Материалдар / үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстар есебі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстар есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғаліміне есеп беру үшін көмек болатын үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстардың сараптама үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
23529
21 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Барқытбел орта мектеп бақша» КММҮлгерімі төмен оқушыларға жүргізілген жұмыстарға сараптамаПәні: математикаПән мұғалімі: Барсагатова А.Б.2017-2018 оқу жылы
  • Оқушының аты-жөні- Кеншимбаева Нұрай 7 сынып оқушысы
Оқушымен оқу жылдары көлемінде үлгерімі төмен оқушы санатында жұмыс жүргізілуде. Оқушымен жұмыс жүргізу бастамасында оқушының қарапайым математикалық амалдар: қосу, азайту, көбейту, бөлуді толыққанды меңгермегендігі анықталды. 2015-2016 оқу жылында 5 сыныпта оқушымен жүргізілген қосымша жұмыстар бастауыш сыныптың математикалық бағдарламаларымен натурал сандарға қарапайым математикалық амалдар қолдану, теңдеу және қарапайым теңдеуді шешу, жылдамдық, жол ,қашықтыққа қарапайым есептер шығару, геометриялық фигураның ауданын, периметрін есептеу көлеміндегі есептерді шығарумен басталды. Оқушы бұл тақырыптарды толыққанды меңгерген жоқ, оқушымен жұмыс көбейту кестесін, қосу,алуды қарап отыру процесімен орындалды. Оқушымен кеңістікті бағдарлау, ұғымды қабылдау деңгейі төмен санатта екенін ескеріп, оқушымен жұмыста үнемі өткен материалды еске түсіру, дайын кестелер мен сызбаларды пайдалану негізінде жүргізілді, оқушымен жай және ондық бөлшектерге амалдар қолданудың қарапайым тәсілдері, санның пайызвн табу, пайызға берілген қарапайым есептер шығарумен шектелді. 2014-2015 оқу жылында оқушымен жұмыс барлық өткен материалдарды қайталау мен 7 сынып материалдары дәреже, оның қасиеттері және қысқаша көбейту формулаларына берілген қарапайым есептерді шығару негізінде жүргізіліп келеді. Бастауыш сыныптан 5 сыныпқа ауысқан сынып оқушыларының қабілетті жақсы деңгейде деп бағалан оқушыларының математикалық сауаттытылық деңгейлері орташа болды7сынып оқушылары деңгейлік-дифференциалды, қосымша жұмыстарды қажет етеді. 7сынып оқушысы Нұрайдың математикалық білім деңгейі динамикасында аздаған ілгерушілік бар. Оқушы математикалық символдарды түсініп, жаза алады. Жай және ондық бөлшектерге амалдар қолдану т.б. тақырыптарға берілген есептердің шығарлуы жолын біледі, есеп шығару барсында кестелерге сүйенеді. Оқушының математикалық білім деңгейінің өсу динамикасын 10%-25% деп толықанды айтуға болады.7 сынып оқушысы Кеншимбаева Нұрайдың математикалық қабілеттілік көрсеткіші:
1.Заңдылықтарды білу қабілеті
2.Математикалық есептеу дәрежесі
3.Формуланы түрлендіру қабілеті
4.Өз бетінше жұмыс істеу қабілеті
5.Үй тапсырмасын орындау дәрежесі
6.Логикалық ойлау қабілеті
7.Жаңа тақырыпты меңгеру қабілеті
8.Қосымша сұрақтар қою қабілеті.
9. Есте сақтау қабілеті
10. Ақпаратты қабылдау деңгейі




7сынып оқушысы Кеншимбаева Нұрайдың математикалық сауатылық өсу динамикасының көрсеткіші:

  • Оқушының аты-жөні- Рахимбеков Жасұлан 7сынып оқушысы
Оқушымен 2016-2017 оқу жылы көлемінде үлгерімі төмен оқушы санатында жұмыс жүргізілуде. Оқушымен жұмыс жүргізу бастамасында оқушының қарапайым математикалық амалдар: қосу, азайту, көбейту, бөлуді толыққанды меңгермегендігі анықталды. 6 сыныпта оқушымен жүргізілген қосымша жұмыстар бастауыш сыныптың математикалық бағдарламаларымен натурал сандарға қарапайым математикалық амалдар қолдану, теңдеу және қарапайым теңдеуді шешу, жылдамдық, жол ,қашықтыққа қарапайым есептер шығару, геометриялық фигураның ауданын, периметрін есептеу көлеміндегі есептерді шығарумен басталды. Оқушы бұл тақырыптарды толыққанды меңгерген жоқ, оқушымен жұмыс көбейту кестесін, қосу,алуды қарап отыру процесімен орындалды. Оқушымен кеңістікті бағдарлау, ұғымды қабылдау деңгейі төмен санатта екенін ескеріп, оқушымен жұмыста үнемі өткен материалды еске түсіру, дайын кестелер мен сызбаларды пайдалану негізінде жүргізілді. 2016-2017 оқу жылдарынды оқушымен жай және ондық бөлшектерге амалдар қолданудың қарапайым тәсілдері, санның пайызвн табу, пайызға берілген қарапайым есептер шығарумен шектелді. 6 сынып оқушысы Жасұланның математикалық білім деңгейі динамикасында аздаған ілгерушілік бар. Оқушы математикалық символдарды түсініп, жаза алады.Қарапайым математикалық малдарды орындауды үйренуде. Оқушының математикалық білім деңгейінің өсу динамикасын 5%-10% деп толықанды айтуға болады..7 сынып оқушысы Рахимбеков Жасұланның математикалық қабілеттілік көрсеткіші:
1.Заңдылықтарды білу қабілеті
2.Математикалық есептеу дәрежесі
3.Формуланы түрлендіру қабілеті
4.Өз бетінше жұмыс істеу қабілеті
5.Үй тапсырмасын орындау дәрежесі
6.Логикалық ойлау қабілеті
7.Жаңа тақырыпты меңгеру қабілеті
8.Қосымша сұрақтар қою қабілеті.
9. Есте сақтау қабілеті
10. Ақпаратты қабылдау деңгейі













  • Оқушының аты-жөні- Шпилев Денис7сынып оқушысы
Оқушымен,2016-2017 оқу жылы көлемінде үлгерімі төмен оқушы санатында жұмыс жүргізілуде. Оқушымен жұмыс жүргізу бастамасында оқушының қарапайым математикалық амалдар: қосу, азайту, көбейту, бөлуді толыққанды меңгермегендігі анықталды. 6 сыныпта оқушымен жүргізілген қосымша жұмыстар бастауыш сыныптың математикалық бағдарламаларымен натурал сандарға қарапайым математикалық амалдар қолдану, теңдеу және қарапайым теңдеуді шешу, жылдамдық, жол ,қашықтыққа қарапайым есептер шығару, геометриялық фигураның ауданын, периметрін есептеу көлеміндегі есептерді шығарумен басталды. Оқушы бұл тақырыптарды толыққанды меңгерген жоқ, оқушымен жұмыс көбейту кестесін, қосу,алуды қарап отыру процесімен орындалды. Оқушымен кеңістікті бағдарлау, ұғымды қабылдау деңгейі төмен санатта екенін ескеріп, оқушымен жұмыста үнемі өткен материалды еске түсіру, дайын кестелер мен сызбаларды пайдалану негізінде жүргізілді. 2016-207 оқу жылдарынды оқушымен жай және ондық бөлшектерге амалдар қолданудың қарапайым тәсілдері, санның пайызвн табу, пайызға берілген қарапайым есептер шығарумен шектелді. 6 сынып оқушысы Нұрайдың математикалық білім деңгейі динамикасында аздаған ілгерушілік бар. Оқушы математикалық символдарды түсініп, жаза алады.Қарапайым математикалық малдарды орындауды үйренуде. Оқушының математикалық білім деңгейінің өсу динамикасын 5%-10% деп толықанды айтуға болады. Математикалық салу жұмыстарын орындай алады.Тақта жазылған мәліметті көшіруге тырысады.7сынып оқушысы Денистің математикалық қабілеттілік көрсеткіші:
1.Заңдылықтарды білу қабілеті
2.Математикалық есептеу дәрежесі
3.Формуланы түрлендіру қабілеті
4.Өз бетінше жұмыс істеу қабілеті
5.Үй тапсырмасын орындау дәрежесі
6.Логикалық ойлау қабілеті
7.Жаңа тақырыпты меңгеру қабілеті
8.Қосымша сұрақтар қою қабілеті.
9. Есте сақтау қабілеті
10. Ақпаратты қабылдау деңгейі















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!