Бекітемін:
Келісемін:
Мектеп директоры м.а:
Директордың оқу ісі жөніндегі
Мейрамхан. Г_________
орынбасары: Конкабаева.Э.Ш_________
«_» _______2024ж «_»
_______2024ж
Үлгерімі төмен
оқушылармен
жұмыс
жоспары
География пәнің мұғалімі:
Нажинова.Г.Е
2024- 2025 оқу
жылы
1. Үлгерімі төмен оқушылардың
пән бойынша әр сыныптан анықтау, жүргізілетін жоспарды
құру.
2. Атласпен жұмыс. (көшіру,
есте ұстау арқылы көшіру, т.б.)
3. Ережелерді меңгерту
(ескерту, іріктету, түсіндіру, шығармашылық, ерікті,
т.б.)
4.Термин сөздерді түсіндіру,
бақылау және тест жұмысын жүргізу.
6. Оқушылардың тақырыпты
талдау арқылы есте сақтау және қолдана білуге
үйрету.
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс
Мақсаты:
Үлгерімі төмен оқушылармен жыл
бойы жұмыс жүргізе отырып, үлгерімі төмен оқушылардың жеке тұлғалық
мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру,
мемлекеттік білім стандартын
меңгерту.
М
1. Әр сыныптағыүлгерімі төмен
оқушыларды
анықтау.
2. Мемлекеттік білім
стандартын меңгерте отырып,жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін
жоғарылату.
3.Үлгерімі төмен
оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек
көрсету.
індеттері:
Негізгі
принцип:
Нақты жұмыс арқылы сенімді
қарым – қатынас орнату.
Болжамдап отырған
нәтиже:
Оқу бағдарламасына сай білімді
өз дәрежесінде меңгерген, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан
дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі мол тұлға
қалыптастыру
Үлгерімі төмен оқушылар
туралы мәлімет
№
|
Оқушының аты-
жөні
|
Сыныбы
|
1
|
Жанбуршин
Бейбарыс
|
7
|
2
|
Сафиулла
Нұрислам
|
7
|
3
|
Шаймарданов
Мирас
|
7
|
География пәнінен
үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін дайындықтың жұмыс
кестесі
р/с
|
Сыныбы
|
Күні
|
Уақыты
|
Мұғалімі
|
1
|
7-сынып
|
27.01.2025
|
14:00
|
Нажинова.Г.Е
|
2
|
7-сынып
|
03.02.2025
|
14.00
|
Нажинова.Г.Е
|
3
|
7-сынып
|
10.02.2025
|
14.00
|
Нажинова.Г.Е
|
4
|
7-сынып
|
17.02.2025
|
14:00
|
Нажинова.Г.Е
|
5
|
7-сынып
|
03.03.2025
|
14.00
|
Нажинова.Г.Е
|
6
|
7-сынып
|
10.03.2025
|
14.00
|
Нажинова.Г.Е
|
7
|
7-сынып
|
07.04.2025
|
14:00
|
Нажинова.Г.Е
|
8
|
7-сынып
|
14.04.2025
|
14.00
|
Нажинова.Г.Е
|
9
|
7-сынып
|
05.05.2025
|
14.00
|
Нажинова.Г.Е
|
9
|
7-сынып
|
12.05.2025
|
14.00
|
Нажинова.Г.Е
|
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс
№
|
Жүргізілетін
жұмыс
|
Мерзімі
|
Жауапты
|
1
|
Ұйымдастыру
|
Қаңтар
|
Нажинова.Г.Е
|
2
|
Үлгерімі төмен
оқушыларды анықтау, тізімін жасау
|
Қаңтар
|
Нажинова.Е
|
3
|
Оқушыларды сабақты
жүйелі баяндауына көмектесу
|
Ақпан
|
Нажинова.Г.Е
|
4
|
Келмей қалған
сабақтардың тақырыптары бойынша қосымша түсінік беріп
отыру
|
Ақпан
|
Нажинова.Е
|
5
|
Үй тапсырмаларына ұдайы
дайындық кезеңіне көмек беру
|
Наурыз
|
Нажинова.Г.Е
|
6
|
Қосымша құралдар:
кестелер, таблицалар, тест
тапсырмалары
|
Наурыз
|
Нажинова.Е
|
7
|
Тақырып бойынша қосымша
есептер ұсыну, оның шығарылуын
бақылау
|
Сәуір
|
Нажинова.Г.Е
|
8
|
Өзіндік жұмыстар
жүргізуіне бағыт беру
|
Сәуір
|
Нажинова.Е
|
9
|
Қиындық тудыратын
есептерін дайындап, талдау жасап, меңгеруіне көмек
беру
|
Мамыр
|
Нажинова.Г.Е
|
10
|
Жұмысты қорытындылау
|
Мамыр
|
Нажинова.Г.Е
|
Оқушы үлгермеушілігінің
себептері:
Үлгерімі төмен оқушылардың
қалыпты көзқарасын қалыптастыру жөніндегі жұмыс
жүйесі
Жұмыс
кезеңдері
|
1-
кезең
|
2-ші
кезең
|
3-ші
кезең
|
4-ші
кезең
|
Қалыптасуға тиіс
көзқарас
|
Оқу материалының
мазмұнына көзқарас
|
Ең оңай қызықты
материал (маңыздылығына
қарамастан)
|
Маңызы бар
материал
|
Маңызы негізгі, бірақ
қызықсыз материал
|
|
Оқу үрдісіне
көзқарас
|
Мұғалім –әрекет етуші,
оқушы-қабылдаушы
|
Мұғалім жетекшілік
атқарады, оқушы үрдістің жекелеген кезеңдерінде ғана
қатысады.
|
Оқушы жетекшілік етеді,
мұғалім үрдістің жекелеген кезеңдерінде ғана
қатысады.
|
Оқушы өз бетімен әрекет
етеді.
|
Өзіне, өз күшіне деген
көзқарас
|
Кез-келген жұмыс
кезінде мадақтап отыру.
|
Орындаған нақты
жұмыстар кезіндегі табыстарын
мадақтау
|
Маңызды материалдарды
меңгергені үшін қолпаштап отыру.
|
|
Оқушылардың мінез –
құлықтары туралы мінездеме
1. Ата –ананың қарым –
қатынасы
2. Оқу материалдарын
игере алмауы
3. Есте сақтау
қабілетінің қалыптаспағандығы
4. Оқушы дамуының артта
қалуы
8. Оқуға ынтасының
нашарлығының себебі
9. Интеллектуалды іс –
әрекетінің бұзылуы
Үлгерімі төмен оқушылармен
жүргізілетін жұмыс
Жұмыс
түрлері
|
Қашан?
|
Не
үшін?
|
Не
жүргізеді?
|
Қалай?
|
Сабақ үстіндегі
жұмыс
|
Оқушының даму
деңгейінің әрі қарай дамуының жақын аймағын
анықтау. Үнемі оқушының пәндерді меңгеруін,
нәтижелерін есепке алып
отыру,
диагностикалау.
|
Ақылой дамуының артта
қалмауы үшін,
пәнді мезгілінде оқып
отыру үшін.
|
Сыныпта микроклимат жасау.
Іс-әрекетті жүйелеу. Сабақтан
қалуға байланысты білімдегі олқылықтарды болдырмау.
Қызығуды арттыру.
|
Сабаққа үнемі
араласуға ынталандыру.
|
Сабақтан тыс
жұмыстар
|
Қиындықтар туған
кезде:
1. жаңа материалды
меңгеру кезінде:
2.білімдегі
олқылықтарды анықтаған кезде.
|
1. Үлгермеушілікті
болдырмау.
2.білімдегі
олқылықтарды жою.
3.Білімге
қызығушылықтарын қалыптастыру.
|
Жоспар бойынша
жұмыс.
|
1. жеке және топтық
кеңестер.
2. Үй тапсырмасын
орындауға көмектесу.
3. Үйірмелерге
қатысу.
|
Тәрбие
жұмысы
|
Пән мұғалімдерінің
бақылауына үнемі сүйене отырып жұмыс
жасау
|
1. Оқушының жеке
тұлғасын қалыптастыру.
2.Патриоттық сезімін
қалыптастыру.
|
1. Жеке тұлғалық
әдіс.
2. Мәдениетті орта
туғызу.
|
1.Үйірмелерге,
жорықтарға, өзін –өзі басқаруға
тарту.
2.Сынып сағаттарын
өткізу.
|
Ата –аналармен
жұмыс
|
Жұмыс үздіксіз
жүреді.
|
Ата –аналарға
педагогикалық көмек көрсету. Үлгермеушіліктің себептерін
анықтау
|
Оқушылардың түрін және
үлгермеу себептерін анықтау.
|
Ата –аналарға
талаптарды түсіндіру.
|
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс
1. Оқу материалдарының мазмұны
таным - түсінігіне сәйкес болуы
2. Ең оңай, қызықты материалды
ұсыну
3. Өзіне, өз күшіне сенуге
үгіттеу
4. Мұғалім және сынып ұжымы
мейірбандылық көрсету
5. Оқушының көңіл- күйін
қадағалау, үнемі бақылауда ұстау
6. Ұжым болып
көмектесу
7. Ұжым, пән мұғалім, оқушы,
ата-ана арасында тығыз байланыс болу керек
8. Қабілеті төмен оқушыларға
көмек көрсету
9. Оқушының жұмыс кезіндегі
азғантай табысын мадақтау
10. Өз ойын, пікірін еркін
айтуға тәрбиелеу
11. Оқушы еңбегін әділ
бағалау
12. Қатемен жұмысты жиі
жүргізу
13. Сыныпта достық қарым –
қатынас орнату
14. Тақта алдында немесе жауап
беру кезінде оқушыға көмекші
құралдар
ұсыну
15. Оқушының жауабын
көтермелеу
16. Жаңа тақырып бойынша
оқушыны әңгімеге тарту
17. Оқушының жұмыс жылдамдығын
ескеру
18. Өзін – өзі тексеруге,
бағалауға мүмкіндік беру
19. Қабілеті төмен оқушыларға
жеке тапсырмалар даярлау, ұсыну.
20. Тірек конспектілерін,
карточкаларын пайдалану
21. Үй тапсырмасын орындауға
көмектесу
22. Үйірмелерге, шығармашылық
жұмыстарға тарту
23. Ата – анасына талаптарды
түсіндіру.