Алматы облысы білім
басқармасының «Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі»
мемлекеттік мекемесінің
«О.Жандосов атындағы орта
мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: ӘБ
ОТЫРЫСЫНДА
Мектеп директоры
директордың әдістемелік ҚАРАЛДЫ:
ісі жөніндегі орынбасары ӘБ
жетекшісі: « »
2024ж. « »
2024ж. « »
2024ж.
Шетел тілі пәнінің
мұғалімі______________
үлгерімі төмен оқушыларға
арналған жұмыс жоспары
2024-2025
оқу
жылы
Түсінік
хат
Үлгерімі төмен оқушыларда дамудың жеке
варианттарының көп түрлілігі бар. Олар таным компоненттерінің
қалыптасуының әр түрлі деңгейіне байланысты, яғни бұл артта қалудың
әр түрлі себептері бар екенін көрсетеді. Оқушылардың негізінен
білімді меңгеру үрдісі мына компоненттерден тұрады: қабылдау,
түсіну, есте сақтау, қорыту және жүйелеу. Оқу үрдісінде бұл
компоненттер өте тығыз байланысты. Оқушы меңгеретін материалдың
қиындығына соқтыққанда ғана өз бетінше шешім қабылдап, қорытынды
жасай алады. Осыдан кейін ол материалды толық игереді. Қабылдауы
баяу оқушылар әрбір сабақ кезінде қажетті көрнекі құралдармен,
дидактикалық материалдармен, тарататын және көрсететін
көрнекіліктермен қамтамасыз етілуі қажет. Сонда ғана өткізілген
сабақтар өз мақсатына толық жетеді. Осы білімді меңгеру
компоненттері баяу болғандықтан нашар оқушы шығады. Оқу жылдамдығы
баяу болғандықтан және есеп мәтінін қате оқығандықтан оның мазмұнын
түсінбейді, есте сақтауы да төмен. Үлгерімі төмен оқушылардың
ақыл-ой параметрі және жағымды ақыл сапалары қалыптаспаған
білім қоры аз. Нашар оқудың алдын алу үшін артта қалу мен
үлгерімнің төмендеуінің себептерін анықтау керек. Үлгерімі
төмен оқушылардың кемшіліктері
төмендегідей:
-
мәтінді
оқығанда әріп, буын немесе сөз қалдырып
оқу;
-
кейбір
буындарды сөздерді қайталап немесе ежіктеп
оқу.
Мұндай
кемшілігі бар оқушыға оқулықтан арнайы тапсырмалар немесе
карточкамен жұмыс беріледі. Карточкамен жұмыс оқушыны
жалықтырмайды, оқуға деген ынтасын арттырып отырады. Таным
әрекетінің нәтижелілігі- ақыл ой әрекетінің даму дәрежесіне
байланысты. Оның негізгі компоненттерінің қалыптаспауы үлгерімнің
төмен болуының басты себебі болып
табылады.
Үлгерімі төмен
оқушылар оқу-тәрбие үрдісінде көбірек
біліктілікті қажет етеді.Бірақ олардың екі түрінде де жұмыстың
жалпы бағыты бірдей.Педагогикалық жағынан назардан тыс қалған
балаларды мектепке дейін қолға алу керек. Сабақ үстінде және
сабақтан тыс уақытта зейін мен ырықты, есте сақтауды дамыту
қажет.Балалардың артта қалуы мен нашар оқуын болдырмау және алдын
алу жұмыстары көп уақытты, ынта-жігерді қажет етеді. Осы
қиыншылықтардың себебі – баланың ақыл-ой ерекшеліктерінің,ақыл
сапаларының қалыптаспағаны, ал бұл ерекшеліктер мидың кейбір
органикалық аномалияларымен байланысты, сондықтан олар сыртқы
әсерлерге тез көне
алмайды.
Бұндай сыртқы
әсерлерге өте ерте жаста жағымсыз әлеуметтік – педагогикалық
жағдайлардың ықпалынан , назардан тыс қалған балалар тез
көнгіш болып келеді. Мұндай артта қалудың алдын алу үшін жұмыс
балалардың ақыл-ой әрекетін белсендіруге, сөйлеу қабілетін
дамытуға, практикалық тәжірибесін кеңейтуге бағытталуы керек.
Мектеп балаға жалпы білім беріп қана қоймай, оны жалпы
дамыту,сөйлеу, оқыту,талдау жасауға үйрету, өз ойын дұрыс жеткізе
білуге, салыстыра білуге, дәлелдеуге, сөйлеу мәдениетіне үйретеді.
Оқу еңбегінің қаруы – ой. Логикалық жеке пікірімен өзіндік
талдау біртұтас. Бұл талаптар ой мен іс әрекеттің негізгі өзегі
болып табылады
Мақсаты:
-
Ағылшын тілі пәні бойынша
оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін
жақсарту:
-
Оқушының жекелеме тапсырмалар
арқылы пәнге қызығушылығын ояту;
-
Сабаққа белсенді қатысуын
қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау
қабілеттерін жетілдіру;
-
Пәнге деген қызығушылығын
арттыру арқылы мемлекеттік білім стандартын
меңгерту;
-
Төмен оқушылармен жыл бойы
жұмыс жүргізе отырып, ағылшын пәнінен қабілеті төмен оқушылардың
жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға
көмектесу.
Міндеттері:
-
Әр сыныптағы үлгерімі төмен
оқушыларды анықтау;
-
Мемлекеттік білім стандартын
меңгере отырып, жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін
жоғарылату;
-
Үлгерімі төмен оқушыларға
психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.
Күтілетін
нәтиже:
Шетел тілі пәні бойынша
үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жүргізудің
жоспары
Р/с
|
Атқарылатын жұмыс
мазмұны
|
Мерзімі
|
Жұмыс
түрі
|
1
|
Сыныптар бойынша оқу
материалын қабылдау деңгейі төмен оқушыларды
анықтау
|
Қыркүйек
|
Оқушыны
зерттеу
|
2
|
Оқу бағдарламасын қабылдау
деңгейін, оқушы қандай тақырыптан білімді игеру деңгейін
зерттеу
|
Қыркүйек,
Қазан
|
Зерттеу
әдісі
|
3
|
Пән бойынша оқу бағдарламасына
сай теориялық білімді сатылай түсіндіру
|
Үнемі
|
Жаттығулар, тест
жұмыстарын,талдау жұмыстарын орындату,
түсіндіру
|
4
|
Қосымша дидактикалық
материалдармен жұмыс жүргізу
|
Сабақ үстінде
үнемі
|
Тақырып бойынша талдау, тест
жұмыстары
|
5
|
Тақырып мазмұнын түсіне
білуге, есте сақтау қабілетін дамытуға өз бетінше жұмыс жүргізуге
дағдыландыру
|
Үнемі
|
Өзіндік жұмыс
жүргіздіру
|
6
|
Білімді жинақтау және бекіту
мақсатында білім-білік дағдыларын бақылау
|
Әр тоқсанның
соңында
|
Тест
жұмыстары
|
7
|
Оқушылардың ата-аналарымен
пікірлесу
|
Кезінде
|
Пікірлесу
|
8
|
Оқушыны мадақтап отыру,
ынталандыру
|
Үнемі
|
Мадақтау
|
9
|
Үлгерімі төмен оқушымен
жүргізілген жұмыс түрлеріне қорытынды
жасау
|
Мамыр
|
Бағалау
|
Тақырыптық
жоспар
№
|
Тақырыптары
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
1
|
English sounds
|
1
|
|
2
|
Noun
|
1
|
|
3
|
Plural nouns
|
1
|
|
4
|
Present Simple
|
1
|
|
5
|
Animal Song and
Dance.
|
1
|
|
6
|
«There is..... there
are» құрылымы
|
1
|
|
7
|
«There is..... there are» құрылымы сұраулы
сөйлемде қолдануы
|
1
|
|
8
|
There is..... there are» құрылымы болымсыз
сөйлемде қолдануы
|
1
|
|
9
|
Test
|
1
|
|
10
|
Reading skills
|
1
|
|
11
|
Reading skills
|
1
|
|
12
|
Modal verb «Can»
|
1
|
|
13
|
Modal verb Can/ can't
|
1
|
|
14
|
Work with cards
|
1
|
|
15
|
Артикль туралы түсінік
беру
|
1
|
|
16
|
Белгісіздік артикльдің қолдануы
a/an
|
1
|
|
17
|
Белгісіздік a/an белгілілік «The» артиклінің
қолданылуы
|
1
|
|
18
|
Writing skills
|
1
|
|
19
|
Test
|
1
|
|
20
|
Сілтеу есімдігі
|
1
|
|
21
|
Сілтеу есімдігімен жұмыс
|
1
|
|
22
|
Work with cards
|
1
|
|
23
|
Test
|
1
|
|
24
|
Орын және бағыт
демеуліктері
|
1
|
|
25
|
Орын және бағыт
демеуліктері
|
1
|
|
26
|
Test
|
1
|
|
27
|
Үстеу түрлерімен танысу ( always, sometimes, usually,
often, seldom)
|
1
|
|
28
|
Work with cards
|
1
|
|
29
|
Writing skills
|
1
|
|
30
|
Саналатын саналмайтын зат
есім
|
1
|
|
31
|
Саналмайтын зат есім түрлерімен
танысады
|
1
|
|
32
|
Reading skills
|
1
|
|
33
|
Test
|
1
|
|
34
|
Қайталау сабағы
|
1
|
|
Шетел тілі пәнінен үлгерімі
төмен оқушылар
№
|
Оқушының
аты-жөні
|
Класс
|
Күні
|
Уақыты
|
Кабинет
|
Ескерту
|
-
|
|
|
|
|
|
|
-
|
|
|
|
|
|
|
-
|
|
|
|
|
|
|