«Ұлдарға арналған Көркем еңбек сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру»тақырыбындағы баяндама
(Аширбеков Куандык Медетбекович, көркем еңбек пәнінің мұғалімі, «М.Горький атындағы ЖББМ» КММ, Шардара қаласы, Түркістан облысы)
Баяндамада ұлдарға арналған көркем еңбек сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастырудың педагогикалық негіздері мен тиімді тәсілдері қарастырылады. Білім беруді жаңғырту жағдайында жобалау әдісі оқушылардың бастамашылдығы мен дербестігін дамытуға, шығармашылық және техникалық ойлау қабілеттерін арттыруға, сондай-ақ практикалық дағдыларды меңгеруге ықпал ететіні атап өтіледі. Автор жобалық қызметті ұйымдастыруда оқушылардың жас ерекшеліктері, қызығушылықтары мен мотивацияларын ескерудің маңыздылығын көрсетеді. Сонымен қатар, жобаларды таңдау, топтық жұмыс, жауапкершілік аймақтарын бөлу және қауіпсіздік мәселелерін ескере отырып, жобалау процесінің барлық кезеңдерін тиімді жоспарлау жолдары ұсынылады. Баяндамада жобалық әдістің тәрбиелік, танымдық және дамытушылық әлеуеті ерекше атап өтіледі.
Кілтті сөздер: жобалық қызмет, көркем еңбек, ұлдар, жобалау әдісі, шығармашылық, практикалық дағдылар, мотивация, топпен жұмыс, құзыреттілік, білім беру.
Білім беруді жаңғырту жағдайында біздің алдымызда педагогтар тек білім беру ғана емес, сонымен қатар білім алушылардың оларды практикада қолдану, нақты міндеттерді шешу, өз бетінше және командада жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру міндеті тұр. Осы мақсаттарға жетудің тиімді құралдарының бірі-жобалық қызмет. Ол әсіресе көркем еңбек сабақтарында тиімді жүзеге асырылады, мұнда оқыту практикамен, шығармашылықпен және техникалық ойлаумен тікелей байланысты.
Өз баяндамамда мен олардың психологиялық ерекшеліктерін, қызығушылықтары мен қалауларын ескере отырып, ұлдарға арналған жобалық қызметті ұйымдастырудың тәсілдерімен бөліскім келеді.
Неліктен жобалық қызмет? Жобалау әдісі әр оқушыға мүмкіндік береді:
-
бастамашылық пен тәуелсіздік таныту;
-
сындарлы және логикалық ойлауды дамыту;
-
іс-әрекеттерді жоспарлауды және нәтижеге жетуді үйреніңіз;
-
өзіңізді нақты, пайдалы өнімнің авторы және жасаушысы ретінде сезініңіз.
Ұлдар үшін олардың жұмысының нәтижесін көру, оның маңыздылығы мен практикалық құндылығын сезіну өте маңызды. Бұл мотивация мен сенімділіктің өсуіне ықпал етеді.
Шығармашылық жоба-бұл оқушылардың іс-әрекетін белсендіретін, нәтижесінде субъективті, кейде объективті жаңалыққа ие өнім жасайтын оқу-еңбек кәсібі.

Схема . Жобалық қызметтің маңызы
Қазіргі жағдайда көркем еңбек сабақтары-бұл оқушылардың қол дағдыларын дамыту мүмкіндігі ғана емес, сонымен қатар негізгі құзыреттіліктерді қалыптастырудың қуатты құралы. Атап айтқанда, жобалық қызмет білімді, іс-әрекетті, шығармашылықты және жеке дамуды біріктіретін тиімді педагогикалық формаға айналды.
Дегенмен, жобаны жүзеге асыру әрқашан үлкен алдын ала жұмыс болып табылады. Мұғалім тарапынан да, оқушылар тарапынан да. Жоба шын мәнінде мағыналы болуы үшін оқушылардың дербестігіне жағдай жасау, оларға бастамашылық, Білім және шығармашылық көзқарас танытуға мүмкіндік беру қажет.
Балалармен бірге көркем еңбек сабақтарында мен әр қадамды - идеядан іске асыруға дейін-мағыналы етіп ұйымдастыруға тырысамын. Өйткені, жоба барысында жасалған кез-келген өнім пайдалы ғана емес, сонымен қатар бала үшін жеке мағынаға ие болуы керек. Оқушының өзі идеяны ойлап тапқан кезде, оны сыныптастарымен талқылайды, жобалайды және материалға енгізеді - ол бейресми, бірақ өте маңызды жолмен өмір сүреді: дизайннан нәтижеге, шабыттан нақты жұмысқа.
Жоба әдісі практикалық нәтижеге қол жеткізуге ғана емес, сонымен қатар ерік, табандылық, шыдамдылық, тыңдау және келісу қабілеті сияқты ішкі қасиеттерді дамытуға ықпал етеді. Жобалық қызметтің маңызды тәрбиелік рөлі-бұл жерде еңбек пен шығармашылық ажырамас, ал жобаға қатысушылар арасындағы қарым-қатынас тірі және мағыналы болады. Әр кезеңде-эскиз жасау, материалдарды таңдау немесе соңғы дизайн - оқушы ойды іс-әрекетпен байланыстырады. Бұл тапсырманы орындап қана қоймай, өз іс-әрекетіңізді қоршаған әлемнің бөлігі ретінде тануға көмектеседі. Біз өнімді өндірудің экономикалық, экологиялық және тіпті әлеуметтік салдарын ескеруге тырысамыз. Бұл балаларда біртұтас ойлау мен өз жұмысының нәтижелеріне ұқыпты қарауды қалыптастырады.
Жобалық жұмыстың маңызды сәттерінің бірі-дизайн нысанын дұрыс таңдау. Міне, менің алдымда мұғалім ретінде қиын міндет тұр: оқушылардың жас, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың дайындық деңгейін ескеру. Мектеп шеберханаларының материалдық-техникалық базасын, жабдықтардың мүмкіндіктерін, құралдар мен материалдардың болуын ескеру маңызды.
Жобалық тапсырмалар үшін тақырыптарды таңдау кезінде мен жобалар банкін құрамын. Бұл оқушыларды шынымен қызықтыратын және жасағысы келетін өнімді таңдауға бағыттауға мүмкіндік береді. Тәжірибе көрсеткендей, ұлдар техникаға, интерьерге, хоббиге немесе үй мен мектепке пайдалы заттарға қатысты бұйымдарды охотыласпен қабылдайды.
Жобаға қатысушылардың саны әр түрлі болуы мүмкін: жеке орындаудан ұжымдық жұмысқа дейін. Соңғы жағдайда мен міндетті түрде рөлдерді бөлемін, жауапкершілік аймақтарын анықтаймын, топта жұмыс істеуге үйретемін. Жобаның кейбір бөліктерін, әсіресе еңбекті қажет ететін бөліктерді үйде де жасауға болады-егер қауіпсіздік шаралары сақталса және мұғалімнің бақылауы болса.
Мұның бәрі көркем еңбек сабақтарында жобалық қызметті жанды, тәжірибеге бағытталған және тәрбиелік тұрғыдан бай етуге мүмкіндік береді. Ол ұлдарға материалдық бұйымдар жасауды үйретіп қана қоймай, олардың жоспарлау, талдау, рефлексия және ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады.
Қорытынды. Көркем еңбек сабақтарындағы жобалық іс-шаралар-бұл оқуды тірі, тәжірибеге бағытталған және ұлдар үшін мағыналы етудің тиімді әдісі. Ол әр балаға идеядан нәтижеге дейін жетуге, қабілеттерін ашуға және командада жұмыс істеуді үйренуге көмектеседі. Мұғалім ретіндегі менің міндетім-бұл үшін жағдай жасау, бағыттау, қолдау және шабыттандыру.
Интернет көздерінің тізімі
https://translated.turbopages.org/proxy_u/ru-kk.ru.576119f1-684196f7-fd183358-74722d776562/https/kopilkaurokov.ru/tehnologiyam/prochee/proiektnaia-dieiatiel-nost-na-urokakh-tiekhnologhii-mal-chiki Технология сабақтарындағы жобалық іс-шаралар (ұлдар)
https://ust.kz/word/qoloner_jane_ulttyq_sygarmasylyq_adistemelik_qural-389213.html «Қолөнер және ұлттық шығармашылық» әдістемелік құрал
https://multiurok.ru/files/korkiem-ienbiek-5-synyp-u-ldar.html Коркем енбек 5 сынып ұлдар
https://bilimainasy.kz/ Көркем еңбек сабақтарында шығармашылық жобаларды жасауға бағытталған
https://eduindex.kz/pedagogical-work/1578-krkem-ebek-pninde-oytudy-zhaa-dis-tsilderin-pajdalana-otyryp-oushylardy-shyarmashylya-baulu.html Көркем еңбек пәнінде оқытудың жаңа әдіс – тәсілдерін пайдалана отырып оқушыларды шығармашылыққа баулу
https://stud.kz/referat/show/120574 Көркем еңбек сабағында оқушылардың жобалау іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы шығармашылығын дамыту
https://infolesson.kz/zhalpy-tehnologiya-saba%D2%93ynda-k%D3%A9rkem-e%D2%A3bekt%D1%96-%D2%B1jymdastyru-4639894.html Жалпы Технология сабағында көркем еңбекті ұйымдастыру
2
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ұлдарға арналған Көркем еңбек сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру»тақырыбындағы баяндама
«Ұлдарға арналған Көркем еңбек сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру»тақырыбындағы баяндама
«Ұлдарға арналған Көркем еңбек сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру»тақырыбындағы баяндама
(Аширбеков Куандык Медетбекович, көркем еңбек пәнінің мұғалімі, «М.Горький атындағы ЖББМ» КММ, Шардара қаласы, Түркістан облысы)
Баяндамада ұлдарға арналған көркем еңбек сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастырудың педагогикалық негіздері мен тиімді тәсілдері қарастырылады. Білім беруді жаңғырту жағдайында жобалау әдісі оқушылардың бастамашылдығы мен дербестігін дамытуға, шығармашылық және техникалық ойлау қабілеттерін арттыруға, сондай-ақ практикалық дағдыларды меңгеруге ықпал ететіні атап өтіледі. Автор жобалық қызметті ұйымдастыруда оқушылардың жас ерекшеліктері, қызығушылықтары мен мотивацияларын ескерудің маңыздылығын көрсетеді. Сонымен қатар, жобаларды таңдау, топтық жұмыс, жауапкершілік аймақтарын бөлу және қауіпсіздік мәселелерін ескере отырып, жобалау процесінің барлық кезеңдерін тиімді жоспарлау жолдары ұсынылады. Баяндамада жобалық әдістің тәрбиелік, танымдық және дамытушылық әлеуеті ерекше атап өтіледі.
Кілтті сөздер: жобалық қызмет, көркем еңбек, ұлдар, жобалау әдісі, шығармашылық, практикалық дағдылар, мотивация, топпен жұмыс, құзыреттілік, білім беру.
Білім беруді жаңғырту жағдайында біздің алдымызда педагогтар тек білім беру ғана емес, сонымен қатар білім алушылардың оларды практикада қолдану, нақты міндеттерді шешу, өз бетінше және командада жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру міндеті тұр. Осы мақсаттарға жетудің тиімді құралдарының бірі-жобалық қызмет. Ол әсіресе көркем еңбек сабақтарында тиімді жүзеге асырылады, мұнда оқыту практикамен, шығармашылықпен және техникалық ойлаумен тікелей байланысты.
Өз баяндамамда мен олардың психологиялық ерекшеліктерін, қызығушылықтары мен қалауларын ескере отырып, ұлдарға арналған жобалық қызметті ұйымдастырудың тәсілдерімен бөліскім келеді.
Неліктен жобалық қызмет? Жобалау әдісі әр оқушыға мүмкіндік береді:
-
бастамашылық пен тәуелсіздік таныту;
-
сындарлы және логикалық ойлауды дамыту;
-
іс-әрекеттерді жоспарлауды және нәтижеге жетуді үйреніңіз;
-
өзіңізді нақты, пайдалы өнімнің авторы және жасаушысы ретінде сезініңіз.
Ұлдар үшін олардың жұмысының нәтижесін көру, оның маңыздылығы мен практикалық құндылығын сезіну өте маңызды. Бұл мотивация мен сенімділіктің өсуіне ықпал етеді.
Шығармашылық жоба-бұл оқушылардың іс-әрекетін белсендіретін, нәтижесінде субъективті, кейде объективті жаңалыққа ие өнім жасайтын оқу-еңбек кәсібі.

Схема . Жобалық қызметтің маңызы
Қазіргі жағдайда көркем еңбек сабақтары-бұл оқушылардың қол дағдыларын дамыту мүмкіндігі ғана емес, сонымен қатар негізгі құзыреттіліктерді қалыптастырудың қуатты құралы. Атап айтқанда, жобалық қызмет білімді, іс-әрекетті, шығармашылықты және жеке дамуды біріктіретін тиімді педагогикалық формаға айналды.
Дегенмен, жобаны жүзеге асыру әрқашан үлкен алдын ала жұмыс болып табылады. Мұғалім тарапынан да, оқушылар тарапынан да. Жоба шын мәнінде мағыналы болуы үшін оқушылардың дербестігіне жағдай жасау, оларға бастамашылық, Білім және шығармашылық көзқарас танытуға мүмкіндік беру қажет.
Балалармен бірге көркем еңбек сабақтарында мен әр қадамды - идеядан іске асыруға дейін-мағыналы етіп ұйымдастыруға тырысамын. Өйткені, жоба барысында жасалған кез-келген өнім пайдалы ғана емес, сонымен қатар бала үшін жеке мағынаға ие болуы керек. Оқушының өзі идеяны ойлап тапқан кезде, оны сыныптастарымен талқылайды, жобалайды және материалға енгізеді - ол бейресми, бірақ өте маңызды жолмен өмір сүреді: дизайннан нәтижеге, шабыттан нақты жұмысқа.
Жоба әдісі практикалық нәтижеге қол жеткізуге ғана емес, сонымен қатар ерік, табандылық, шыдамдылық, тыңдау және келісу қабілеті сияқты ішкі қасиеттерді дамытуға ықпал етеді. Жобалық қызметтің маңызды тәрбиелік рөлі-бұл жерде еңбек пен шығармашылық ажырамас, ал жобаға қатысушылар арасындағы қарым-қатынас тірі және мағыналы болады. Әр кезеңде-эскиз жасау, материалдарды таңдау немесе соңғы дизайн - оқушы ойды іс-әрекетпен байланыстырады. Бұл тапсырманы орындап қана қоймай, өз іс-әрекетіңізді қоршаған әлемнің бөлігі ретінде тануға көмектеседі. Біз өнімді өндірудің экономикалық, экологиялық және тіпті әлеуметтік салдарын ескеруге тырысамыз. Бұл балаларда біртұтас ойлау мен өз жұмысының нәтижелеріне ұқыпты қарауды қалыптастырады.
Жобалық жұмыстың маңызды сәттерінің бірі-дизайн нысанын дұрыс таңдау. Міне, менің алдымда мұғалім ретінде қиын міндет тұр: оқушылардың жас, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың дайындық деңгейін ескеру. Мектеп шеберханаларының материалдық-техникалық базасын, жабдықтардың мүмкіндіктерін, құралдар мен материалдардың болуын ескеру маңызды.
Жобалық тапсырмалар үшін тақырыптарды таңдау кезінде мен жобалар банкін құрамын. Бұл оқушыларды шынымен қызықтыратын және жасағысы келетін өнімді таңдауға бағыттауға мүмкіндік береді. Тәжірибе көрсеткендей, ұлдар техникаға, интерьерге, хоббиге немесе үй мен мектепке пайдалы заттарға қатысты бұйымдарды охотыласпен қабылдайды.
Жобаға қатысушылардың саны әр түрлі болуы мүмкін: жеке орындаудан ұжымдық жұмысқа дейін. Соңғы жағдайда мен міндетті түрде рөлдерді бөлемін, жауапкершілік аймақтарын анықтаймын, топта жұмыс істеуге үйретемін. Жобаның кейбір бөліктерін, әсіресе еңбекті қажет ететін бөліктерді үйде де жасауға болады-егер қауіпсіздік шаралары сақталса және мұғалімнің бақылауы болса.
Мұның бәрі көркем еңбек сабақтарында жобалық қызметті жанды, тәжірибеге бағытталған және тәрбиелік тұрғыдан бай етуге мүмкіндік береді. Ол ұлдарға материалдық бұйымдар жасауды үйретіп қана қоймай, олардың жоспарлау, талдау, рефлексия және ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады.
Қорытынды. Көркем еңбек сабақтарындағы жобалық іс-шаралар-бұл оқуды тірі, тәжірибеге бағытталған және ұлдар үшін мағыналы етудің тиімді әдісі. Ол әр балаға идеядан нәтижеге дейін жетуге, қабілеттерін ашуға және командада жұмыс істеуді үйренуге көмектеседі. Мұғалім ретіндегі менің міндетім-бұл үшін жағдай жасау, бағыттау, қолдау және шабыттандыру.
Интернет көздерінің тізімі
https://translated.turbopages.org/proxy_u/ru-kk.ru.576119f1-684196f7-fd183358-74722d776562/https/kopilkaurokov.ru/tehnologiyam/prochee/proiektnaia-dieiatiel-nost-na-urokakh-tiekhnologhii-mal-chiki Технология сабақтарындағы жобалық іс-шаралар (ұлдар)
https://ust.kz/word/qoloner_jane_ulttyq_sygarmasylyq_adistemelik_qural-389213.html «Қолөнер және ұлттық шығармашылық» әдістемелік құрал
https://multiurok.ru/files/korkiem-ienbiek-5-synyp-u-ldar.html Коркем енбек 5 сынып ұлдар
https://bilimainasy.kz/ Көркем еңбек сабақтарында шығармашылық жобаларды жасауға бағытталған
https://eduindex.kz/pedagogical-work/1578-krkem-ebek-pninde-oytudy-zhaa-dis-tsilderin-pajdalana-otyryp-oushylardy-shyarmashylya-baulu.html Көркем еңбек пәнінде оқытудың жаңа әдіс – тәсілдерін пайдалана отырып оқушыларды шығармашылыққа баулу
https://stud.kz/referat/show/120574 Көркем еңбек сабағында оқушылардың жобалау іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы шығармашылығын дамыту
https://infolesson.kz/zhalpy-tehnologiya-saba%D2%93ynda-k%D3%A9rkem-e%D2%A3bekt%D1%96-%D2%B1jymdastyru-4639894.html Жалпы Технология сабағында көркем еңбекті ұйымдастыру
2
шағым қалдыра аласыз













