Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Оқушыларды әдеби мәдениетке
баули отырып, мәтін жайлы, рухани дүниесін байыту, мәтінді
талдауға, негізгі ойды табуға, ой қорытындысын табуға, ізденісіміз,
ұлтжанды дара тұлға тәрбиелеу.
Алған білімдерін кеңейтіп,
білім, білік дағды іскерлік қабілеттерін қалыптастыру,
математикалық меңгерту, оқушылардың ережелерді ұғынып, шығармашылық
ойын дамытуға тәрбиелеу .
қ\с
Оқу
жылы
Оқушының аты -
жөні
Жеке жұмыс жүргізудің
тақырыптары
Мерзімі
1
І жарты
жылдық
Қыркүйек
2
Қазан
3
Қараша
4
Желтоқсан
5
Жұмыс
нәтижесі
6
7
8
9
10
1
ІІ жарты
жылдық
Қаңтар
2
Ақпан
3
Наурыз
4
Сәуір
5
Мамыр
6
Жұмыс
нәтижесі
7
8
9
10
Сынып
жетекшісі:____________________________
Мүмкін болған кемшіліктер
бойынша үй тапсырмаларын орындауға жұмыс
беру
Оқушыларға қиындықтар туғызбас
үшін үй тапсыр -масын беруде басқа да пән мұғалімдерімен байланыс
жасау
Үй тапсырмаларын орындау
ережелерімен таныстыру, ереженің орындалуын
қадағалау
Үйге тапсырма беруде қиындық
туғызатын тапсырмаларға қайталау жұмыстарын орындау арқылы
дағдыларын қалыптастыру
Оқушылар жұмысына жан-жақты
көмек оқушының өз бетінше білім алуында бірізділікті
қалыптастыру
Жұмыс орындауда нұсқау беру.
Өздік жұмыс орындауда қиын болған сұрақтарды мұғаліммен бірге
шешу
Өз бетінше жұмыс жасауда
деңгейлік тапсырмаларды қолдану, оңай жаттығудан күрделірекке өту
арқылы білімділігін арттыру
Оқушы жұмысының мүмкін болған
қателіктерін анықтауда өз бетімен жұмыс істеуін
қалыптастыру
Үлгермеуші оқушылармен
жұмыс жасау
Жоспары
Сабақ үстінде үлгермеуші
оқушыларға көмек беру.
Оқушылардың дайындығын
бақылау
Сабақ сұрада оқушыларға
деңгейлік тапсырмалар беру
Оқушылардан сабақ сұрауда
тақтада көбірек жұмыс істеуге жағдай
жасау.
Сұраққа жауап беруде мүмкін
болатын жауаптарын ұсыну .
Сабақ барысында
тақырыптық көрнекі құралдарды
пайдалану.
Оқушыны бағалауда мақтау,
мадақтау сөздер арқылы ынта ықыласын
арттыру.
Жаңа сабақты түсіндіру
барысында
Тақырыпты меңгертуге
қызығушылығын арттыру.
Сабақ түсіндіру
барысында үлгермеуші оқушыларға сұрақтар қою арқылы тақырыпты
қаншалықты меңгергенін
байқау.
Үлгермеуші
оқушыларды қандайда бір приборлар жасауда және тәжірибе өткізуде
көмекші ретінде іске тарту.
Үздік оқушылардың
айтқан түсіндірмелеріне үлгермеушілердің өз пікірін білдіруге және
нәтиже шығаруға жағдай
туғызу.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз