Материалдар / Ұлғайтқыш құралдар

Ұлғайтқыш құралдар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2018
479
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарКүні: 20.09.2017ж Пән мұғалімі: Кубжасарова ГСыныбы: 6 «А».«Ә» Сабақтың тақырыбы : Ұлғайтқыш құралдар Зертханалық жұмыс 2 Сабақтың мақсаты : Ұлғайтқыш құралдардың құрылысы мен қызметі мен және оларға қажетті құралдармен танысуКүтілетін нәтиже: Көңіл күйлері жақсарады. Жинақталып, реттеледі, іздемпаздығы артады, өзін – өзі реттейді,оқушы өткенді еске түсіру үшін ойлау,есте сақтау қабілеттерін шыңдайды,ұлғайтқыш құралдардың түрлерін ажырата біледі.Бағалау критерийлері: Критерий бойынша бағалауӘдіс-тәсілдері:«Мозайка»,«Ойлан/жұптас/талқыла»,«Топтастыру»,«Ыстық бутерброд»
УақытСабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс -әрекеті Бағалау Ресурстар
5 минКіріспе Ұйымдастыру кезеңі а)Психологиялық ахуал қалыптастыруә)Мозайка әдісін пайдаланып топқа бөлу б)Бағалау критерийлерімен таныстыру және таратус)Сабақ мақсатымен таныстырамына)Алғашқы жаңалықтарын бөліседіә) Топқа бөлінеді б) Таратылған бағалау парақшаларымен танысадыАуызша мадақтау

Парақшалар , суреттер





15минТаныстырылым Білу Қызығушылығын ояту мақсатында «Ойлан/жұптас/талқыла» бойынша үй тапсырмасын тексеру Түсіну Жаңа сабақ ББҮ стратегиясы бойынша жұмыс жүргізу Білемін: Білгім келеді: Үйрендім:Сұрақ жауап әдісін қолданады1. Лупа дегеніміз не? Ол не үшін қолданылады? Жаңа сабақтың мазмұнын меңгеруге бағыттау,жоспарлау1топ: Микроскоптың құрылысы2топ: Микроскопқа қажетті құралдар3топ: Микроскоппен жұмыс істеу тәртібі

Оқушылар сұрақтарға жылдам жауап береді





Оқушы тыңдап түсіну дағдысы артадыТөмен дәрежедегі сұрақтарды анықтайдыОқушылар кітаппен жұмыс жасайды, талдайды, постер қорғайды






Стикермен бағалау











Суреттер,сызба, жазулар, Интерактивті тақта,







20минНегізгі бөлім

Қолдану Тапсырма беруСәйкесін тапМикрос---------------10-25 есеҰ. Қол әйнегі--------100-2000 есеҰ.тұтқалы әйнек-------3-5 есеСуретпен жұмысСұрақ дайындаТалдау Терминдермен жұмысОкуляр, Көру түтігі,Объективтер,Заттық үстелше,Айна,Табан,Тұтқа

ЖинақтауБіліміңді тексер тапсырмасын орындау Зертханалық жұмыс орындау

Алған түсініктерін қолдана отырып, тапсырманы орындайды, бір-біріне сұрақ дайындайды



Оқушылар ойлана отырып тиісті сөздерді пайдаланып тақырыпты толықтырады

Оқушылар зертханалық жұмысты дәптерлеріне орындайды






Ауызша мадақтау

Формативті бағалау


Диск,оқулық,интер-активті тақта









Оқулық,бор, маркерлер







А4 парақшалар

Маркерлер плакаттар,суреттер
5минҚорытындыҮй тапсырмасын беру Жинақтаған балдары бойынша суммативті баға қою.«Ыстық бутерброд»Кері байланыс жасауОқушылар күнделіктеріне жазып қояды.

Кері байланыс жасайды


Формативті бағаны суммативті бағаға айналдыру



Стикелер.маркерлер



Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары: ________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ