Орнымыздан тұрайық жылы
жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр
іздеген.
Шуақ толған жанымыз,
жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына
бізден.
Балалар,мен осындай мейірімді,
ақылды, өмірге, білімге құштар оқушыларымды көргеніме өте
қуаныштымын.Бүгінгі сабағымыз көңілді әрі жарасымды өтуі үшін
өзімізге және келген қонақтарға жақсылық, көтеріңкі көңіл – күй
тілейік. Осындай жылы тілектерге толы шеңбер аясында бәріміз бірге
қуанышпен ән салайық.
Ұл бала мен қыз
бала
Е.
Өтетілеуов
Ұл бала мен қыз
бала
Бір мектепте
оқиды.
Ұлға да ортақ, қызға
да
Білімді ойға
тоқиды.
Ұл бала мен қыз
бала
Үйге бірге
қайтады.
Бар сырларын аз
ғана
Бір – біріне
айтады.
Ұл бала мен қыз
бала
Түсіністі,
достасты.
Мұғалім: Ал енді балалар
сабақтың ережесін еске
түсірейік.
Ереже:
1.Уақытты тиімді
пайдалану.
2.Тыныштық
сақтау.
3.Сөзді бөлмеу,кезектесіп
сөйлеу.
4.Өз ойыңды анық
жеткізу.
Әңгімелесу.
1.Ұл бала мен қыз баланың
бойында қандай қасиеттер болуы
керек?
2.Ұл бала мен қыз баланың
арасындағы достық дегенді қалай
түсінесіңдер?
Жағдаяттарды
талдау
Мұғалім оқушыларға сабақ
тақырыбын кеңінен түсіндіру үшін жағдаяттарға құрылған суреттерді
талдап, шешімін айтады.
1.Санжар мен Самал сыныпта
қатар отырады.Сөзге таласып қалған Санжар Самалға дөрекі сөз
айтты.Самал жылап жіберді.
-Санжардың әрекеті туралы өз
пікірлеріңді білдіріңдер.
2.Сынып жетекшісі оқушыларға
сынып бөлмесін жуып, тазалау керектігін айтып, тапсырма
берді.Сұлтан: -Бөлмені жуу қыздардың жұмысы емес пе?!Мен бұл
тапсырманы орындай алмаймын. –
деді.
-Сұлтанның орнында болсаңдар ,
сендер не істеген болар
едіңдер?
3.Әлияны жүгіріп келе жатқан
Ғалым байқамай қағып, тоқтамай өте берді.Ыза болған Алия Ғалымды
итеріп жіберді де, отыра қалып жылап
жіберді.
-Әлия мен Ғалымның орнында
болсаңдар, қандай шешім қабылдар
едіңдер?
4.Жәния ауыр орындығын әрең
дегенде көтеріп келе жатты.Сәкен оған жәрдемдесті.Жәния үндемеген
күйі сыныптан шығып кетті.
-Жәнияның орнында болсаңдар,
сендер не істер едіңдер?
Мұғалім: Балалар, мен
сендердің өз ойларыңды еркін жеткізе алғандарыңа өте қуаныштымын.
Сыныптас досыңа, ол ұл болсын, не қыз болсын дөрекі сөз айту, мынау
қыздың жұмысы, ұлдың жұмысы деп бөлу, ол қыз ғой немесе ұл ғой деп
кешірім сұрамау әдептілікке
жатпайды.
Ұлдарға
сұрақ:
1.Қыздың көркі
не?
2.Қыз баланы неге өмір гүлі
дейді?
3.Қызға қандай қылық
жараспайды?
4.Қыздарға арнап мақал
айт.
5.Өзіңе қыздардың қандай
мінезі ұнайды?
Қыздарға
сұрақ:
1.Ұлдарға қандай қылық
жараспайды?
2.Ұлдарға арнап мақал
айт.
3.Саған ұлдардың қандай мінезі
ұнайды?
4. «Атадан жақсы ұл туса,
еленің туы болады» дегенді қалай
тұсінесің?
5.Ұл бала үшін қасиетті борыш
деп нені айтар едің?
«Жалғастыр»
ойыны
Не істеуге
болмайды?
Не істеу
керек?
Не істер
едім?
Үлкеннің алдын кесіп
өтуге
Үлкенді сыйлап,амандасып жүру
керек.
Адамдарға қамқор болар
едім.
Сабақтан
кешігуге
Кішіге қамқор болу
керек.
Туған жерімді көркейтер
едім.
Мектепте
жүгіруге
Үлгілі болу
керек.
Өз елімнің мақтанышы болар
едім
Үлкен кісілердің сөзін
бөлуге
Тәртіпті болу
керек.
Иманды ұл, инабатты қыз болар
едім.
Тәртіпсіз болуға
болмайды.
Әдептілікті сақтау
керек.
Әдепті болуға бар
күшімді салар едім.
|