Пәні:_____________________
Пән
мұғалімі_______________
_________________сыныбының______________________
пәні
бойынша үлгерімі төмен
оқушылармен жұмыс жоспары
20_____- 20_____ оқу
жылы
Мақсаты:
Оқушыларды әдеби мәдениетке
баули отырып, мәтін жайлы, рухани дүниесін байыту, мәтінді
талдауға, негізгі ойды табуға, ой қорытындысын табуға, ізденісіміз,
ұлтжанды дара тұлға тәрбиелеу.
қ\с
|
Оқу
жылы
|
Оқушының аты -
жөні
|
Жеке жұмыс жүргізудің
тақырыптары
|
Мерзімі
|
1
|
І жарты
жылдық
|
|
|
Қыркүйек
|
2
|
|
|
Қазан
|
3
|
|
|
Қараша
|
4
|
|
|
Желтоқсан
|
5
|
|
|
Жұмыс
нәтижесі
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
|
8
|
|
|
|
9
|
|
|
|
10
|
|
|
|
1
|
ІІ жарты
жылдық
|
|
|
Қаңтар
|
2
|
|
|
Ақпан
|
3
|
|
|
Наурыз
|
4
|
|
|
Сәуір
|
5
|
|
|
Мамыр
|
6
|
|
|
Жұмыс
нәтижесі
|
7
|
|
|
|
8
|
|
|
|
9
|
|
|
|
10
|
|
|
|
Сынып
жетекшісі:____________________________
_________________сыныбының______________________
пәні
бойынша үлгерімі төмен
оқушылармен жұмыс жоспары
20_____- 20_____ оқу
жылы
Мақсаты:
Алған білімдерін кеңейтіп,
білім, білік дағды іскерлік қабілеттерін қалыптастыру,
математикалық меңгерту, оқушылардың ережелерді ұғынып, шығармашылық
ойын дамытуға тәрбиелеу .
қ\с
|
Оқу
жылы
|
Оқушының аты -
жөні
|
Жеке жұмыс жүргізудің
тақырыптары
|
Мерзімі
|
1
|
І жарты
жылдық
|
|
|
Қыркүйек
|
2
|
|
|
Қазан
|
3
|
|
|
Қараша
|
4
|
|
|
Желтоқсан
|
5
|
|
|
Жұмыс
нәтижесі
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
|
8
|
|
|
|
9
|
|
|
|
10
|
|
|
|
1
|
ІІ жарты
жылдық
|
|
|
Қаңтар
|
2
|
|
|
Ақпан
|
3
|
|
|
Наурыз
|
4
|
|
|
Сәуір
|
5
|
|
|
Мамыр
|
6
|
|
|
Жұмыс
нәтижесі
|
7
|
|
|
|
8
|
|
|
|
9
|
|
|
|
10
|
|
|
|
Сынып
жетекшісі:____________________________
Мүмкін болған кемшіліктер
бойынша үй тапсырмаларын орындауға жұмыс
беру
Оқушыларға қиындықтар туғызбас
үшін үй тапсыр -масын беруде басқа да пән мұғалімдерімен байланыс
жасау
Үй тапсырмаларын орындау
ережелерімен таныстыру, ереженің орындалуын
қадағалау
Үйге тапсырма беруде қиындық
туғызатын тапсырмаларға қайталау жұмыстарын орындау арқылы
дағдыларын қалыптастыру
Жұмыс орындауда нұсқау беру.
Өздік жұмыс орындауда қиын болған сұрақтарды мұғаліммен бірге
шешу
Өз бетінше жұмыс жасауда
деңгейлік тапсырмаларды қолдану, оңай жаттығудан күрделірекке өту
арқылы білімділігін арттыру
Оқушы жұмысының мүмкін болған
қателіктерін анықтауда өз бетімен жұмыс істеуін
қалыптастыру
Оқушылар жұмысына жан-жақты
көмек оқушының өз бетінше білім алуында бірізділікті
қалыптастыру
Үлгермеуші оқушылармен
жұмыс жасау
Жоспары
Сабақ үстінде үлгермеуші
оқушыларға көмек беру.
-
Оқушылардың дайындығын
бақылау
|
Сабақ сұрада оқушыларға
деңгейлік тапсырмалар беру
|
Оқушылардан сабақ сұрауда
тақтада көбірек жұмыс істеуге жағдай
жасау.
|
Сұраққа жауап беруде мүмкін
болатын жауаптарын ұсыну .
|
Сабақ барысында
тақырыптық көрнекі құралдарды
пайдалану.
|
Оқушыны бағалауда мақтау,
мадақтау сөздер арқылы ынта ықыласын
арттыру.
|
Жаңа сабақты түсіндіру
барысында
|
Тақырыпты меңгертуге
қызығушылығын арттыру.
|
Сабақ түсіндіру
барысында үлгермеуші оқушыларға сұрақтар қою арқылы тақырыпты
қаншалықты меңгергенін
байқау.
|
Үлгермеуші
оқушыларды қандайда бір приборлар жасауда және тәжірибе өткізуде
көмекші ретінде іске тарту.
|
Үздік оқушылардың
айтқан түсіндірмелеріне үлгермеушілердің өз пікірін білдіруге және
нәтиже шығаруға жағдай
туғызу.
|
______________пәнінен
үлгермеуші оқушылар тізімі
Сыныбы:
қ\с
|
Айы-
күні
Аты-жөні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныбы:
қ\с
|
Айы-
күні
Аты-жөні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныбы:
қ\с
|
Айы-
күні
Аты-жөні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ барысында
өз бетінше жұмыс
|
Деңгейлік
тапсырмалар беру
|
|
|
Алдын ала орындалған
тапсырмаларға ұқсас жұмыс
тапсыру
|
|
|
Тапсырманың орындалу шарттарын
түсіндіру
|
|
|
Тапсырма орындау барысында
заңдылықтар мен ережелерге сілтеме
жасау.
|
|
|
Тапсырманың орындалуы мүмкін
болатын жолдарын түсіндіру және жүзеге
асыру
|
|
|
Үлгермеушілерді өз бетімен
жұмыс істеуге дағдыландыру
|
|
|
Өздік
жұмыстар
ұйымдастыруда
|
Үлгермеушілердің жұмыстарын
тиянақты қадағалау, жіберілген қателерімен жұмыс жасау тексеру және
түзету
|
|
|
Үлгермеушілердің орындауы тиіс
тапсырмаларды деңгейіне қарай
таңдау.
|
|
|
Тапсырмалардың орындалуына
толық түсінік беру
|
|
|
Болуы мүмкін
қиындықтарды алдын ала ескерту, тапсырманың орындалу бағыттарының
жоспарларымен таныстыру
|
Жұмыс нәтижесі
.
-
Сабақ
барысында
|
Оқыту
деңгейі
|
Оқушылардың дайындығын
бақылау
|
Үлгермеушілердің өздеріне қиын
болып табылған сұрақтарды меңгеруіне қатаң бақылау
жасау
|
Ауызша жауап беруде жазбаша
жұмыстарында жіберілген қателеріне сараптама жасау, қателіктерді
жоюға назарын аудару, ықпал
жасау
|
Қатыспаған тақырыптарды
меңгеруіне бақылау жасау
|
Тақырыпты немесе тарауды
құрастырып болғанда негізгі түсініктермен заңдылықтарды ережелерді
қайталау, үлгермеу себептерін анықтау, түсініктер
беру
|
Сабақ барысында міндетті түрде
тақырыптың негізгі элементтерін қалай түсінгенін
қадағалау
|
Жаңа сабақты түсіндіру
барысында
|
Тақырыпты қарастыру барысында
оқушыларды сұрақтар қойып, оларға жауап алуын жолға
қою
|
Білім алуда қызығушылығын
арттыру, қолдау жасау
|
Сабақ түсіндіру барысында
әнбебап тәсілдерді қолдану
|
Үлгермеуші оқушылармен
жұмыс жасау барысы:
-
Әрбір сабақты жан-жақты
дамыта оқыту.
-
Оқушы бойында қызығұшылығын
ояту және қалыптастыру.
-
Оқушымен жеке жұмыс
жасау.
-
Үй тапсырмаларының арнайы
дайындалуы.
-
Ата-аналармен байланысты
күшейту.
-
Үлгермеуші оқушылардың
жауапкершілігін арттыруда сынып ұжымының ықпал етуіне жағдай
жасау.
Үлгермеуші оқушымен жұмыс
жасайтын мұғалімге жаднама:
Оқушының
аты-жөні:
Сыныбы:
Қай пәндерден
үлгермейді:
Оқушының
тәртібі:
Үлгермеушіні
себептері:
Оқушымен қандай жұмыстар
жүргізіледі:
Жұмыс уақытының
ұзақтығы: