Материалдар / үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырыптық жоспарымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
13398
130 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4 сынып Математика Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жоспары

Мазмұны

Сағат саныМерзімі
11-ТАРАУ. САНДАР ЖӘНЕ ШАМАЛАР, ОЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН АМАЛДАРСандардың нумерациясы (оқу, жазу, жіктеу, салыстыру,разрядтар атауы, нөмірлену, бірліктер класы, мың-жаңа класс бірлігі)1

2Шамалар және оларды өлшеу (сандардың ондық жүйесі мен өлшеудің метрлік жүйесінің арасындағы байланыс, өлшеу бірліктерін түрлендіру)1

3Арифметикалық амалдар (мән-мағынасы, есептер, есептеу тәсілдері)1

4Алгебраның элементтері (өрнектің түрлері, құру, оқу, жазу, мәнін табу, салыстыру, теңдеу және оны шешу)1

5Геометрияның элементтері (фигураларды ажырату, салу, ауданын есептеу, әріппен белгілеу қасиеттері)1

6Қорытынды өзіндік жұмыс 1

72-ТАРАУ. КӨП ТАҢБАЛЫ САНДАР, ОЛАРДЫ ОҚУ, ЖАЗУ ЖӘНЕ САЛЫСТЫРУ.Заттарды санау. Разрядтар және кластар11

8Разрядтар және кластар. Тура және жанама түрде тұжырымдалатын есептер1

9Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептер1

10Көп таңбалы сандарды разрядық қосылғыштарға жіктеу және оған кері түрлендіру. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептер1

11Көп таңбалы сандарды оқу және жазу, салыстыру1

12Көп таңбалы сандарды оқу және жазу. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептер 1

13Сандарды және шамаларды салыстыру1

14Ұзындық өлшеуіштері1

15Ұзындық өлшеуіштері1

16Масса өлшеуіштері1

17Ауданды және көлемді табу1

18Уақыт өлшеуіштері1

19Қорытынды өзіндік жұмыс1

203-ТАРАУ. САНДАРҒА ЖӘНЕ ШАМАЛАРҒА ҚОЛДАНЫЛАТЫН АМАЛДАР. ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ.Қосу және азайту амалдарының қасиеттеріне сүйеніп есептеулер жүргізу1

21Ауызша қосу және азайту тәсілдері1

22Жазбаша қосу және азайту тәсілдері1

23Қорытынды өзіндік жұмыс.1

244-тарау. КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ.Көбейту, онық қасиеттері1

25Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері1

26Бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу.1

27Бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу. Сәйкес қалдықпен бөлу 1

28Бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу. Сәйкес қалдықпен бөлу.1

29Бір таңбалы санға жазбаша бөлу және көбейту. Сәйкес қалдықпен бөлу1

30Қорытынды өзіндік жұмыс.1

31Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық. 1

32Cанды және әріпті өрнектерді құру, оқу, жазу, салыстыру және мәнін табу1

33Фигуралардың ауданын табу. Палетка1

34Ауданды өлшеу. Квадрат мерт (м²)1

1-ТАРАУ. САНДАР ЖӘНЕ ШАМАЛАР, ОЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН АМАЛДАР№1. Сандардың нумерациясы (оқу, жазу, жіктеу, салыстыру, разрядтар атауы, нөмірлену, бірліктер класы, мың-жаңа класс бірлігі)

1. Сандарды өсу ретімен жаз: 365,305,361,319,391,309

2. Сандарды салыстыр:834 * 835 345 * 325 649 * 749700 * 697 768 * 748 857 * 837

3.а)Мына сандарды цифрлар арқылы жаз:

бес жүз қырық жеті_________________________________________________төрт жүз елу жеті__________________________________________________жеті жүз қырық бес_______________________________________________

Санды жазған кезде цифрлардың тұрған орны санның разряды деп аталады, мысалы:

547 санында: 7 – 1 разряд бірлігі (бірліктер) 4-2 разряд бірлігі (ондықтар) 5-3 разряд бірлігі (жүздіктер)

ә) Кестедегі бос орынды толтыр:

ЖүздіктерОндықтарБірліктерСанның оқылуы
5 7-Бес жүз жетпіс төрт
?5-Жеті жүз елу төрт
777Төрт жүз елу төрт
Осы сандарды кему ретімен жаз ______________________________________ 482, 480, 502, 400 сандарын кестеге жаз________________________________

ЖүздіктерОндықтарБірліктерСанның оқылуы
3-разряд бірліктері2-разряд бірліктері1-разряд бірліктері

48 2Төрт жүз сексен екі
---_
----
----
Есіңе сақта!Бірліктер, ондықтар, жүздіктер бірінші класты құрайды.Оны бірліктер класы деп атайды.Мың - екінші кластың, ягни мыңдар класының бірлігі№2.Шамалар және оларды өлшеу (сандардың ондық жүйесі мен өлшеудің метрлік жүйесінің арасындағы байланыс, өлшеу бірліктерін түрлендіру)

1.а)Мына сандарды цифрлар арқылы жаз:жеті жүз сексен алты_____________________________ тоғыз жүз тоқсан тоғыз_________________________________________алты жүз бес

ә) Мыналарды жаз: үшінші разрядтың 8 бірлігінен, екінші разрядтың 3 бірлігінен және бірінші разрядтың нөл бірлігінен құралатын санды жаз______________ үшінші разрядтың 8 бірлігі, екінші разрядтың 0 бірлігі және бірінші разрядтың 3 бірлігін құрайтын санды жаз үшінші разрядтың бірлігі 8 цифрымен, ал екінші және бірінші разрядтың бірліктері 0 цифрымен өрнектелетін санды жаз ____________

2. Әрбір санның жазылуындағы 1 цифры нені білдіреді: 1, 10, 100,1000?ә) 1 ондық 1 бірліктен неше есе артық?________________________________ 1 жүздік 1 бірліктен неше есе артық?______________________________ 1 мыңдық 1 бірліктен неше есе артық?_____________________________б) 1 бірлік 1 ондықтан неше есе кем? __________________________________ 1 жүздіктен неше есе кем?__________________________________________ 1 мыңдықтан неше есе кем? ________________________________________в) 100 санын 10-мен және 1000-мен салыстыр: 100 саны 10-нан і| ? | есе (кем, артық) 100 саны 100-ден | ? | есе (кем, артық) 1000 саны 10-нан | ? | есе (кем, артық)

3. Бірінші кластың бес жүз сексен тоғыз бірлігін жаз_____________________Сол санды разрядтық қосылғыштардың қосындысына жікте_______________Осы санмен көршілес сандарды жаз____________________________________Әркайсысын разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз

1. Мыналарды өлшегенде қандай өлшем бірліктерін пайдаланған қолайлы: (мм, см, м, км, кг, ц, тонна)а) қарындаштың ұзындығын_______________________________________ә) үстелдің енін___________________________________________________б) қаладан ауылға дейінгі қашықтықты______________________________в) спорт алаңы қоршауының ұзындығы______________________________г) қапқа салынған қантты, күрішті, ұнды, картопты____________________д) сауытқа салынған тұзды, дәрі-дәрмекті_____________________________ж) машинаға тиелген жүкті ________________________________________

№3.Арифметикалық амалдар (мән-мағынасы, есептер, есептеу тәсілдері)

1. Бірінші кластың : а) жеті жүз тоғыз________________________________________________ә) жеті жүз сексен________________________________________________б) жеті жүз сексен тоғыз_____________________________________________в) жеті жүз бірлігінен тұратын санды жаз____________________________________________________________________________________________

г) Осы сандардың әрқайсысын разрядтық қосылғыштардың қосындысына жікте:











































































































































































































































е) Олардың әрқайсысында барлығы :неше бірлік бар?_________________________________________________неше ондық бар?__________________________________________________неше жүздік бар?_________________________________________________

2. Есепті әр түрлі тәсілмен шығар:Жазғы демалыс лагеріне 210 ер бала және 420 қыз бала келді. Олар әр бөлмеге 7 баладан орналасты. Балалар неше бөлмеге орналасты?

























































































































































































578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!