


2023-2024 оқу
жылы
Мақсаты:
-
Ағылшын тілі пәні бойынша оқушының білімін
дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту:
-
Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге
қызығушылығын ояту;
-
Сабаққа белсенді қатысуын
қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау
қабілеттерін жетілдіру;
-
Пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы
мемлекеттік білім стандартын меңгерту;
-
Төмен оқушылармен жыл бойы
жұмыс жүргізе отырып, ағылшын пәнінен қабілеті төмен оқушылардың
жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға
көмектесу.
Міндеттері:
-
Әр
сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау;
-
Мемлекеттік білім стандартын меңгере отырып, жыл
бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату;
-
Үлгерімі төмен оқушыларға
психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
Күтілетін
нәтиже:
-
Оқу бағдарламасына сай білімді
өз дәрежесінде меңгереді;
-
Пән
бойынша негізгі ұғымдар мен түсініктерді ажырата және салыстыра
алады;
-
Ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан
дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі қалыптасқан
тұлға.
Негізгі
принцип:
-
Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді
қарым-қатынас орнату;
-
Нашар үлгермеуші оқушылардың пән бойынша әр
сыныптан анықтау, жүргізілетін жоспарды құру;
-
Бақылау жұмыстар, тесттер (ескерту, іріктеу,
түсіндіру, шығармашылық, ерікті т.б.);
-
Оқушылардың оқыған ғылыми
мақалаларға байланысты реферат жазу.
Ағылшын тілі пәнінен үлгерімі төмен
оқушылармен жүргізілетін жұмыстар
1.
Нашар үлгермеуші оқушылардың пән бойынша әр сыныптан анықтау,
жүргізілетін жоспарды құру.
2. Жазуға байланысты
жүргізілетін жұмыстар. (көшіру, есте сақтау арқылы көшіру,
т.б.)
3.
Диктанттар (ескерту, іріктету, түсіндіру, шығармашылық, ерікті,
т.б.)
4.
Сурет бойынша әңгіме
5.
Сөздік жұмысын жүргізу
6. Оқушылардың оқыған
әңгімелеріне байланысты мәтін жазу
Ағылшын тілі пәні
бойынша үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жүргізудің жоспары
Р/с
|
Атқарылатын жұмыс мазмұны
|
Мерзімі
|
Жұмыс түрі
|
1
|
Сыныптар бойынша оқу материалын қабылдау деңгейі
жоғары оқушыларды анықтау
|
қыркүйек
|
Оқушыны зерттеу
|
2
|
Оқу бағдарламасын қабылдау
деңгейін, оқушы қандай тақырыптан білімді игеру деңгейін
зерттеу
|
қыркүйек, қазан
|
Зерттеу әдісі
|
3
|
Пән
бойынша оқу бағдарламасына сай теориялық білімді сатылай
түсіндіру
|
үнемі
|
Жаттығулар, тест
жұмыстарын,талдау жұмыстарын орындату,
түсіндіру
|
4
|
Қосымша дидактикалық
материалдармен жұмыс жүргізу
|
сабақ үстінде үнемі
|
Тақырып бойынша талдау, тест
жұмыстары
|
5
|
Тақырып мазмұнын түсіне білуге, есте сақтау
қабілетін дамытуға өз бетінше жұмыс жүргізуге
дағдыландыру
|
үнемі
|
Өзіндік жұмыс жүргіздіру
|
6
|
Білімді жинақтау және бекіту
мақсатында білім-білік дағдыларын бақылау
|
әр
тоқсанның соңында
|
тест жұмыстары
|
7
|
Оқушылардың ата-аналарымен
пікірлесу
|
кезінде
|
Пікірлесу
|
8
|
Оқушыны мадақтап отыру,
ынталандыру
|
үнемі
|
Мадақтау
|
9
|
Үлгерімі төмен оқушымен
жүргізілген жұмыс түрлеріне қорытынды
жасау
|
мамыр
|
Бағалау
|
Ағылшын тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылар
тізімі
р/с
|
Оқушының аты-жөні
|
Класы
|
Бағдарламаны қабылдау
деңгейі
|
1
|
Маратов Мади
|
3а
|
төмен
|
2
|
Махсетов Алихан
|
3а
|
төмен
|
3
|
Мұхтар Жанерке
|
3а
|
төмен
|
4
|
Наурызбаева Жасмин
|
3а
|
төмен
|
5
|
Шариполла Хабиб
|
3а
|
төмен
|
6
|
Айдынгалиев Алиби
|
3б
|
төмен
|
7
|
Сагынаев Тамерлан
|
3б
|
төмен
|
8
|
Таубаев Ерасыл
|
3б
|
төмен
|
9
|
Крыкбаева Элина
|
3б
|
төмен
|
10
|
Әділбек Айару
|
5б
|
төмен
|
11
|
Белозёрова Ксения
|
5б
|
төмен
|
12
|
Турикбенбай Нуржан
|
5б
|
төмен
|
13
|
Чайников Никита
|
5б
|
төмен
|
14
|
Зайдулла Данияр
|
6а
|
төмен
|
15
|
Меңдібай Жансерік
|
6а
|
төмен
|
16
|
Минаев Замир
|
6б
|
төмен
|
17
|
Сагынаев Алмас
|
6б
|
төмен
|
18
|
Батог Дмитрий
|
8б
|
төмен
|
19
|
Даржанов Арнур
|
8б
|
төмен
|
20
|
Балгирей Бахтияр
|
9б
|
төмен
|
21
|
Павлов Эльдар
|
9б
|
төмен
|
22
|
Амангелді Айсана
|
10а
|
төмен
|
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс жасау жоспары
1-4 кластар
қ\с
|
Жеке жұмыс жүргізудің
тақырыптары
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
-
|
♦ Greeting and names
♦ Colours
|
1
|
|
-
|
♦ Family members
♦ School
objects
|
1
|
|
-
|
♦My
room
♦My
pets
|
1
|
|
-
|
♦Games
♦Songs and
Rhymes
|
1
|
|
-
|
♦ Antonyms (Letters – Aa, Bb, Cc, Dd,
Ee)
♦My food
(Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll)
|
1
|
|
-
|
♦My music (Mm,Nn, Oo,Pp, Qq)
♦My body
(Rr, Ss, Tt)
|
1
|
|
-
|
♦My world (Uu, Vv)
♦
Welcome to my
Kazakhstan (Ww, Xx)
|
1
|
|
-
|
♦My friend’s family (Yy, Zz)
♦
To see many interesting
videos
|
1
|
|
-
|
♦To
revise (Letters, new words, songs, rhymes and etc.)
|
1
|
|
-
|
♦All about
me (Greetings, colours,
numbers)
|
1
|
|
-
|
♦ My family and my
friends (Family
members)
|
1
|
|
-
|
♦Around
school (School
days)
|
1
|
|
-
|
♦ The world around
us (Different places,
earth, sun and etc.)
|
1
|
|
-
|
♦ Health and
Body
|
1
|
|
-
|
♦ Traditions and customs
♦Songs and
Rhymes
|
1
|
|
-
|
♦ The Natural
environment
|
1
|
|
-
|
♦My Holidays and
Travel
|
1
|
|
-
|
♦ Greetings
♦ Day of the
week
♦ verb “TO
BE”
|
1
|
|
-
|
♦ Adverbs of frequency
♦Saying
time
|
1
|
|
-
|
♦School day (school
objects, school subjects, timetable)
♦Songs and
rhymes
|
1
|
|
-
|
♦Proverbs
♦Colours,
numbers.
|
1
|
|
-
|
♦ My
city
♦ Cities in
Kazakhstan
|
1
|
|
-
|
♦Travelling to the plants world
|
1
|
|
-
|
♦ Kinds of transport
♦ Transport
in our life
|
1
|
|
-
|
♦Seasons
|
1
|
|
-
|
♦Shopping
♦ To
revise
|
1
|
|
-
|
♦My
interests
|
1
|
|
-
|
♦Family and
friends
|
1
|
|
-
|
♦My
health
|
1
|
|
-
|
♦ My future
proffessions
|
1
|
|
-
|
♦ My
country
|
1
|
|
-
|
♦ Place, where I
live
|
1
|
|
-
|
♦The English – Speaking
country
|
1
|
|
-
|
♦Around the world
♦ My
favourite season
|
1
|
|
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс жасау жоспары
5-11 кластар
қ\с
|
Жеке жұмыс жүргізудің
тақырыптары
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
-
|
♦ Home&Away
|
1
|
|
-
|
♦Living
things
♦Grammar time
|
1
|
|
-
|
♦Values
|
1
|
|
-
|
♦ Songs, rhymes,
proverbs
|
1
|
|
-
|
♦ World of
work
♦ Jobs
|
1
|
|
-
|
♦Creativity
♦Famous people
|
1
|
|
-
|
♦Reading for
pleasure
|
1
|
|
-
|
♦Fantasy
world
|
1
|
|
-
|
♦Sport
♦Holidays
|
1
|
|
-
|
♦Health is our
wealth!
|
1
|
|
-
|
♦Kazakh
cuisine
|
1
|
|
-
|
♦American
meals
♦British meals
|
1
|
|
-
|
♦ Education
system
|
1
|
|
-
|
♦Holidays
|
1
|
|
-
|
♦Famous
travellers
|
1
|
|
-
|
♦ The
USA
|
1
|
|
-
|
♦ The
Revise
|
1
|
|
-
|
♦Hobbies and
Leisure
|
1
|
|
-
|
♦Communication &
Technology
|
1
|
|
-
|
♦Holidays &
Travel
|
1
|
|
-
|
♦Space&Earth
|
1
|
|
-
|
♦Songs and Rhymes
|
1
|
|
-
|
♦Entertainment &
Media
|
1
|
|
-
|
♦Natural
disasters
|
1
|
|
-
|
♦Healthy
Habits
|
1
|
|
-
|
♦Clothes &
Fashion
|
1
|
|
-
|
♦ Geography of
Kazakhstan
♦Cities of Kazakhstan
|
1
|
|
-
|
♦Traditions and Holidays
♦Scientific cooperation of
Kazakhstan
|
1
|
|
-
|
♦Education system in the USA
♦Types of Schools
|
1
|
|
-
|
♦Education for the
21st century
♦My future profession
|
1
|
|
-
|
♦Geography position of the
USA
♦Fauna and Flora in Kazakhstan, Great
Britain and the USA
|
1
|
|
-
|
♦The
Earth in Danger
♦The Environment and
You
|
1
|
|
-
|
♦The problem of
Ecology
|
2
|
|
-
|
Revision
|
2
|
|