Түзету –дамыту шарасының
тақырыбы: «Біз ұйымшыл
сыныппыз»
Мақсаты:
-
Ұйымдастыру
Қыздыру
жаттығуы.
Уақыты: 2
мин.
Мақсаты: Жұмыстың соңғы нәтижесіне қол
жеткізу үшін топ мүшелерін бір командаға біріктіру, эмоционалдық
фонды теңестіру, көңіл-күйді көтеру және одан әрі жаттығуларға
бейімдеу.
Сабағымыздың басында мен
білгім келеді:
•
Қазір кімнің көңіл-күйі жақсы,
алақандарын соқсын;
•
Сыныпта достары бар оқушылар
орындарыңызды ауыстырыңыздар;
•
Өзіне сенімді адамдар
орындарыңызды ауыстырыңыздар;
•
Сыныптастарыңды жақсы
білетіндер қол соғыңыздар;
•
«Жаяудың
шаңы шықпас, жалғыздың үні шықпас» деген мақалмен
келіскендеріңіз аяқтарыңызды соғыңыздар;
•
Бүгін сабақта не
істейтінімізді білсеңіз, бастарыңызды
иіңіздер
Кіріспе сөз, тренингтің
тақырыбын, мақсатын анықтау (3 мин).
Бүгін мен сендерге
ұйымшылдыққа арналған тренинг өткіземін. Бұл сабақта біз сіздің
сыныбыңыз туралы, бір-бірімен қарым-қатынас туралы
сөйлесеміз.
Біздің тренингтің
мақсаты – топты біріктіру және
бір-бірімен тиімді әрекеттестік орнату.
Ынтымақтастық – нақты мақсаттар мен
міндеттерге жету үшін ұжымның біртұтас ұйымға айналу мүмкіндігі.
Өйткені, досың сені түсініп, қолдаса, көмек керек кезде көмектессе,
бір-біріңді сөзсіз түсінсе қандай жақсы. Ынтымағы жарасқан ұжым
талай асулар мен жеңістерге жетеді.
«Күн сәулесіндегі менің
портретім» жаттығуы
Мақсаты: өзін-өзі таныту процестерін
тереңдетуге үлес қосу, өз бойындағы негізгі индивидуалды
қасиеттерді табуға, тұлғалық ерекшеліктерін анықтауға
үйрету.
Жаттығудың
барысы: әр оқушыға қағаз парағы
беріледі. Парақтың ортасында шеңберде «Мен істей аламын!» деп
жазылған. Оқушылар күн сәулелерін салуы керек, олар күннің әр
сәулесін сала отырып, сыныптағы басқа оқушылар үшін не істей
алатынын жазады. Содан кейін барлық жазбаларды сабаққа қатысушылар
оқиды.
Жұмысты қорытындылай келе,
оқушылардың бойындағы көптеген жағымды қасиеттер сыныпты
біріктіретін байланыстырушы затқа айналғанын атап
өтеміз.
«Біз немен ұқсаспыз»
жаттығуы
Мақсаты: бір қарағанда, кездейсоқ
кездескен адамдардың тіл табуы мен өзара түсіністігін
көрсету
Топ жетекшісі қатысушыларды
жұптарға бөледі. Жұптың ішінде қатысушыларға ортақ нәрсе табу
ұсынылады. Бұл сыртқы келбеті, мүдделері, тұрғылықты жері, тағам
құмарлығы және т.б ерекшеліктері болуы мүмкін. Содан кейін жұптар
төрттікке біріктіріледі, олардың ішінде ортақ қасиеттер
іздестіріледі. Одан әрі 8 адамнан тұратын топтар құруға
болады.
«Ыстық орындық»
жаттығуы
Уақыты: 10
мин.
Нұсқау: Шеңбердің ортасына
орындық қойылады, оған тренингке қатысушылардың бірі шақырылады.
Бірінші ерікті табылып, орын алған кезде топтың қалған мүшелерін
осы адам туралы өз әсерлері мен пікірлерін білдіруге, оның жағымды
немесе жағымсыз қасиеттері туралы айтуға
шақырады.
Талқылау: бірінші қатысушы
бірінші болуға қалай батылы барғаны туралы айтады? Барлығы
бөліседі: мұны істеу оңай ма, әлде қиын ба? Адам туралы айту
қаншалықты қиын немесе оңай болды?
«Біздің сыныптың
суреті»
Әрбір қатысушы бос парақ
алады. Оқушылардың міндеті – сыныбында жиі кездесетін осындай
эмоционалды күймен смайлик салу. Содан кейін барлық сызбалар
сыныптың ортақ фотосуретін құра отырып, тақтаға
ілінеді.
«Жағымды сабақ үшін
рахмет»
- Өтінемін, шеңберге тұрыңыз.
Мен сіздерді бір-бірімізге деген достық сезімдерімізді білдіруге
көмектесетін шағын рәсімге қатысуға шақырғым келеді. Ойын келесідей
өтеді: біреуің ортаға шығып, екіншісі оған жақындап, қол алысып:
«Көңілді сабақ үшін рахмет!» дейді. Екеуі де қол ұстасып, орталықта
қалады. Содан кейін үшінші қатысушы келіп, бірінші немесе екінші
қолды бос қолынан ұстап, сілкіп: «Жақсы сабақ үшін рахмет!
Осылайша, шеңбердің ортасында орналасқан топ үнемі өсіп отырады.
Барлығы бір-бірінің қолдарынан ұстайды. Тобыңызға соңғы мүше
қосылғанда, шеңберді жабыңыз және рәсімді үш рет үнсіз, қатты қол
алысумен аяқтаңыз.
Мен істей
аламын!