғатты бақылай аламын ба?Мектепалды даярлық тобы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстанудың ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі мектепалды даярлық тобының тәрбиешілеріне арналған әдістемелік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп алды даярлық тобына арналған оқу қызметінің конспектісі

Күні:


Тәрбиеші:

Габдулина Ш.Б.

Білім беру саласы:

Таным

Бөлімі:

Жаратылыстану

Өтпелі тақырыбы:

Менің балабақшам

Оқу қызметінің тақырыбы:

Мен табиғатты бақылай аламын ба?

Мақсаты:

«Бақылау» ұғымын және оны өткізу кезеңдерін түсіндіру

Педагогикалық технология:

сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын

Ресурстармен қамтамасыз ету

«Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» мультфильмінен үзінді. әліппе-дәптер, қарындаштар.

Көптілдік:

Табиғат - природа

Оқу қызметінің барысы

Ұйымдастыру кезеңі:


ҰОҚ-да жұмыс жасау үшін педагог жағымды атмосфера туғызады. Біреу кездескенде «Қайырлы таң!» деп амандасуды жай және даналықпен ойлап тапқан.

Әліппе-дәптердегі 4-5-беттердегі суреттер бойынша балалар ҰОҚ-да әңгіменің не жайында болатыны туралы болжамдайды. ҰОҚ-ның соңында жетуге тиіс мақсатты анықтайды

Негізгі кезеңі:






«Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» мультфильмінен үзінді көру.

Білімге құштарлық болмағанда – бізді қоршап тұрған заттардың көбі қазір болмаған болар еді деген түсінікті педагог балаларға қалыптастырады. Білу, сынау, ашу, жаңаны ойлап табуға талпыну – адамға тән қасиет. Ежелгі кезден бастап адам табиғатты бақылаған, өзінің білімін жинақтап, оны балаларына тапсырып отырған.

Әліппе-дәптер (1-тапсырма).

Педагог балалардың еске түсіру қабілеттеріне сүйене отырып, суреттерге қарап, сөздерден сұрақтар құру біліктерін жетілдіреді. Мысалы, Жұлдыздар неге құлайды? Күн неге жарқырайды? Шөл далада құмнан қалай сақтануға болады? Кемпірқосақ қай кезде шығады? Аралар балды қалай жасайды? Қандай бұлттардан жаңбыр жауады? және т.б.

Өзекті мәселелер.

Жануарларды бақылай отырып, адамның не ойлап тапқаны жайында педагог балалардың ойланып жауап берулерін сұрайды.

Қорытынды жасай отырып, балалардың былай түсінуіне әкеледі: бақылаушы – жаңа білімдер тудыратын адам; тәжірибе – бұл заттарды, табиғи құбылыстарды тану және зерттеу тәсілі.

Әліппе- дәптермен жұмыс (2-3-тапсырма).

Балаларға дәптердің айқарма бетінде жұмыс жасауды ұсыныңыз.

Қорытынды кезеңі:



Балалардың ҰОҚ-да өзінің жұмысына баға беруін және шыны сауытты (колба) кез келген түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:

1 (бір) деңгей – ештеңе түсінбедім.

1 және 2 (екі) деңгейлер – түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын.

1, 2 және 3 (үш) деңгейлер – бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын.

.



Жасайды: бақылаудың не екенін айта алады


Түсінеді: бақылаушылардың немен айналысатынын айтады


Қолданады: тірек сөздерді пайдалана отырып, сұрақтарды құрай біледі; қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтайды.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.11.2018
602
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі