Ұйымшылдыққа арналған тренинг

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұйымшылдыққа арналған тренинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып оқушыларының ұйымшылдыққа, бір мақсатқа бағыттылығын дамытатын тренинг жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түзету –дамыту шарасының тақырыбы: «Біз ұйымшыл сыныппыз»

Мақсаты:

  1. Ұйымдастыру

Қыздыру жаттығуы.

Уақыты: 2 мин.

Мақсаты: Жұмыстың соңғы нәтижесіне қол жеткізу үшін топ мүшелерін бір командаға біріктіру, эмоционалдық фонды теңестіру, көңіл-күйді көтеру және одан әрі жаттығуларға бейімдеу.

Сабағымыздың басында мен білгім келеді:

Қазір кімнің көңіл-күйі жақсы, алақандарын соқсын;

Сыныпта достары бар оқушылар орындарыңызды ауыстырыңыздар;

Өзіне сенімді адамдар орындарыңызды ауыстырыңыздар;

Сыныптастарыңды жақсы білетіндер қол соғыңыздар;

«Жаяудың шаңы шықпасжалғыздың үні шықпас» деген мақалмен келіскендеріңіз аяқтарыңызды соғыңыздар;

Бүгін сабақта не істейтінімізді білсеңіз, бастарыңызды иіңіздер


Кіріспе сөз, тренингтің тақырыбын, мақсатын анықтау (3 мин).

Бүгін мен сендерге ұйымшылдыққа арналған тренинг өткіземін. Бұл сабақта біз сіздің сыныбыңыз туралы, бір-бірімен қарым-қатынас туралы сөйлесеміз.

Біздің тренингтің мақсаты – топты біріктіру және бір-бірімен тиімді әрекеттестік орнату.

Ынтымақтастық – нақты мақсаттар мен міндеттерге жету үшін ұжымның біртұтас ұйымға айналу мүмкіндігі. Өйткені, досың сені түсініп, қолдаса, көмек керек кезде көмектессе, бір-біріңді сөзсіз түсінсе қандай жақсы. Ынтымағы жарасқан ұжым талай асулар мен жеңістерге жетеді.

«Күн сәулесіндегі менің портретім» жаттығуы

Мақсаты: өзін-өзі таныту процестерін тереңдетуге үлес қосу, өз бойындағы негізгі индивидуалды қасиеттерді табуға, тұлғалық ерекшеліктерін анықтауға үйрету.

Жаттығудың барысы: әр оқушыға қағаз парағы беріледі. Парақтың ортасында шеңберде «Мен істей аламын!» деп жазылған. Оқушылар күн сәулелерін салуы керек, олар күннің әр сәулесін сала отырып, сыныптағы басқа оқушылар үшін не істей алатынын жазады. Содан кейін барлық жазбаларды сабаққа қатысушылар оқиды.


Жұмысты қорытындылай келе, оқушылардың бойындағы көптеген жағымды қасиеттер сыныпты біріктіретін байланыстырушы затқа айналғанын атап өтеміз.









«Біз немен ұқсаспыз» жаттығуы

Мақсаты: бір қарағанда, кездейсоқ кездескен адамдардың тіл табуы мен өзара түсіністігін көрсету

Топ жетекшісі қатысушыларды жұптарға бөледі. Жұптың ішінде қатысушыларға ортақ нәрсе табу ұсынылады. Бұл сыртқы келбеті, мүдделері, тұрғылықты жері, тағам құмарлығы және т.б ерекшеліктері болуы мүмкін. Содан кейін жұптар төрттікке біріктіріледі, олардың ішінде ортақ қасиеттер іздестіріледі. Одан әрі 8 адамнан тұратын топтар құруға болады.


«Ыстық орындық» жаттығуы

Уақыты: 10 мин.

Нұсқау: Шеңбердің ортасына орындық қойылады, оған тренингке қатысушылардың бірі шақырылады. Бірінші ерікті табылып, орын алған кезде топтың қалған мүшелерін осы адам туралы өз әсерлері мен пікірлерін білдіруге, оның жағымды немесе жағымсыз қасиеттері туралы айтуға шақырады.

Талқылау: бірінші қатысушы бірінші болуға қалай батылы барғаны туралы айтады? Барлығы бөліседі: мұны істеу оңай ма, әлде қиын ба? Адам туралы айту қаншалықты қиын немесе оңай болды?


«Біздің сыныптың суреті»

Әрбір қатысушы бос парақ алады. Оқушылардың міндеті – сыныбында жиі кездесетін осындай эмоционалды күймен смайлик салу. Содан кейін барлық сызбалар сыныптың ортақ фотосуретін құра отырып, тақтаға ілінеді.


«Жағымды сабақ үшін рахмет»

- Өтінемін, шеңберге тұрыңыз. Мен сіздерді бір-бірімізге деген достық сезімдерімізді білдіруге көмектесетін шағын рәсімге қатысуға шақырғым келеді. Ойын келесідей өтеді: біреуің ортаға шығып, екіншісі оған жақындап, қол алысып: «Көңілді сабақ үшін рахмет!» дейді. Екеуі де қол ұстасып, орталықта қалады. Содан кейін үшінші қатысушы келіп, бірінші немесе екінші қолды бос қолынан ұстап, сілкіп: «Жақсы сабақ үшін рахмет! Осылайша, шеңбердің ортасында орналасқан топ үнемі өсіп отырады. Барлығы бір-бірінің қолдарынан ұстайды. Тобыңызға соңғы мүше қосылғанда, шеңберді жабыңыз және рәсімді үш рет үнсіз, қатты қол алысумен аяқтаңыз.


























Мен істей аламын!





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2023
1739
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі