Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2023-2024 оқу жылы
Мақсаты:
-
Ағылшын тілі пәні бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту:
-
Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту;
-
Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру;
-
Пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы мемлекеттік білім стандартын меңгерту;
-
Төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, ағылшын пәнінен қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу.
Міндеттері:
-
Әр сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау;
-
Мемлекеттік білім стандартын меңгере отырып, жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату;
-
Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқу бағдарламасына сай білімді өз дәрежесінде меңгереді;
-
Пән бойынша негізгі ұғымдар мен түсініктерді ажырата және салыстыра алады;
-
Ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.
Негізгі принцип:
-
Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату;
-
Нашар үлгермеуші оқушылардың пән бойынша әр сыныптан анықтау, жүргізілетін жоспарды құру;
-
Бақылау жұмыстар, тесттер (ескерту, іріктеу, түсіндіру, шығармашылық, ерікті т.б.);
-
Оқушылардың оқыған ғылыми мақалаларға байланысты реферат жазу.
Ағылшын тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстар
1. Нашар үлгермеуші оқушылардың пән бойынша әр сыныптан анықтау, жүргізілетін жоспарды құру.
2. Жазуға байланысты жүргізілетін жұмыстар. (көшіру, есте сақтау арқылы көшіру, т.б.)
3. Диктанттар (ескерту, іріктету, түсіндіру, шығармашылық, ерікті, т.б.)
4. Сурет бойынша әңгіме
5. Сөздік жұмысын жүргізу
6. Оқушылардың оқыған әңгімелеріне байланысты мәтін жазу
Ағылшын тілі пәні бойынша үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жүргізудің жоспары
Р/с |
Атқарылатын жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
Жұмыс түрі |
1 |
Сыныптар бойынша оқу материалын қабылдау деңгейі жоғары оқушыларды анықтау |
қыркүйек |
Оқушыны зерттеу |
2 |
Оқу бағдарламасын қабылдау деңгейін, оқушы қандай тақырыптан білімді игеру деңгейін зерттеу |
қыркүйек, қазан |
Зерттеу әдісі |
3 |
Пән бойынша оқу бағдарламасына сай теориялық білімді сатылай түсіндіру |
үнемі |
Жаттығулар, тест жұмыстарын,талдау жұмыстарын орындату, түсіндіру |
4 |
Қосымша дидактикалық материалдармен жұмыс жүргізу |
сабақ үстінде үнемі |
Тақырып бойынша талдау, тест жұмыстары |
5 |
Тақырып мазмұнын түсіне білуге, есте сақтау қабілетін дамытуға өз бетінше жұмыс жүргізуге дағдыландыру |
үнемі |
Өзіндік жұмыс жүргіздіру |
6 |
Білімді жинақтау және бекіту мақсатында білім-білік дағдыларын бақылау |
әр тоқсанның соңында |
тест жұмыстары |
7 |
Оқушылардың ата-аналарымен пікірлесу |
кезінде |
Пікірлесу |
8 |
Оқушыны мадақтап отыру, ынталандыру |
үнемі |
Мадақтау |
9 |
Үлгерімі төмен оқушымен жүргізілген жұмыс түрлеріне қорытынды жасау |
мамыр |
Бағалау |
Ағылшын тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушылар тізімі
р/с |
Оқушының аты-жөні |
Класы |
Бағдарламаны қабылдау деңгейі |
1 |
Маратов Мади |
3а |
төмен |
2 |
Махсетов Алихан |
3а |
төмен |
3 |
Мұхтар Жанерке |
3а |
төмен |
4 |
Наурызбаева Жасмин |
3а |
төмен |
5 |
Шариполла Хабиб |
3а |
төмен |
6 |
Айдынгалиев Алиби |
3б |
төмен |
7 |
Сагынаев Тамерлан |
3б |
төмен |
8 |
Таубаев Ерасыл |
3б |
төмен |
9 |
Крыкбаева Элина |
3б |
төмен |
10 |
Әділбек Айару |
5б |
төмен |
11 |
Белозёрова Ксения |
5б |
төмен |
12 |
Турикбенбай Нуржан |
5б |
төмен |
13 |
Чайников Никита |
5б |
төмен |
14 |
Зайдулла Данияр |
6а |
төмен |
15 |
Меңдібай Жансерік |
6а |
төмен |
16 |
Минаев Замир |
6б |
төмен |
17 |
Сагынаев Алмас |
6б |
төмен |
18 |
Батог Дмитрий |
8б |
төмен |
19 |
Даржанов Арнур |
8б |
төмен |
20 |
Балгирей Бахтияр |
9б |
төмен |
21 |
Павлов Эльдар |
9б |
төмен |
22 |
Амангелді Айсана |
10а |
төмен |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасау жоспары
1-4 кластар
қ\с |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
|
|
|
♦ Greeting and names ♦ Colours |
1 |
|
|
♦ Family members ♦ School objects |
1 |
|
|
♦My room ♦My pets |
1 |
|
|
♦Games ♦Songs and Rhymes |
1 |
|
|
♦ Antonyms (Letters – Aa, Bb, Cc, Dd, Ee) ♦My food (Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll) |
1 |
|
|
♦My music (Mm,Nn, Oo,Pp, Qq) ♦My body (Rr, Ss, Tt) |
1 |
|
|
♦My world (Uu, Vv) ♦ Welcome to my Kazakhstan (Ww, Xx) |
1 |
|
|
♦My friend’s family (Yy, Zz) ♦ To see many interesting videos |
1 |
|
|
♦To revise (Letters, new words, songs, rhymes and etc.) |
1 |
|
|
♦All about me (Greetings, colours, numbers) |
1 |
|
|
♦ My family and my friends (Family members) |
1 |
|
|
♦Around school (School days) |
1 |
|
|
♦ The world around us (Different places, earth, sun and etc.) |
1 |
|
|
♦ Health and Body |
1 |
|
|
♦ Traditions and customs ♦Songs and Rhymes |
1 |
|
|
♦ The Natural environment |
1 |
|
|
♦My Holidays and Travel |
1 |
|
|
♦ Greetings ♦ Day of the week ♦ verb “TO BE” |
1 |
|
|
♦ Adverbs of frequency ♦Saying time |
1 |
|
|
♦School day (school objects, school subjects, timetable) ♦Songs and rhymes |
1 |
|
|
♦Proverbs ♦Colours, numbers. |
1 |
|
|
♦ My city ♦ Cities in Kazakhstan |
1 |
|
|
♦Travelling to the plants world |
1 |
|
|
♦ Kinds of transport ♦ Transport in our life |
1 |
|
|
♦Seasons |
1 |
|
|
♦Shopping ♦ To revise |
1 |
|
|
♦My interests |
1 |
|
|
♦Family and friends |
1 |
|
|
♦My health |
1 |
|
|
♦ My future proffessions |
1 |
|
|
♦ My country |
1 |
|
|
♦ Place, where I live |
1 |
|
|
♦The English – Speaking country |
1 |
|
|
♦Around the world ♦ My favourite season |
1 |
|
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасау жоспары
5-11 кластар
қ\с |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
|
|
|
♦ Home&Away |
1 |
|
|
♦Living things ♦Grammar time |
1 |
|
|
♦Values |
1 |
|
|
♦ Songs, rhymes, proverbs |
1 |
|
|
♦ World of work ♦ Jobs |
1 |
|
|
♦Creativity ♦Famous people |
1 |
|
|
♦Reading for pleasure |
1 |
|
|
♦Fantasy world |
1 |
|
|
♦Sport ♦Holidays |
1 |
|
|
♦Health is our wealth! |
1 |
|
|
♦Kazakh cuisine |
1 |
|
|
♦American meals ♦British meals |
1 |
|
|
♦ Education system |
1 |
|
|
♦Holidays |
1 |
|
|
♦Famous travellers |
1 |
|
|
♦ The USA |
1 |
|
|
♦ The Revise |
1 |
|
|
♦Hobbies and Leisure |
1 |
|
|
♦Communication & Technology |
1 |
|
|
♦Holidays & Travel |
1 |
|
|
♦Space&Earth |
1 |
|
|
♦Songs and Rhymes |
1 |
|
|
♦Entertainment & Media |
1 |
|
|
♦Natural disasters |
1 |
|
|
♦Healthy Habits |
1 |
|
|
♦Clothes & Fashion |
1 |
|
|
♦ Geography of Kazakhstan ♦Cities of Kazakhstan |
1 |
|
|
♦Traditions and Holidays ♦Scientific cooperation of Kazakhstan |
1 |
|
|
♦Education system in the USA ♦Types of Schools |
1 |
|
|
♦Education for the 21st century ♦My future profession |
1 |
|
|
♦Geography position of the USA ♦Fauna and Flora in Kazakhstan, Great Britain and the USA |
1 |
|
|
♦The Earth in Danger ♦The Environment and You |
1 |
|
|
♦The problem of Ecology |
2 |
|
|
Revision |
2 |
|