Қысқа
мерзімді жоспар
Күні:
20.09.2017ж Пән мұғалімі: Кубжасарова Г
Сыныбы: 6
«А».«Ә»
Сабақтың
тақырыбы : Ұлғайтқыш құралдар
Зертханалық жұмыс 2
Сабақтың мақсаты : Ұлғайтқыш құралдардың құрылысы
мен қызметі мен және оларға қажетті құралдармен
танысу
Күтілетін
нәтиже: Көңіл күйлері
жақсарады. Жинақталып, реттеледі, іздемпаздығы артады, өзін – өзі
реттейді,оқушы өткенді еске түсіру үшін ойлау,есте сақтау
қабілеттерін шыңдайды,ұлғайтқыш құралдардың түрлерін ажырата
біледі.
Бағалау
критерийлері: Критерий бойынша
бағалау
Әдіс-тәсілдері:«Мозайка»,«Ойлан/жұптас/талқыла»,«Топтастыру»,«Ыстық
бутерброд»
Уақыт
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің іс
әрекеті
|
Оқушының іс
-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
мин
|
Кіріспе
|
Ұйымдастыру
кезеңі
а)Психологиялық
ахуал қалыптастыру
ә)Мозайка әдісін
пайдаланып топқа бөлу б)Бағалау критерийлерімен таныстыру және
тарату
с)Сабақ мақсатымен
таныстырамын
|
а)Алғашқы
жаңалықтарын бөліседі
ә) Топқа
бөлінеді
б) Таратылған бағалау
парақшаларымен танысады
|
Ауызша
мадақтау
|
Парақшалар ,
суреттер
|
15мин
|
Таныстырылым
|
Білу
Қызығушылығын ояту
мақсатында «Ойлан/жұптас/талқыла» бойынша үй тапсырмасын
тексеру
Түсіну Жаңа
сабақ ББҮ стратегиясы бойынша жұмыс
жүргізу
Білемін: Білгім
келеді: Үйрендім:
Сұрақ жауап әдісін
қолданады
1. Лупа дегеніміз
не? Ол не үшін қолданылады? Жаңа сабақтың мазмұнын меңгеруге
бағыттау,жоспарлау
1топ: Микроскоптың
құрылысы
2топ: Микроскопқа
қажетті құралдар
3топ: Микроскоппен жұмыс істеу
тәртібі
|
Оқушылар сұрақтарға
жылдам жауап береді
Оқушы тыңдап түсіну
дағдысы артады
Төмен дәрежедегі
сұрақтарды анықтайды
Оқушылар кітаппен жұмыс
жасайды, талдайды, постер
қорғайды
|
Стикермен
бағалау
|
Суреттер,сызба,
жазулар,
Интерактивті
тақта,
|
20мин
|
Негізгі
бөлім
|
Қолдану Тапсырма
беру
Сәйкесін
тап
Микрос---------------10-25
есе
Ұ. Қол
әйнегі--------100-2000 есе
Ұ.тұтқалы
әйнек-------3-5 есе
Суретпен
жұмыс
Сұрақ
дайында
Талдау
Терминдермен
жұмыс
Окуляр, Көру
түтігі,Объективтер,Заттық
үстелше,Айна,Табан,Тұтқа
Жинақтау
Біліміңді
тексер тапсырмасын
орындау
Зертханалық
жұмыс орындау
|
Алған түсініктерін
қолдана отырып, тапсырманы орындайды, бір-біріне сұрақ
дайындайды
Оқушылар ойлана
отырып тиісті сөздерді пайдаланып тақырыпты
толықтырады
Оқушылар зертханалық жұмысты
дәптерлеріне орындайды
|
Ауызша
мадақтау
Формативті
бағалау
|
Диск,оқулық,интер-
активті
тақта
Оқулық,бор,
маркерлер
А4
парақшалар
Маркерлер
плакаттар,суреттер
|
5мин
|
Қорытынды
|
Үй тапсырмасын
беру
Жинақтаған балдары
бойынша суммативті баға қою.
«Ыстық бутерброд»Кері байланыс
жасау
|
Оқушылар
күнделіктеріне жазып қояды.
Кері байланыс
жасайды
|
Формативті бағаны
суммативті бағаға
айналдыру
|
Стикелер.маркерлер
|
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары:
________