Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ тілінен
2 сыныпқа арналған
жұмыс дәптері
Жұмыс дәптерінің спецификасы:
1.Тақырыбы: Қазақ тілі пәні бойынша үлгерімі төмен оқушыларға арналған тапсырмалар топтамасы.
2.Мақсаты: Арнайы дайындалған тапсырмалармен жүйелі жұмыс түрлерін жүргізу арқылы үлгерімі төмен оқушыларға материалды меңгерту.
3.Міндеттері:1.Үлгерімі төмен оқушылардың білім сапасын көтеру. 2. Қазақ тілі пәнінен оқушының білім деңгейін анықтау.
4. Тапсырмалар мазмұны: Тапсырмалардың қиындығы әр тақырып бойынша үш деңгейде беріледі, мемлекеттік стандарт негізінде жасалған орта мектеп бағдарламасына сай бағыттағы тапсырмалардан тұрады. Бірақ бала үлгерімі ескеріліп, тапсырмалар міндетті түрде үлгісімен , бір-екі дұрыс жауабымен жалғастыру мақсатында беріледі.
5. Күтілетін
нәтиже:
1. Қазақ тілі пәнінен меңгерілуі қиын материалды міндетті деңгейде
үйреніп шығады.
2. Жекелей берілген тапсырмаларды орындау арқылы үлгерімі төмен
оқушылардың білім сапасы артады.
3. Сауатты жаза алатын , сөздік қоры молайған оқушы
тәрбиеленеді.
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 |
I-тоқсан. Өзім түралы. Сөйлеу не үшін қажет? |
1 |
|
2 |
Диалог. Монолог. |
1 |
|
3 |
У дыбысы дауысты және дауыссыз. |
1 |
|
4 |
У әрпінің жазылуы. |
1 |
|
5 |
И, й әріптерінің жазылуы. |
1 |
|
6 |
Я әрпінің жазылуы. |
1 |
|
7 |
Ю әрпінің жазылуы. |
1 |
|
8 |
Менің отбасым және достарым. Дауыссыз дыбыстардың түрлері. |
1 |
|
9 |
Дауыссыз б мен п. |
1 |
|
10 |
Дауыссыз қ мен ғ. |
1 |
|
11 |
Дауыссыз к мен г. |
1 |
|
12 |
Дауыссыз л мен р. |
1 |
|
13 |
Дауыссыз н мен ң. |
1 |
|
14 |
1 |
|
|
15 |
Мәтін және оның түрлері. |
1 |
|
16 |
Сөйлем дегеніміз не? |
1 |
|
17 |
Хабарлы сөйлем. |
1 |
|
18 |
Сұраулы сөйлем. |
1 |
|
19 |
Менің туған өлкем. Лепті сөйлем. |
1 |
|
20 |
Сөйлемдегі сөздің байланысы. |
1 |
|
21 |
Сөйлемдегі сөздің байланысы. |
1 |
|
22 |
III –тоқсан. Дені саудың-жанысау. Сөз және оның мағынасы. |
1 |
|
23 |
Сөз және оның мағынасы. |
1 |
|
24 |
Түбір мен қосымша. |
1 |
|
25 |
Жұрнақ пен жалғау. |
1 |
|
26 |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Сөз таптары. |
1 |
|
27 |
Зат есім. |
1 |
|
28 |
Жалқы есім және жалпы есім. |
1 |
|
29 |
Зат есімнің жекеше және көпше түрі. |
1 |
|
30 |
IV-тоқсан. Қоршаған орта. Етістік. |
1 |
|
31 |
Дара және күрделі етістік. |
1 |
|
32 |
Сын есім. |
1 |
|
33 |
Саяхат. Дара және күрделі сын есім. |
1 |
|
34 |
Сан есім. Дара және күрделі сан есім. |
1 |
|
1-2 сабақ
Сөйлеу неден тұрады? белгіле.
А) Сұрақ Ә) Мәтіннен Б) Жауаптан В) Әңгімелеуден С) Әріптен
Диалог дегеніміз не? Белгіле.
А) Екі немесе бірнеше адамның сөйлесуі
Ә) Дәптердегі мәтін
Б) Өзіне немесе тыңдаушыға қаратып айтылған бір ғана аамның сөйлеуі
Монолог дегеніміз не?
А) Екі немесе бірнеше адамның сөйлесуі
Ә) Дәптердегі мәтін
Б) Өзіне немесе тыңдаушыға қаратып айтылған бір ғана аамның сөйлеуі
Диалогті көшіріп жаз.
-Амансыз ба, әже!
-Аманбыз, балам!
-Халіңізқалай, әже?
-Аллаға шүкір, жақсымын, балам.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3-4 сабақ
У дыбысының қай сөзде дауысты, қай сөзде дауыссыз етіп екіге топтастыру керек.
Ауа, тау, улы, айту, дауыс, тоқу, оқу, отау, сауысқан, егеу, керуен, сурет, елу, зәулім, сатушы, сусын, келу.
У әрпін көркем етіп жазып шық.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
Оқушылар сер...енге шықты. Қонақтардың қолына с... құйды.
Олар қолдарын ж...ды. Қымыз – шипалы с...сын. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5-сабақ
Сый, тый және бұлардан таралған сөздер құрастыр.
Сый |
|
Тый |
|
|
|
||
|
|
И, й әріптерін көркем етіп жазып шық.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
Әшеке....., кө...лек, сақ...на, қо...., сө...лем, б..., к...ім, к...т.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6-7 сабақ
Яя әрпін көркем етіп жазып шық.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сөйлемдерді оқып шық. Я әрпін тауып астын сыз.
Балқия тісін жуды. Оның тісі ағарды. Інісі Аянның тісі ауырды.
Берілген тірек сөздерді пайдаланып, сөйлем құрап жаз.
Әдепті қыз, қария, Сая, ұят, үлкен кісі, сыйлайды.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Юю әрпін көркем етіп жазып шық.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сөздердегі көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып көшір.
Шала..., еңке..., қиса...., күше.....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Жаңылтпашты жаттап ал.
Ою ою ойым бар-ды,
Ойналмастан ойын қалды.
8-9 сабақ
Сөздердегі дауыссыз
дыбыстарды дөңгелет.
Үтір,нүкте,сызықша,тырнақша,жол,оқиға,сабақ,парақ,тақырып,мәтін.
Дауыссыз дыбыстардың астың бір сызықпен сыз.
Кеше нөсерлеп жаңбыр жауды.Жаңбырдан кейін кемпірқосақты көрдім.Кемпірқосақ алуан түсті екенін байқадым.Аспаннан күн сәулесі түскенде,сен оны аппақ жарық ретінде көресің.Кемпірқосақтың жеті жолағы бар. Кемпірқосақ жолақтары қызыл,қызғылт, сары,жасыл,көк,көгілдір,күлгін түсті болады.
Төмендегі сөздермен сөйлем
құрастыр.
Үлгі: Мен бесінші сыныпта
оқимын.
Екінші, жаңа, қызыл,барамын, ертең.
3-са
Екі бағандағы сөздерді жұптастырып жаз.
П
БУ
Ша ----------------- Жа -----------------------------
Жа--------------------- Те-------------------------------
Те----------------------- Ша---------------------------------------
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз