Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    түсінік хат


    Мұғалім сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыны анықтап,олардың пәнді меңгеруін,түсінуін есепке алып,диогностика жүргізіп отыруы қажет.Бұл оқушының пәннің қай жерінде олқылығы бар екенін анықтауға көмектеседі.

    Үлгермеушіліктің себептері:

    • Пән оқушыға қиындық туғызады;

    • Жаңа тақырыпты бекіту жұмысының аздығы;

    • Оқулықтағы мағлұматты түсінбейді;

    • Үй тапсырмасын үнемі орындамайды;

    • Оқулықпен жұмыс істеуді білмейді.

    • Сабаққа зейін қоя алмайды.

    • Үйде қадағаланбайды.

    • Сабақтан көп қалады

    • Мұғалімнің үлгерімі төмен оқушыдан тісті деңгейде талап етпеуі;

    • Бағалаудың әділ болмауы;

    • Оқушының сабақтан жиі қалуы;



    Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс мақсаты:


    Қазақ тілі,әдебиететтік оқу,математика пәндері бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақ­сарту; жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу.

    Міндеттері:

    • жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар орындату;

    • оқушылардың сабақтан себепсіз қалмауын қадағалау;

    • сөздік қорын көбейту;

    • өз бетінше тапсырманы орындауға ықпал ету;

    • пәнге қызығушылығын артыруға арналған тапсырмалар орындату;

    • жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату;

    • үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық - педагогикалық көмек көрсету.




    үлгерімі төмен балалармен атқаратын жұмыс түрлері:


    • санды,әріпті көшіріп жазу жұмыстары;

    • тестілер,өзгертілген тапсырмалар;

    • перфо-карточкалар,суретті карточкалар;

    • деңгейлік,шығармашылық тапсырмалар.



    үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс істегенде төмендегі ережелерді сақтау қажет:


    • оқушыға тосын сұрақ бермеу,бірден жауапты талап етпеу,ойланып,дайындалуға уақыт беру;

    • жаңа тақырыпты бірден сұрамай,үйде дайындалып келуге уақыт беру;

    • оқушы жауап беріп жатқанда оған көңіл бөліп,көмектесу қажет;

    • көлемі үлкен тапсырмаларды,қысқартып беру керек.




    Оқушыларға қойылатын талаптар:


    • Сабақта және сабақтан тыс уақытта білім алуға ниеттену;

    • Мақсатқа жетудегі табандылық.













    ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ



    №

    Жұмыстың түрі

    Түйінді мәселені шешу жолдары

    Мерзімі

    1

    Оқушылардың білім деңгейін, ойлау қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау

    Сынып жетекшісі және мектеп психологімен кеңесе отырып үлгерімі төмен оқушыларды анықтау

    қыркүйек

    2

    Қарапайым тапсырмалар арқылы ойлау деңгейін, ой – өрісінің дамуын бағалау

    Әңгіме жүргізу

    қыркүйек

    3

    Үлгерімі төмен оқушылардың ата-аналарымен пікірлесу

    Әңгіме жүргізу

    Қазан

    4

    Үлгерімі төмен оқушыларға ар­нал­ған жұмыс жоспарын құру


    Қазан

    5

    Қызығушылықтарын арттыратын

    жаттығулар өткізу

    Сурет салу, құрастыру жұмыс­та­ры, жеңіл практика, тапсырмалар,өз есептерін құрастыру.

    Жыл бойы

    6

    Сабақ сайын жеңіл абзацтармен, оқулықтағы суреттермен жұмыс жасау

    Оқу арқылы есте қалған сөздің мағынасын ашу, соған сурет салу, әңгіме құрастыру

    Сабақ сайын

    7

    АКТ мүмкіншіліктерін пайдалану

    Сурет салу. Презентациялар жасау.

    Жоспарға байланысты

    8

    Сыныптан тыс жеңіл тапсырмалар орындату

    Сайыстар ұйымдастыру

    Жыл бойы

    9

    Ата-аналармен, сынып жетекші­ле­рмен, басқа пән мұғалімдері­мен байланыста болу

    Сабақтарға қатысу, әңгімелесу, жиналыстар өткізу

    Жыл бойы

    10

    Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (сурет, қиынды, құрастыру жұмыстары)

    Тақырып және проблема бойынша атқарылған жұмыстарды топтастыру

    Жыл соңында








    ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН оқушылар туралы мәліметтер



    №

    АТЫ-ЖӨНІ

    СЫНЫП

    Ерекшеліктері

    1

    Канафин Қайсар



    3






    Анасының тарапынан бақылау бар, балаға көңіл бөлінеді,бірақ баланың ойлау қабілеті баяу.Тілі дұрыс дамымаған, балада білім алуға деген көзқарас дұрыс қалыптаспаған. Ұзақ ойланып, қинала жауап береді. Бала көбінесе орыс тілінде сөйлейді.

    Қосу,алу дағдылары қалыптаспаған.

    2

    Қуанышұлы Нұрдәулет

    3

    Ата-анасы тарапынан балаға аз көңіл бөлінеді. Оқу дағдысы енді қалыптасып келеді.. Есептен көп қателеседі. Ойын жинақтап айта алмайды, жазуда қателер жібереді. Қызығушылығы, білсем деген ниеттері бар, бірақ ұғымдары төмен.














    Әдебиеттік оқу. 3 сынып.


    Р Р .с

    Ма Мазмұны

    Жұмыс түрі

    Мерзімі

    1

    Сөйлеу тілін жаттықтыру

    Суретпен жұмыс


    2

    Суретке ауызша әңгіме құрау

    Әңгіме құрау


    3

    Мәтінді оқу, көшіріп жазу

    Көшіріп жазу


    4

    Буындап , толық оқуға жаттықтыру.

    Мәнерлеп оқу


    5

    Шығарма жазып үйрену.

    Жазбаша жұмыс


    6

    Өлеңдерді мәнерлеп оқуға жаттықтыру.

    Мәнерлеп оқу


    7

    Ертегі айту.

    Тіл байлығын дамыту


    8

    Сөйлеу тілін жаттықтыру.

    Сурет бойынша әңгіме құрату


    9

    Диалогпен берілген әңгімелерді оқыту.

    Рөлдік оқыту


    10

    Мәтінмен жұмыс,тақырып қою,сөз таптыру

    Мәтінмен жұмыс


    11

    Мазмұндама жазу.

    Жұмбақтар жинақтау


    12

    Жаңылтпашты жатқа айту

    Жаңылтпаштар жинағын акелу


    13

    Тақпақ шығару.

    Жазбаша,ауызша жұмыс


    14

    Жоспар бойынша шағын шығарма жазу

    Шығарма жазу


    15

    Жоспар бойынша шағын мазмұндама жазу.

    Мазмұндама жазу


    16

    Мәтінді мазмұндап үйрену



    Мәтінмен жұмыс


    17

    Тізбектеп оқуға дағдыландыру

    Тез оқуға үйрету


    18

    А Құнанбаев өлеңдерін жаттау

    Абай өлеңдерін оқыту


    19

    Ы Алтынсариннің әңгімелерін оқыту

    Ыбырай әңгімелерін оқу


    20

    Отан,туған жер туралы өлеңдер оқыту

    Мақал жарысы


    21

    Мақал-мәтел жарысы

    Сайыс өткізу


    22

    Мәтінмен жұмыс

    Мәтін талду


    23

    Рөлдік ойындар

    Ойын


    24

    Мәтін мазмұнына қарай сурет салдыру

    Сурет салу


    25

    Сурет бойынша әңгіме құру

    Әңгіме жүргізу


    26

    Суреттермен әңгіме құрастыру

    Суретпен жұмыс


    27

    Сөздіктермен жұмыс

    Сөздіктер жаттау


    28

    Мазмұндама жазу

    Жазбаша жұмыс


    29

    Мәтінді оқу,көшіріп жазу

    Мәтінмен жұмыс


    30

    Мәтінге жоспар құрып үйрену

    Мәтінмен жұмыс


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жалмуканова Шолпан Кинаятовна
    10 Қараша 2020
    1018
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалім сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыны анықтап,олардың пәнді меңгеруін,түсінуін есепке алып,диогностика жүргізіп отыруы қажет.Бұл оқушының пәннің қай жерінде олқылығы бар екенін анықтауға көмектеседі. Үлгермеушіліктің себептері: • Пән оқушыға қиындық туғызады; • Жаңа тақырыпты бекіту жұмысының аздығы; • Оқулықтағы мағлұматты түсінбейді; • Үй тапсырмасын үнемі орындамайды; • Оқулықпен жұмыс істеуді білмейді. • Сабаққа зейін қоя алмайды. • Үйде қадағаланбайды. • Сабақтан көп қалады • Мұғалімнің үлгерімі төмен оқушыдан тісті деңгейде талап етпеуі; • Бағалаудың әділ болмауы; • Оқушының сабақтан жиі қалуы;
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    түсінік хат


    Мұғалім сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыны анықтап,олардың пәнді меңгеруін,түсінуін есепке алып,диогностика жүргізіп отыруы қажет.Бұл оқушының пәннің қай жерінде олқылығы бар екенін анықтауға көмектеседі.

    Үлгермеушіліктің себептері:

    • Пән оқушыға қиындық туғызады;

    • Жаңа тақырыпты бекіту жұмысының аздығы;

    • Оқулықтағы мағлұматты түсінбейді;

    • Үй тапсырмасын үнемі орындамайды;

    • Оқулықпен жұмыс істеуді білмейді.

    • Сабаққа зейін қоя алмайды.

    • Үйде қадағаланбайды.

    • Сабақтан көп қалады

    • Мұғалімнің үлгерімі төмен оқушыдан тісті деңгейде талап етпеуі;

    • Бағалаудың әділ болмауы;

    • Оқушының сабақтан жиі қалуы;



    Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс мақсаты:


    Қазақ тілі,әдебиететтік оқу,математика пәндері бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақ­сарту; жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу.

    Міндеттері:

    • жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар орындату;

    • оқушылардың сабақтан себепсіз қалмауын қадағалау;

    • сөздік қорын көбейту;

    • өз бетінше тапсырманы орындауға ықпал ету;

    • пәнге қызығушылығын артыруға арналған тапсырмалар орындату;

    • жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату;

    • үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық - педагогикалық көмек көрсету.




    үлгерімі төмен балалармен атқаратын жұмыс түрлері:


    • санды,әріпті көшіріп жазу жұмыстары;

    • тестілер,өзгертілген тапсырмалар;

    • перфо-карточкалар,суретті карточкалар;

    • деңгейлік,шығармашылық тапсырмалар.



    үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс істегенде төмендегі ережелерді сақтау қажет:


    • оқушыға тосын сұрақ бермеу,бірден жауапты талап етпеу,ойланып,дайындалуға уақыт беру;

    • жаңа тақырыпты бірден сұрамай,үйде дайындалып келуге уақыт беру;

    • оқушы жауап беріп жатқанда оған көңіл бөліп,көмектесу қажет;

    • көлемі үлкен тапсырмаларды,қысқартып беру керек.




    Оқушыларға қойылатын талаптар:


    • Сабақта және сабақтан тыс уақытта білім алуға ниеттену;

    • Мақсатқа жетудегі табандылық.













    ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ



    №

    Жұмыстың түрі

    Түйінді мәселені шешу жолдары

    Мерзімі

    1

    Оқушылардың білім деңгейін, ойлау қабілеттері мен психологиялық ерекшеліктерін анықтау

    Сынып жетекшісі және мектеп психологімен кеңесе отырып үлгерімі төмен оқушыларды анықтау

    қыркүйек

    2

    Қарапайым тапсырмалар арқылы ойлау деңгейін, ой – өрісінің дамуын бағалау

    Әңгіме жүргізу

    қыркүйек

    3

    Үлгерімі төмен оқушылардың ата-аналарымен пікірлесу

    Әңгіме жүргізу

    Қазан

    4

    Үлгерімі төмен оқушыларға ар­нал­ған жұмыс жоспарын құру


    Қазан

    5

    Қызығушылықтарын арттыратын

    жаттығулар өткізу

    Сурет салу, құрастыру жұмыс­та­ры, жеңіл практика, тапсырмалар,өз есептерін құрастыру.

    Жыл бойы

    6

    Сабақ сайын жеңіл абзацтармен, оқулықтағы суреттермен жұмыс жасау

    Оқу арқылы есте қалған сөздің мағынасын ашу, соған сурет салу, әңгіме құрастыру

    Сабақ сайын

    7

    АКТ мүмкіншіліктерін пайдалану

    Сурет салу. Презентациялар жасау.

    Жоспарға байланысты

    8

    Сыныптан тыс жеңіл тапсырмалар орындату

    Сайыстар ұйымдастыру

    Жыл бойы

    9

    Ата-аналармен, сынып жетекші­ле­рмен, басқа пән мұғалімдері­мен байланыста болу

    Сабақтарға қатысу, әңгімелесу, жиналыстар өткізу

    Жыл бойы

    10

    Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу (сурет, қиынды, құрастыру жұмыстары)

    Тақырып және проблема бойынша атқарылған жұмыстарды топтастыру

    Жыл соңында








    ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН оқушылар туралы мәліметтер



    №

    АТЫ-ЖӨНІ

    СЫНЫП

    Ерекшеліктері

    1

    Канафин Қайсар



    3






    Анасының тарапынан бақылау бар, балаға көңіл бөлінеді,бірақ баланың ойлау қабілеті баяу.Тілі дұрыс дамымаған, балада білім алуға деген көзқарас дұрыс қалыптаспаған. Ұзақ ойланып, қинала жауап береді. Бала көбінесе орыс тілінде сөйлейді.

    Қосу,алу дағдылары қалыптаспаған.

    2

    Қуанышұлы Нұрдәулет

    3

    Ата-анасы тарапынан балаға аз көңіл бөлінеді. Оқу дағдысы енді қалыптасып келеді.. Есептен көп қателеседі. Ойын жинақтап айта алмайды, жазуда қателер жібереді. Қызығушылығы, білсем деген ниеттері бар, бірақ ұғымдары төмен.














    Әдебиеттік оқу. 3 сынып.


    Р Р .с

    Ма Мазмұны

    Жұмыс түрі

    Мерзімі

    1

    Сөйлеу тілін жаттықтыру

    Суретпен жұмыс


    2

    Суретке ауызша әңгіме құрау

    Әңгіме құрау


    3

    Мәтінді оқу, көшіріп жазу

    Көшіріп жазу


    4

    Буындап , толық оқуға жаттықтыру.

    Мәнерлеп оқу


    5

    Шығарма жазып үйрену.

    Жазбаша жұмыс


    6

    Өлеңдерді мәнерлеп оқуға жаттықтыру.

    Мәнерлеп оқу


    7

    Ертегі айту.

    Тіл байлығын дамыту


    8

    Сөйлеу тілін жаттықтыру.

    Сурет бойынша әңгіме құрату


    9

    Диалогпен берілген әңгімелерді оқыту.

    Рөлдік оқыту


    10

    Мәтінмен жұмыс,тақырып қою,сөз таптыру

    Мәтінмен жұмыс


    11

    Мазмұндама жазу.

    Жұмбақтар жинақтау


    12

    Жаңылтпашты жатқа айту

    Жаңылтпаштар жинағын акелу


    13

    Тақпақ шығару.

    Жазбаша,ауызша жұмыс


    14

    Жоспар бойынша шағын шығарма жазу

    Шығарма жазу


    15

    Жоспар бойынша шағын мазмұндама жазу.

    Мазмұндама жазу


    16

    Мәтінді мазмұндап үйрену



    Мәтінмен жұмыс


    17

    Тізбектеп оқуға дағдыландыру

    Тез оқуға үйрету


    18

    А Құнанбаев өлеңдерін жаттау

    Абай өлеңдерін оқыту


    19

    Ы Алтынсариннің әңгімелерін оқыту

    Ыбырай әңгімелерін оқу


    20

    Отан,туған жер туралы өлеңдер оқыту

    Мақал жарысы


    21

    Мақал-мәтел жарысы

    Сайыс өткізу


    22

    Мәтінмен жұмыс

    Мәтін талду


    23

    Рөлдік ойындар

    Ойын


    24

    Мәтін мазмұнына қарай сурет салдыру

    Сурет салу


    25

    Сурет бойынша әңгіме құру

    Әңгіме жүргізу


    26

    Суреттермен әңгіме құрастыру

    Суретпен жұмыс


    27

    Сөздіктермен жұмыс

    Сөздіктер жаттау


    28

    Мазмұндама жазу

    Жазбаша жұмыс


    29

    Мәтінді оқу,көшіріп жазу

    Мәтінмен жұмыс


    30

    Мәтінге жоспар құрып үйрену

    Мәтінмен жұмыс


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Портфолио 3 сынып
    10.11.2020
    1018
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жалмуканова Шолпан Кинаятовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации