Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстар есебі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстар есебі
Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғаліміне есеп беру үшін көмек болатын үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыстардың сараптама үлгісі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Барқытбел орта мектеп бақша» КММҮлгерімі төмен оқушыларға жүргізілген жұмыстарға сараптамаПәні: математикаПән мұғалімі: Барсагатова А.Б.2017-2018 оқу жылы
Оқушымен оқу жылдары көлемінде үлгерімі төмен оқушы санатында жұмыс жүргізілуде. Оқушымен жұмыс жүргізу бастамасында оқушының қарапайым математикалық амалдар: қосу, азайту, көбейту, бөлуді толыққанды меңгермегендігі анықталды. 2015-2016 оқу жылында 5 сыныпта оқушымен жүргізілген қосымша жұмыстар бастауыш сыныптың математикалық бағдарламаларымен натурал сандарға қарапайым математикалық амалдар қолдану, теңдеу және қарапайым теңдеуді шешу, жылдамдық, жол ,қашықтыққа қарапайым есептер шығару, геометриялық фигураның ауданын, периметрін есептеу көлеміндегі есептерді шығарумен басталды. Оқушы бұл тақырыптарды толыққанды меңгерген жоқ, оқушымен жұмыс көбейту кестесін, қосу,алуды қарап отыру процесімен орындалды. Оқушымен кеңістікті бағдарлау, ұғымды қабылдау деңгейі төмен санатта екенін ескеріп, оқушымен жұмыста үнемі өткен материалды еске түсіру, дайын кестелер мен сызбаларды пайдалану негізінде жүргізілді, оқушымен жай және ондық бөлшектерге амалдар қолданудың қарапайым тәсілдері, санның пайызвн табу, пайызға берілген қарапайым есептер шығарумен шектелді. 2014-2015 оқу жылында оқушымен жұмыс барлық өткен материалдарды қайталау мен 7 сынып материалдары дәреже, оның қасиеттері және қысқаша көбейту формулаларына берілген қарапайым есептерді шығару негізінде жүргізіліп келеді. Бастауыш сыныптан 5 сыныпқа ауысқан сынып оқушыларының қабілетті жақсы деңгейде деп бағалан оқушыларының математикалық сауаттытылық деңгейлері орташа болды7сынып оқушылары деңгейлік-дифференциалды, қосымша жұмыстарды қажет етеді. 7сынып оқушысы Нұрайдың математикалық білім деңгейі динамикасында аздаған ілгерушілік бар. Оқушы математикалық символдарды түсініп, жаза алады. Жай және ондық бөлшектерге амалдар қолдану т.б. тақырыптарға берілген есептердің шығарлуы жолын біледі, есеп шығару барсында кестелерге сүйенеді. Оқушының математикалық білім деңгейінің өсу динамикасын 10%-25% деп толықанды айтуға болады.7 сынып оқушысы Кеншимбаева Нұрайдың математикалық қабілеттілік көрсеткіші:
1.Заңдылықтарды білу қабілеті
2.Математикалық есептеу дәрежесі
3.Формуланы түрлендіру қабілеті
4.Өз бетінше жұмыс істеу қабілеті
5.Үй тапсырмасынорындау дәрежесі
6.Логикалық ойлау қабілеті
7.Жаңа тақырыпты меңгеру қабілеті
8.Қосымша сұрақтар қою қабілеті.
9. Есте сақтау қабілеті
10. Ақпаратты қабылдау деңгейі
7сынып оқушысыКеншимбаева Нұрайдыңматематикалық сауатылық өсу динамикасының көрсеткіші:
Оқушымен 2016-2017 оқу жылы көлемінде үлгерімі төмен оқушы санатында жұмыс жүргізілуде. Оқушымен жұмыс жүргізу бастамасында оқушының қарапайым математикалық амалдар: қосу, азайту, көбейту, бөлуді толыққанды меңгермегендігі анықталды. 6 сыныпта оқушымен жүргізілген қосымша жұмыстар бастауыш сыныптың математикалық бағдарламаларымен натурал сандарға қарапайым математикалық амалдар қолдану, теңдеу және қарапайым теңдеуді шешу, жылдамдық, жол ,қашықтыққа қарапайым есептер шығару, геометриялық фигураның ауданын, периметрін есептеу көлеміндегі есептерді шығарумен басталды. Оқушы бұл тақырыптарды толыққанды меңгерген жоқ, оқушымен жұмыс көбейту кестесін, қосу,алуды қарап отыру процесімен орындалды. Оқушымен кеңістікті бағдарлау, ұғымды қабылдау деңгейі төмен санатта екенін ескеріп, оқушымен жұмыста үнемі өткен материалды еске түсіру, дайын кестелер мен сызбаларды пайдалану негізінде жүргізілді. 2016-2017 оқу жылдарынды оқушымен жай және ондық бөлшектерге амалдар қолданудың қарапайым тәсілдері, санның пайызвн табу, пайызға берілген қарапайым есептер шығарумен шектелді. 6 сынып оқушысы Жасұланның математикалық білім деңгейі динамикасында аздаған ілгерушілік бар. Оқушы математикалық символдарды түсініп, жаза алады.Қарапайым математикалық малдарды орындауды үйренуде. Оқушының математикалық білім деңгейінің өсу динамикасын 5%-10% деп толықанды айтуға болады..7 сынып оқушысы Рахимбеков Жасұланның математикалық қабілеттілік көрсеткіші:
1.Заңдылықтарды білу қабілеті
2.Математикалық есептеу дәрежесі
3.Формуланы түрлендіру қабілеті
4.Өз бетінше жұмыс істеу қабілеті
5.Үй тапсырмасынорындау дәрежесі
6.Логикалық ойлау қабілеті
7.Жаңа тақырыпты меңгеру қабілеті
8.Қосымша сұрақтар қою қабілеті.
9. Есте сақтау қабілеті
10. Ақпаратты қабылдау деңгейі
Оқушының аты-жөні- Шпилев Денис7сынып оқушысы
Оқушымен,2016-2017 оқу жылы көлемінде үлгерімі төмен оқушы санатында жұмыс жүргізілуде. Оқушымен жұмыс жүргізу бастамасында оқушының қарапайым математикалық амалдар: қосу, азайту, көбейту, бөлуді толыққанды меңгермегендігі анықталды. 6 сыныпта оқушымен жүргізілген қосымша жұмыстар бастауыш сыныптың математикалық бағдарламаларымен натурал сандарға қарапайым математикалық амалдар қолдану, теңдеу және қарапайым теңдеуді шешу, жылдамдық, жол ,қашықтыққа қарапайым есептер шығару, геометриялық фигураның ауданын, периметрін есептеу көлеміндегі есептерді шығарумен басталды. Оқушы бұл тақырыптарды толыққанды меңгерген жоқ, оқушымен жұмыс көбейту кестесін, қосу,алуды қарап отыру процесімен орындалды. Оқушымен кеңістікті бағдарлау, ұғымды қабылдау деңгейі төмен санатта екенін ескеріп, оқушымен жұмыста үнемі өткен материалды еске түсіру, дайын кестелер мен сызбаларды пайдалану негізінде жүргізілді. 2016-207 оқу жылдарынды оқушымен жай және ондық бөлшектерге амалдар қолданудың қарапайым тәсілдері, санның пайызвн табу, пайызға берілген қарапайым есептер шығарумен шектелді. 6 сынып оқушысы Нұрайдың математикалық білім деңгейі динамикасында аздаған ілгерушілік бар. Оқушы математикалық символдарды түсініп, жаза алады.Қарапайым математикалық малдарды орындауды үйренуде. Оқушының математикалық білім деңгейінің өсу динамикасын 5%-10% деп толықанды айтуға болады. Математикалық салу жұмыстарын орындай алады.Тақта жазылған мәліметті көшіруге тырысады.7сынып оқушысы Денистің математикалық қабілеттілік көрсеткіші:
1.Заңдылықтарды білу қабілеті
2.Математикалық есептеу дәрежесі
3.Формуланы түрлендіру қабілеті
4.Өз бетінше жұмыс істеу қабілеті
5.Үй тапсырмасынорындау дәрежесі
6.Логикалық ойлау қабілеті
7.Жаңа тақырыпты меңгеру қабілеті
8.Қосымша сұрақтар қою қабілеті.
9. Есте сақтау қабілеті
10. Ақпаратты қабылдау деңгейі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз