Материалдар / Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2024
42
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЖШС «Абай Құнанбаев атындағы мектебі»



«Бекітемін»

Мектеп директоры

______Ж.А.Буркулова










Үлгерімі төмен оқушылармен

жүргізілетін жұмыс жоспары






Сынып жетекшісі:

Сыныбы:
















2023-2024 оқу жылы


Түсінік хат


Негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары құрылды. Жоспарланған тапсырмалар оқушылардың пән бойынша алған білім-білік дағдыларын, танымдық қабілеттерін және логикалық ойлауы мен пәнге деген қызығушылықтарын арттырады.

Үлгерімі төмен оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытып, пәнге қызығушылықтарын арттырудың негізгі бір жолы- дидактикалық материалдар мен қызықты тапсырмалар еселеп беріліп, жеңілден күрделіге қарай орындалу жолы қарастырылады.

Оқушылар математика пәнінен көп таңбалы сандарды оқу, жазу, жіктеу мен салыстыруда қиналады,көбейту кестесін толық білмейді , мазмұнды есептердің шартын құрып, күрделі теңдеуді шеше алмайды.Сондықтан да оқушыға өз бетімен жұмыс жасата отырып,ойын әдістерін жиі қолдану тиімді.

Үлгерімі төмен оқушылардың жазу сауаттылығы мен сөйлеу мәдениетін бір деңгейге келтіру мақсатында қазақ тілі пәні бойынша түрлі жеке жұмыс түрлері жүргізіледі. Қазақ тілі сабағында қазақтың төл дыбыстары ұ мен ү, ы мен і, ғ мен г дыбыстары арасындағы ұқсастықтар қиындық туғызады . Осы қиындықты жою үшін,әр сабақта жаттығу жұмысынан кейін міндетті түрде оқушы сөйлем ішінен осындай дыбыстарды тауып, сөз ішінде қолдануына мән беріп, әр түрлі тапсырмалар орындайды.

Әдебиеттік оқу пәні бойынша үлгерімі төмен оқушылардың оқу техникасы төмен болғандықтан, мәтіндегі сөздерді буындап, сөз ішінде әріп тастап, қате оқиды. Тіл байлығы нашар, сөздік қорлары аз болу себепті, бұл оқушыларға оқыған мәтін мазмұнын толық баяндап беру,мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру қиыншылық туғызады. Осы оқушылардың оқу сапасын көтеру, пәнге деген қызығушылығын арттыру,әріптердің дұрыс оқылуын қалыптастыру мақсатында төмендегі жоспар бойынша жұмыс жүргізіледі.

Берілген тапсырмалар оқушының өз бетімен жұмыс істеуін, есте сақтау белсенділігін, оқу дағдысын, зейінін тұрақтандырып, білім сапасының көтерілуін қамтамасыз етеді.Осындай тапсырмалар оқушының білім деңгейінің міндетті деңгейге жетуіне елеулі себебін тигізеді.











Мақсаты:


Үлгерімі төмен оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін және біліміндегі олқылықтарын анықтау, түсінбеген тақырыптарын түсіндіру,толықтыру, зейінін тұрақтандыру.

Оқу процесіне белсенді қатысуға ынталандыру, кері байланыс, өзін-өзі бағалауда белсенділікті арттыру

Оқушылардың білім деңгейін міндетті деңгейге дейін жеткізу.


Міндеті:


  • Мемлекеттік стандартқа сай берілген материалды меңгеру

  • Оқушының өздігінен жұмыс жасау әрекетін дамыту

  • Пәнге қызығушылығын арттыру

  • Білім деңгейін міндетті деңгейге жеткізу.



Күтілетін нәтиже


  • Үлгерімі төмен оқушылардың ақыл-ойының , эмоционалдық

және әлеуметтік дамуы мен ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемі анықталады.

  • Мемлекеттік стандартқа сай берілген материалды көрнекті құралдардың көмегімен қабылдап, меңгереді.

  • Оқушының өздігінен жұмыс істеу әрекеті мадақталады

  • Пәнге деген қызығушылығы артады.

  • Тақтамен жұмыс жасау барысында өздігінен тапсырма орындауға тырысады.

  • Оқушының білім деңгейі міндетті деңгейге жетеді.

  • Кері байланыс, өзін-өзі бағалауда белсенділігі артады.
















Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары

Әдебиеттік оқу 2 «В» сынып


Мазмұны

Сағат саны

Мерзімі

1

Оқудың пайдасын білемін. Ы.Алтынсарин

1


2

Кітап оқи аламын. Ж.Аймауытов

1


3

Не үшін керек? Қадыр Мырза Әли

1


4

Құстар біздің досымыз. М.Айымбетов

1


5

Оқушы Шоқан.С.Бегалин

1


6

Туған Жер.Ж.Аймауытов

1


7

Қазақ тілі-ана тілім. С.Сейтов

1


8

Мазмұндама

1


9

Туған өлкем.Т.Молдағалиев

1


10

Байлық. М.Дулатов

1


11

Байлық пен ақыл (ертегі)

1


12

Мен де спортшы боламын. Қ.Рысбекұлы

1


13

Шынықсын денеміз.(өлең)

1


14

Аурудың себебі

1


15

Ұр торпақ (ертегі)

1


16

Ұйықта бөпем,жата ғой.

1


17

Қош келдің, Наурыз!

1


18

Торы құлын

1


19

Талпақ танау тарғылым

1


20

Өтірік өлең

1


21

Мазмұндама

1


22

Мақал-мәтел,жұмбақ шешейік

1


23

Жаңылтпаштар

1


24

Жазғытұры. А.Құнанбайұлы

1


25

Не бар? Не жоқ? Туған күн

1


26

Кемпірқосақ. М.Әлімбай

1


27

«Көлде» С.Сейфуллин

1


28

Арыстан мен қозы. Л.Винчи

1


29

Ғарышқа саяхат

1


30

Көлге саяхат

1


31

Мазмұндама

1


32

Тамаша ғой жазғы орман!

1


33

Демалыста жайлауды.М.Әлімбаев

1


34

Жазғы саяхатқа дайындаламын

1



 






Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары

Қазақ тілі 2 «В» сынып


Мазмұны

Сағат саны

Мерзімі

1

1- сыныпта өткенді қайталау

1


2

Дыбыс және оның түрлері.

1


3

Әліпби,буын,тасымал.

1


4

Сурет бойынша әңгіме

1


5

Дыбыс және әріп

1


6

Э,В әріптерінің жазылуы

1


7

Я,Ю әріптерінің жазылуы

1


8

Х дыбысы. Диктант

1


9

Дауыссыз дыбыстардың түрлері

1


10

Мәтін.

1


11

Сипаттау мәтіні.

1


12

Пайымдау мәтіні.

1


13

Сөйлем.

1


14

Сұраулы сөйлем

1


188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!