Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық. Жағымды психологиялық
ахуал: «Көңілді туристер» (досымен сәлемдесу, әлем
кереметтерін көрген сәттегі және көргені туралы баяндап жатқан
сәттегі эмоцияларын ым-ишарамен
білдіреді).
Үйге берілген
тапсырма бойынша 81-беттегі
5-тапсырманың орындалу дұрыстығын тексеру. «Мен таныған Абай»
тақырыбында хабарламалық эссе жазу. Сөз саны 70
сөз.
ҚБ: Мадақтау және жұлдызша
беру арқылы
І.ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ. Қызығушылықты
ояту
«10 дерек» әдісімен Ұлбике
ақын туралы мәлімет ізденіп, өміріне байланысты 10 дерек
анықтаңдар.
Қазақта Сарамен тағдырлас,
талантты дейгейлес, бірақ зерттелуі, насихаты әлі кемшін түсіп
жатқан бір айтыскер ақын бар. Ол – Сырдан шыққан Ұлбике
Жанкелдіқызы. Ұлбике Сарадан жарты ғасырдай бұрын Қызылорда облысы
Қарөзек бойында 1825 жылы дүниеге келген. Әкесі Жанкелді мен анасы
Жаңыл да өнерпаз, бірқағары бар жандар болған. Әсіресе анасы
әншілігімен төңірекке мәшһүр екен. Демек Ұлбике бойындағы таланттың
өте ерте оянуына ата-анасының ықпалы болып, олар перзент
жүрегіндегі жалынды өшірмей, үнемі үрлеп отырған. Оны енді
Ұлбикенің өз ау-зынан
естиік:
Моншағымның әр тасы бір
өлең-ді,
Бесігімде үйренгем мен
өлеңді.
Балапандай кезімде қайран
шешем,
Тал бойыма дарытқан күллі
өлеңді.
Ұлбикенің ақындық жолдағы
алғашқы бетін ашып, тұсауын кескен, ұстараның жүзін жаныған
қайрақтың рөлін атқарған, талантты шын танып, батасын берген
Күдеріқожа Еркөшекұлы
еді.
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критетийлерімен танысу.
|
Оқушылар жағымды ахуал
қалыптастырады.
«10 дерек» әдісімен Ұлбике
ақын туралы мәлімет ізденіп, өміріне байланысты 10 дерек
анықтаңдар.
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критетийлерімен
танысу.
|
ҚБ «Күн»
|
6-сынып қазақ тілі
оқулығы.
|
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
|
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны
тану
Мәтінді тыңдаңыз
https://www.youtube.com/watch?v=GRumLbth24Q
1. Мәтінді мұқият тыңдап,
мазмұнын жұпта
талқылаңыз.
1-тапсырма. Тыңдалым мәтіні
бойынша «Әткеншек» әдісімен оқушылар
сағат тілінің бағытымен бір-біріне сұрақ
қояды.
2. Мәтінге қатысты
ақпаратты қазіргі өмірмен байланыстырып, жұпта
талқылаңыз.
Басты оқиғаны
ата
-----------------------------------------.
Оқиға кейіпкерлерін
ата
-----------------------------------------------------
Оқиға өткен жылдарды
ата
----------------------------------------------------------------
Оқиға болған жерді
ата
----------------------------------------------------------------------------
Оқиғаның өту себебін
ата
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Бүгінгі күнмен
байланыстыр
Дескриптор:
ҚБ
ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН
КЕЙІН.
3-тапсырма. Деңгейлік
тапсырманы
орындаңдар.
Дескриптор:
ҚБ
«Еркін микофон» әдісімен
жұмыстарын оқып, талдап,
түсіндіреді.
ҚБ
|
Мәтінді мұқият тыңдап,
мазмұнын жұпта талқылаңыз.
Мәтінге қатысты ақпаратты
қазіргі өмірмен байланыстырып, жұпта
талқылаңыз.
Деңгейлік тапсырмалар
орындайды.
Тарихи сөздер мен архаизмдерді
ажыратып жазады;
Көнеріп барып қайта жаңарған
сөздерді жазады;
Өлең
құрастырады.
«Еркін микофон» әдісімен
жұмыстарын оқып, талдап,
түсіндіреді.
|
ҚБ «Күн, ай,
жұлдыз»
ҚБ «Күн, ай,
жұлдыз»
|
https://www.youtube.com/watch?v=GRumLbth24Q
6-сынып қазақ тілі
оқулығы.
|
|