Материалдар / Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс дәптері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс дәптері

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс дәптері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
1632
23 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



















Пәні:_____________________Пән мұғалімі_______________











_________________сыныбының______________________ пәні бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары 20_____- 20_____ оқу жылыМақсаты:Оқушыларды әдеби мәдениетке баули отырып, мәтін жайлы, рухани дүниесін байыту, мәтінді талдауға, негізгі ойды табуға, ой қорытындысын табуға, ізденісіміз, ұлтжанды дара тұлға тәрбиелеу.
қ\сОқужылыОқушының аты - жөніЖеке жұмыс жүргізудің тақырыптарыМерзімі
1 І жарты жылдық



Қыркүйек
2





Қазан
3





Қараша
4





Желтоқсан
5





Жұмыс нәтижесі
6







7







8







9







10







1 ІІ жарты жылдық



Қаңтар
2





Ақпан
3





Наурыз
4





Сәуір
5





Мамыр
6





Жұмыс нәтижесі
7







8







9







10











Сынып жетекшісі:____________________________



_________________сыныбының______________________ пәні бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары 20_____- 20_____ оқу жылыМақсаты:Алған білімдерін кеңейтіп, білім, білік дағды іскерлік қабілеттерін қалыптастыру, математикалық меңгерту, оқушылардың ережелерді ұғынып, шығармашылық ойын дамытуға тәрбиелеу .
қ\сОқужылыОқушының аты - жөніЖеке жұмыс жүргізудің тақырыптарыМерзімі
1 І жарты жылдық



Қыркүйек
2





Қазан
3





Қараша
4





Желтоқсан
5





Жұмыс нәтижесі
6







7







8







9







10







1 ІІ жарты жылдық



Қаңтар
2





Ақпан
3





Наурыз
4





Сәуір
5





Мамыр
6





Жұмыс нәтижесі
7







8







9







10











Сынып жетекшісі:____________________________































































Үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасау ЖоспарыСабақ үстінде үлгермеуші оқушыларға көмек беру.










Оқушылардың дайындығын бақылау
Сабақ сұрада оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру


Оқушылардан сабақ сұрауда тақтада көбірек жұмыс істеуге жағдай жасау.


Сұраққа жауап беруде мүмкін болатын жауаптарын ұсыну .


Сабақ барысында тақырыптық көрнекі құралдарды пайдалану.



Оқушыны бағалауда мақтау, мадақтау сөздер арқылы ынта ықыласын арттыру.








Жаңа сабақты түсіндіру барысында







Тақырыпты меңгертуге қызығушылығын арттыру.



Сабақ түсіндіру барысында үлгермеуші оқушыларға сұрақтар қою арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін байқау.



Үлгермеуші оқушыларды қандайда бір приборлар жасауда және тәжірибе өткізуде көмекші ретінде іске тарту.



Үздік оқушылардың айтқан түсіндірмелеріне үлгермеушілердің өз пікірін білдіруге және нәтиже шығаруға жағдай туғызу.











______________пәнінен үлгермеуші оқушылар тізімі Сыныбы:
қ\с Айы- күні

Аты-жөні

























1























2























3























4























5



























Сыныбы:
қ\с Айы- күні

Аты-жөні

























1























2























3























4























5

























Сыныбы:
қ\с Айы- күні

Аты-жөні

























1























2























3























4























5

































Сабақ барысында өз бетінше жұмыс
Деңгейлік тапсырмалар беру



Алдын ала орындалған тапсырмаларға ұқсас жұмыс тапсыру


Тапсырманың орындалу шарттарын түсіндіру


Тапсырма орындау барысында заңдылықтар мен ережелерге сілтеме жасау.


Тапсырманың орындалуы мүмкін болатын жолдарын түсіндіру және жүзеге асыру




Үлгермеушілерді өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру








Өздік жұмыстарұйымдастыруда





Үлгермеушілердің жұмыстарын тиянақты қадағалау, жіберілген қателерімен жұмыс жасау тексеру және түзету


Үлгермеушілердің орындауы тиіс тапсырмаларды деңгейіне қарай таңдау.


Тапсырмалардың орындалуына толық түсінік беру


Болуы мүмкін қиындықтарды алдын ала ескерту, тапсырманың орындалу бағыттарының жоспарларымен таныстыру

















Жұмыс нәтижесі .
Сабақ барысында

Оқыту деңгейі



Оқушылардың дайындығын бақылау
Үлгермеушілердің өздеріне қиын болып табылған сұрақтарды меңгеруіне қатаң бақылау жасау


Ауызша жауап беруде жазбаша жұмыстарында жіберілген қателеріне сараптама жасау, қателіктерді жоюға назарын аудару, ықпал жасау


Қатыспаған тақырыптарды меңгеруіне бақылау жасау


Тақырыпты немесе тарауды құрастырып болғанда негізгі түсініктермен заңдылықтарды ережелерді қайталау, үлгермеу себептерін анықтау, түсініктер беру


Сабақ барысында міндетті түрде тақырыптың негізгі элементтерін қалай түсінгенін қадағалау


Жаңа сабақты түсіндіру барысында

Тақырыпты қарастыру барысында оқушыларды сұрақтар қойып, оларға жауап алуын жолға қою


Білім алуда қызығушылығын арттыру, қолдау жасау


Сабақ түсіндіру барысында әнбебап тәсілдерді қолдану
















Үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасау барысы:



  • Әрбір сабақты жан-жақты дамыта оқыту.
  • Оқушы бойында қызығұшылығын ояту және қалыптастыру.
  • Оқушымен жеке жұмыс жасау.
  • Үй тапсырмаларының арнайы дайындалуы.
  • Ата-аналармен байланысты күшейту.
  • Үлгермеуші оқушылардың жауапкершілігін арттыруда сынып ұжымының ықпал етуіне жағдай жасау.
Үлгермеуші оқушымен жұмыс жасайтын мұғалімге жаднама:Оқушының аты-жөні:Сыныбы:Қай пәндерден үлгермейді:Оқушының тәртібі:Үлгермеушіні себептері:Оқушымен қандай жұмыстар жүргізіледі:Жұмыс уақытының ұзақтығы:



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!