Материалдар / Ұйымдастырушы педагогының жылдық жұмыс жоспары

Ұйымдастырушы педагогының жылдық жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы білім беретін ұйымдастырушы педагогтарга арналған оқушыларға арналған әдістемелік құрал барлық сыныптарға аргалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2021
913
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:___________ Бекітуге ұсынылады:___________

«№2 мектеп – гимназия» КММ директоры: директордың тәрбие жұмысы жөніндегі

Г.О.Қалдыбаева орынбасары: С.Қ.Жұмағалиева

«___»___________2021 ж «___»___________2021 ж






2021-2022 оқу жылындағы «Жас Ұлан» «Жас Қыран» бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымының жылдық жұмыс жоспары





Shape1








«№2 мектеп – гимназия» КММ-нің 2021-2022 оқу жылының «Жас Ұлан» бірыңғай балалар мен жасөспірімдер

ұйымының талдауы

«Жас Ұлан» бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымының моделі – балалардың қазіргі замандық қоғамда өз орнын табуына, Отаншылдық және азаматтық жауапкершілікті сезінуіне, еркін шығармашылық қабілеттерін дамытуына мүмкіндік береді.

    “Жас  Ұлан”  -  өскелең ұрпақты  жоғары  рухани  -  адамгершілік құндылықтар,  демократиялық  ұстанымдарға  негізделген қазақстандық  патриотизм  рухында  қалыптасқан  ұйым. 

Әрбір мемелекеттің болашағы мектебінде шыңдалатындығы өмір шындығы. Бүгінгі мектеп оқушылары ,ертеңгі ел тізгінін ұстайтын, оны алға апаратын азаматы болғандықтан мектептердің дамуымен оның ертеңгі көк жиектері тәуелсіз мемлекетімізбен қоғамның басты назарында.

Сондықтан да оқушылар арасындағы жоспарды жоғары деңгейде ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін «Жас Ұлан» ұйымының жылдық жұмыс жоспары 7 бағыт бойынша жасалынды.

Жоспар мектептің қоғамдық беделін көтеруге,қазіргі заманғы отандық дәстүр негізіндегі тәрбие құрылымы мен мазмұнын жаңартуға , тәрбие және оқу процесіндегі үйлесімділікті қолдануға қоғамдық және отбасылық тәрбиеге бағытталған.

Жоспар бойынша келесі бөлімдер қамтылды:

Мектеп жұмысы Жас Ұлан жұмысының орталығы ретінде: Жалпы іс-шаралар;

Мектептегі тыс ұйымдармен жұмыс;

Сынып жетекшілер,ата-аналармен жұмыс;

Мектеп психологімен жұмыс.

«Жас Ұлан» қатарына орта білім беру ұйымының кез-келген оқушысы, қоғамның дамуына үлес қосуға ниет білдірген, ұйымның ережелері мен қағидаларын қабылдайтын, оны құрметтеп, оның талаптарына сәйкес әрекет ететін ұл немесе қыз, ер бала немесе бойжеткен қабылдана алады. Ұйым екі буыннан құрылған: - «Жас Қыран» төменгі буыны — 6-10 жас аралығындағы балалар; - «Жас Ұлан» аға буыны —11-16 жас аралығындағы балалар. «Жас Ұлан» қатарына қосылу үшін төмендегілер қажет: - қатарға қосылатынның анық жазылған жеке қолтаңбасымен ұйымға қабылдау туралы толтырылған, ата-аналарымен ұлының немесе қызының «Жас Ұлан» ұйымының қатарына қосылуына келісім берілгені куәландырылған өтініші;

2021-2022 оқу жылында ұйымға қабылданатын оқушылардың мәліметтер базасы жинақталды.Ұйым мүшелерімен, сыныптың Ұланбасылары мен сыныптың белсенділерінің мәліметтері алынды.

 Мектеп бойынша «Жас Ұлан» бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымына І оқу тоқсанында Жас Қырандар саны -58, ал Жас Ұландар – 52 болды.

    І оқу тоқсанда 2021-2022 оқу жылының 16 Тәуелсіздік күні қарсаңында  «Жас Ұланға» қабылданатын оқушылар мәліметі жинакталып, 63 оқушы «Жас Қыранға» , ал 56 оқушы –«Жас Ұланға» қабылданатынын сынып жетекшілеріне ескертіліп,төс белгілері мен галстуктің қаражаты жинақталып, ауданға тапсырылды.

Сондай –ақ, тоқсан сайын әр сынып бойынша ұйым мүшелерінің жалпы есебін жүргізу журналы ашылып, журналға әр сыныпта өтілмей қалған оқушылар, басқа мектепке ауысқан оқушылар мен басқа мектептен келген оқушылар мәліметі тіркеліп отыр.

     Мектеп бойынша 11-13 қыркүйек күндері  аралығында «Жас Ұлан» Республикалық балалар мен жасөспірімдер ұйымының Ұланбасына үміткер 5 оқушы сайлау алды үгіт насихаттарын жүргізді. Сынып жетекшісі мен сыныптың Ұланбасылары мен сыныптас достары атынан үміткерлер туралы пікірлері алынды. 13 қыркүйек күні ұйым мүшелері мектеп оқушылармен ашық кездесіп, өз бағдарламаларымен ой бөлісті.   

Мектептің  «Жас Ұлан» мектеп комитетінің құрамы сайланды.

  Сонымен қатар 7 бағыт бойынша Бөлімбасылар сайланды. 

                Аты - жөні

       Атқаратын қызметі

1.

Мұхтарова Еркемай

     «Салауат» Бөлімбасы

2.

Әлсейт Дастан

     «Зерде» Бөлімбасы

3.

Сағынадинова Жаннұр

     «Отан» Бөлімбасы

4.

Алдан Қасымхан

     «Еңбек» Бөлімбасы

5.

Барлықов Айбар

     «Руханият» Бөлімбасы

6.

Халидулла Ақбота

     «Экоәлем» Бөлімбасы

7.

Байғалиева Айым

  «Жеті жарғы» Бөлімбасы

 

«Жас Ұлан» мектеп комитетінің отырысының жоспары жасақталып, бекітілді. Жоспарға сай «Жас Ұлан» мектеп комитетінің 2 отырысы болды.

І –нші  отырысында қаралған мәселелер:

Жаңа оқу жылына арналған жоспарын таныстыру, бекіту;

Мектеп комитет кеңесінің жаңа құрам мүшелерін сайлау, бекіту;

7 бағыттар бойынша Бөлімбасыларын сайлау;

І оқу тоқсанында алынған жаңа міндеттерімен таныстыру,бекіту;

ІІ отырысында қаралған мәселелер:

І тоқсанда  атқарылған іс-шаралар есебі;

2021-2022 оқу  жылында 16 Тәуелсіздік күні қарсаңында қабылданатын оқушылармен таныстыру;

  

Сыныптар бойынша сынып жиналыстары өткізіліп, сынып белсенділері тағайындалған. Мектеп бойынша  1-11 сыныптың сынып белсенділер мәліметі алынды.

Күнбе-күнгі оқушылардың сабаққа қатысының есебі алынып отырылды. Сынып белсенділермен жұмыстар уақытында жүргізіліп,пікірлесіп, сыныптың ахуалын сыныптың Ұланбасы мәлімдеме жасап отырды. Аптаның І  күні 2 сабақтан кейін апталық лездеме өткізіліп, кезекші сыныптардың қортыныды хабарламалары тыңдалып отырылды.



Республикалық қоғамдық бірлестігі «Жас Ұлан» мен «Жас Қыран» бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымының негізгі мақсаты:

Бірінші бағыт «Зерде» – білім алушылардың құзыреттіліктерінің, зияткерлігінің және шығармашылық қабілеттерінің, проблемаларды шешу икемдерінің қалыптасуына және дамуына, балаларды зияткерлік ойындарға, пікірталастарға, олимпиадаларға, конференцияларға, жобаларға және зерттеулерге қатысу үшін тартуға ықпал етеді. Жасұландық үнемі өзінің танымдық белсенділігін, зияткерлік деңгейін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, жеке тұлғасының әлеуетін дамытып отырады, түрлі шығармашылық бастамаларына ұмтылады және қоршаған өмірді жақсарту бойынша өзінің шығармашылық қабілеттерін жауапкершілікпен танытады.

«Мен елімнің көшбасшысы болсам», 5-6 сынып оқушылары арасында топтық жарыс ұйымдастырылды. «Бала тәрбиесі ортақ ісіміз» тақырыбында 1-8 сынып оқушылары арасында шығарма байқауы өткізілді. 16 желтоқсан – Тәуелсіздік күні мерекесіне орай «Тәуелсіздік шапағаты» атты 7-9 сыныптар арасында пікірсайыс өтті, «Кітаппен бірге өсеміз» тақырыбында метеп кітапханашысымен 4-5 сыныптар арасында дөңгелек үстел ұйымдастырылып,оқушылар өз ойларын жеткізе білді.

2. «Руханият» - ұйым мүшелері өмір тіршілігіндегі рухани, моральдық-этикалық, көркемдік-эстетикалық негіздердің дамуына және қалыптасуына, өз отбасының, балалар қоғамдастығының, өзінің және өзге халықтардың мәдени мұрасын меңгеруге және оны көбейтуге, өз ниеттерін басқа адамдар мен әлеуметтік топтардың мүдделеріне сай келтіру икемдерін, қоғамның қазіргі құрылымын түсіну және онда рухани-адамгершілік құндылықтар мен әлеуметтік бағыт-бағдарларға сүйене отырып өздігінен әрекет ету қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Жасұландық өзіне қатысты адал және шыншыл болып, жалпы адамзаттық нормалар негіздеріне сәйкес әрекет етуге тырысып, кішілерді қамқорлыққа алып, жақындары мен достарының пікірлеріне құрметпен қарауы тиіс.

«Абай мұрасы - халық ұлағаты» , «Кел жаңа жыл, жаңа жыл-2020» « Кітап білім ордасы», «Біз оқитын кітап», «Әбу Насыр Әл Фараби 1150 жылдығы» тақырыптары бойынша шаралар ұйымдастырылды.

«Отан» — ұйым мүшелерінің бойында қазақстандық сана-сезімнің және мәдени сәйкестіктің, азаматтық жауапкершіліктің, толеранттылықтың және патриоттық, өз халқы үшін мақтаныш, мемлекеттік рәміздер мен мемлекеттік тілді құрмет тұту сезімдерінің қалыптасуына, Отан игілігі, Мейірімділік пен Әділдік үшін өзінің орнын тауып, қабілеттерін мейлінше жүзеге асыруға ұмтылысын қалыптастыруға ықпалын тигізеді. Жасұландық өз Отанын сүйіп, мемлекеттік рәміздерді құрметтеп, мемлекеттің, өз өлкесінің тарихын, туған жеріндегі құрметті азаматтардың және батырлардың өмірі мен ерлігін білуі, белсенді туристік, ізденіс-экспедициялық және өлкетанушы жұмысты жүрзіп, өз Отанын шетелде абыроймен танытуы керек.

4. «Жеті жарғы» Қазақстан жас азаматтарының құқықтық мәдениетін, БҰҰ-ның «Бала құқықтары туралы» Конвенциясы, өзінің азаматтық құқықтары, міндеттері бойынша, Заң алдындағы жауапкершілік сезімі білімдері арқылы саяси сауаттылығын қалыптастырады. Жасұландық Қазақстан Республикасының абыройлы азаматы болып, Қазақстан Республикасының Конституциясын, қолданыстағы заңнамасын, жасұландықтың Салтанатты антын құрметтеуге және ұстануға, жалпыға бірдей жүріс-тұрыс ережелері мен нормаларын қолдануға, парыз, намыс пен арожданын пір тұтып өмір сүруі тиіс. «Мамандығым мақтанышым», «Қазақстанның 100 жаңа есім», «Тәуелсіздік – мақтанышым!» «Жас Ұлан» ұйымына оқушыларды қабылдау

5. «Салауат» — ұйым мүшелерінің бойында және қоршаған әлеуметте салауатты өмір салтын қалыптастыруға, көпшілік дене мәдениеті мен спортты түрлі денсаулық сақтауға бағытталған бастамалар, спорттық, туристік, ізденіс-экспедициялық және өлкетану бағдарламаларын іске асыру арқылы дамытуға ықпалын тигізеді. Жасұландық салауатты өмір салтын белсенді жүргізіп, оны насихаттайды, өз денсаулығының қамын ойлайды, жақсы физикалық формасын қолдайды, түрлі спорттық-көпшілік іс-шараларына қатысады. «Коронавирус дегеніміз не?» 1 желтоқсан –Дүниежүзілік АҚТҚ және ЖҚТБ –ға қарсы күрес күні, «Сенің денсаулығың өзіңнің қолыңда», «Есірткісіз болашақ»

6. «Еңбек» — ұйым мүшелерінің ерте бастан кәсіби бағдар алуына және кәсіп таңдауына, жас техниктер, өнертапқыштар мен оңтайландырушылар, бизнес-мектептер, холдингтер, қоғамдық академиялар, кәсіби шеберлік байқауларын, форумдарын құру арқылы құзыреттіліктер мен функционалдық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді. 80 Жасұландық жалпы еңбекті және адамдар еңбегін құрметтейді, өзі еңбекті сүйіп, үй шаруашылығында өз отбасына көмектеседі, қолданбалы өнермен айналысады, конструкцияларды модельдейді, кәсіби таңдауға жауапкершілікпен қарайды, еңбек және кәсіби акцияларға, балалар мен жасөпірімдердің техникалық, ауылшаруашылық, шығармашылық жетістіктерінің көрмелеріне қатысады, отбасының, өз ауылының, қаласының, облысының, ұйымының, елінің еңбек дәстүрлеріне екпін қосады. «Мамандықтың бәрі жақсы,қажеттісін таңдай біл», «Мамандық-менің болашағымның таңдауы», “Жасыл желек, жанға сая»

7. «Экоәлем» - балаларда экологиялық мәдениетті, қоршаған ортаға материалдық құндылықтарды қорғауға, табиғи ресурстардың ұтымды пайдаланылуына, табиғатқа ұқыптылықпен қарауға бағытталған қамқорлықпен саналы көзқарасты, қалыптастырады. Жасұландық табиғатпен, қоршаған шындықпен, өзімен үйлесімділікте өмір сүріп, табиғатты сүйеді және оны құнттап ұстап, табиғи ресурстарды сақтайды және үнемді пайдаланады. «Құстарға қамқор болайық!» «Туған жерімге көмек» т.б іш шаралар ұйымдастырылды.

Жалпы Ұйым жұмысында жүргізілетін басшылыққа алынатын жұмыстар:

 - Мектепішілік ар-намыс кодексін, ережелердің орындалуын қадағалау;

 - Семинар, конференция, форум, байқау,сайыстарға қатысу;

 - Мектептегі, одан тыс мәдени-әдеби, тарихи, әскери-спорттық іс-шараларға қатысу және оларды өткізу;

 - Қамқорлық пен қайырымдылық акцияларын жүргізу;

 - Жас Қырандармен жұмыс жүргізу, тәрбие шараларға тарту

 - Салауатты өмір салтын насихаттау;

 - «Мектеп тынысы» газетін насихаттау, жарнамалау, тарату;

 - Басқа да қоғамдық ұйымдармен байланыс орнату;

 - Мектептегі ақпараттарды сайдқа жариялау;

 - Жиналыстар мен отырыстарды  хаттау;

 - Ұйым құжаттарына арналған папкалардың жай-күйін қадағалау;

 - Ұйымның ары қарай жұмыс істеуіне мүмкіндіктер туғызу және белсенділігін артыру.

МАҚСАТЫ  МЕН  МІНДЕТТЕРІ

2.1.«Жас Ұланның»  мақсаты:

-  өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру.

2.2.«Жас Ұланның»  міндеттері:

- Қазақстан халқының тілін, мәдениетін, тарихын білу негізінде өскелең жас ұрпақтың бойында рухани-адамгершілік әлеуетті қалыптастыру;

- балалар мен жасөспірімдердің азаматтық белсенділігі мен саналылығын арттыру;  

- танымдық жұмыстарды ынталандыру;

- балалар мен жасөспірімдердің зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік  дамуы үшін қолайлы жағдай жасау;

- жауапкершілік пен еңбексүйгіштікті қалыптастыруға, көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытуға бағытталған баланың жеке тұлғалық қасиеттерін дамыту.

3. ҚЫЗМЕТТЕРІ МЕН ҚАҒИДАЛАРЫ 

 3.1. «Жас Ұлан» келесі қызметтерді атқарады:

- тәрбиелік;

- танымдық;

- коммуникативтік;

- әлеуметтік;

- ақпараттық;

- шығармашылық.

3.2.«Жас Ұлан» қызметінің қағидалары:

- азаматтық сана-сезім және жалпы адами құндылықтардың басымдылығы;

- еріктілік және қол жетімділік;

- ұрпақтар сабақтастығы мен «Жас Ұлан» ұйымының дәстүрлерін сақтау;

- ұйымның негізгі мақсаты мен міндетін жүзеге асырудағы ересектер  мен балалардың бірлігі;

- қызметтің патриоттық, толеранттық, рухани-адамгершілік бағыты.

Күтілетін нәтиже:

Әрбір «Жас Ұландықтан» Отан мүддесі үшін қызмет ететін маңызды қасиеттерді меңгерген, Отанның мүдделерін қорғау жөнінде азаматтық борыш пен міндеттерін орындауға тәрбиеленген, халықтар достығын құрметтейтін, имандылық, адамгершілік, ізгілік, ұлттық мінез-құлық пен әдет-ғұрпын негізінде білім алған тұлғаның өсіп шығуы:

Өз Отанының тарихы мен мәдениетін зерделей алатын, ұлттық және отбасылық құндылықтар мен дәстүрлерді қастерлейтін жастардың көбеюі;

Оқушылардың мектеп қабырғасында бастап кемел білімге, кенен кәсіпке жақын болуы, сол арқылы Отанымыз –Қазақстанның дамуына, ондағы

азаматтық қоғамның тұғырының мығым болуына өз үлесін қосатын шын мәніндегі Отаншыл азаматтардың қалыптасуы;

Оқушылар өзін-өзі басқара отырып, елжандылыққа, өнерге, білімге, адамгершілікке, сауаттылыққа тәрбиеленеді;

Оқу-тәрбие жұмысының сапалы жүруіне сынып белсенділері өзінің құқы, міндеті, жауапкершілігі арқылы өз үлестерін қосады;

Болашақта жан-жақты дамыған, адами құндылықтары бойына қалыптасқан, ел тұтқасын ұстайтын жеке тұлғалар шығады;

Ойы, тәні, жаны, ісі әсем тұлға шығады;












«№2 мектеп – гимназия» КММ

2021-2022 оқу жылындағы

«Жас Ұлан» «Жас Қыран» балалар мен жасөспірімдер ұйымының атқарылатын іс-шара жоспары



Атқарылатын іс- шаралар

Өткізілу формасы

Орындалу мерзімі

Бағыты

Қатысушылар

Аяқталу формасы

1

«Білекті бірді жығар, білімді мыңды жығар»

Топтық сайыс


қыркүйек

Зерде

3-4 кл

Фотоақпарат

марапатттау

2

«Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінің білгірлері»

Интелектуалды сайыс

қазан

Зерде

5-6 кл

Хабарлама

3

«Менің өмірлік жоспарым, келешегім, мүмкіндігім»

Жобалар байқауы

Портф.қорғау

ақпан

Зерде

6-8 кл

Фотоақпарат

марапатттау


4

«Тілім менің – тірлігімнің тірегі»

іскерлік ойыны

Интел. ойын

қаңтар

Зерде

6-7 кл

Хабарлама


5

«Құқықтық сауаттылық заман талабы»

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ