Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс дәптері
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
_________________сыныбының______________________ пәні бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары 20_____- 20_____ оқу жылыМақсаты:Оқушыларды әдеби мәдениетке баули отырып, мәтін жайлы,рухани дүниесін байыту, мәтінді талдауға, негізгі ойды табуға,ой қорытындысын табуға, ізденісіміз,ұлтжанды дара тұлға тәрбиелеу.
қ\с
Оқужылы
Оқушының аты - жөні
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары
Мерзімі
1
І жарты жылдық
Қыркүйек
2
Қазан
3
Қараша
4
Желтоқсан
5
Жұмыс нәтижесі
6
7
8
9
10
1
ІІ жарты жылдық
Қаңтар
2
Ақпан
3
Наурыз
4
Сәуір
5
Мамыр
6
Жұмыс нәтижесі
7
8
9
10
Сынып жетекшісі:____________________________
_________________сыныбының______________________ пәні бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары 20_____- 20_____ оқу жылыМақсаты:Алған білімдерін кеңейтіп, білім, білік дағды іскерлік қабілеттерін қалыптастыру, математикалық меңгерту, оқушылардың ережелерді ұғынып, шығармашылық ойын дамытуға тәрбиелеу .
қ\с
Оқужылы
Оқушының аты - жөні
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары
Мерзімі
1
І жарты жылдық
Қыркүйек
2
Қазан
3
Қараша
4
Желтоқсан
5
Жұмыс нәтижесі
6
7
8
9
10
1
ІІ жарты жылдық
Қаңтар
2
Ақпан
3
Наурыз
4
Сәуір
5
Мамыр
6
Жұмыс нәтижесі
7
8
9
10
Сынып жетекшісі:____________________________
Үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасау ЖоспарыСабақ үстінде үлгермеуші оқушыларға көмек беру.
Оқушылардың дайындығын бақылау
Сабақ сұрада оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру
Оқушылардан сабақ сұрауда тақтада көбірек жұмыс істеуге жағдай жасау.
Сұраққа жауап беруде мүмкін болатын жауаптарын ұсыну .
Сабақ барысында тақырыптық көрнекі құралдарды пайдалану.
Оқушыны бағалауда мақтау, мадақтау сөздер арқылы ынта ықыласын арттыру.
Жаңа сабақты түсіндіру барысында
Тақырыпты меңгертуге қызығушылығын арттыру.
Сабақ түсіндіру барысында үлгермеуші оқушыларға сұрақтар қою арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін байқау.
Үлгермеуші оқушыларды қандайда бір приборлар жасауда және тәжірибе өткізуде көмекші ретінде іске тарту.
Үздік оқушылардыңайтқан түсіндірмелеріне үлгермеушілердің өз пікірін білдіруге және нәтиже шығаруға жағдай туғызу.
Алдын ала орындалған тапсырмаларға ұқсас жұмыс тапсыру
Тапсырманың орындалу шарттарын түсіндіру
Тапсырма орындау барысында заңдылықтар мен ережелерге сілтеме жасау.
Тапсырманың орындалуы мүмкін болатын жолдарын түсіндіру және жүзеге асыру
Үлгермеушілерді өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру
Өздік жұмыстарұйымдастыруда
Үлгермеушілердің жұмыстарын тиянақты қадағалау, жіберілген қателерімен жұмыс жасау тексеру және түзету
Үлгермеушілердің орындауы тиіс тапсырмаларды деңгейіне қарай таңдау.
Тапсырмалардың орындалуына толық түсінік беру
Болуы мүмкін қиындықтарды алдын ала ескерту, тапсырманың орындалу бағыттарының жоспарларымен таныстыру
Жұмыс нәтижесі .
Сабақ барысында
Оқыту деңгейі
Оқушылардың дайындығын бақылау
Үлгермеушілердің өздеріне қиын болып табылған сұрақтарды меңгеруіне қатаң бақылау жасау
Ауызша жауап беруде жазбаша жұмыстарында жіберілген қателеріне сараптама жасау, қателіктерді жоюға назарын аудару, ықпал жасау
Қатыспаған тақырыптарды меңгеруіне бақылау жасау
Тақырыпты немесе тарауды құрастырып болғанда негізгі түсініктермен заңдылықтарды ережелерді қайталау, үлгермеу себептерін анықтау, түсініктер беру
Сабақ барысында міндетті түрде тақырыптың негізгі элементтерін қалай түсінгенін қадағалау
Жаңа сабақты түсіндіру барысында
Тақырыпты қарастыру барысында оқушыларды сұрақтар қойып, оларға жауап алуын жолға қою
Білім алуда қызығушылығын арттыру, қолдау жасау
Сабақ түсіндіру барысында әнбебап тәсілдерді қолдану
Үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасау барысы:
Әрбір сабақты жан-жақты дамыта оқыту.
Оқушы бойында қызығұшылығын ояту және қалыптастыру.
Оқушымен жеке жұмыс жасау.
Үй тапсырмаларының арнайы дайындалуы.
Ата-аналармен байланысты күшейту.
Үлгермеуші оқушылардың жауапкершілігін арттыруда сынып ұжымының ықпал етуіне жағдай жасау.
Үлгермеуші оқушымен жұмыс жасайтын мұғалімге жаднама:Оқушының аты-жөні:Сыныбы:Қай пәндерден үлгермейді:Оқушының тәртібі:Үлгермеушіні себептері:Оқушымен қандай жұмыстар жүргізіледі:Жұмыс уақытының ұзақтығы:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз