Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
|
Оқушылардың дайындығын бақылау |
Сабақ сұрауда оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру |
|
Оқушылардан сабақ сұрауда тақтада көбірек жұмыс істеуге жағдай жасау. |
|
|
Сұраққа жауап беруде мүмкін болатын жауаптарын ұсыну . |
|
|
Сабақ барысында тақырыптық көрнекі құралдарды пайдалану. |
|
|
Оқушыны бағалауда мақтау, мадақтау сөздер арқылы ынта ықыласын арттыру. |
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру барысында
|
Тақырыпты меңгертуге қызығушылығын арттыру. |
|
Сабақ түсіндіру барысында үлгермеуші оқушыларға сұрақтар қою арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін байқау. |
|
|
Үлгермеуші оқушыларды қандайда бір приборлар жасауда және тәжірибе өткізуде көмекші ретінде іске тарту. |
|
|
Үздік оқушылардың айтқан түсіндірмелеріне үлгермеушілердің өз пікірін білдіруге және нәтиже шығаруға жағдай туғызу. |
|
Сабақ барысында өз бетінше жұмыс
|
Деңгейлік тапсырмалар беру |
|
Алдын ала орындалған тапсырмаларға ұқсас жұмыс тапсыру |
|
|
Тапсырманың орындалу шарттарын түсіндіру |
|
|
Тапсырма орындау барысында заңдылықтар мен ережелерге сілтеме жасау. |
|
|
Тапсырманың орындалуы мүмкін болатын жолдарын түсіндіру және жүзеге асыру |
|
|
Үлгермеушілерді өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру |
|
|
Өздік жұмыстар ұйымдастыруда
|
Үлгермеушілердің жұмыстарын тиянақты қадағалау, жіберілген қателерімен жұмыс жасау тексеру және түзету |
|
Үлгермеушілердің орындауы тиіс тапсырмаларды деңгейіне қарай таңдау. |
|
|
Тапсырмалардың орындалуына толық түсінік беру |
|
|
Болуы мүмкін қиындықтарды алдын ала ескерту, тапсырманың орындалу бағыттарының жоспарларымен таныстыру |
Жұмыс нәтижесі
|
Сабақ барысында
|
Оқыту деңгейі |
|
Оқушылардың дайындығын бақылау |
Үлгермеушілердің өздеріне қиын болып табылған сұрақтарды меңгеруіне қатаң бақылау жасау |
|
Ауызша жауап беруде жазбаша жұмыстарында жіберілген қателеріне сараптама жасау, қателіктерді жоюға назарын аудару, ықпал жасау |
|
|
Қатыспаған тақырыптарды меңгеруіне бақылау жасау |
|
|
Тақырыпты немесе тарауды құрастырып болғанда негізгі түсініктермен заңдылықтарды ережелерді қайталау, үлгермеу себептерін анықтау, түсініктер беру |
|
|
Сабақ барысында міндетті түрде тақырыптың негізгі элементтерін қалай түсінгенін қадағалау |
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру барысында
|
Тақырыпты қарастыру барысында оқушыларды сұрақтар қойып, оларға жауап алуын жолға қою |
|
Білім алуда қызығушылығын арттыру, қолдау жасау |
|
|
Сабақ түсіндіру барысында әмбебап тәсілдерді қолдану |
Дайындаған: Химия, биология пәндерінің мұғалімі: Жидебайқызы А.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
|
Оқушылардың дайындығын бақылау |
Сабақ сұрауда оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру |
|
Оқушылардан сабақ сұрауда тақтада көбірек жұмыс істеуге жағдай жасау. |
|
|
Сұраққа жауап беруде мүмкін болатын жауаптарын ұсыну . |
|
|
Сабақ барысында тақырыптық көрнекі құралдарды пайдалану. |
|
|
Оқушыны бағалауда мақтау, мадақтау сөздер арқылы ынта ықыласын арттыру. |
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру барысында
|
Тақырыпты меңгертуге қызығушылығын арттыру. |
|
Сабақ түсіндіру барысында үлгермеуші оқушыларға сұрақтар қою арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін байқау. |
|
|
Үлгермеуші оқушыларды қандайда бір приборлар жасауда және тәжірибе өткізуде көмекші ретінде іске тарту. |
|
|
Үздік оқушылардың айтқан түсіндірмелеріне үлгермеушілердің өз пікірін білдіруге және нәтиже шығаруға жағдай туғызу. |
|
Сабақ барысында өз бетінше жұмыс
|
Деңгейлік тапсырмалар беру |
|
Алдын ала орындалған тапсырмаларға ұқсас жұмыс тапсыру |
|
|
Тапсырманың орындалу шарттарын түсіндіру |
|
|
Тапсырма орындау барысында заңдылықтар мен ережелерге сілтеме жасау. |
|
|
Тапсырманың орындалуы мүмкін болатын жолдарын түсіндіру және жүзеге асыру |
|
|
Үлгермеушілерді өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру |
|
|
Өздік жұмыстар ұйымдастыруда
|
Үлгермеушілердің жұмыстарын тиянақты қадағалау, жіберілген қателерімен жұмыс жасау тексеру және түзету |
|
Үлгермеушілердің орындауы тиіс тапсырмаларды деңгейіне қарай таңдау. |
|
|
Тапсырмалардың орындалуына толық түсінік беру |
|
|
Болуы мүмкін қиындықтарды алдын ала ескерту, тапсырманың орындалу бағыттарының жоспарларымен таныстыру |
Жұмыс нәтижесі
|
Сабақ барысында
|
Оқыту деңгейі |
|
Оқушылардың дайындығын бақылау |
Үлгермеушілердің өздеріне қиын болып табылған сұрақтарды меңгеруіне қатаң бақылау жасау |
|
Ауызша жауап беруде жазбаша жұмыстарында жіберілген қателеріне сараптама жасау, қателіктерді жоюға назарын аудару, ықпал жасау |
|
|
Қатыспаған тақырыптарды меңгеруіне бақылау жасау |
|
|
Тақырыпты немесе тарауды құрастырып болғанда негізгі түсініктермен заңдылықтарды ережелерді қайталау, үлгермеу себептерін анықтау, түсініктер беру |
|
|
Сабақ барысында міндетті түрде тақырыптың негізгі элементтерін қалай түсінгенін қадағалау |
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру барысында
|
Тақырыпты қарастыру барысында оқушыларды сұрақтар қойып, оларға жауап алуын жолға қою |
|
Білім алуда қызығушылығын арттыру, қолдау жасау |
|
|
Сабақ түсіндіру барысында әмбебап тәсілдерді қолдану |
Дайындаған: Химия, биология пәндерінің мұғалімі: Жидебайқызы А.
шағым қалдыра аласыз













