Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеумет
Бөлімі: Өзін-өзі тану
Тақырыбы: Адал дос
Мақсаты: Балалардың достық құндылығы туралы түсініктерін кеңейту; Адал дос ұғымымен таныстыру; Қарым-қатынас жасауға, сүйіспеншілік білдіруге баулу; Достықты қадірлеуге тәрбиелеу;
Көрнекі құралдар: доп, сары және жасыл қима қағаздар.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, сипаттау, әңгімелесу.
|
Кезеңдер |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы
|
Күнде бірге жүреміз, Бірге ойнап күлеміз. Бірімізге –біріміз Көмектесіп жүреміз. Бұл кім туралы айтылған? Сендердің достарын бар ма? Кім өзінің досы жайлы айтып бергісі келеді? Жарайсыңдар, балалар! Бүгін біз сендермен Адал дос ұғымымен танысамыз. Адал дос- бұл сендерге жамандық жасамайтын, әрқашан көмектесетін дос. Ол сендерді мазақтамайды,таласпайды, ұрмайды, керісінше барлығымен бөліседі. |
Сұрақтарға жауап береді: -Дос туралы -Иә, бар -өзінің досы жайлы әңгімелейді |
|
Ұйымдастырушы-іздену
|
Балалар, сендерді ойын ойнауға шақырамын. Мен бір балаға доп лақтырамын да, «Сенің досың қандай?» деп сұраймын. Сендер допты маған қайта лақтырып, достарынның қандай екенін айтасыңдар? Керемет, балалар! Біз енді сендердің достарың қандай жақсы екенін білдік.
Ойын: «Ренжістік, достастық» Балалар, бүгін біз «Ренжістік, достастық» ойын ойнаймыз. «Ренжістік» дегенде бір-бірлеріңе арқаларыңмен бұрылыңдар. Содан кейін «Достастық» деген бұйрық берілгенде бір-бірлеріңе қарама-қарсы бұрыласыңдар (3 рет қайталау).
«Достық неден басталады, достыққа не жарасады»? (Ойынды сигналды қима қағаздар арқылы ойнайды) Шарты:Егер мен айтқан оймен келіссеңдер жасыл түсті көтереміз, егер келіспесеңдер сары түсті көтересіңдер. -Достық танысудан бастала ма? -Достыққа қамқорлық жараса ма? -Достық төбелестен бастала ма? -Достыққа мейірімділік жараса ма? -Достық ренжісуден бастала ма? -Достыққа адалдық жараса ма? -Достыққа татулық жараса ма? -Достық ұйымшылдықтан бастала ма? -Достық бірліктен бастала ма?
|
-Менің досым ренжітпейді -Менің досым алдамайды. -Мен досыммен бірге ойнаймын.
Балалар сөзге байланысты әрекеттерді жасайды.
Айтылған ойға байланысты жасыл немесе сары қима қағазды көтереді. |
|
Рефлексивті-түзетуші
|
Бүгін біз достар туралы әңгімелесіп, әртүрлі ойындар ойнадық. Дос қандай болу керегін, қандай дос болуға болмайтының білдік. Достар бір-біріне көмектеседі, қамқор болады. Әрқашан адал дос болу керек. Балабақшада біз барлығымыз доспыз ғой иә, балалар? Ендеше, достар қандай болу керек? Жарайсыңдар! Ал енді барлығымыз бірге қайталайық: Аққуды атпаймыз, Достықты сатпаймыз. |
Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.
-Иә -Достар адал, тату, қамқор, жақсы болу керек.
-Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталайды. |
Біледі: Дос деген кім, өзінің достарын.
Меңгереді: Адал досты тани алады. Өзінің досын сипаттай алады.
Игереді: Достық құндылықтарды, әрекеттерді ойын арқылы игеру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы Адал дос
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы Адал дос
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеумет
Бөлімі: Өзін-өзі тану
Тақырыбы: Адал дос
Мақсаты: Балалардың достық құндылығы туралы түсініктерін кеңейту; Адал дос ұғымымен таныстыру; Қарым-қатынас жасауға, сүйіспеншілік білдіруге баулу; Достықты қадірлеуге тәрбиелеу;
Көрнекі құралдар: доп, сары және жасыл қима қағаздар.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, сипаттау, әңгімелесу.
|
Кезеңдер |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы
|
Күнде бірге жүреміз, Бірге ойнап күлеміз. Бірімізге –біріміз Көмектесіп жүреміз. Бұл кім туралы айтылған? Сендердің достарын бар ма? Кім өзінің досы жайлы айтып бергісі келеді? Жарайсыңдар, балалар! Бүгін біз сендермен Адал дос ұғымымен танысамыз. Адал дос- бұл сендерге жамандық жасамайтын, әрқашан көмектесетін дос. Ол сендерді мазақтамайды,таласпайды, ұрмайды, керісінше барлығымен бөліседі. |
Сұрақтарға жауап береді: -Дос туралы -Иә, бар -өзінің досы жайлы әңгімелейді |
|
Ұйымдастырушы-іздену
|
Балалар, сендерді ойын ойнауға шақырамын. Мен бір балаға доп лақтырамын да, «Сенің досың қандай?» деп сұраймын. Сендер допты маған қайта лақтырып, достарынның қандай екенін айтасыңдар? Керемет, балалар! Біз енді сендердің достарың қандай жақсы екенін білдік.
Ойын: «Ренжістік, достастық» Балалар, бүгін біз «Ренжістік, достастық» ойын ойнаймыз. «Ренжістік» дегенде бір-бірлеріңе арқаларыңмен бұрылыңдар. Содан кейін «Достастық» деген бұйрық берілгенде бір-бірлеріңе қарама-қарсы бұрыласыңдар (3 рет қайталау).
«Достық неден басталады, достыққа не жарасады»? (Ойынды сигналды қима қағаздар арқылы ойнайды) Шарты:Егер мен айтқан оймен келіссеңдер жасыл түсті көтереміз, егер келіспесеңдер сары түсті көтересіңдер. -Достық танысудан бастала ма? -Достыққа қамқорлық жараса ма? -Достық төбелестен бастала ма? -Достыққа мейірімділік жараса ма? -Достық ренжісуден бастала ма? -Достыққа адалдық жараса ма? -Достыққа татулық жараса ма? -Достық ұйымшылдықтан бастала ма? -Достық бірліктен бастала ма?
|
-Менің досым ренжітпейді -Менің досым алдамайды. -Мен досыммен бірге ойнаймын.
Балалар сөзге байланысты әрекеттерді жасайды.
Айтылған ойға байланысты жасыл немесе сары қима қағазды көтереді. |
|
Рефлексивті-түзетуші
|
Бүгін біз достар туралы әңгімелесіп, әртүрлі ойындар ойнадық. Дос қандай болу керегін, қандай дос болуға болмайтының білдік. Достар бір-біріне көмектеседі, қамқор болады. Әрқашан адал дос болу керек. Балабақшада біз барлығымыз доспыз ғой иә, балалар? Ендеше, достар қандай болу керек? Жарайсыңдар! Ал енді барлығымыз бірге қайталайық: Аққуды атпаймыз, Достықты сатпаймыз. |
Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.
-Иә -Достар адал, тату, қамқор, жақсы болу керек.
-Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталайды. |
Біледі: Дос деген кім, өзінің достарын.
Меңгереді: Адал досты тани алады. Өзінің досын сипаттай алады.
Игереді: Достық құндылықтарды, әрекеттерді ойын арқылы игеру.
шағым қалдыра аласыз













