Материалдар / Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін: Келісемін:

Мектеп директоры м.а: Директордың оқу ісі жөніндегі

Мейрамхан. Г_________ орынбасары: Конкабаева.Э.Ш_________

«_» _______2024ж «_» _______2024ж










Үлгерімі төмен оқушылармен

жұмыс жоспары






География пәнің мұғалімі: Нажинова.Г.Е


















2024- 2025 оқу жылы


Shape1



1. Үлгерімі төмен оқушылардың пән бойынша әр сыныптан анықтау, жүргізілетін жоспарды құру.


2. Атласпен жұмыс. (көшіру, есте ұстау арқылы көшіру, т.б.)


3. Ережелерді меңгерту (ескерту, іріктету, түсіндіру, шығармашылық, ерікті, т.б.)


4.Термин сөздерді түсіндіру, бақылау және тест жұмысын жүргізу.


6. Оқушылардың тақырыпты талдау арқылы есте сақтау және қолдана білуге үйрету.





Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Мақсаты:

Shape2

Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, үлгерімі төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгерту.









МShape3

1. Әр сыныптағыүлгерімі төмен оқушыларды анықтау.

2. Мемлекеттік білім стандартын меңгерте отырып,жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату.

3.Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек көрсету.

індеттері:











Негізгі принцип:

Shape4

Нақты жұмыс арқылы сенімді қарым – қатынас орнату.














Болжамдап отырған нәтиже:


Shape5

Оқу бағдарламасына сай білімді өз дәрежесінде меңгерген, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыруға мүмкіндігі мол тұлға қалыптастыру








Shape6

Үлгерімі төмен оқушылар туралы мәлімет





Оқушының аты- жөні

Сыныбы

1

Жанбуршин Бейбарыс

7

2

Сафиулла Нұрислам

7

3

Шаймарданов Мирас

7

















































География пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін дайындықтың жұмыс кестесі





р/с

Сыныбы

Күні

Уақыты

Мұғалімі

1

7-сынып

27.01.2025

14:00

Нажинова.Г.Е

2

7-сынып

03.02.2025

14.00

Нажинова.Г.Е

3

7-сынып

10.02.2025

14.00

Нажинова.Г.Е

4

7-сынып

17.02.2025

14:00

Нажинова.Г.Е

5

7-сынып

03.03.2025

14.00

Нажинова.Г.Е

6

7-сынып

10.03.2025

14.00

Нажинова.Г.Е

7

7-сынып

07.04.2025

14:00

Нажинова.Г.Е

8

7-сынып

14.04.2025

14.00

Нажинова.Г.Е

9

7-сынып

05.05.2025

14.00

Нажинова.Г.Е

9

7-сынып

12.05.2025

14.00

Нажинова.Г.Е

























Shape7

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс




Жүргізілетін жұмыс

Мерзімі

Жауапты

1

Ұйымдастыру

Қаңтар

Нажинова.Г.Е

2

Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау, тізімін жасау

Қаңтар

Нажинова.Е

3

Оқушыларды сабақты жүйелі баяндауына көмектесу

Ақпан

Нажинова.Г.Е

4

Келмей қалған сабақтардың тақырыптары бойынша қосымша түсінік беріп отыру

Ақпан

Нажинова.Е

5

Үй тапсырмаларына ұдайы дайындық кезеңіне көмек беру

Наурыз

Нажинова.Г.Е

6

Қосымша құралдар: кестелер, таблицалар, тест тапсырмалары

Наурыз

Нажинова.Е

7

Тақырып бойынша қосымша есептер ұсыну, оның шығарылуын бақылау

Сәуір

Нажинова.Г.Е

8

Өзіндік жұмыстар жүргізуіне бағыт беру

Сәуір

Нажинова.Е

9

Қиындық тудыратын есептерін дайындап, талдау жасап, меңгеруіне көмек беру

Мамыр

Нажинова.Г.Е

10

Жұмысты қорытындылау

Мамыр

Нажинова.Г.Е





















Shape8

Оқушы үлгермеушілігінің себептері:







  • Ата-ана тарапынан балаға қадағалаудың болмауы;

  • Үш жақты қарым-қатынастың нақты жүргізілмеуі;

  • Сабақтан жиі қалуы;

  • Оқушының ауырып қалуы;



Shape9

Үлгерімі төмен оқушылардың қалыпты көзқарасын қалыптастыру жөніндегі жұмыс жүйесі







Жұмыс кезеңдері

1- кезең

2-ші кезең

3-ші кезең

4-ші кезең

Қалыптасуға тиіс көзқарас

Оқу материалының мазмұнына көзқарас

Ең оңай қызықты материал (маңыздылығына

қарамастан)

Маңызы бар материал

Маңызы негізгі, бірақ қызықсыз материал


Оқу үрдісіне көзқарас

Мұғалім –әрекет етуші, оқушы-қабылдаушы

Мұғалім жетекшілік атқарады, оқушы үрдістің жекелеген кезеңдерінде ғана қатысады.

Оқушы жетекшілік етеді, мұғалім үрдістің жекелеген кезеңдерінде ғана қатысады.

Оқушы өз бетімен әрекет етеді.

Өзіне, өз күшіне деген көзқарас

Кез-келген жұмыс кезінде мадақтап отыру.

Орындаған нақты жұмыстар кезіндегі табыстарын мадақтау

Маңызды материалдарды меңгергені үшін қолпаштап отыру.




Shape10

Оқушылардың мінез – құлықтары туралы мінездеме





1. Ата –ананың қарым – қатынасы

2. Оқу материалдарын игере алмауы

3. Есте сақтау қабілетінің қалыптаспағандығы

4. Оқушы дамуының артта қалуы

8. Оқуға ынтасының нашарлығының себебі

9. Интеллектуалды іс – әрекетінің бұзылуы


Shape11

Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс




Жұмыс түрлері

Қашан?

Не үшін?

Не жүргізеді?

Қалай?

Сабақ үстіндегі жұмыс

Оқушының даму деңгейінің әрі қарай дамуының жақын аймағын анықтау. Үнемі оқушының пәндерді меңгеруін, нәтижелерін есепке алып отыру, диагностикалау.

Ақылой дамуының артта қалмауы үшін, пәнді мезгілінде оқып отыру үшін.

Сыныпта микроклимат жасау. Іс-әрекетті жүйелеу. Сабақтан қалуға байланысты білімдегі олқылықтарды болдырмау. Қызығуды арттыру.

Сабаққа үнемі араласуға ынталандыру.

Сабақтан тыс жұмыстар

Қиындықтар туған кезде:

1. жаңа материалды меңгеру кезінде:

2.білімдегі олқылықтарды анықтаған кезде.

1. Үлгермеушілікті болдырмау.

2.білімдегі олқылықтарды жою.

3.Білімге қызығушылықтарын қалыптастыру.

Жоспар бойынша жұмыс.

1. жеке және топтық кеңестер.

2. Үй тапсырмасын орындауға көмектесу.

3. Үйірмелерге қатысу.

Тәрбие жұмысы

Пән мұғалімдерінің бақылауына үнемі сүйене отырып жұмыс жасау

1. Оқушының жеке тұлғасын қалыптастыру.

2.Патриоттық сезімін қалыптастыру.

1. Жеке тұлғалық әдіс.

2. Мәдениетті орта туғызу.


1.Үйірмелерге, жорықтарға, өзін –өзі басқаруға тарту.

2.Сынып сағаттарын өткізу.


Ата –аналармен жұмыс

Жұмыс үздіксіз жүреді.

Ата –аналарға педагогикалық көмек көрсету. Үлгермеушіліктің себептерін анықтау

Оқушылардың түрін және үлгермеу себептерін анықтау.

Ата –аналарға талаптарды түсіндіру.











Shape12

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс







1. Оқу материалдарының мазмұны таным - түсінігіне сәйкес болуы

2. Ең оңай, қызықты материалды ұсыну

3. Өзіне, өз күшіне сенуге үгіттеу

4. Мұғалім және сынып ұжымы мейірбандылық көрсету

5. Оқушының көңіл- күйін қадағалау, үнемі бақылауда ұстау

6. Ұжым болып көмектесу

7. Ұжым, пән мұғалім, оқушы, ата-ана арасында тығыз байланыс болу керек

8. Қабілеті төмен оқушыларға көмек көрсету

9. Оқушының жұмыс кезіндегі азғантай табысын мадақтау

10. Өз ойын, пікірін еркін айтуға тәрбиелеу

11. Оқушы еңбегін әділ бағалау

12. Қатемен жұмысты жиі жүргізу

13. Сыныпта достық қарым – қатынас орнату

14. Тақта алдында немесе жауап беру кезінде оқушыға көмекші

құралдар ұсыну

15. Оқушының жауабын көтермелеу

16. Жаңа тақырып бойынша оқушыны әңгімеге тарту

17. Оқушының жұмыс жылдамдығын ескеру

18. Өзін – өзі тексеруге, бағалауға мүмкіндік беру

19. Қабілеті төмен оқушыларға жеке тапсырмалар даярлау, ұсыну.

20. Тірек конспектілерін, карточкаларын пайдалану

21. Үй тапсырмасын орындауға көмектесу

22. Үйірмелерге, шығармашылық жұмыстарға тарту

23. Ата – анасына талаптарды түсіндіру.




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі